auto op naam laten zetten van familielid met vele schadeloze jaren...diegene de verzekering af laten sluiten....en dan ga jij ermee rijden.quote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef Mr. Orange het volgende:
Wat is een goedkope autoverzekering voor een beginnende autorijder?
Ik kan nergens echt uitrekenen wat ik kwijt ben voor mijn Volvo 440 GL 2.0I ('93)
Wa + inzittende verzekering...
Iemand die op zin eigen naam een goedkope+goede verzekering heeft als beginnend autorijder?
Ik denk dat dat niet veel meer zal zijn met schadevrije jarenquote:Op maandag 12 december 2005 22:07 schreef dvdk het volgende:
[..]
auto op naam laten zetten van familielid met vele schadeloze jaren...diegene de verzekering af laten sluiten....en dan ga jij ermee rijden.
Tot het spaak loopt en je de rest van je leven kunt betalen omdat je verzekeraar een stevige uitkering op jou verhaaltquote:Op maandag 12 december 2005 22:07 schreef dvdk het volgende:
[..]
auto op naam laten zetten van familielid met vele schadeloze jaren...diegene de verzekering af laten sluiten....en dan ga jij ermee rijden.
Je flest de verzekering wel een beetje maar je rijdt tenminste wel goedkoop.
Of de auto op naam van een zwerver zetten...nog goedkoper, betaal je geen boetes, geen apk en geen wegenbelasting
Fout begin... gewoon zelf betalen.. ja het is duurder, maar ooit moet je zelf je auto verzekeren... en be je alsnog duur uit... Je houd jezelf alleen maar voor de gek.quote:Op maandag 12 december 2005 22:07 schreef dvdk het volgende:
[..]
Je flest de verzekering wel een beetje maar je rijdt tenminste wel goedkoop.
Of de auto op naam van een zwerver zetten...nog goedkoper, betaal je geen boetes, geen apk en geen wegenbelasting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |