Ook geen tropische aquaria of rhodondendrons?quote:Op maandag 12 december 2005 23:36 schreef Étoile het volgende:
Mijn kamer is hartstikke schoon, netjes stofgezogen, geen vage maaltijden of ontbindend ongedierte te bekennen hoor
Die muggen hebben nu toch wel een winterstopquote:Op maandag 12 december 2005 23:30 schreef zhe-devilll het volgende:
Weet je zeker dat het geen Vleermuizen zijn?
![]()
Het ligt gewoon aan Groningen. Er zit hier ergens een muggenfokker!quote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef Étoile het volgende:
Ja en dat in Groningen, je zou zeggen dat t hier toch minstens 10 graden kouder zou moeten zijn dan de rest van NL. Ik woon haast naast de Poolkap. Stomme broeikaseffect.![]()
Raam staat nog verder open Juup!
Misschien zijn ze gewoon verliefd op mijn minikerstboompje!![]()
Ja of ze leven van de TSquote:Op maandag 12 december 2005 23:39 schreef raimen het volgende:
[..]
Die muggen hebben nu toch wel een winterstop![]()
Ik zou toch eerder denken dat die stank muggen juist zou verdrijven uit Groningen.quote:Op maandag 12 december 2005 23:49 schreef Étoile het volgende:
Zou het misschien door de suikerbieten komen?!
* gil *quote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
lieveheersbeestjes
stront trekt ook insecten aanquote:Op maandag 12 december 2005 23:52 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik zou toch eerder denken dat die stank muggen juist zou verdrijven uit Groningen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |