abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35046755
Heerjansdam trouwens dubbel lullig. Pingel gemist door Koremans (tweede keer dit seizoen) en weer een fout van Kornell Kramer bij de 1-1 in de 90e minuut.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_35057297
Hallo mr.deejaylethal,

Kozakkensupporters zijn erg fanatiek en leven met de ploeg mee. Ik ben zelf ook een Kozakken Boys supporter en ik gedraag me, ook bij verlies. Dus niet bij iedere Kozakken Boys supporter gaat het fout. Natuurlijk zijn er wedstrijden bij waar een aantal supporters erg fanatiek zijn ook met hun uitlatingen en dat hoort ook te mogen mits dit in bepaalde fatsoensnormen valt.
Maar ik keur het zeker niet goed als supporters hun eigen misdragen zoals die GVVV"supporter" dat deed.
Trouwens, als blijkt dat er een supporter van Kozakken Boys z'n eigen erg misdraagt kan dit hem op een schorsing komen. Het Kozakken Boys bestuur tolereert namelijk geen supporters die hun eigen misdragen.
  maandag 13 februari 2006 @ 22:35:15 #103
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35058386
Ik zeg ook niet dat dit het geval is. Niet iedereen doet hier aan mij. Dat is gewoon logisch... Maar ik weet wel dat het vaak nogal tricky is met de mensen van Kozakken Boys.
Het bestuur doet hier echter niks aan natuurlijk. Zolang er geen bewijs is, iedereen het hand boven elkaars hoofd houdt op wanneer het net goed gaat, kan ook de club niet ingrijpen. Dovo grijpt ook altijd in bij dit soort dingen, maar naar mijn mening iets te vaak: Bij een rotje komt de voorzitter al om de hoek. Beetje kinderachtig, de supporters van DOVO houden zich altijd aan de regels.

Penalties missen is altijd lullig, maar t giet zoals t giet!
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_35084865
Hier hebben we nooit veel problemen met de Kozakken Boys, hoewel het toch een derby is.

http://media.rtvutrecht.nl/105540 heeft een samenvatting van Spakenburg - ASWH, wel wat gekleurd. Doorspoelen naar 9.33
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 16 februari 2006 @ 11:31:39 #105
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35146485
DOVO moet komende zaterdag flink aan de bak. Spakenburg zal naar Veenendaal komen, en dat is geen gemakkelijke pleog. Eerder dit seizoen verloor DOVO onnodig punten omdat zij de kansen verzuimden af te maken. Spakenburg, dat met sterke spitsen speelt, deed dat toen echter wel.
DOVO moet het waarschijnlijk doen zonder belangrijke spelers als Holster, vd Broek, vd Meijden en Holwijn. Zo valt dus de hele as (met uitzondering van Schut) weg, en zal DOVO het dus erg lastig krijgen. Stomme gele kaarten zorgden voor de schorsing, omdat de DOVO spelers aan het eind commentaar op de scheidsrechter hadden. Michel van de Broek kreeg hiervoor zelfs de rode kaart na afloop van de wedstrijd.
Een lastige klus dus voor DOVO, dat duidelijk het ritme mist. Voordeel is wel dat de wedstrijd op Sportpark Panhuis plaatsvind; daar voelt de ploeg zich duidelijk op haar best!
Be your best
pi_35161954
Derk Schut is woensdag geblesseerd geraakt bij het nationaal amateurelftal, afwachten of ie kan spelen denk ik.

Wij gaan onder voorbehoud naar Bennekom, zie mijn voorbeschouwing: http://www.aswh.nl/index.php?iframe=news.php&nid=407
www.thuisuiteten.nl
pi_35196642
Zaterdag tegen SHO; Lastige wedstrijd. Thuis met 2-1 verloren. SHO speelde toen anti-voetbal;
pi_35198405
quote:
Op vrijdag 17 februari 2006 17:57 schreef Kozakken-fan het volgende:
Zaterdag tegen SHO; Lastige wedstrijd. Thuis met 2-1 verloren. SHO speelde toen anti-voetbal;
SHO speelt nooit antivoetbal
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  vrijdag 17 februari 2006 @ 19:11:02 #109
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35199064
Dat doet PSV ook altijd, die hebben echter altijd geluk!
Be your best
pi_35215824
Programma van 18 februari:

Bennekom - ASWH
De nummer twee ASWH speelt de lastige uitmatch bij subtopper Bennekom. In HIA werd het een klinkende 6-0 voor ASWH, na een supershow. Bennekom zal ongetwijfeld revanche willen.

DOVO - Spakenburg
DOVO kan wel weer een zege gebruiken, maar dat geldt natuurlijk nog meer voor Spakenburg. We lazen van deejaylethal al dat DOVO wat spelers mist, dus kan het nog lastig worden tegen een ploeg in degradatienood.

Geinoord - Deltasport
Een zege brengt Deltasport naast de verrassing uit Nieuwegein, die daarmee in de onderste regionen zou belanden. Ongetwijfeld trekt Geinoord alles uit de kast om dat te voorkomen!

Heerjansdam - GVVV
GVVV, de laatste weken opgerukt naar de derde plaats, moet op De Molenwei zien te winnen bij degradatiekandidaat Heerjansdam. De groenzwarten, waar middenvelder Remco Roos weer is geselecteerd voor Oranje, speelden vorige week in de slotfase knullig gelijk tegen Bennekom en zullen dus nu extra gebrand zijn op punten.

SHO - Kozakken Boys
Bij SHO dreigt na dit seizoen een leegloop, aangezien Ramon Barendregt, Mark van der Hor, Paul Verboom en Patrick End hebben verteld te vertrekken. Zij zullen afscheid willen nemen met plaatsing voor de Gatorade Cup en daarom willen winnen van concurrent Kozakken Boys.[i/]

Sparta Nijkerk - VVOG
[i]Sparta Nijkerk rukte de laatste weken een beetje op, maar moet nog altijd uitkijken. VVOG heeft 5 punten minder, maar ook 2 duels minder gespeeld. Winst zal de Harderwijkers veel lucht verschaffen.

IJsselmeervogels - SDC Putten
Tegen de nummer laatst mogen de Vogels aantonen dat de nederlaag bij GVVV een bedrijfsongevalletje was en het is hoogst aannemelijk dat ze dit ook eenvoudig zullen doen.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 18 februari 2006 @ 13:26:10 #111
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35218764
Ilco van der Hel zal DOVO verlaten aan het eind van het seizoen. Ik ving vorige week al een gesprek op wat hij met een bekende had waarin hij aangaf niet tevreden te zijn. Hij zal terug gaan naar zijn oude club DTS.
Voor DOVO is het zaak om dit seizoen gewoon goed uit te spelen en om dan volgend seizoen hopelijk een paar goede spelers te kunnen presenteren.
Vanmiddag zal het inderdaad moeilijk worden. Ik verwacht ook dat Bennekom nog aardiag wat neer kan zetten, alleen ASWH zal ik denk bewijzen dat het eerder Benne'kwam'' is dit seizoen. De ploeg speelt onzichtbaar en er is geen spanning meer. Was het vorig jaar nog leuk om een keertje naar Bennekom te rijden; dit seizoen valt de ploeg zwaar tegen.
Geen absolute krakers dit weekend doordat zowel DOVO als Spakenburg niet goed spelen de laatste tijd en DOVO ook heel veel belangrijke mensen mist. Bennekom ASWH zou leuk kunnen worden, maar dan moet Bennekom alles uit de kast halen, en dat zie ik niet zo een-twee-drie gebeuren.
Be your best
  zaterdag 18 februari 2006 @ 20:43:19 #112
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35233742
Even kort over de wedstrijd van DOVO tegen Spakenburg:

DOVO miste 7 spelers en daardoor kwamen er twee A-junioren in t veld plus nog enkele spelers uit het tweede elftal. Door het gebrek aan een spits kon er geen enkele bal worden vastgehouden voorin. Verder stonden alleen Holwijn, Biezen, Toonen (2x) en de prutsende buitenspelers van DOVO in het veld.
Ook Spakenburg speelde slecht voetbal, maar de club had echter een ongeinspireerd DOVO tegenover zich dat werkelijk geen bal raakte. Na een slechte wedstrijd eindigde het in een 0-2 overwinning voor Spakenburg. Goede zaken voor hen dus, DOVO verloor zoals voorspeld.
Be your best
pi_35233807
5-1, netjes.

Het zal gaan tussen ASWH en de Vogels.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 18 februari 2006 @ 20:45:58 #114
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35233861
Nee hoor, dit is allang beslist. De Vogels blijven gewoon doorgaan en worden kampioen. Helaas.
Be your best
pi_35234088
quote:
Op zaterdag 18 februari 2006 20:45 schreef deejaylethal het volgende:
Nee hoor, dit is allang beslist. De Vogels blijven gewoon doorgaan en worden kampioen. Helaas.
6 verliespunten. Vogels moet ook nog naar ASWH, dus moet best kunnen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 18 februari 2006 @ 21:43:51 #116
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35236210
Ja, maar t lijkt me toch wel wat lastig. 6 punten is best wel veel nog, zeker omdat er niet zoveel wedstrijden meer zijn.
Be your best
pi_35255607
Nou, dat was me een middagje Bennekom. Ik reed rond één uur weg, niks aan de hand. Kwam ik in Bennekom aan en toen maakte mijn auto steeds een heel raar geluid als ik in een lage versnelling reed. Op gegeven moment kreeg ik hem ook bijna niet meer in zijn één geduwd. Heb uiteindelijk de Eikelhof gehaald en daar geparkeerd, maar was er niet echt gerust op. In de rust gingen JKFC en Edox samen met mij kijken, maar er was nog geen beweging in te krijgen. In zijn achteruit ging wel, maar dan kreeg je een bizar geluid te horen.

Vandaar dat ik pakweg een kwartier voor tijd de wegenwacht maar heb gebeld. Die zouden binnen het uur komen. Duurde uiteindelijk maar een half uurtje, maar er bleek weinig aan te doen. Heel technisch verhaal, waar ik ook niet alles van begreep, maar het kwam er volgens mij op neer dat er iets vast zat in één van de lagers in de versnellingsbak. Daardoor wilde de auto steeds in twee versnellingen komen. Ook de technische dienst wist niets te bedenken via de telefoon.

Had wel in zijn vijf gereden steeds en dat ging goed, maar het leek de monteur niet verstandig om weer terug te gaan. Mij ook niet, zeker niet nadat hij stelde dat er meer kapot zou kunnen gaan en dat de wielen dan ineens zouden kunnen blokkeren. Moet je niet aan denken als je met 120 op de snelweg rijdt. Gevolg is dat de wagen werd opgehaald en in Arnhem is gestald, morgenochtend wordt hij naar de garage in Dordrecht vervoerd en dan weet ik morgen vermoedelijk weer. Zal best wat gaan kosten, maar goed.

Ik had niet het ANWB-lidmaatschap waarmee ik recht had op vervangend vervoer. Dus zat ik wel een beetje met terugkomen. Had eventueel nog wat mensen kunnen bellen, maar toen we op de sleepwagen gingen wachten in de kantine zat de selectie van ASWH er nog. Michel Devilee, ook wel Mr. ASWH en mee als elftalbegeleider, begon een gesprek met me over de wedstrijdverslagen. Dus ik ook verteld van de wagen. Hij ging regelen bij trainer Jack van den Berg dat ik mee kon met de spelersbus. Die vond dat geen probleem.

Gevolg was dat ik met de spelersbus terug naar HIA ben gereden en dat was, ook in combinatie met de eenvoudige zege bij Bennekom, wel weer leuk. JKFC had even gewacht op de sleepwagen (zijn vriendin woont in Bennekom, dus hij was dit weekend daar) en belde me onderweg dat die keurig was geweest en de Lupo had ingeladen. Een heel avontuur dus, uiteindelijk.

Ook nog een verslag geschreven van de match natuurlijk en wel dit:

Na de succesvol verlopen competitiehervatting in Spakenburg van vorige week, mocht ASWH in Bennekom proberen hieraan een passend vervolg te geven. De tegenstander was de plaatselijke trots, die op sportpark De Eikelhof dit seizoen nog maar weinig punten had verspeeld. Met de 6-0 van ASWH eerder dit seizoen in het achterhoofd, viel te verwachten dat Bennekom zou proberen sportief revanche te nemen. Dit tegen een ASWH waar Xander van der Veeke wegens ziekte ontbrak. Zijn plek werd ingenomen door Roël Gorré, waardoor Boudy Hoogendoorn als rechtsback mocht beginnen.

Al in de openingsfase bleek echter dat ASWH niet echt bang hoefde te zijn voor Bennekom. De thuisploeg zocht, als het de bal had, middels lange ballen de voorwaartsen. Dit fantasieloze spel kon ASWH niet echt verontrusten. De tegenstoten van ASWH waren dan ook veel gevaarlijker. Johan Sturrus kreeg na een goede aanval al een mogelijkheid om ASWH op voorsprong te zetten, maar hij schoot de bal voorlangs het doel van doelman Danny Lücke. Bennekom, dat de ideeën van de geschorste Arno Splinter miste op het middenveld, had het lastig defensief op de been te blijven. Met name Arjan Human koos steeds slim positie op de flanken, waar de gastheren geen antwoord op vonden.

Het was dan ook logisch dat ASWH de leiding nam en zoals zo vaak dit seizoen was het Arjan Human die hiervoor verantwoordelijk was. De spits werd goed bediend door Alexander de Jong en schoot op prachtige wijze de bal, die op dat moment in de lucht was, achter de keeper. Zijn vijftiende goal van het seizoen en vrijwel direct na de 0-1 leek Arjan Human met een voorzet op maat Stefan van Dam in staat te stellen om de score te verdubbelen. Deze scoorde ook, maar de treffer werd geannuleerd wegens vermeend buitenspel. Gedurende de rest van de eerste helft bleef ASWH de betere ploeg en profiteerde het veelvuldig van de ruimte die Bennekom gaf. Er werd echter niet meer gescoord.

In de tweede helft kwam ASWH aanvankelijk minder goed voor de dag dan in de fase na de 0-1. Bennekom kon daar niet van profiteren, want de thuisploeg bleef ongevaarlijk. De toch makkelijk scorende spits Dennis van Meegdenburg kwam totaal niet in het stuk voor. Omdat het maar 0-1 bleef, was er natuurlijk altijd de mogelijkheid dat er een bal goed zou vallen en het zomaar 1-1 zou worden. Het was dan ook niet vreemd dat ASWH op zoek bleef naar een tweede goal, die de wedstrijd in het slot zou gooien.

Met een tactische wissel probeerde Jack van den Berg dit doel snel te realiseren. Jordi Boogers verving Sjoerd van der Waal, die nog een aardige kans had gemist via een kopbal. De wissel sorteerde effect, want ASWH kreeg al snel meer kansen. Het was uiteindelijk Jordi Boogers, de invaller, die een pass van Izaäk Verhoeven tot doelpunt promoveerde en hiermee ASWH in een zetel hielp.

ASWH speelde het restant van de wedstrijd dan ook rustig uit. Ondertussen werden er nog wat kansen gecreëerd, soms via mooie aanvallen. Zeker in de fase na de goal speelde ASWH, evenals voor rust al het geval was geweest, goed voetbal. Inmiddels was Marphe Redjosetiko in het veld gekomen voor Alexander de Jong, maar een derde treffer zat er niet meer in. Wel trok de scheidsrechter nog geel voor Boudy Hoogendoorn en Arjan Human. Beide kaarten werden makkelijk gegeven, zeker omdat Arjan de nodige schoppen moest verwerken en daar door de arbiter niet echt tegen in bescherming werd genomen.

Al met al een redelijk eenvoudige overwinning in een op papier toch lastige uitwedstrijd, zodat ASWH keurig in het spoor blijft van koploper IJsselmeervogels. Omdat er in bepaalde fasen ook nog eens goed gespeeld werd, kon ASWH dan ook tevreden huiswaarts keren, om zich te richten op de bekerwedstrijd tegen Stedoco volgende week zaterdag.

De overige resultaten in B:

DOVO - Spakenburg 0-2 (zie verslag deejaylethal)
Geinoord - Deltasport 1-1 (vooral voor de bezoekers een goed resultaat)
Heerjansdam - GVVV 1-0 (Bryan Pereira, de futsalinternational, scoort in de 85e minuut)
SHO - Kozakken Boys 3-1 (alle goals in het laatste half uur, eerst 2 voor SHO, toen Cabeza voor KB en toen de 3-1)
Sparta Nijkerk - VVOG 3-3 (na 90 minuten was het 3-1, waarna aardrijkskundeleraar Edwin van Egteren met twee goals in blessuretijd VVOG een belangrijk punt schonk)
IJsselmeervogels - SDC Putten 5-1 (3 x Dennis van der Steen en 2 x Stanley Tailor voor de Vogels)

De stand:

1. IJsselmeervogels 17-40
2. ASWH 16-31
3. SHO 17-28
4. GVVV 16-26
5. Kozakken Boys 17-25
6. Bennekom 17-24
7. Sparta Nijkerk 17-23
8. DOVO 16-21
9. Geinoord 17-21
10. Heerjansdam 16-20
11. VVOG 15-18
12. Deltasport 17-18
13. Spakenburg 15-17
14. SDC Putten 15-10

Het gaat tussen ASWH en de Vogels, dat is duidelijk. De inhaalmatch voor ons is wel lastig, maar bij winst zijn het 6 punten en er zijn nog 9 duels te spelen, waaronder ASWH - Vogels. De selectie is scherp en wil kampioen worden, dus daar zal het niet aan liggen!

TOPSCORERS

1. Arjan Human (ASWH) 15
2. Ramon Barendregt (SHO) 13
3. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 12
4. Dennis van Meegdenburg (Bennekom) 10
5. Edwin van Rooijen (GVVV) 9
www.thuisuiteten.nl
  maandag 20 februari 2006 @ 10:46:47 #118
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35281067
Het zal me benieuwen hoe deze competitie af gaat lopen... Als de Vogels nog twee keer winnen is t klaar. Bovendien acht ik ASWH niet in staat 9x op rij te winnen, en SHO ook niet!
Be your best
pi_35292003
SHO doet al niet meer mee.

Negen zeges op rij wordt lastig, maar is niet helemaal onmogelijk gezien het programma. Lastig is sowieso nog GVVV en SHO uit, DOVO en Vogels thuis kunnen pittig worden. De rest is ASWH verplicht te winnen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 20 februari 2006 @ 16:44:42 #120
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35292698
Daar heb je gelijk in, maar ik denk niet dat het erin zit, aangezien er dan gewoon 9x weinig geblesseerden moeten zijn en er met de volle concentratie moet worden gespeeld. Onderschat de kleintjes trouwens niet, die moeten straks tegen degradatie vechten.
Be your best
pi_35292748
Volgens mij kan vanaf Kozakken Boys alles nog degraderen dit seizoen.

Maar wij hebben niet zo'n probleem met geblesseerden, brede selectie. Alleen als er 2 spitsen ontbreken wordt het lastiger.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 20 februari 2006 @ 19:54:07 #122
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35299715
Ja, dat is jullie voordeel, een brede selectie. Dat kan ik van DOVO niet zeggen.

Marco Holster zal volgend jaar naar (hoe kan het ook anders) Lienden gaan. Daar zitten gewoon een stel businessclub eigenaars die vroeger bij DOVO zijn opgestapt wegens een slechte beleid en die kopen nu alles leeg. Aan Holster had DOVO echter steeds minder; de oud-speler van Go Ahead Eagles speelde al een tijdje met tegenzin, zo kreeg ik het gevoel.
Belangrijk is wel dat Martin van der Meijden heeft bijgetekend voor volgend jaar. Perfect, dit is een speler die bij DOVO past en die wij goed kunnen gebruiken. DOVO zal echter veel nieuwe spelers moeten aantrekken voor komend seizoen.
Over de nieuwste speler, El Hadj (Schijndel) ben ik wel tevreden. Hij werkt hard en is technisch goed.
Be your best
pi_35327430
Sander Selhorst ook naar FC Lienden las ik op VoZ.

Verder leegloop bij SHO: Paul Verboom, Rudi Bänffer, Johan Eland, Ramon Barendregt (gaat naar Barendrecht), Mark van der Hor, Raymond Roos en Patrick End zullen de club verlaten.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:30:36 #124
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35329408
Oei... Ja, SHO heeft ook niet zo heel veel geld. En Selshorst gaat inderdaad naar Lienden.
Op zich is dat weer niet zo erg, we hebben toch een betere keeper (Toonen).
Ik kan alleen maar lachen als Lienden straks ook in financiele problemen komt. Zou me niets verbazen, want het geld blijft niet eeuwig binnenkomen...
Be your best
pi_35329571
Bij SHO schijnt een geldschieter te stoppen, vandaar.

Selhorst inderdaad verdreven. Toen in Veenendaal vroeg ik dat achter de goal nog. "Ik dacht dat Sander Selhorst bij jullie keepte?" Antwoord: "Ja, wij ook." Toonen toch verrassend snel gegaan dus.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:12:08 #126
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35362559
Ja, inderdaad. Maar Toonen is gewoon atletischer, maar ook voor rustiger aan de bal en kan beter meevoetballen.

Dat van SHO verklaart dan een hoop ja. Toch wel zwak hoor, dat amateurs een club zomaar verlaten om het geld...
Be your best
  woensdag 22 februari 2006 @ 13:14:47 #127
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35362645
Ook leuk:

"Andere namen die rondgaan die FC Lienden gaan versterken zijn Bjorn van der Doelen en Patrick Pothuizen van NEC en Johan Laponder van FC Eindhoven. Lienden is dus aardig aan het bouwen om een eventueel kampioenschap in de hoofdklasse te kopen"

Nepgasten daarzo!
Be your best
pi_35369827
Welk niveau spelen ze nu, Lienden? Want ze moeten toch eerst nog promoveren lijkt me...

Overigens zat hun trainer Hans Kraaij Jr volgens leden van de A-Side zaterdag bij Bennekom in de kantine.

Jullie nog bekeren zaterdag?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:42:15 #129
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_35370221
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:
Welk niveau spelen ze nu, Lienden? Want ze moeten toch eerst nog promoveren lijkt me...
Volgens mij speelt Lienden in de eerste klasse.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_35370260
Okee... Is wel jammer, van die koopclubs.

Komen jij en deejaylethal de 4e nog naar HIA?
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:59:04 #131
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_35370953
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Okee... Is wel jammer, van die koopclubs.

Komen jij en deejaylethal de 4e nog naar HIA?
Misschien wel. Ik ben dit seizoen nog niet zo vaak geweest, dus het wordt weer eens tijd
Volg de pijlen.
pi_35371423
Altijd gezellig natuurlijk. Nou, dat hoor ik volgende week nog wel dan.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:16:27 #133
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35376430
Ik ga even kijken of ik nog ga. Ligt eraan of ik vervoer heb. Lienden komt inderdaad uit in de eerste klasse.
En die lambal heb ik wel vaker bij Bennekom gezien. Overigens heb ik zijn vader wel eens bij DOVO zien lopen. Die weet tenminste wat een échte club is!
Be your best
pi_35411298
Gaat Lienden dit seizoen al promoveren denk je?

En vervoer is handig ja, aardig ritje wel. En dat voor een nederlaag, aangezien wij natuurlijk revanche willen nemen.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:41:03 #135
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_35411423
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:38 schreef methodmich het volgende:
En vervoer is handig ja, aardig ritje wel. En dat voor een nederlaag
Volg de pijlen.
pi_35411520
Je moet dan wel de hele post quoten. Maar ik denk wel dat ASWH favoriet is, gezien de historie en dit seizoen, met name de laatste weken. Denk je dat DOVO weer wat completer zal zijn dan of komen er weer veel A en B-junioren mee?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:56:16 #137
72470 Doekes
Medisch wonder
pi_35411993
Ik ben bang dat DOVO inderdaad met een veredeld B-elftal zal komen. Zal dus niet meevallen om uit bij ASWH punten te gaan pakken...
Volg de pijlen.
pi_35412741
Zonde, als iedereen fit is heeft DOVO echt wel een goed team, maar de selectie is niet breed genoeg.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 23 februari 2006 @ 18:51:22 #139
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35415326
DOVO heeft wel weer spelers terug deze week. Ik weet echter niet hoe het met de geblesseerden zit op dit moment.
Lienden zal dit jaar kunnen promoveren, maar niet door een kampioenschap. Dat is al te ver weg voor de club. t Schijnt trouwens dat Mo en Toufik naar Sparta gaan volgend jaar. Geruchten, that is. Maar wel dicht bij de bron vandaan.
Be your best
pi_35437732
Morgen twee inhaalduels:

SDC Putten - Sparta Nijkerk
De nummer laatst zal tegen middenmoter Nijkerk moeten winnen en die kans is wel aanwezig.

VVOG - Spakenburg
Degradatiekraker tussen twee teams met een rijke historie. VVOG klimt de laatste weken wat op en zal die lijn willen doorzetten.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:50:52 #141
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35438036
Putten en VVOG gaan winnen...

Spakenburg was vorige week gewoon niks, maar DOVO was nog erger...
Voor de rest iedereen beker?
Be your best
pi_35438074
In ieder geval geen competitie in B.

ASWH en Kozakken Boys bekeren sowieso.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:53:45 #143
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35438121
Ja, DOVO+GVVV+Bennekom ook, dus iedereen zal wel van die gare wedstrijdjes spelen...
Be your best
pi_35438181
Duurt wel even voor die districtbekers echt interessant worden inderdaad. Vorige keer hadden we een tussenronde tegen Hoek, dat was dan wel weer leuk. Maar Stedoco als tegenstander? Tja, hopen op veel goals dan dus.

Ik blijf het sportief gezien vreemd vinden dat wij nog meedoen aan de beker, aangezien we er al uit lagen tegen Utrecht. Maar ja, de KNVB wil er iets van maken.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:58:41 #145
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35439963
Eruit lagen tegen Utrecht? Je bedoelt de Gatorade cup?
Dit is de district heh, is wat anders... (hoewel ik denk dat je dit week en iets anders bedoelt)
Leg ff uit wat je bedoelt!
Be your best
pi_35454266
Nee, dit is de Gatorade Cup voor amateurs uiteindelijk. Want ASWH en Hoek zijn toen in een tussenronde gekomen, nadat ze met de profs hadden meegespeeld.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:51:49 #147
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35454879
Ja, precies. Maar dat is altijd zo.
Be your best
pi_35454915
Ja okee, maar sportief gezien vind ik dat ergens niet helemaal juist. Niet erg, maar toch.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 24 februari 2006 @ 20:10:54 #149
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_35455507
Anders stelt het sportief gezien weinig meer voor, dat hele toernooitje...
Be your best
pi_35455738
Daar heb je wel weer gelijk in. Tegen wie moet DOVO?
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')