abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33031296
Het is goddomme half december en NOG zitten er allemaal muggen in mn kamer. Ik word er echt knettergek van. Heb er net alweer twee doodgeslagen en zit helemaal onder de muggenbulten.
En GROOT dat ze zijn, gatverdamme.

Smerige rotvlegels.

Zo, dat moest ik even kwijt. Zijn er nog meer mensen die nog steeds last hebben van dat vliegende satansgebroed?

[ Bericht 1% gewijzigd door Etoile op 12-12-2005 23:38:01 ]
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_33031326
Weet je zeker dat het geen Vleermuizen zijn?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_33031353
Gewoon jouw raam openzetten en laten. Dan wordt het vanzelf koud genoeg en gaan de muggen de pijp uit.
pi_33031359
kweek je ze ofzo
  maandag 12 december 2005 @ 23:32:24 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_33031385
Dat die beesten overleven met die kou

Had het gisteren ook idd
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_33031390
Die kans lijkt mij te verwaarlozen, aangezien ik dan waarschijnlijkal buiten klappertandend stond te wachten tot iemand ze zou verwijderen

En dat hopeloos irritante gezoem, kappen nou! Ik wil slapen
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_33031409
Misschien moet je je kamer eens opruimen / schoonmaken ofzo
pi_33031450
Ik heb meer last van vliegen.

Hangt een lamp aan de muur, met onderin een roostergeval waar die vliegen in zitten. Geen idee hoe ze daar in gekomen zijn, maar ze komen er niet meer uit. Heb er 3 geteld, waarvan er zeker 1 nog leeft en al een paar uur irritant aan het zoemen is.

Ga eens dood.

Heb al overwogen om met deo + aansteker te spuiten maar dat is denk ik ook niet zo'n strak plan.
pi_33031452
Ja en dat in Groningen, je zou zeggen dat t hier toch minstens 10 graden kouder zou moeten zijn dan de rest van NL. Ik woon haast naast de Poolkap. Stomme broeikaseffect.

Raam staat nog verder open Juup!

Misschien zijn ze gewoon verliefd op mijn minikerstboompje!
pi_33031494
Mijn kamer is hartstikke schoon, netjes stofgezogen, geen vage maaltijden of ontbindend ongedierte te bekennen hoor

Hehe, erg he dat gezoem Murray. En ze leven echt bizar lang nog. Dan stoppen ze even met zoemen en net als je 'ahhhh' zucht... bzzzzzzzz
Dat deo en aansteker idee is niet eens zo verkeerd, zolang je maar je digicam klaar hebt voor een fotoverslag (incl. eventueel afbrandend huis )
pi_33031583
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:36 schreef Étoile het volgende:
Mijn kamer is hartstikke schoon, netjes stofgezogen, geen vage maaltijden of ontbindend ongedierte te bekennen hoor
Ook geen tropische aquaria of rhodondendrons?
  maandag 12 december 2005 @ 23:39:43 #12
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_33031617
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:30 schreef zhe-devilll het volgende:
Weet je zeker dat het geen Vleermuizen zijn?
Die muggen hebben nu toch wel een winterstop
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
  maandag 12 december 2005 @ 23:41:11 #13
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_33031665
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef Étoile het volgende:
Ja en dat in Groningen, je zou zeggen dat t hier toch minstens 10 graden kouder zou moeten zijn dan de rest van NL. Ik woon haast naast de Poolkap. Stomme broeikaseffect.

Raam staat nog verder open Juup!

Misschien zijn ze gewoon verliefd op mijn minikerstboompje!
Het ligt gewoon aan Groningen. Er zit hier ergens een muggenfokker!
Ik woon ook in Groningen en heb er ook enorm last van.. kutbeesten, het is winter..

Bij mn ouders (Rotterdam) waar het toch zeker een hele graad warmer zou moeten zijn, is geen enkele mug te bekennen.
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
pi_33031668
Koop zo'n stekker chemisch geval?. en vertel meteen ofzo'n ding helpt
pi_33031705
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef raimen het volgende:

[..]

Die muggen hebben nu toch wel een winterstop
Ja of ze leven van de TS
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_33031747
Die vliegen willen idd. maar niet dood.

En ze zijn ook nog eens suicidaal, staat ook een halogeen lamp waar ze maar tegen aan blijven vliegen.
Dat is alleen niet zo gezond want daarna vliegen ze steeds tegen het plafond en de muur.

* tik tik tik *
pi_33031838
koop een vliegenmepper
pi_33031866
Hier zijn ook nog veel muggen inderdaad. Maar goed ik woon dan ook erg dicht bij het water.
De winkeliers spelen er handig op in en laten de zomercitruskaarsjes ook gewoon in de schappen liggen.
pi_33031907
Nee, geen tropische aquaria of rhodondendrons, zou dat wat kunnen uitmaken dan?

Beurlap! Medelijder! Zou het misschien door de suikerbieten komen?!

Enne, ik heb wel eens zo'n electrisch geval van de Xenos gekocht, maar het haalde geen fluit uit. Maarja, die kostte dan ook 3 euro oid, misschien dat die duurdere wel werken. Chemisch klinkt trouwens sowieso niet zo fijn, dan zijn er straks geen muggen en geen mij meer.
pi_33031952
Hyperdevil, die heb ik hier, samen met een paar boeken en tijdschriften, verspreid door mn kamer paraat liggen. Ik had net bijna 1 te pakken (door hard op mn arm te slaan), maar blijkbaar is het hardnekkige kreng toch ontsnapt.

pi_33031974
Ik heb gewoon wéér last van lieveheersbeestjes die tegen m'n raam aanvliegen. Zó irritant, dat getik de hele tijd.
pi_33031977
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:49 schreef Étoile het volgende:
Zou het misschien door de suikerbieten komen?!
Ik zou toch eerder denken dat die stank muggen juist zou verdrijven uit Groningen.
pi_33031994
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
lieveheersbeestjes
* gil *
  maandag 12 december 2005 @ 23:54:19 #24
18818 Beurlap
Harde Kak! Ohnee, hallucinatie
pi_33032047
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef Murray het volgende:

[..]

Ik zou toch eerder denken dat die stank muggen juist zou verdrijven uit Groningen.
stront trekt ook insecten aan
De hallucinatie vliegt uit den aars. Nadeel is dat verderf na verloop van tijd om zich heenslaat, waardoor de hallucinatie niet meer de kracht behelst om de bittere, wrange waarheid te verbloemen, waarna men ziet wat het eigenlijk is: pure stront
pi_33032060
Lieveheersbeestjes tegen je raam? Dat heb ik nou nooit, wil je ruilen?

Ik vind ze ook stinken Murray, maarja ik vind bloed drinken dan ook weer niet zo'n aantrekkelijk idee. Wie weet wat die muggen beweegt?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')