abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 december 2005 @ 21:20:34 #1
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_33026896
Hallo

Ik ben een 20 jarige student Reclame, communicatie en presentatie, en ik wil eens wat anders deze zomer.
Naar het buitenland, en dan daar werken aangezien ik geen geld heb om zo maar relaxt te gaan nixen daar voor een periode.

Nu vroeg ik me af, hoe kan ik zoiets aanpakken, waar kan ik naar kijken en/of solliciteren. Waar staan vacatures, en voor hoe lang is zoiets gemiddeld, kan ik dat niet voor 4 weken doen bv.

En hoe kom ik in contact met die bedrijven en instanties. Het zou fijn zijn als hier iemand zat die dat heeft gedaan in het verleden, of gaat doen en verder is dan ik.

Wat mij leuk zou lijken is op een zomerkamp in Amerika werken, of ergens in spanje, en gelijk de taal onder de knie krijgen.

stel iemand kan me meer vertellen ,reargeer!
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_33027204
Dit wordt een schopje naar Travel of Werk en Geldzaken, ik voel het aan mn water
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  maandag 12 december 2005 @ 21:45:06 #3
133747 Lippie85
Maar ik rook niet
pi_33027818
Je wilt daar de taal onder de knie krijgen?
Wat is reargeren dan??
Nou maar die keepert van Brazilië, die Cantharel, die kon d'r in weze geen kloten van. Dat zag je ook bij die penalties, hij lag de hele tijd in de verkeerde hoek. Maar dan moeje ze daar niet schieten natuurlijk!!
pi_33028880
Goed geraden, KH. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_33031646
Kan je dit nou echt niet goed zelf regelen? Want als dit je niet een goed lukt wat zoek je dan in hemelsnaam in het buitenland?
  dinsdag 13 december 2005 @ 06:25:58 #6
55330 ennuik
Stockholm boppe!
pi_33035310
- Op www.jobbingmall.nl kan je zoeken naar een baan in het buitenland.

- Voor seizoenswerk (bv horeca) in Spanje ed kan je het best de zaterdagseditie van de Telegraaf ofzo kopen, daar staan rond maart veel advertenties in.
  dinsdag 13 december 2005 @ 22:16:40 #7
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_33056481
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:40 schreef Rapaille het volgende:
Kan je dit nou echt niet goed zelf regelen? Want als dit je niet een goed lukt wat zoek je dan in hemelsnaam in het buitenland?
damn man, jemoet toch ergens beginnen..
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')