dat laat ik aan jullie over en de aanvoerder neemt de beslissingquote:Op woensdag 14 december 2005 22:20 schreef Gollemrulez het volgende:ik kan natuurlijk niet meer dan tevreden zijn!
opmerkelijk dat in ons team iemand nadat hij een interne schorsing heeft gehad, vervolgens wel de penal mag nemen..
persoonlijk vond ik het een uitlokkertje, hij zat je constant te jennen, maar ja je had nooit die actie moeten uitvoeren nu moeten we je 2 wedstrijden missenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:38 schreef _moder8or_ het volgende:. Ik zit echt niet lekker in mijn vel. Sorry jongens
.
Heb je niet gezien wat hij bij mij deed? Elleboog beweging, gestrekt been.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:42 schreef WEST het volgende:
[..]
persoonlijk vond ik het een uitlokkertje, hij zat je constant te jennen, maar ja je had nooit die actie moeten uitvoeren nu moeten we je 2 wedstrijden missen![]()
tja het zelfde met steven pienaar en stijn vreven..., vreven deed veel en krijgt niks en pienaar wordt onderzochtquote:Op woensdag 14 december 2005 23:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heb je niet gezien wat hij bij mij deed? Elleboog beweging, gestrekt been.En nu liet ik het tackelen en krijg ik rood. Kut beleid dat KNVB
Ik zat zelf niet lekker in de wedstrijd (zie dat ongeval met Stamequote:Op woensdag 14 december 2005 23:01 schreef WEST het volgende:
[..]
dat laat ik aan jullie over en de aanvoerder neemt de beslissing
Nee, 't is allemaal fictiefquote:Op donderdag 15 december 2005 15:46 schreef Fathom het volgende:
Is dit zaalvoetbal ofzo?
Nee hoor, hoezo?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:46 schreef Fathom het volgende:
Is dit zaalvoetbal ofzo?
Twas wel een ongelukkige botsing... heb nog lichtelijk last van mijn knie... maar voor de rest liep het wel aardigquote:Op donderdag 15 december 2005 13:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zat zelf niet lekker in de wedstrijd (zie dat ongeval met Stame) en ik vond dat Kaap het wel verdient had. In het vervolg neem ik ze denk ik weer gewoon zelf
.
* S-Two is blij me de overwinning en feliciteert Gollemrulez![]()
Beetje last van mn ribben, ff een traininkje overslaan denk ikquote:Op donderdag 15 december 2005 17:20 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met jullie stame en S-Two. Was een harde botsing.
Ik maakte met goed zorgen over jullie twee.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:46 schreef S-Two het volgende:
[..]
Beetje last van mn ribben, ff een traininkje overslaan denk ik
Echt niet. Het is bloedserieus, een eer, een logisch gevolg van omstandighedenquote:
Klopt, en ze weerhouden me van een basisplekquote:Op donderdag 15 december 2005 21:20 schreef WEST het volgende:
Kavorka
Terreros85:
Chaoz:
Tukkeronline
Grimm
Hellmondunited:
Johnny (Johannes1986)
mensen hebben jullie de bovenstaande mensen nog gezien??
ik zie ze de laatste tijd hier niet meer.
ja dat klopt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 09:04 schreef dndiek het volgende:
Dan ben je wel bijna onze hele bank kwijt
We moeten nieuwe spelers gaan scouten dus
[usermodus]quote:Op donderdag 15 december 2005 21:20 schreef WEST het volgende:
Kavorka
Terreros85:
Chaoz:
Tukkeronline
Grimm
Hellmondunited:
Johnny (Johannes1986)
mensen hebben jullie de bovenstaande mensen nog gezien??
ik zie ze de laatste tijd hier niet meer.
niks mis met hondenquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:30 schreef Gollemrulez het volgende:
Persoonlijk vind ik het op de trainingen ook zichtbaar dat de fanatiekere spelers duidelijk een grotere meerwaarde hebben dan de lakse honden die er nooit zijn. Als je Kaap nu ziet trainen.. dat is me er eentje. Helemaal vergeleken met een Johnny ofzo.
quote:
ja maar ik moet zowiezo ook wissels hebben, dus ik moet gaan lenen bij bosquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:39 schreef Gollemrulez het volgende:
ik zeg je moet spelers benutten waar ze goed in zijn.. Daarom zou ik met 2 spitsen gaan voetballen. Of even lobbyen bij Bos misschien mag je een wissel van hem gebruiken die niet gespeeld heeft.
misschien mag ik een helftje meedoen bij jullie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:05 schreef WEST het volgende:
[..]
ja maar ik moet zowiezo ook wissels hebben, dus ik moet gaan lenen bij bos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |