Ook geen tropische aquaria of rhodondendrons?quote:Op maandag 12 december 2005 23:36 schreef Étoile het volgende:
Mijn kamer is hartstikke schoon, netjes stofgezogen, geen vage maaltijden of ontbindend ongedierte te bekennen hoor
Die muggen hebben nu toch wel een winterstopquote:Op maandag 12 december 2005 23:30 schreef zhe-devilll het volgende:
Weet je zeker dat het geen Vleermuizen zijn?
![]()
Het ligt gewoon aan Groningen. Er zit hier ergens een muggenfokker!quote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef Étoile het volgende:
Ja en dat in Groningen, je zou zeggen dat t hier toch minstens 10 graden kouder zou moeten zijn dan de rest van NL. Ik woon haast naast de Poolkap. Stomme broeikaseffect.![]()
Raam staat nog verder open Juup!
Misschien zijn ze gewoon verliefd op mijn minikerstboompje!![]()
Ja of ze leven van de TSquote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef raimen het volgende:
[..]
Die muggen hebben nu toch wel een winterstop![]()
Ik zou toch eerder denken dat die stank muggen juist zou verdrijven uit Groningen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:49 schreef Étoile het volgende:
Zou het misschien door de suikerbieten komen?!
* gil *quote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
lieveheersbeestjes
stront trekt ook insecten aanquote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik zou toch eerder denken dat die stank muggen juist zou verdrijven uit Groningen.
Jij slaat muggen dood met een boterham met aardbeienjam of zo?quote:
En hijzelf ook....quote:Op maandag 12 december 2005 23:31 schreef Juup© het volgende:
Gewoon jouw raam openzetten en laten. Dan wordt het vanzelf koud genoeg en gaan de muggen de pijp uit.
een tropisch aquarium zeker, daar leggen muggen eitjes inquote:Op maandag 12 december 2005 23:49 schreef Étoile het volgende:
Nee, geen tropische aquaria of rhodondendrons, zou dat wat kunnen uitmaken dan?
Behalve overslaande vlammen op gordijnen, schroeiplekken in het tapijt en een chemische lucht waar je U tegen zegt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als je er een ziet vliegen: haarlak op spuiten. Vallen ze op de grond en ben je er van af. En geen vlekken op de muur![]()
ZIJquote:
Misschien heeft je buurman een kweekvijver voor muggen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:26 schreef Étoile het volgende:
Eh.. gatver?!!! Hoe kom je erop
Ik vind het ook echt bizar hoor, dat ze er nu nog zijn. Heb inmiddels wel ontdekt dat ze ook bij de voordeur rondhangen (1e verdieping). Ze zullen er wel kunnen schuilen zonder last te hebben van de kou ofzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |