abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36442827
Nog meer transfernieuws dan:

Mustafa Aksit van Kozakken Boys terug naar Spakenburg, wat iedereen ongeveer al dacht.

Uit de categorie "lekker bezig Herman" de transfer van Henny Hol, captain van De Baronie, naar Kozakken Boys. De nieuwe coach daar, Ad van Seeters, had zelfs laten vastleggen geen spelers mee te nemen, maar Hol "wilde iets anders" en zie daar, naar de Zwaaier.

Verder verlaat Fabian Maaskamp SDC Putten voor WAVV, gaat Randy Kortstam van DOVO naar Sparta Nijkerk en verlaat de boomlange Rob Hopman diezelfde club om voor Spakenburg te gaan spelen. Hebben die gelijk een vervanger voor Rahantoknam.

Bij ASWH blijft het rustig, ook al omdat sommige spelers veel geld willen en wij dat niet betalen.

Bennekom trouwens in problemen:
quote:
Bennekom moet zijn ambities fors bijstellen

28 maart
De begroting voor volgend seizoen en de daarin aangekondigde bezuinigingen hebben voor veel onrust gezorgd bij Bennekom. Jan Broeks, voorzitter van de stichting Topsport Bennekom, heeft zijn conclusie getrokken en zijn functie neergelegd.

Broeks heeft een spreekverbod opgelegd gekregen van de clubleiding maar liet de Gelderlander wel weten dat hij was opgestapt omdat in zijn ogen het beschikbare budget voor het eerste elftal voor volgend jaar en de ambitie van de club niet langer in balans zijn. De beschikbare gelden waren dit lopende jaar al fors teruggeschroefd en gaan voor volgend seizoen nog verder terug. In twee jaar tijd betekent dat een halvering van het bedrag, dat besteed kan worden aan de eerste elftal selectie. Daarmee zet je in de visie van Broeks regelrecht de positie in de hoofdklasse ter discussie.

Aanleiding voor de bezuinigingen zijn de verminderde sponsorbijdragen. Bennekom, zo wordt nu volmondig uitgesproken, staat stil in sponsorwerving. De businessclub mag dan de afgelopen jaren fors gegroeid zijn, een 'dikke' hoofdsponsor is niet voorhanden. De businessclub heeft uit haar midden een wijze commissie van drie aan het werk gezet om een hoofdsponsor te vinden en, als dat niet lukt, in ieder geval het aantal modale sponsors uit te breiden.

Ook in de spelersgroep is beroering ontstaan. Deze week voert de stichting Topsport verhelderende gesprekken. Een aantal spelers van de huidige selectie hebben onder bepaalde voorwaarden al bijgetekend, maar waren op dat moment niet op de hoogte van de situatie die gaat ontstaan. Die spelers wil Bennekom echter wel binnenboord zien te houden. Daarnaast moet de club serieus zaken gaan doen met spelers waarmee de afgelopen maanden slechts oriënterende gesprekken zijn gevoerd maar aan wie geen zekerheid geboden kon worden. Dat viel of stond met de beschikbare financiële armslag voor komend seizoen.

Bennekom hoopt met de beperkte middelen voor volgend seizoen toch een hoofdklasse waardige selectie op de been te kunnen brengen. Een deel van de selectie zal moeten gerekruteerd worden uit de eigen opleiding. Meedraaien aan de top zit er niet in, is de verwachting van de clubleiding. Een plaats in de middenmoot zal het hoogst haalbare zijn. Of dat voor spelers interessant genoeg is, moet dus nog blijken. Bennekom is ooit wel eens afgeschilderd als slapende reus, een club met veel potentie, grote ambities en prachtige plannen, maar die nooit wist om te zetten in tastbare resultaten. Duidelijk is dat de reus in de huidige situatie voorlopig niet zal ontwaken.
En ze wilden nog wel richting de profs.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 28 maart 2006 @ 20:17:10 #252
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36444569
Hopman weg... Das geen verrassende, maar wel een interessante transfer...
Die Kortsdam heeft nog nooit voor het eerste van DOVO gespeeld, zou ook niet weten wie het is.

Het gaat slecht met Bennekom. Dat zat er inderdaad dik in. Ze hebben het niet breed. Misschien dat DOVO daar bijvoorbeeld Splinter vandaan kan halen en als vervanger voor Marco Holster kan aanwijzen. Ook die kale badmuts voorin zouden wij best kunnen gebruiken. Per slot van rekening is dat zelf een Veenendaler.

Wanneer ik nieuwe feitjes heb horen jullie het.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_36444603
Kortstam is die donkere linksbuiten die van Vitesse kwam dacht ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_36445496
Lopes Dinis Magalhaes Van Lunteren Naar Sparta Nijkerk 23e Jarige Spits Wordt ook wel De Zwarte Parel van de veluwe genoemd
pi_36445523
Maar is het zeker dat Hopman Naar Spakenburg gaan ik ben Sparta Nijkerk Fan ik dacht dat er alleen geruchten waren....?
pi_36454460
Rob Hopman En El Kaddouri Naar Sv Spakenburg Staad In Amersfoortse Courant
pi_36454581
De beleidsbepalers van Spakenburg hebben de namen van zeven spelers vrijgegeven die in het seizoen 2006-2007 voor Spakenburg zullen uitkomen. Het gaat om de verdedigers Melvin Nijlhof (25, FC Lisse), Seger Oudshoorn (29, FC Bocholt) en Rob Hopman (33, Sparta Nijkerk), de middenvelders Jos Bouw (27, Veensche Boys) en Mustafa Aksit (29, Kozakken Boys) en de aanvallers Karim el Kaddouri (21, Sparta Nijkerk) en Lorenzo Netteb (25, FC Lisse). Drie andere spelers, te weten, Rob Hilbers (34, NVC), Erik Homan (24, FC Lisse) en Marco van Rooijen (19, SDC Putten) waren reeds in een eerder stadium bekend gemaakt.
  woensdag 29 maart 2006 @ 09:22:29 #258
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36455248
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 20:18 schreef methodmich het volgende:
Kortstam is die donkere linksbuiten die van Vitesse kwam dacht ik.
Ja, precies. Maar ik bedoel er mee te zeggen dat hij alleen maar twee oefenwedstrijdjes heeft gespeeld... Waar hij nu rondhangt heb ik geen idee van.

@Nicky: Plaats gewoon 1 berichtje, dat is genoeg. Bovendien plaats je alleen maar chaos en je spreekt jezelf tegen.
Be your best
pi_36464121
Weer een compleet vernieuwd elftal bij Spakenburg dus. Oudshoorn, El Kaddouri en "Lenny" Netteb inderdaad net als Hopman in, zie ook VoZ. Nick Schnater gaat dan juist weer weg, naar Rijnsburgse Boys.

Ik heb van Kortstam wel gehoord van Vaduz dat hij in de oefenpot tegen Excelsior '31 destijds erg goed was. Zal zijn enige wapenfeit geweest zijn dan.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 maart 2006 @ 15:50:59 #260
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_36464790
Ik vond Netteb behoorlijk tegenvallen bij DOVO vorig jaar...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_36464865
Dat is toch die pingelaar van FIFA Street? Moet je ook niet op gras zetten.

Overigens zou Ad van Seeters, de nieuwe trainer van de Kozakken Boys, bezig zijn om Alex de Jong bij ASWH weg te halen. Hij kent hem nog van De Baronie. Zou heel erg zonde zijn als dat gebeurt.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:29:52 #262
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_36466205
quote:
Op woensdag 29 maart 2006 15:53 schreef methodmich het volgende:
Dat is toch die pingelaar van FIFA Street? Moet je ook niet op gras zetten.
Dat is 'm. Samen met Ronaldinho.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_36466241
En dan nog zo'n blanke kale uit Amsterdam toch?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:53:31 #264
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36466993
Ja, Lorenzo (Lenny) is inderdaad diegene uit Fifa Street (2). Hij speelde bij DOVO zeer zwak. Kan in tegenstelling tot op straat geen mannetje voorbij komen en was te licht voor de hoofdklasse. Maar daar hoeven we niet bang voor zijn dus.
Spakenburg koopt alles dus overal weg. Ze zullen ook wel moeten, er zal toch iets moeten veranderen. Al krijg je al gauw een Real Madrid gevoel hierbij.... Dure spelers, weinig daadkracht.
Be your best
  woensdag 29 maart 2006 @ 16:56:11 #265
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36467070
Weer drie nieuwe spelers: (bron d-sidedovo.nl)

Het gaat om Ivo Bakker, Wesley Kints en Sükrü Mihci.

Ivo Bakker is afkomstig van Otterlo. Ivo is een 23-jarige linksbuiten die een enorm grote werklust heeft en graag de duels opzoekt. Een beetje hardheid gaat hij ook niet uit de weg. Bij Otterlo wordt hij ook wel Bubba genoemd.

Wesley Kints is een talentvolle rechtsbuiten die afkomstig is van vv Houten. Wesley heeft vorig jaar al eens meegedaan met een testwedstrijd bij DOVO. Henny Lee destijds hoofdtrainer zag het wel in hem zitten en bood hem een stageplaats aan, Wesley nam daar destijds geen genoegen. Nu hij een plek bij de a-selectie aangeboden krijgt wilt hij graag zijn kunsten komen laten zien.

De laatste van het drietal is wellicht de bekendste, Sükrü Mihci (foto) die overkomt van DVS '33. Het best komt hij uit de voeten op de rechtsbuiten positie. Sükrü is naast een goede voetballer ook iemand die de nodige ervaring meeneemt. De 25-jarige Mihci heeft onder andere gespeeld bij de BVO's Sparta, Feyenoord, FC Utrecht, Top Oss en Haarlem. Op amateurniveau speelde de aanvaller voor IJsselmeervogels en Huizen.
Be your best
pi_36471197
Mihçi is wel de bekendste idd. Beetje luie knul ook wel.

http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=467

Voorbeschouwing SHO - ASWH.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 29 maart 2006 @ 21:45:12 #267
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36475638
Jij bent er al weer vroeg bij met je voorbeschouwing .
Be your best
pi_36497167
Ja, altijd. Meestal schrijf ik hem zelfs al op zondag.

Stinissen heeft zijn nieuwe club bekend gemaakt zag ik?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 30 maart 2006 @ 17:28:38 #269
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36498074
Ohh, is t zo? Ik heb eigenlijk geen idee... t Staat nergens op de DOVO website.
Bovendien lig ik niet wakker van Stinissen
Zaterdag moet DOVO in ieder geval winnen. Nu Biezen niet meer kan spelen is dat wel vervelend.
Ik hoop op een late goal, de verdediging is namelijk niet echt goed bestand tegen grote druk.
Be your best
pi_36518730
Wij missen morgen Lodder, Verbrugge, Van Kleef, Boogers en wellicht Van der Waal.

Stinissen gaat naar DZC '68, zegt dat je iets?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 31 maart 2006 @ 12:04:19 #271
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36519649
Nee... Maar het zou best eens kunnen... DZC klinkt nogal kneuzig
Be your best
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 maart 2006 @ 16:47:00 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_36528054
Een speler van ons Dave Brothwell had een aanbieding van DOVO maar blijft toch bij NIVO-Sparta. Deejay heb jij enig idee hoeveel geld hij laat schieten ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_36531838
Programma van morgen:

Bennekom - Sparta Nijkerk
Duel tussen twee middenmoters die beiden de derde periode goed begonnen zijn en in dat kader graag drie punten zullen pakken.

Geinoord - DOVO
Regelrechte degradatiekraker geworden. DOVO moet winnen om in punten gelijk te komen met Geinoord, een nederlaag vergroot de kloof naar 6 punten.

GVVV - Deltasport
GVVV mag inmiddels de sensatie van de hoofdklasse B genoemd worden en moet tegen het tegen degradatie strijdende Deltasport de tweede plaats zien te verdedigen.

Heerjansdam - VVOG
Beide teams staan gelijk en dus is dit een topper in de onderste regionen, waarin Heerjansdam zich zal willen revancheren voor een blamerende uitschakeling tegen een vierdeklasser in de RD / Dordtenaar Cup.

SDC Putten - Kozakken Boys
Voor SDCP gaat het al weken op dat alleen een zege telt en dat lijkt lastig tegen de Boys, waar trainer Ton Du Chatinier enkele vaste waarden zal passeren voor eigen jeugd.

SHO - ASWH
Doorbreekt ASWH in deze lastige uitwedstrijd de slechte serie van de laatste weken in de strijd om de bovenste plaatsen achter de Vogels?

IJsselmeervogels - Spakenburg
Dé derby van Nederland staat garant voor spektakel en de ranglijst speelt dan geen rol. Wie tijd heeft, gaat kijken!
www.thuisuiteten.nl
pi_36547192
Ben er vandoor, morgen hier het verslag, heb vanavond geen tijd!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 1 april 2006 @ 13:12:22 #275
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36548544
Oke, ik ga nu naar Nieuwegein!
Be your best
pi_36557036
Ik Ben naar bennekom sparta geweest was niet echt boeiend opmerkelijk was het eigen doelpunt van hopman in de 1e helft 2e helft maakte sparta nijkerk in 1 minuut 2 goals ( Van Nijhuis, El Abassi)
pi_36557050
hoi
  zaterdag 1 april 2006 @ 19:14:14 #278
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36557879
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:38 schreef Nicky15 het volgende:
hoi
Laat dat achterwege, wil je?

DOVO verloor weer door een stel stomme situaties waarin de jonge, onervaren spelers een fatale fout maakten. Verder was er wel weer voor het eerst sinds lange tijd een doelpunt van DOVO-kant te zien. Geinoord speelde alleen maar hoge ballen naar voren, en DOVO kon het spel niet goed maken. Slecht spel regeerde de hele wedstrijd. Ligtpuntje: De broodjes worst en de zon.
Be your best
pi_36557940
quote:
Op zaterdag 1 april 2006 18:38 schreef Nicky15 het volgende:
Ik Ben naar bennekom sparta geweest was niet echt boeiend opmerkelijk was het eigen doelpunt van hopman in de 1e helft 2e helft maakte sparta nijkerk in 1 minuut 2 goals ( Van Nijhuis, El Abassi)
Ik erger me er altijd kapot aan die kinderen die benne benne bennekom gaan zingen
Ik werk nu tegenwoordig altijd zaterdags dus ik kom er nooit meer...wel jammer eigenlijk
Altijd gezellig daar
pi_36572507
ik ben voor sparta hoor ahahah uitgelult
pi_36572962
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:02 schreef Nicky15 het volgende:
ik ben voor sparta hoor ahahah uitgelult
Hoezo? Geef maar toe dat er een leuke sfeer hangt
pi_36580075
Zoals ook op onze site staat:

KNAPPE ZEGE VOOR ASWH BIJ SHO

Vanmiddag mocht ASWH op sportpark de Kikkershoek in Oud-Beijerland beginnen aan een duel in de hoogste regionen van de hoofdklasse B. Tegenstander SHO stond slechts één punt achter ASWH en kon onze jongens bij winst passeren. Voor onze jongens was het zaak de slechte serie van de laatste weken te doorbreken. Zonder Richard Lodder, Rick Verbrugge, Louis van Kleef en Jordi Boogers begon het team van trainer Jack van den Berg aan deze niet eenvoudige opgave.

Al voor aanvang bleek dat SHO en ASWH niet alleen elkaar als tegenstander hadden, maar ook tegen de harde wind moesten strijden. SHO had ervoor gekozen om de eerste helft met wind tegen te spelen, vanuit tactisch oogpunt geen gekke gedachte. Alle tactische strijdplannen konden echter al direct in de prullenmand, want ASWH deed wat het de afgelopen week verzuimde: snel scoren. Toen liet ASWH steeds goed voetbal zien in de openingsfase, maar viel er geen doelpunt. Nu wel, al was dit niet het gevolg van een sterke opening, want de goal viel al na twee minuten. Alex de Jong hield een bal goed binnen en legde terug op Ferry van Lare, die vanaf de rand van de zestien inschoot. Keeper Paul Verboom kon de bal nog licht toucheren, maar kon niet verhinderen dat ASWH een vliegende start kende.

Zo was SHO al snel verplicht om te gaan aanvallen en kon ASWH profiteren van de ruimte die ontstond. Dit deed de ploeg veelal met lange ballen, die gedragen door de wind soms gevaarlijk vielen. Een goal leverde het niet op. De beste kans was voor Sjoerd van der Waal, maar zijn poging ging nipt voorlangs. SHO kon er amper iets fatsoenlijks tegenover stellen. Slechts de vaardige Japanner Yuki Ozawa was na een individuele actie met een schuiver die naast ging echt gevaarlijk. Voor de rest waaiden vrijwel elke bal die SHO naar voren speelde over de zijlijn en werden zij door ASWH steeds snel onder druk gezet, waardoor de thuisploeg al vroeg fouten maakte in de opbouw. Dat ASWH de score niet verdubbelde was misschien een lichte tegenvaller, maar de grootste pech was voor Arjan Human. Al na een minuut of twintig kon hij gaan douchen, toen hij een vervelend blessure opliep bij een poging een steekbal van Izaäk Verhoeven mee te nemen richting de goal.

Voor de tweede helft had SHO-trainer Richard Middelkoop twee wissels gedaan. Hij bracht de lange Léon van den Ouden in als spits, zodat de bedoelingen voor het tweede bedrijf zonneklaar waren. SHO wilde met de wind mee proberen met hoge ballen gevaar te stichten. ASWH was echter niet van plan mee te gaan in dit spelletje en bleef voetballen. Sterker nog, de ploeg liet zien dat er best tegen de wind in te voetballen viel, als de ballen maar over de grond werden gespeeld. Het steeds beter combinerende ASWH wist na een mooie aanval dan ook de score te verdubbelen. Stefan van Dam, de vervanger van Arjan, kon door en zijn wippertje leek door de wind net niet genoeg kracht te hebben, maar Sjoerd reageerde alert en tikte binnen.

SHO wilde daarna wel, maar kon simpelweg niet gevaarlijk worden. Dit terwijl ASWH met goed spel wel kansen kreeg. Zo had Alex de 0-3 kunnen maken, maar hij schoot over. Na een diepe bal van de voor Sjoerd ingevallen Danny Versluis kon Stefan even later alleen richting keeper Verboom lopen. Hij bleef rustig en schoot op fraaie wijze de bal halfhoog langs Verboom in de korte hoek. Deze derde treffer deed de wedstrijd definitief in het slot en met wat geluk had ASWH nog verder kunnen uitlopen.

Dat gebeurde echter niet. Bram Plomp was nog ingevallen voor de geblesseerd geraakte Boudy Hoogendoorn en in de slotfase kreeg SHO-speler Ozawa nog een rode kaart. Waarvoor was onduidelijk, maar dit had geen enkele invloed meer op de wedstrijd. ASWH won verdiend en liet zeker na rust prima voetbal zien. Na deze duidelijke teamprestatie is ASWH inmiddels weer tweede op de ranglijst en doet het vertrouwen op voor de thuiswedstrijd tegen IJsselmeervogels volgende week.

Andere uitslagen in B:

IJsselmeervogels - Spakenburg 0-0 (zie voor meer info het derbytopic)
GVVV - Deltasport 1-1 (opmerkelijk puntverlies voor GVVV, Cabral dos Reis kort voor tijd de gelijkmaker na een pingel van Beekink al vlug in de match)
Geinoord - DOVO 3-1 (zie verhaal deejaylethal, Groenendijk met twee goals de grote man voor Geinoord)
SDC Putten - Kozakken Boys 1-1 (hoe zal Ton Du Chatinier zich voelen?)
Heerjansdam - VVOG 2-1 (belangrijke zege voor de Dammers, pingel van Van der Ent beslissend)
Bennekom - Sparta Nijkerk 1-2 (zie verhaal Nicky15, belangrijk voor Nijkerk in de 3e periode)

STAND:

1. IJsselmeervogels 20-44
2. ASWH 20-35
3. GVVV 20-34
4. Kozakken Boys 21-32 (+10)
5. Sparta Nijkerk 21-32 (+2)
6. SHO 20-31
7. Bennekom 20-30
8. Spakenburg 20-27 (+5)
9. Geinoord 20-27 (-2)
10. Heerjansdam 20-27 (-17)
11. VVOG 20-24
12. DOVO 20-21
13. Deltasport 20-20
14. SDC Putten 20-14

Volgende week ASWH - IJsselmeervogels, als we winnen nog 6 punten met 5 duels.... Maar goed, dat lijkt me niet meer te lukken. Winnen wellicht wel, hoewel we misschien Arjan moeten missen.

Verder het eerste nieuws voor volgend seizoen: Danny Slingerland en Marcel Gerritsen schuiven vanuit ASWH 2 door naar ASWH 1 en de eerste nieuweling is binnengehaald. Raymond Ernst, prima linksbenige verdediger van SHO, komt naar ons toe. Was gisteren man of the match van SHO.

Ook goed nieuws voor ASWH 2, een 6e titel op rij behaald in de reservehoofdklasse Zuid 1.

Ik zal van de week eens aan een mooie OP voor deel 3 gaan werken.

Overigens vermoedelijk ASWH - DOVO op tweede Paasdag, deejaylethal. Aanvang 17.00.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 april 2006 @ 17:28:04 #283
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36582324
Hier nog even een handig DOVO-schematje voor de transfers:

De contouren van de selectie van DOVO-1 voor het volgend seizoen worden langzaam zichtbaar. Van de huidige selectie is met Michel van den Broek, Martin van der Meijden, Derk Schut, Roberto van der Tier, Leon Toonen, Stefan Toonen, Karsten Wierenga, Jeam Pascal Biezen inmiddels overéénstemming bereikt. Nieuwkomers zullen zijn aanvaller Neal Mountney ( SDC Putten), Bas Broers (Dalto), Mistji Sucru (DVS '33), Wesley Kints (Houten), Ivo Baaker (Otterloo).en de doelverdedigers Nico Pluimers (FC Horst) en Matthijs Jacobsen ( Dalto)
Definitief bekend is bij de webmaster bekend dat Sander Selhorst, Marco Holster (FC Lienden), Ilco van der Hel (DTS'35), Vito Wormgoor (Ajax), Rodney Hofman (RKC Waalwijk) en Niels Willemse (GVVV) DOVO aan het eind van het seizoen gaan verlaten. (overigens gaan er nog een paar sjappo's weg, maar die zijn niet belangrijk)

Bron: vvdovo.nl (en ikzelf )

Overigens is er nog steeds niet bekend wat Holwijn gaat doen volgend seizoen... Ik pleit voor behoud en voor de komst van de (donkere) aanvoerder van Geinoord (die laatste man).

Bennekom heeft overigens wel gewoon mannen als Splinter en van Meegdenburg vastgelegd voor volgend jaar. Hier zal trainer Bert van Sas blij mee zijn, aangezien het budget gehalveerd is.

[ Bericht 12% gewijzigd door deejaylethal op 02-04-2006 17:49:42 (Kopiefout...) ]
Be your best
pi_36582556
Ja, is goed geslaagd bij Bennekom. Ook Nok en Aikawa blijven bijvoorbeeld.

Mountney is trouwens geen verdediger hoor.

Die speler van Geinoord die jij bedoelt is Gregory Thijm denk ik, die kan ook naar Spakenburg als vervanger van Rahantoknam.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 2 april 2006 @ 17:49:09 #285
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36582974
Ja, dat zou wel kunnen. Er staat maar één hele goede negroïde man in t veld bij Geinoord, dus hij zal t zijn . Mountney is idd geen verdediger... Direct gekopieerd van de bron (dat deel dan)... Ik pas t even aan
Be your best
pi_36583027
Okee, goed zo. En Thijm lijkt op Mike Tyson, dan bedoelen we dezelfde denk ik.

Gaat hard, richting deel 3.
www.thuisuiteten.nl
pi_36583488
Ja Die mIchel nok vond ik gisteren erg goed spelen ik hoorde van een bennekom - fan dat hij bij ajax gevoetbald heeft weet jij daar iets vna tralalal ??
  zondag 2 april 2006 @ 20:19:40 #288
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36587482
Beste Nicky15... Wil je aub leestekens gebruiken?
Bovendien wat meer volwassen content plaatsen....

Verder welkom
Be your best
pi_36599301
Haha, oke ik ben pas net 15 hoor...
  maandag 3 april 2006 @ 15:18:25 #290
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36609000
Stinissen gaat naar AZSV, zn oude club. Is dat ook weer opgelost
Be your best
pi_36616537
Ah, dan zat VoZ dus fout.

Even doorposten, dan kan ik vanavond deel 3 nog openen met nieuwe OP.
www.thuisuiteten.nl
pi_36616553
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:09 schreef Nicky15 het volgende:
Ja Die mIchel nok vond ik gisteren erg goed spelen ik hoorde van een bennekom - fan dat hij bij ajax gevoetbald heeft weet jij daar iets vna tralalal ??
Nok heeft bij De Graafschap gespeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_36616570
Op VoZ:

Naam Huidige club (2005-2006) Nieuwe club (2006-2007)
Raymond Ernst SHO ASWH

Staat toch leuk, eerste aanwinst.
www.thuisuiteten.nl
pi_36616602
Oké Bedankt.. Wie staat er nu boven aan voor de 3e periode..?? Sparta Nijkerk toch..
pi_36616622
En kan iemand mij mischien die site van Voz geven.. alvast bedankt!
pi_36616645
www.voetbalopzaterdag.com

En ja, Sparta Nijkerk staat op kop in de 3e periode!
www.thuisuiteten.nl
pi_36616862
Het is denk ik
www.thuisuiteten.nl
pi_36616867
maar beter als dit topic vanavond nog
www.thuisuiteten.nl
pi_36616876
sluit, voor de volgende speelronde.
www.thuisuiteten.nl
pi_36616891
en die nieuwe OP heb ik niet voor niets zitten maken.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')