quote:Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef melke het volgende:
Lieske heeft wel gelijk. Beter een cadeau waar je wat aan hebt dan alleen maar denken aan het gebaar. Joost met z'n burger gelul nee hoor, het gaat om het gebaar. Nou Joost, gefeliciteerd, hier heb je een emmer stront, het gaat het om het gebaar he
Ja, ze loopt gewoon naar de "Chanel winkel" en dan zegt ze:quote:Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef melke het volgende:
Lieske heeft wel gelijk. Beter een cadeau waar je wat aan hebt dan alleen maar denken aan het gebaar. Joost met z'n burger gelul nee hoor, het gaat om het gebaar. Nou Joost, gefeliciteerd, hier heb je een emmer stront, het gaat het om het gebaar he
ze isgewoon eerlijkquote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ja, ze loopt gewoon naar de "Chanel winkel" en dan zegt ze:
Dat wil ik hebben.
Ja, Lieske is echt meer dankbaar dan Joost bij het geven van een kadootjes.
Ik vind dit lettelijk asociaal![]()
Ze weet wel wat ze wil. Channel heeft daarbij ook kei mooi spulquote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef Pijlemans het volgende:
[..]
Ja, ze loopt gewoon naar de "Chanel winkel" en dan zegt ze:
Dat wil ik hebben.
Ja, Lieske is echt meer dankbaar dan Joost bij het geven van een kadootjes.
Ik vind dit lettelijk asociaal![]()
Helemaal mee eens, maar in deze discussie over Lieske heeft hij wel een punt.quote:Op maandag 12 december 2005 20:29 schreef redhair het volgende:
Wat is die Josti een akelig eigenwijs chagarijnig jongetje.![]()
Nu hij nergens meer tussen door kan glijden komt zijn ware aard naar boven.
![]()
Ben ook aan het twijfelen geslagen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:29 schreef redhair het volgende:
Wat is die Josti een akelig eigenwijs chagarijnig jongetje.![]()
Nu hij nergens meer tussen door kan glijden komt zijn ware aard naar boven.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |