Omdat er vermoedelijk iets tussenzit?quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:08 schreef paddy het volgende:
(waarom denk ik nu toch steeds meer aan de bouw......bakstenen die tegen elkaar komen, maar toch een dof geluid veroorzaken)
Jackpot!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat er vermoedelijk iets tussenzit?![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe reageren Frits, Jan en Henk hierop?quote:Op woensdag 14 december 2005 23:19 schreef schatje het volgende:
Ze zijn te gast bij Barend en Van Dorp en zeiden dat de artiesten die klagen over dit initiatief maar tegen een geintje moeten kunnen.
Ze reageerden er niet echt op omdat ze verder gingen met een andere gast.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:22 schreef WAT het volgende:
[..]
Hoe reageren Frits, Jan en Henk hierop?
Nee, ik bedoel in het algemeen. Ben benieuwd hoe je zulke mensen in godsnaam moet interviewen ...quote:Op woensdag 14 december 2005 23:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze reageerden er niet echt op omdat ze verder gingen met een andere gast.
Dat is dan wel weer een geweldig nummer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:56 schreef Molluck het volgende:
Ik mis Het Tietenlied...of is ze dan al te ver ontwikkeld voor de die-hard pedofiel?
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:36 schreef speknek het volgende:
Ik denk niet dat pedo's fan zijn van the police.
We moeten ze geen aandacht geven en ze door laten gaan met wat ze doen?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:10 schreef NZ het volgende:
Gaat nergens over, heel die Pedo-top niet.. snap overigens niet waarom zo'n stichting zoveel aandacht krijgt wanneer ze dit niet verdienen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |