ik geloof jequote:Op maandag 19 december 2005 23:21 schreef WEST het volgende:
[..]
klopt morgen komt 100% het verslag ik beloof het
dan moet ik wisselen metquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:14 schreef Kaap het volgende:
Ik moet trouwens zeggen, dat beviel me erg goed linksmidden. Ik ben dan wel rechtsbenig en is dus opkomen over de vleugel en een pass voor de goal geven te lastig, maar de acties waar Gollemrulez naar buiten trok en ik tussen hem en Chaoz kwam staan zorgde voor een aantal leuke schoten op doel, en natuurlijk extra dreiging voor de goal.
Dus ja, ik zou daar graag willen blijven staan.
tja de scheidsrechters zijn tegen strengquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jeetje.. geel. Waarom zou ik in hemelsnaam tijdrekken terwijl het 0-0 staat? Ik kan er tochniks aan doen dat er Mart Smeets-sleutelhangers naar mn hoofd worden gegooid? Die scheids heeft gewoon totaal geen gevoel voor voetbal. Tssk..
komt net terug van een blessure, kan nog niet de 90 minuten aan. vandaar die keus omdat ik verder niemand hebquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:37 schreef S-Two het volgende:
Vond het trouwens een rare wissel om een reservekeeper op het middenveld te zetten terwijl dolle_hond gewoon goed speelde, of was ie moe ofso
Oh okay, maar dan mogen we wel gauw nieuwe spelers gaan wervenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:30 schreef WEST het volgende:
[..]
komt net terug van een blessure, kan nog niet de 90 minuten aan. vandaar die keus omdat ik verder niemand heb![]()
misschien kan je proberen of ik nog een wedstrijdje mee mag doen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:30 schreef WEST het volgende:
[..]
komt net terug van een blessure, kan nog niet de 90 minuten aan. vandaar die keus omdat ik verder niemand heb![]()
Gelukkig, ik zal nog ff met bos81 overleggen.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
misschien kan je proberen of ik nog een wedstrijdje mee mag doen.
ik verwacht wel een hele wedstrijd aan te kunnen een volgend keer.
de reactie van mijn knie viel wel mee
ja als jullie nog wat wetenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
Oh okay, maar dan mogen we wel gauw nieuwe spelers gaan werven
Manager/speler daar zit ik zelf ook aan te denken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:26 schreef Gollemrulez het volgende:
Zet een invitatie op het forum... Jong Fok zoekt speler m/v om mee te spelen.
-kan jezelf niet invallen als manager/ speler-
Met deze TT moet het lukken lijkt me.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:05 schreef WEST het volgende:
ik zal met vaduz overleggen of het mogelijk is dat ik een apart topic mag openen daar over.![]()
Insgelijks...en aan iedereen op de clubquote:Op zaterdag 24 december 2005 23:24 schreef WEST het volgende:
Ik wil alle spelers van Jong Fok een prettige kerstdagen en een gelukkig 2006 wensen.
quote:Op zondag 25 december 2005 00:11 schreef dndiek het volgende:
Een fijne kerst en een knallend begin van 2006
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |