Kan je wel zeggen, de goedkoopste ruim 31 euroquote:Op donderdag 15 december 2005 18:22 schreef JaWi het volgende:
Dure kaarten voor de 1/8e finales zeg.
Als ik AZ was had ik hem lekker naar Ajax laten gaan, wat een stomme kneus zeg die Vlaarquote:AZ overweegt straf voor zieke Ron Vlaar
De ruzie tussen Ron Vlaar en AZ neemt steeds grotere vormen aan. Nadat de verdediger zich stevig had uitgehaald naar Van Gaal en zich ook ziek had gemeld, overweegt de Alkmaarse club z'n beurt een disciplinaire straf.
Vlaar haalde in De Telegraaf hard uit naar onder meer Louis van Gaal. Bij de verdediger kwam alle onvrede naar buiten, nadat hij voor het UEFA Cupduel met Grasshoppers was veroordeeld tot de tribune. De international voelde zich 'gechanteerd door Van Gaal'.
De opmerkingen schoten de Alkmaarse clubleiding in het verkeerde keelgat. AZ wilde Vlaar direct om een reactie vragen naar aanleiding van het artikel in De Telegraaf. Maar dat gesprek ging niet door, omdat de verdediger zich ziek had gemeld.
Maandag gaan de partijen om de tafel zitten. 'Op basis van de uitkomst van dit gesprek wordt door AZ besloten of en zo ja welke sancties en/of disciplinaire maatregelen er getroffen zullen worden', aldus AZ.
Passe-partout zeker?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:27 schreef JaWi het volgende:
En een dikke 40 euro voor de 2e ring.
Scheringa speelt het wel vaker zo, is een naar trekje van die man. Er is echt flink wat gebeurd, Vlaar laat niet met zich sollen blijkt wel.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Grootheidswaanzin van Scheringa, meer is het niet
Als je er zelf heen zou willen is het zonde, als je er (tegen betaling) iemand anders blij mee kan maken niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef -Wolf- het volgende:
ff een vraagje tussendoor: is het handig om een seizoenskaart te kopen voor 2006-2007 als je weet dat je in 2007 van 1 feb. - 1 mei in het buitenland zit?
Nee Scheringa & Co zijn lekkerquote:Op donderdag 15 december 2005 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als ik AZ was had ik hem lekker naar Ajax laten gaan, wat een stomme kneus zeg die Vlaar![]()
Natuurlijk. Je kan alleen niet naar die wedstrijden, dus kan/moet je aan iemand uitlenen. Je krijgt géén korting.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef -Wolf- het volgende:
ff een vraagje tussendoor: is het handig om een seizoenskaart te kopen voor 2006-2007 als je weet dat je in 2007 van 1 feb. - 1 mei in het buitenland zit?
Zucht. Dit seizoen al geen seizoenskaart gekocht omdat ik 4 maanden werkeloos was en komend seizoen zit ik 3 maanden in Rusland.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als je er zelf heen zou willen is het zonde
Geen korting, dat snap ik.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je kan alleen niet naar die wedstrijden, dus kan/moet je aan iemand uitlenen. Je krijgt géén korting.
Dan kan je, als er al verkoop is pas als laatste de duurdere kaarten kopen.quote:
Seizoenskaart dan maar.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan kan je, als er al verkoop is pas als laatste de duurdere kaarten kopen.
Uitwedstrijden kan je helemaal vergeten.
quote:Haarlem oefent in de winterstop tegen Ajax
HAARLEM Donderdag 15 December 2005 18:48 uur
Op woensdag 11 januari 2006 speelt HFC Haarlem een oefenwedstrijd tegen een selectie van Ajax. Het duel wordt gespeeld in het Haarlem Stadion. De aanvang van de wedstrijd is 20.00 uur.
Beide clubs spelen de wedstrijd in het kader van de voorbereiding op het restant van het lopende seizoen.
Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Mido: 'Ajax is groter dan Spurs'
Achmed 'Mido' Hossam laat wederom van zich horen. Vorige week vertelde de Egyptenaar een comeback bij Ajax te ambieren. De aanvaller zet deze uitspraak vandaag kracht bij door tegenover BBC Sports te melden dat zijn voormalige werkgever groter is dan Tottenham Hotspur.
"Het Premiership is sterker dan de Nederlandse competitie, maar Ajax is veel groter dan Tottenham Hotspur. Ajax heeft zoveel meer glorie en historie. Het is gewoon een hele grote club."
De 22-jarige Mido speelt momenteel op huurbasis voor Tottenham Hotspur. De Londense club huurt de spits voor 18 maanden van AS Roma. Binnenkort moet duidelijk worden of The Spurs hem definitief overnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |