abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33028458
Wat is een goedkope autoverzekering voor een beginnende autorijder?
Ik kan nergens echt uitrekenen wat ik kwijt ben voor mijn Volvo 440 GL 2.0I ('93)
Wa + inzittende verzekering...

Iemand die op zin eigen naam een goedkope+goede verzekering heeft als beginnend autorijder?
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  maandag 12 december 2005 @ 22:07:34 #2
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_33028665
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef Mr. Orange het volgende:
Wat is een goedkope autoverzekering voor een beginnende autorijder?
Ik kan nergens echt uitrekenen wat ik kwijt ben voor mijn Volvo 440 GL 2.0I ('93)
Wa + inzittende verzekering...

Iemand die op zin eigen naam een goedkope+goede verzekering heeft als beginnend autorijder?
auto op naam laten zetten van familielid met vele schadeloze jaren...diegene de verzekering af laten sluiten....en dan ga jij ermee rijden.

Je flest de verzekering wel een beetje maar je rijdt tenminste wel goedkoop.

Of de auto op naam van een zwerver zetten...nog goedkoper, betaal je geen boetes, geen apk en geen wegenbelasting
pi_33028922
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:07 schreef dvdk het volgende:

[..]

auto op naam laten zetten van familielid met vele schadeloze jaren...diegene de verzekering af laten sluiten....en dan ga jij ermee rijden.
Ik denk dat dat niet veel meer zal zijn met schadevrije jaren
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_33029788
quote:

[..]

Of de auto op naam van een zwerver zetten...nog goedkoper, betaal je geen boetes, geen apk en geen wegenbelasting
Tot het spaak loopt en je de rest van je leven kunt betalen omdat je verzekeraar een stevige uitkering op jou verhaalt

En voor het zoeken van een verzekering zijn er allerlei vergelijkingssites en zogeheten 'verzekeringsadviseurs'.
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_33029892
quote:

[..]

Fout begin... gewoon zelf betalen.. ja het is duurder, maar ooit moet je zelf je auto verzekeren... en be je alsnog duur uit... Je houd jezelf alleen maar voor de gek.
pi_33051317
Op www.independer.nl kun je autoverzekeringen vergelijken.
pi_33135099
Het verschilt per verzekeringsmaatschappij, plaats waar je woont.. aan de hand daarvan berekenen ze je premie..
Maar wat hierboven ook gezegd wordt, betaal je verzekering zelf! Nu bouw jezelf ook gewoon lekker schadevrije jaren op en kan jij later stukken goedkoper auto rijden, dan andere mensen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')