Schorsen voor 6 wedstrijden per direct zodat die tegen Feyenoord geschorst isquote:Vooronderzoek naar kopstoot Van Galen
12/12/2005 18:27
Wat scheidsrechter Kevin Blom ontgaan was, is de aanklager betaald voetbal van de KNVB wel opgevallen. Hij is een onderzoek gestart naar het gedrag van Barry van Galen tijdens het duel FC Twente-AZ van afgelopen zaterdag.
De aanvaller van AZ deelde een kopstoot uit aan Giorgi Gakhokidze. Blom en zijn assistenten zagen het niet, maar op televisiebeelden was het voorval duidelijk waarneembaar.
Van Galen bekende na afloop direct schuld toen hij werd geconfronteerd met de beelden. 'Op het veld dacht ik nog dat hij mij raakte. Wat ik deed was meer een schrikreactie', aldus de 35-jarige Haarlemmer in het Noordhollands Dagblad.
'Het had me nooit mogen gebeuren. Maar ik werd de hele wedstrijd al gezocht. En die scheidsrechter deed niets. Geen vrije trap kreeg ik mee. Maar nog is het gewoon dom dat ik me heb laten provoceren. En al heb ik hem nauwelijks geraakt, de beweging was er. Dus is het duidelijk wat er nu gaat gebeuren.'
Tijdens de wedstrijd werd Van Galen veelvuldig toegezongen door de aanhang van FC Twente. 'Ze hebben hem uit de tent gelokt', probeerde AZ-coach Louis van Gaal de actie van Van Galen te verklaren. 'En met succes, dat kan ik niet ontkennen. De openbaar aanklager krijgt de beelden op een presenteerblaadje aangeboden.'
7ton voor Loovens zou niet verkeerd zijn. Krijgt hier toch geen kans meer en een mooie club voor hem en hopelijk snel door naar de PLquote:12-12-2005: Cardiff praat met Feyenoord over aankoop Loovens
[Bron: FR-Fans.nl]
Het Britse icnetwork meldt dat Cardiff City momenteel met Feyenoord praat over een mogelijke aankoop van Glenn Loovens. De verdediger speelt sinds de zomer op huurbasis voor de club uit Wales, die uitkomt in de Engelse tweede divisie. Peter Ridsdale is namens Cardiff afgereisd naar Rotterdam om de onderhandelingen te starten. Loovens zou Feyenoord ongeveer 1 miljoen kunnen opleveren, maar Cardiff hoopt hem voor minder te kunnen kopen.
Nederland is wel het Jamaica van Europa!quote:
Franky aan die wierieeee, Franky aan die wiiieeeriiieeeequote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nederland is wel het Jamaica van Europa!
Misschien loopt Cart_man stiekem stage.quote:Op maandag 12 december 2005 23:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Iemand het trouwens opgevallen dat voetbal insite vandaag Feyenoord telkens zo schreef: Feijenoord
Daar geboren/gewerkt of gewoon vrienden?quote:Op maandag 12 december 2005 23:18 schreef Football_Lad het volgende:
Was gister zo zat als 'n kanarie,heerlijk!!!Me maten van Leeds vonden 't prachtig.Ze hadden zaterdag al 'n "leuke" wedstrijd gehad tegen Cardiff City!!Volgende keer(tegen de joden) nemen ze 'n Leeds Utd. vlag mee.Bij Leeds hangt al 'ntijdje 'n Feyenoord vlag......
Irie!quote:Op maandag 12 december 2005 22:01 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nederland is wel het Jamaica van Europa!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |