Nee, dit is de NL versie van Angels & Demons, luxe hardcover versie.quote:Op zondag 18 december 2005 11:00 schreef tonks het volgende:
Is dit angels and demons int engels?
quote:Op zondag 18 december 2005 11:28 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Woon je in de randstad?
Dat bedoelde ikquote:Op zondag 18 december 2005 11:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee, dit is de NL versie van Angels & Demons, luxe hardcover versie.
Je vergist je.quote:Op zondag 18 december 2005 12:41 schreef RollTheDice het volgende:
Heb wellicht interesse maar zeker niet voor die prijs. Dit boek ligt toch voor 19.95 nieuw, bij de kijkshop? Of vergis ik me![]()
Ok, mijn fout. Paperback is niets natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2005 12:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Je vergist je.
Dat is de paperback versie.
Dat klopt.quote:Op zondag 18 december 2005 12:48 schreef Xanthe het volgende:
34,95 nieuw als de luxe versie.
Als ik op de link klik zie ik toch echt 35 euro.quote:Op zondag 18 december 2005 11:00 schreef Xanthe het volgende:
16 incl verzendkosten
bol.com:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=PEUswukkTO4s2qqBD0cS9Qn8PjX4NvYnJ5s=?BOL_OWNER_ID=1001004002498618&Section=BOOK&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1
Ik toon geen interesse in jouw bod.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:53 schreef Eland het volgende:
Je kunt wel bij elk bod gaan roepen dat 20 excl. het startbod is, maar zolang niemand dat doet heeft het niet zoveel zin. Mijn bod staat, mocht het je niet interesseren, zeg dat dan, dan ben ik weg.
dank jequote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:33 schreef zoalshetis het volgende:
even ter stimulatie. mijn vader heeft die editie ook en het is erg mooi. aanradertje en niet te duur.
was niet de luxe editie. dat wordt nog een collectorsitem denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:03 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb vorige week mijn boekenbonnen ingeleverd en de boeken Da Vinci Code - De delta Deceptie en het bernini mysterie voor 19 euro 90 gekocht en die waren nieuw. Dus ik denk dat je een beetje hoog zit.
Ik heb het uiteraard over de Luxe editie.... niet de paperbacks...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:03 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb vorige week mijn boekenbonnen ingeleverd en de boeken Da Vinci Code - De delta Deceptie en het bernini mysterie voor 19 euro 90 gekocht en die waren nieuw. Dus ik denk dat je een beetje hoog zit.
Ik ben woon en werkzaam in Helmond en Venlo de komende tijd nog.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:13 schreef MissCleo het volgende:
Kennelijk geven mensen niet zo om die honderdvijftig afbeeldingen die je erbij krijgt voor vijftien euro meer....
Waar woon je ergens?
deal:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:18 schreef amaranta het volgende:
ik bied 10 euro en dan mag je hem bij me komen afgeven in eindhoven..
misschien helpt het als je het juiste plaatje in je openingspost plaats, je hebt nu het plaatje van de paperback geplaatst
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:18 schreef amaranta het volgende:
ik bied 10 euro en dan mag je hem bij me komen afgeven in eindhoven..
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:02 schreef SunChaser het volgende:
Eindelijk verkocht?
hardcoverquote:Op zondag 18 december 2005 11:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee, dit is de NL versie van Angels & Demons, luxe hardcover versie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |