abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 december 2005 @ 20:30:39 #31
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_33052767
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 02:03 schreef golfer het volgende:
ik ben nog steeds retetrots op 'mijn' kindje en de users daar
Trots op mij? Aaah, i'm touched.
A.M.A.B
  dinsdag 13 december 2005 @ 21:28:32 #32
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33054881
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoi SCH, ik ben geen voetbal-hater, ik ben een voetbal-teleurgestelde, de jaren dat ik nu de ktant zit te lezen terwijl er een belangrijke wedstrijd bezig is, zegt mij genoeg.
Ik ben het stel geborneerde semi-getalenteerde "je mot respect voor me hebbuh'kneuzen meer dan zat.
Ik wil gewoon de knoesten van kerels terug, en heel misschien wordt foebal dan weer leuk.
VBL iig gefeliciteerd, op naar een volwassen forum dat geen hiding place meer is voor gebanden, kritiek op het beleid en centrale topics, een open forum, maar jullie ook gefeliciteerd met jullie stekje.
Zozo, erg boeiend vethaal.
Ten percent faster with a sturdier frame
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 december 2005 @ 21:51:30 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_33055642
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:25 schreef yvonne het volgende:

VBL iig gefeliciteerd, op naar een volwassen forum dat geen hiding place meer is voor gebanden, kritiek op het beleid en centrale topics, een open forum, maar jullie ook gefeliciteerd met jullie stekje.
Trieste opmerking zeg. Noem de gebanden eens die hun heil zoeken in VBL, zeg me eens welke kritiek je bedoelt die op het forum wordt gericht en waar niks mee wordt gedaan, dus het is geen open forum Kom eens vaker langs zou ik zeggen we jubelen juist als er buiten de vaste posters iemand komt die een bijdrage levert, het meest trieste is je laatste regel. 'Met jullie stekje' Grow up girl. Dat je je aversie tegen dit geweldig leuke foksubforum niet onder bedwang kunt houden, is geen reden zo kleinerend te doen. Je laat je wel kennen zeg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_33057323
mooi stukje tekst
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  woensdag 14 december 2005 @ 10:52:22 #35
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_33066772
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 21:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Trieste opmerking zeg. Noem de gebanden eens die hun heil zoeken in VBL, zeg me eens welke kritiek je bedoelt die op het forum wordt gericht en waar niks mee wordt gedaan, dus het is geen open forum Kom eens vaker langs zou ik zeggen we jubelen juist als er buiten de vaste posters iemand komt die een bijdrage levert, het meest trieste is je laatste regel. 'Met jullie stekje' Grow up girl. Dat je je aversie tegen dit geweldig leuke foksubforum niet onder bedwang kunt houden, is geen reden zo kleinerend te doen. Je laat je wel kennen zeg.

als je buiten de ajax/feyenoord/psv-gerelateerde topics blijft (ik doe dat ook en dat bevalt uitstekend) is het een erg leuk subforum inderdaad, waar normaal met elkaar omgegaan wordt !

Maar dat merk je alleen als je daar regelmatig leest/lurkt/post !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')