quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
gedeelde smart is dubbele smart
![]()
Heb je diep verdriet?quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
smart (de ~ (v.), ~en)
1 [form.] diep verdriet
smart·card (de ~, ~s)
1 programmeerbare betaalpas die voor vele uiteenlopende doeleinden gebruikt kan worden => chipkaart
smart·drug (de ~ (m.))
1 geneesmiddel voor bijvoorbeeld alzheimer of parkinson, dat wordt gebruikt omdat het ook een stimulerend effect heeft op geheugen, concentratie en alertheid
2 verzamelnaam voor ecodrugs, smartdrugs en smart products
Bullshit.quote:
Stier... en ik zag nog wat koeien buiten staan bij ruinen dit weekend.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee schat, de koeien zijn al op stal, het is december
wedden dat als ik ze nodig heb ze daar ook al weer weg zijn??quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Stier... en ik zag nog wat koeien buiten staan bij ruinen dit weekend.
Dus je geilt op stieren...quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
wedden dat als ik ze nodig heb ze daar ook al weer weg zijn??
mits sterrebeeldquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus je geilt op stieren...
Erodome deel II?
Dat waren toch paarden?quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus je geilt op stieren...
Erodome deel II?
Vandaar deel II (nieuwe formule)quote:
Naja, je valt op dieren.... dat mag geloof ik.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ril
[..]
jaja, ik weet dat je me veel gunt
dat maak jij er dan weer van..quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, je valt op dieren.... dat mag geloof ik.
Come on!quote:Stier... en ik zag nog wat koeien buiten staan bij ruinen dit weekend.
wedden dat als ik ze nodig heb ze daar ook al weer weg zijn??
Ja heu, zo krijg je nooit een vent.quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En deze snapte je (gemakshalve) zeker niet??
kan je die krijgen danquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja heu, zo krijg je nooit een vent.
Dat zei ik een uur geleden al tegen mezelf.quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:06 schreef P8 het volgende:
nog 1 peukje, en dan ga ik pitten
Heej DPquote:Op dinsdag 13 december 2005 03:14 schreef P8 het volgende:
peukje is op, weltrusten
Neuh... vanavond nietquote:
Heej Vmquote:
Zwakke geest Mayo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:15 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dat zei ik een uur geleden al tegen mezelf..
Zo heel af en toe strompel ik eens binnen om mijn tekort aan friet ende bier wat aan te vullen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Zwakke geest Mayo.
En ola PS, ook weer eensch aanwezig?
Mijn bier is al bijna op verdomme.quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo heel af en toe strompel ik eens binnen om mijn tekort aan alcohol ende bier wat aan te vullen.
Zin in een HJ uit de tap?quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn bier is al bijna op verdomme.
Heel erg onder de gordel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zin in een HJ uit de tap?
Die is onder de gordel hé?
* PrintScreen nog 1 uit de perfect draft tappen doetquote:
als ik dat had geweten was ik niet gekomenquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:12 schreef JDude het volgende:
[..]
10 uur ook
We hebben in dezelfde zaal gezeten
* pc-fr34k eens is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:56 schreef Talietje het volgende:
flikker toch op man lever jij dan eens een bijdrage voordat je gaat huilen
Veel plezier dan.quote:
J. ik geloof je, ik ben net begonnen met een episode te vertalen van Engels naar Nederlands, ik begrijp alles alleen vertalen is best irritant.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:43 schreef Janetje het volgende:
Heerlijk zo'n ochtendje naar school en teringveel te doen hebben waar je je niet toe kunt zetten... 14.scheisse
Herkenbaar 14.hiv. Beetje afgeleid de laatste tijd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:43 schreef Janetje het volgende:
Heerlijk zo'n ochtendje naar school en teringveel te doen hebben waar je je niet toe kunt zetten... 14.scheisse
Dat weet ik ja, en ik zit telkens te twijfelen wat ik nou moet kiezen, wanneer mag je er wel vanuit gaan dat je een bepaalde term mag gebnruiken en wanneer niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:55 schreef Misstique het volgende:
Vertalen is ook moeiljk, kijk maar es wat voor blunders er soms met de ondertiteling van films gemaakt worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |