Iddquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik ben een onbegrepen fotograaf..![]()
Ja maar dat kan niet, ik gebruik de code-tag, die voegt gewoon regelnummers voor. Is de enige manier om een beetje een nette lijst te krijgen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm....subje.....kijk eens naar de nummers 7 en 8en 15 en 16
en 19 tot 21 en 22 + 23 en 25-27
Die mensen zijn allemaal gelijk geeindigd. Dan moeten ze ook een gedeelde eindplek krijgen
Ik zeg toch dat ik het niet begrepen had..quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:52 schreef Subhuman het volgende:
Bovendien stijg je maar 2 plaatsen HMaster-II, van een gedeelde 19e plek naar de 17e plek.
Kan volgens mij niet als je die [code] tags gebruikt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm....subje.....kijk eens naar de nummers 7 en 8en 15 en 16
en 19 tot 21 en 22 + 23 en 25-27
Die mensen zijn allemaal gelijk geeindigd. Dan moeten ze ook een gedeelde eindplek krijgen
Die knopjes zijn ook zo moeilijk hequote:Op zaterdag 31 december 2005 11:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja maar dat kan niet, ik gebruik de code-tag, die voegt gewoon regelnummers voor. Is de enige manier om een beetje een nette lijst te krijgen.
En ik drukte op edit i.p.v. quote... Sorry PdeHoog
Dat zeg ik dus netquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet als je die [code] tags gebruikt.
Dan is de uitslag onleesbaar...quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus netGebruik die code-tags dan ook niet
Trap die zooi gewoon in Notepad en mik dat het topic inquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:02 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een [score] tagje inbouwen. Dat zou wel geniaal zijn!
Zoals ik al eerder heb uitgelegd, dan komt het er dus zo uit te zien:quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Trap die zooi gewoon in Notepad en mik dat het topic in![]()
Tja, dan hebben we daar toch duidelijk een verschil van mening...quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:37 schreef Schanulleke het volgende:
Dat ben ik met Sub eens, het officiële lijstje ziet er veel beter uit. Wat wel een goed punt is van de andere lijstjes is dat ik daar ook bovenaan sta
Fuck de punten man....het gaat om de eindklasseringquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:32 schreef Subhuman het volgende:
Ja maar de punten staan nu niet netjes onder elkaar.
Je moet dus even een andere host zien te vinden of alleen de url in je bericht zetten.quote:14. EMBEDDING AND DIRECT LINKING OF MATERIAL ARE NOT ALLOWED.
Ow, ja ok. Ik lees dat soort dingen nooitquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:22 schreef Offy het volgende:
De modjes hier kunnen daar weinig aan doen helaas
Van Bandongo.com:
[..]
Je moet dus even een andere host zien te vinden of alleen de url in je bericht zetten.
En dicht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:49 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik was een beetje te pro-actief en opende een dubbeltopic: Help me mijn foto verbeteren - deel 2 mag dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |