quote:
Kuyt wil nog niet naar Real Madrid
Dirk Kuyt gaat niet in op de vermeende interesse van Real Madrid, zo meldt De Telegraaf vandaag. Dit heeft de spits laten weten aan Feyenoord-trainer Erwin Koeman. De Spaanse krant AS berichtte deze week al tweemaal dat de Koninklijke in Kuyt een ideale versterking zag.
Kuyt wil echter sowieso tot het einde van het seizoen bij Feyenoord blijven. Pas komende zomer wil de Katwijker nadenken over een buitelandse transfer.
Ook Tottenham Hotspur, Liverpool en Arsenal zouden belangstelling hebben voor de aanvaller van het Nederlands elftal.
Goed zo, gewoon bij Feyenoord blijven en wellicht afscheid nemen met een kampioenschap. Real Madrid is sowieso niet de club voor Dirk, gewoon lekker naar Liverpool na het WK!
![]()
quote:
Nederland laat Salo in de kou staan
Bonaventure Kalou heeft in een vraaggesprek met VI zijn boosheid uitgesproken over de manier waarop zijn broertje Salomon Kalou behandeld wordt. De middenvelder ergert zich aan de leugens die sommige critici verspreiden en de handelswijze van minister Verdonk.
"Niemand verplaatst zich in de gevoelens van Salomon. Weten jullie wel wat hij in Ivoorkust allemaal over zich heen heeft gekregen? Heel het land is woedend op hem. Kranten schrijven dat hij een landverrader is. Toen zijn eerste aanvraag werd afgewezen luwde de kritiek even. Maar toen bekend werd dat hij beroep aantekende, barstte alles weer in volle hevigheid los."
"Weet je wat me nog het meest teleurstelt? Dat er ook Nederlanders zijn die hem op die manier behandelen. Het gaat me ook over de manier waarop in Nederland over Salomon geschreven wordt. Hij is door Marco van Basten gevraagd om Nederlander te worden. Dat is de enige reden dat hij erover is gaan nadenken. En omdat hij zich vereerd voelde, koos hij daarop voor Oranje."
"En wat gebeurt er vervolgens? Hij wordt afgewezen en behandelt als een tweederangs burger die achteraan in de rij moet aansluiten en die zich vooral niets moet verbeelden. Bovendien worden er allemaal dingen bijgesleept die er helemaal niets mee te maken hebben. Salomon zou het paspoort nodig hebben voor een buitenlandse transfer en meer van die onzin."
"Salomon is pas 20 jaar en denkt helemaal niet aan geld. Als hij geïnteresseerd was in geld had hij wel bijgetekend bij Feyenoord. Salomon is gewoon bewust bezig om te kijken hoe hij een betere voetballer kan worden. Laat die jongen maar in de kou staan nu hij heeft gekozen voor Nederland. Ik ben blij dat Marco van Basten hem gesteund heeft in de rechtszaak."
"Ik ben bang dat Salomon nu de inzet is geworden van een politieke prestigestrijd. Hij lijkt erop dat de minister alles zal doen om te voorkomen dat hij een paspoort krijgt, omdat ze anders gezichtsverlies lijdt. Belachelijk. Ook voor mij ouders is het overigens lastig. Zij zijn maar gestopt met het lezen van kranten. Als grote broer had ik ervoor moeten zorgen dat Salomon niet naar Marco van Basten had geluisterd."
Had Kaloutje maar gewoon voor zijn eigen land moeten kiezen en/of bij moeten tekenen bij Feyenoord, DAAR had Bona voor moeten zorgen....
quote:
Feyenoord: korting fans bij play-offs
Feyenoord is zeer coulant voor haar supporters. De Rotterdamse club biedt seizoenskaarthouders 25 procent korting al de club over enkele maanden play-offs moet spelen in de strijd om Europees voetbal.
De officiële website van Feyenoord meldt eveneens dat deze actie geld voor aanhangers die besluiten om voor de tweede seizoenshelft een halve seizoenkaart aan te schaffen.
Je zou die kaarten voor die play offs gewoon voor niks moeten krijgen, bullshit, geldklopperij en volledig overbodig om ze überhaupt te spelen!
![]()
quote:
'Als we tweede worden, kunnen we de CL nóg mislopen door die schijt play-offs'
Patrick Lodewijks - Metro
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]