abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33108459
Dure kaarten voor de 1/8e finales zeg .
slettebak [@] gmail.com
pi_33108571
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:22 schreef JaWi het volgende:
Dure kaarten voor de 1/8e finales zeg .
Kan je wel zeggen, de goedkoopste ruim 31 euro
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_33108585
En een dikke 40 euro voor de 2e ring .
slettebak [@] gmail.com
pi_33109077
quote:
AZ overweegt straf voor zieke Ron Vlaar

De ruzie tussen Ron Vlaar en AZ neemt steeds grotere vormen aan. Nadat de verdediger zich stevig had uitgehaald naar Van Gaal en zich ook ziek had gemeld, overweegt de Alkmaarse club z'n beurt een disciplinaire straf.
Vlaar haalde in De Telegraaf hard uit naar onder meer Louis van Gaal. Bij de verdediger kwam alle onvrede naar buiten, nadat hij voor het UEFA Cupduel met Grasshoppers was veroordeeld tot de tribune. De international voelde zich 'gechanteerd door Van Gaal'.

De opmerkingen schoten de Alkmaarse clubleiding in het verkeerde keelgat. AZ wilde Vlaar direct om een reactie vragen naar aanleiding van het artikel in De Telegraaf. Maar dat gesprek ging niet door, omdat de verdediger zich ziek had gemeld.

Maandag gaan de partijen om de tafel zitten. 'Op basis van de uitkomst van dit gesprek wordt door AZ besloten of en zo ja welke sancties en/of disciplinaire maatregelen er getroffen zullen worden', aldus AZ.
Als ik AZ was had ik hem lekker naar Ajax laten gaan, wat een stomme kneus zeg die Vlaar
  donderdag 15 december 2005 @ 18:52:35 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33109236
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:27 schreef JaWi het volgende:
En een dikke 40 euro voor de 2e ring .
Passe-partout zeker?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33109255
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Passe-partout zeker?
Nee ?
Gewoon losse kaarten 1/8 finale, daar is geen ppt voor.
slettebak [@] gmail.com
pi_33109534
Wtf?! 40?!

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 15 december 2005 @ 19:05:34 #283
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33109584
Snap ik, ouwe. Deze keer maar eens opletten, vorige keer hele voorverkoop vergeten dus elke wedstrijd met veel moeite 409/410 binnengekomen met een 411-kaart. Mooie foto van Johnny trouwens:

A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_33109613
Voor die 43 euro ga ik wel in het home zitten misschien .

Die foto had ik een paar dagen terug gepost, wist helemaal niets van die tatoo. Heeft hij daar eens iets over gezegd in een interview?
slettebak [@] gmail.com
pi_33109624
ff een vraagje tussendoor: is het handig om een seizoenskaart te kopen voor 2006-2007 als je weet dat je in 2007 van 1 feb. - 1 mei in het buitenland zit?
  donderdag 15 december 2005 @ 19:07:28 #286
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33109644
Had jouw post niet gezien, maar weet het niet van die tattoo, lijkt wel viltstift dat kruis.
pi_33109666
Hehe inderdaad, hij is niet echt mooi ingekleurd.
slettebak [@] gmail.com
pi_33109685
quote:
Op donderdag 15 december 2005 14:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Grootheidswaanzin van Scheringa, meer is het niet
Scheringa speelt het wel vaker zo, is een naar trekje van die man. Er is echt flink wat gebeurd, Vlaar laat niet met zich sollen blijkt wel.
That's all folks!
pi_33109686
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef -Wolf- het volgende:
ff een vraagje tussendoor: is het handig om een seizoenskaart te kopen voor 2006-2007 als je weet dat je in 2007 van 1 feb. - 1 mei in het buitenland zit?
Als je er zelf heen zou willen is het zonde, als je er (tegen betaling) iemand anders blij mee kan maken niet.
slettebak [@] gmail.com
pi_33109692
quote:
Op donderdag 15 december 2005 18:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als ik AZ was had ik hem lekker naar Ajax laten gaan, wat een stomme kneus zeg die Vlaar
Nee Scheringa & Co zijn lekker !!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 15 december 2005 @ 19:09:10 #291
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_33109699
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:06 schreef -Wolf- het volgende:
Natuurlijk. Je kan alleen niet naar die wedstrijden, dus kan/moet je aan iemand uitlenen. Je krijgt géén korting.
pi_33109700
Scheringa is gewoon een nerd met geitenwollen sokken .
slettebak [@] gmail.com
pi_33109806
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:08 schreef JaWi het volgende:

[..]

Als je er zelf heen zou willen is het zonde
Zucht. Dit seizoen al geen seizoenskaart gekocht omdat ik 4 maanden werkeloos was en komend seizoen zit ik 3 maanden in Rusland. Heb het niet zo op losse kaartverkoop. Een SCC dan maar?
pi_33109903
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Natuurlijk. Je kan alleen niet naar die wedstrijden, dus kan/moet je aan iemand uitlenen. Je krijgt géén korting.
Geen korting, dat snap ik. Helaas zitten er voornamelijk kakkerlakken en een enkele boer in m'n vriendengroep. Dus uitlenen heeft weinig zin.
pi_33109994
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:13 schreef -Wolf- het volgende:
Een SCC dan maar?
Dan kan je, als er al verkoop is pas als laatste de duurdere kaarten kopen.
Uitwedstrijden kan je helemaal vergeten.
slettebak [@] gmail.com
pi_33110038
quote:
Op donderdag 15 december 2005 19:18 schreef JaWi het volgende:

[..]

Dan kan je, als er al verkoop is pas als laatste de duurdere kaarten kopen.
Uitwedstrijden kan je helemaal vergeten.
Seizoenskaart dan maar. Lekker boeien dan!
pi_33110089
quote:
Haarlem oefent in de winterstop tegen Ajax
HAARLEM Donderdag 15 December 2005 18:48 uur

Op woensdag 11 januari 2006 speelt HFC Haarlem een oefenwedstrijd tegen een selectie van Ajax. Het duel wordt gespeeld in het Haarlem Stadion. De aanvang van de wedstrijd is 20.00 uur.
Beide clubs spelen de wedstrijd in het kader van de voorbereiding op het restant van het lopende seizoen.
pi_33110620
quote:
Mido: 'Ajax is groter dan Spurs'

Achmed 'Mido' Hossam laat wederom van zich horen. Vorige week vertelde de Egyptenaar een comeback bij Ajax te ambieren. De aanvaller zet deze uitspraak vandaag kracht bij door tegenover BBC Sports te melden dat zijn voormalige werkgever groter is dan Tottenham Hotspur.

"Het Premiership is sterker dan de Nederlandse competitie, maar Ajax is veel groter dan Tottenham Hotspur. Ajax heeft zoveel meer glorie en historie. Het is gewoon een hele grote club."

De 22-jarige Mido speelt momenteel op huurbasis voor Tottenham Hotspur. De Londense club huurt de spits voor 18 maanden van AS Roma. Binnenkort moet duidelijk worden of The Spurs hem definitief overnemen.
Hoe duidelijk wil je het hebben?
Meteen halen die gast
pi_33110686
Hij heeft natuurlijk gewoon gelijk, maar ik vraag me af of de supporters blij zijn met deze uitspraken .
slettebak [@] gmail.com
pi_33110702
Danny Blind heeft A-junior Jeffrey Sarpong in ieder geval tot en met zondag bij de selectie gehaald. Enkele maanden geleden deed hij nog mee met Oranje onder 17 op het WK. De 17-jarige middenvelder trainde vandaag voor het eerst mee bij de selectie.

'De ontvangst vanochtend was vriendelijk. In de kleedkamer kreeg ik een plekje naast Trabelsi. Ikzelf zat op de plek van Edgar Manucharyan. Tijdens de training moest ik trouwens wel wennen aan de namen. Natuurlijk ken ik alle spelers van de selectie wel, maar soms haalde ik toch wat namen door elkaar. Volgens de trainer blijf ik tot en met zondag bij de groep.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')