Maar ik hoop juist dat ze, doordat we hun allereerste topic in FOT niet sluiten met een doorverwijzing naar een centraal topic, hier langer blijven hangen. Mensen die een snapshot camera zoeken zijn wel lastiger te overtuigen, maar mensen die meer geïnteresseerd zijn voelen zich juist eerder welkom hoop ik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:57 schreef Elefes het volgende:
[..]
Belangstelling voor hun eigen vraag, dat zeker. Maar je hebt meer kans dat ze geinteresseerd raken via zo'n topic, dan via 10 losse topicjes waarvan ze alleen hun eigen topic bijhouden. En verder komen hier veel mensen die een "snapshot" camera willen, die maak je sowieso niet zo snel warm voor fotografie.
En dat is ook precies de manier waarop ik deze discussie inga. Ik sta volledig open voor goede argumenten.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:50 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik volg de discussie rond een al dan niet centraal topic met interesse. Ik kan me voorlopig het meest vinden in de argumenten van de centrale topicers en de toon van Elefes. Aan de andere kant, als de modjes het eens op deze manier willen proberen, moesten we het misschien maar even het voordeel van de twijfel geven. Als je nooit iets verandert, verbeter je ook nooit wat. En als het geen verbetering blijkt te zijn, is het zo weer terug te draaien. Ondertussen is het prima om argumenten uit te blijven wisselen, maar laten we er geen halszaak van maken. Zo ontzettend veel impact heeft dit nou ook weer niet.
Misschien omdat die geen zin hebben om zich in een zinloze discussie te mengenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:14 schreef Subhuman het volgende:
Er was alleen ook een aantal mensen die in de slowchat meldde dat ze ook tegen centrale topics waren. Vind het jammer dat die zich hier niet laten zien.
Zo zinloos vind ik de discussie anders niet hoor!quote:Op woensdag 14 december 2005 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien omdat die geen zin hebben om zich in een zinloze discussie te mengenOverigens vind ik centrale topics voor camera's e.d. wel handig. Houd het topic-overzicht een beetje overzichtelijk en zo. Voor foto's e.d. moet er toch eens naar gekeken worden
Voor losse foto's is een centraal topic handig; voor series moet er gewoon een eigen topic komen
Lynx666 en ik zijn nog aan het kijken welke topics eventueel een plekje zouden kunnen vinden in FOT. Vanmiddag vond ik nog een ander designgerelateerd topic wat ook perfect in dit forum zou passen. Ik heb dat nog niet kunnen bespreken, je post komt wat dat betreft net ietsje te vroeg. We zijn er in elk geval mee bezig!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:56 schreef RonaldV het volgende:
Hoe kan het dat Photoshop - vragen, tips, problemen - Deeltje 6 in DIG staat, in plaats van hier? Dit is toch het forum over fotografie en beeldbewerking ?
Het verbaaste me eigenlijk dat het bij de opheffing van DSG niet gelijk gebeurde.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien wordt het dan wel tijd voor een naamswisselingFotografie & Beeldbewerking of zo
Betere omschrijving van het forum
Was misschien wel een leuk / goed idee geweestquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het verbaaste me eigenlijk dat het bij de opheffing van Design niet gelijk gebeurde.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
Misschien wordt het dan wel tijd voor een naamswisselingFotografie & Beeldbewerking of zo
Betere omschrijving van het forum
Afgezien daarvan: er liepen in DSG mensen rond die ik best eens aan het werk had willen zien met sommige van mijn foto's. Ik heb Lynx666 voor het sluiten van DSG daar eens naar gevraagd, en hij vond het wel een leuk idee. speaking of which, lynx...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Was misschien wel een leuk / goed idee geweestIk denk dat menig fotograaf nog wel wat PS-truukjes kan / wil leren en om dan gewoon ALLE PS-topics hier neer te zetten is een goed plan
quote:Op zondag 18 december 2005 17:04 schreef PdeHoog het volgende:
Genoeg overleg-tijd gehadNu ff uitvoeren
![]()
Wa's dat nu voor een dubbelzinnige opmerking..quote:Op zondag 18 december 2005 18:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
In het weekend hebben mensen veelal andere dingen te doen dan Fokken.
FOK!-ken is juist voor het weekend, Subjequote:Op zondag 18 december 2005 18:03 schreef Subhuman het volgende:
[..]
In het weekend hebben mensen veelal andere dingen te doen dan Fokken.
quote:Op zondag 18 december 2005 18:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Wa's dat nu voor een dubbelzinnige opmerking..![]()
Hub ga eens wat doen Subje..![]()
Studie?quote:Op zondag 18 december 2005 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FOK!-ken is juist voor het weekend, SubjeDoordeweeks heb je nl. helemaal geen tijd ivm studie en zo
Het mag beide, maar als jij maar 1 foto hebt is het niet echt een showcase. Persoonlijk vind ik dat er in een showcase minimaal 4 foto's horen.quote:Op maandag 19 december 2005 01:18 schreef petre86 het volgende:
ik zou toch graag willen weten hoe het nou gaat.
kan iedere fokker voor elk onderwerp een showcase openen en daar zijn foto's in droppen, of foto's van een bepaald onderwerp gaan in een vast topic.. of mag het beide..
?
Ik vind 5 toch wel een minimum en 10 een maximum. Natuurlijk wel een duidelijk voorpraatje voor je plaatjes.quote:Op maandag 19 december 2005 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het mag beide, maar als jij maar 1 foto hebt is het niet echt een showcase. Persoonlijk vind ik dat er in een showcase minimaal 4 foto's horen.
Is er al nieuws van de wedstrijd op de FP?
Ik heb er naar gekeken, vind het ook niks. Weer de standaard user die K..-topics bakt.quote:Op maandag 19 december 2005 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
kan er iemand ff naar dit topic kijken? dit heeft imo niets met fotografie te maken hoor, plaatjes van internet plukken kan elke gek.
Amerikaans patriottisme.
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:05 schreef Re het volgende:
er zit een irritante msn popup in de portret topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |