Ergerquote:Op maandag 12 december 2005 19:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je vertrekt ook niet vanuit een Afrikaans land?
weet ik nog nietquote:
Vrij vertaald: "nog vijf dagen om je over de streep te trekken"quote:
quote:
Dan ga ik niet meequote:Op maandag 12 december 2005 23:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wij komen zeker weten.Lekker olifant eten.
Mag ik het ivoor voor mijn piano?quote:Op maandag 12 december 2005 23:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wij komen zeker weten.Lekker olifant eten.
Er zit anders best veel vlees aan.quote:Op maandag 12 december 2005 23:59 schreef miss_sly het volgende:
Dan ga ik niet mee![]()
Olifanten zijn NIET om te eten!![]()
Van mij wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:01 schreef livEliveD het volgende:
Mag ik het ivoor voor mijn piano?
Zal ik een lieve sonate voor je inzetten? Laat ik nu net me piano hebben gerepareerd...quote:
Zet je waterpijp maar in elkaarquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:07 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zal ik een lieve sonate voor je inzetten? Laat ik nu net me piano hebben gerepareerd...
Wacht maar tot ik een requiem van Mozart aanzwengel over me subwooferquote:Op dinsdag 13 december 2005 00:08 schreef miss_sly het volgende:
Zet je waterpijp maar in elkaar
Nee hoor, lief van je, maar ik ben niet in de stemming voor een sonate. Doe maar liever hele harde muziek!
waar staat dat?quote:
je hebt er zin an zeg jequote:
ik verbeterde Lupaquote:
nee, hier klets je je niet meer uitquote:
kom me maar halenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
nee, hier klets je je niet meer uit
Ik communiceer wel via tamtamquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:42 schreef Alicey het volgende:
Misschien is het trouwens verstandig dat degenen die geen telefoonnummers van andere meetgangers hebben en vice versa mij even mailen om telefoonnummers uit te wisselen.
Ook wel beter. De vorige keer was de NS niet zo blij dat ik rooksignalen ging gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:56 schreef Doffy het volgende:
Da's nog best modern voor het verre oosten
quote:Op donderdag 15 december 2005 00:04 schreef Reya het volgende:
Niet meer zo'n zin...beetje teveel dingen aan mijn hoofd
how come?quote:Op donderdag 15 december 2005 00:04 schreef Reya het volgende:
Niet meer zo'n zin...beetje teveel dingen aan mijn hoofd
Hmmm, vertel ik nog wel een keer in pm oid. Maar ik heb nou niet het gevoel me op de meet op mijn gemak te gaan voelen.quote:
...quote:Op donderdag 15 december 2005 09:01 schreef Reya het volgende:
Hmmm, vertel ik nog wel een keer in pm oid. Maar ik heb nou niet het gevoel me op de meet op mijn gemak te gaan voelen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 22:21 schreef Reya het volgende:
Ach, whatever, het is ook mijn eer te na om me door de omstandigheden te laten tegenhouden. Ik haal wel ergens een nacht door. Ben ik hier ook weer een tijdje weg![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |