12 uur!quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Alles goed verder?![]()
Heb je je koffer al gepakt?
Wat een leukerdje. Maar elk uur dus nog steeds een tyfusherriequote:Op dinsdag 13 december 2005 00:11 schreef F4iTH het volgende:
Deze mensen hebben er maar Koe Koe Klok van gemaakt....óók geinig
[afbeelding]
Ik verwachtte even poppetjes met witte puntmutsjes uit dat deurtje, toen ik het las.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:11 schreef F4iTH het volgende:
Deze mensen hebben er maar Koe Koe Klok van gemaakt....óók geinig
[afbeelding]
Nee ik ben niet lief, ben gewoon soms een ongelovelijke slijmjurk.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Je bent wel lief he![]()
Je mag nu wel weer negatief praten hoor, maar als Lieske er toen uit had gelegen, had ik ook uit het spel gelegen![]()
Mijn moeder heeft gewoon zo'n BOING BOING-ding. Is óók al rete-irritant. Zit je om 11 uur 's avonds naar een interview op Nova te kijken of zo, mis je dus gewoon 20 seconden gesprek.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ECHT zo'n klok hebben he?
Ik zou er na drie dagen al een asbak naartoe flikkeren.
Ja, steek ze daar maar lekker de ogen uitquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:12 schreef Gert het volgende:
[..]
12 uur!
En: nee, ik ga overmorgen pas weg. Morgen nog ff naar kantoor (met een big smile.)
Ik ben een man van zwart wit... geen tussenwegquote:Op maandag 12 december 2005 23:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jammer dat de poll maar 2 opties heeft. Een optie "niet storend mits het er niet teveel zijn" had er van mij wel bij gemogen.
Ik vind het soms wel een overdaad aan borsten.
Zit er serieus over te denken eentje aan te schaffenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat een leukerdje. Maar elk uur dus nog steeds een tyfusherrie![]()
KKK, nee bah! Dan zou ik het niet eens plaatsen hier hoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik verwachtte even poppetjes met witte puntmutsjes uit dat deurtje, toen ik het las.
Valt weer mee.
Je mist Joost die zich als een Rob ontpoptquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Bartoli het volgende:
ik ga slapen. Er zal toch niks meer gebeuren in huis voorlopig
Droom fijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Bartoli het volgende:
ik ga slapen. Er zal toch niks meer gebeuren in huis voorlopig
Hij zei vanmiddag in de badkamer tegen Naat dat die dat juist minder ging doen. Zich als een man gedragen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je mist Joost die zich als een Rob ontpopt![]()
Trusten![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ben een man van zwart wit... geen tussenweg
Hahaha, nee hoor... had gekund... maar ik kon de poll niet meer aanpassen.
BEW trouwens
Hij loopt nu anders als een gek op te ruimenquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij zei vanmiddag in de badkamer tegen Naat dat die dat juist minder ging doen. Zich als een man gedragen.
We zien elkaar toch bij BB6 weer moppie?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, steek ze daar maar lekker de ogen uit![]()
Dat treft trouwens, dan heb ik nog genoeg tijd om de volgende dingen klaar te leggen: zakdoeken, Prozac en het nummer van mijn psychiater![]()
Objectief bekeken, al hoeft het van mij zeker niet, denk ik dat Ingrid ook niet geheel kansloos meer is op dit moment hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:25 schreef Gert het volgende:
En na de finale natuurlijk, er moeten toch even massaal condoleances uitgewisseld worden omdat er deze editie óf een puisterige Seth Gaaikema-imitatie heeft gewonnen, óf een dom geniepig zeurkleuter.
Nou daar zou ik een stuk meer vrede mee hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Objectief bekeken, al hoeft het van mij zeker niet, denk ik dat Ingrid ook niet geheel kansloos meer is op dit moment hoor.
Ik had het eerder nooit verwacht, maar ze zit redelijk in de buurt van een mogelijke overwinning volgens mij.
Je begreep het clownsneusje achter mijn post niet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
We zien elkaar toch bij BB6 weer moppie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |