Er staan een aantal zwaar overschatte spelers in die lijst zegquote:Op donderdag 15 december 2005 10:24 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hoe Podolski zo hoog komt is mij een raadsel...
Deze discussie heeft voor mij een compleet andere wending gekregen na het lezen van De godenzonen van Ajax / Tien jaar later.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:25 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Blind schatte Babel ook als linksbuiten in, dus laten wij nou niet blind op zijn oordeel af gaan.....
Ik hoor PyTh hier graven naar die éne post die jouw ongelijk bewijst........quote:Op donderdag 15 december 2005 10:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Staat toch ook nergens?
Precies. Vind Kalou ook niet thuishoren in die lijst...quote:Op donderdag 15 december 2005 10:51 schreef PyTh het volgende:
Met alle respect hoor, maar wat heeft Maduro dan laten zien dat jullie vinden dat hij hoger had moeten staan?
Nee hoor, maar als ik dan al die reacties over andere spelers hoor die er wel in staan.quote:Op donderdag 15 december 2005 10:55 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik hoor PyTh hier graven naar die éne post die jouw ongelijk bewijst........
Heb je toch niks kunnen vinden..?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als ik dan al die reacties over andere spelers hoor die er wel in staan.
Podolski bijvoorbeeld schiet al zeker 2 jaar de ballen er aan de lopende band in bij z'n eigen club en in de nationale ploeg doet hij dat ook regelmatig.
Lijkt me dat hij dan niet de quote van Aldos hoeft te pakken over Podolski?quote:Op donderdag 15 december 2005 11:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Wie zegt dat Robar het niet gewoon over Maduro heeft?
Dat mag zeker...quote:En er wordt 1 keer iets over Podolski gezegd, dat mag nog wel geloof ik hor...
Die twee Marokkaantjes uit het AF-plantsoen staan er niet in en PyTh gaat gelijk proberen de Ajacieden iets in de mond te leggen. Hedwiges Maduro staat eigenlijk te hoog, nou goed?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:51 schreef PyTh het volgende:
Met alle respect hoor, maar wat heeft Maduro dan laten zien dat jullie vinden dat hij hoger had moeten staan?
Heel goed Neusquote:Op donderdag 15 december 2005 11:11 schreef M0NTANA het volgende:
Hedwiges Maduro staat eigenlijk te hoog, nou goed?
Misschien bedoelt ie 4 anderen, maar zet ie dat kracht bij door aldostuta te quoten. Overigens vind ik het terecht dat ie in die lijst staat, maar dat is my humble opinion...quote:Op donderdag 15 december 2005 11:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me dat hij dan niet de quote van Aldos hoeft te pakken over Podolski?
[..]
Dat mag zeker...
Vind ik ook, en nee dat ga ik niet beargumenteren trollertjesquote:Op donderdag 15 december 2005 11:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien bedoelt ie 4 anderen, maar zet ie dat kracht bij door aldostuta te quoten. Overigens vind ik het terecht dat ie in die lijst staat, maar dat is my humble opinion...
Ach montana moet meteen weer met "orginele" grappen komen over 2 jonge spelers van PSV die ik niet eens genoemd of betrokken heb in de discussie.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja kunt beter even een koffiepauze nemen, je maakt jezelf nu wel erg belachelijk.
Waarom kom je dat hier verkondigen? Er was toch een apart topic over deze prijs of nietquote:Op donderdag 15 december 2005 11:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach montana moet meteen weer met "orginele" grappen komen over 2 jonge spelers van PSV die ik niet eens genoemd of betrokken heb in de discussie.
Iets belachelijker als mij vraag wat Maduro dan heeft laten zien of niet?
Hun geldschieter draait voor een deel op voor zijn salaris.. maar weet niet hoe groot dat deel is.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
Roy Keane kan bij Celtic een contract tekenen, bij de Schotse club kan hij wekelijks 135.000 euro verdienen. Dat is ruim 7 miljoen euro per jaar! We kunnen in NL niet eens met de Schotse competitie concurreren!
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach montana moet meteen weer met "orginele" grappen komen over 2 jonge spelers van PSV die ik niet eens genoemd of betrokken heb in de discussie.
Iets belachelijker als mij vraag wat Maduro dan heeft laten zien of niet?
Het is al jaren zo dat Celtic en Glasgow Rangers een veelvoud kunnen betalen dan van wat de Nederlandse top 3 kan betalen aan salaris....quote:Op donderdag 15 december 2005 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
Roy Keane kan bij Celtic een contract tekenen, bij de Schotse club kan hij wekelijks 135.000 euro verdienen. Dat is ruim 7 miljoen euro per jaar! We kunnen in NL niet eens met de Schotse competitie concurreren!
Gevoel voor humor heb je of je hebt het niet, helaas voor jou valt het niet aan te leren!quote:Op donderdag 15 december 2005 11:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Klopt....mijn bewering dat er hier mensen vonden dat Maduro hoger had moeten staan was niet gegrond....quote:Op donderdag 15 december 2005 11:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je legt hier mensen dingen in hun mond die ze niet gezegd hebben, wij hebben die lijst toch niet bepaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |