Eensch zien of ze muzak van deze goede bands op internet hebben gezet 14.gifquote:
Attentie attentiequote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
smileys zijn altijd zichtbaar in spoilers
de enige reden dat je de text niet kunt lezen is omdat de kleur van de text in een spoiler wit is.
[/dienst mededeling]
als we dan toch intro's van coole bands gaan quotenquote:Op maandag 12 december 2005 20:18 schreef Talietje het volgende:
[..]
Attentie attentie
Hier volgt een EO-dienst mededeling
Al de in dit nummer voorkomende vunzige taal sedert uitspraken of personen
Berusten niet op historische of waargebeurde feiten
Mocht u hier onverhoopt aanstoot aan nemen
Dan, dan, Jezus-Christus, dan weet ik het ook niet meer!
NEUK heerschtquote:ja zo gitaar spelen bij een orkestje met topmusici, dat is natuurlijk het einde, zoiets zou jij natuurlijk ook wel willen.
WAAAAAROM MOLLEN JULLIE NIKS...
Dat weet ik al.quote:
Natuurlijk weet ik dat,quote:Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
smileys zijn altijd zichtbaar in spoilers
de enige reden dat je de text niet kunt lezen is omdat de kleur van de text in een spoiler wit is.
[/dienst mededeling]
ik had het toch ook tegen talietje, nep negertquote:Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat weet ik al.
[..]
Natuurlijk weet ik dat,.
[FO][FEA]spoiler
ben je in een staat van sexuele opwinding? of wil je een lekkernij voor bij de koffieeequote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef killswitch het volgende:
als we dan toch intro's van coole bands gaan quoten
zuucht je verneukt het weer hequote:Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef pc-fr34k het volgende:
Natuurlijk weet ik dat,.
[FO][FEA]spoiler
Zeg eens, hoe mag dat hoogwaardige album wel niet heten? Het komt mij verrassend genoeg niet eens bekend voor...quote:Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
als we dan toch intro's van coole bands gaan quoten
[..]
NEUK heerscht
ik wil jou wel als toetjequote:Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef Talietje het volgende:
[..]
ben je in een staat van sexuele opwinding? of wil je een lekkernij voor bij de koffieee
de titel van dat hoogwaardige album is "dopeheid troef" en we hebben het hier over de band neuk met de maniac en het beest en met geniale nummers als "je beste vriend is de politie" en "laat maar draaien"quote:Op maandag 12 december 2005 20:34 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Zeg eens, hoe mag dat hoogwaardige album wel niet heten? Het komt mij verrassend genoeg niet eens bekend voor...
we hebben het toch wel over dezelfde NEUK hoop ik... riskant met zo'n naam...
Om even vrolijk te (hopelijk) mogen slowchatten, ik neem aan dat deze band de kwalitatief uitmuntende albums heeft geproduceerd als "Tot de schijt ons dood" en "Het nadeel van de twijfel"?quote:Op maandag 12 december 2005 20:37 schreef killswitch het volgende:
[..]
de titel van dat hoogwaardige album is "dopeheid troef" en we hebben het hier over de band neuk met de maniac en het beest en met geniale nummers als "je beste vriend is de politie" en "laat maar draaien"
slowchatten word hier zelfs erg gewaardeerdquote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef borisbanaan het volgende:
[..]
Om even vrolijk te (hopelijk) mogen slowchatten, ik neem aan dat deze band de kwalitatief uitmuntende albums heeft geproduceerd als "Tot de schijt ons dood" en "Het nadeel van de twijfel"?
je hebt hun eerste cd nietquote:Op maandag 12 december 2005 20:44 schreef borisbanaan het volgende:
Dan mis ik de muzikale meesterstukjes waar u het over hebt
* borisbanaan zet Kwaad Bloed op
bittorrent is ie wel te vinden en anders gewoon bij de betere cd zakenquote:Op maandag 12 december 2005 20:57 schreef borisbanaan het volgende:
Ja maar... Ik heb echt gezocht
* borisbanaan schaamt
Tuurlijk is het een kloon.quote:Op maandag 12 december 2005 21:44 schreef Misstique het volgende:
Kloon?
Ik dacht ff dat jij t wasquote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een kloon.
Vast DL.
Néh...quote:
Klopt, die van jou hebben stijl en finessequote:Op maandag 12 december 2005 21:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Néh...
Mijn namen zijn niet zo banaal.. (op slaapzakextraordinair na dan).
euuhh ik kan me een of andere kapitein nog wat ofzo herrineren?quote:Op maandag 12 december 2005 21:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Néh...
Mijn namen zijn niet zo banaal.. (op slaapzakextraordinair na dan).
kaptein schaaldierquote:Op maandag 12 december 2005 22:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
euuhh ik kan me een of andere kapitein nog wat ofzo herrineren?
slijmbalquote:Op maandag 12 december 2005 22:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klopt, die van jou hebben stijl en finesse![]()
Dat was gewoon kunsjt.quote:
detailsquote:Op maandag 12 december 2005 22:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat was gewoon kunsjt.
ps: Het was Sergeant Schaaldier.
Oi hanske...quote:Op maandag 12 december 2005 22:54 schreef rompompom het volgende:
Hi.
It's time to relax. You know what that means: a glass of wine, your favorite easy chair and of course: this compact disc playing on your home stereo. So go on and indulge yourself, that's right! Kick off your shoes, put your feet up, lean back and just enjoy the melodies. After all, music soozes even the savage beast.
Done, oi, en welterusten..quote:Op maandag 12 december 2005 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Pas je quote ook even aan alsjeblieft
Hoi! Ik ga slapen
Waar is dat ookalweer van?quote:Op maandag 12 december 2005 22:54 schreef rompompom het volgende:
Hi.
It's time to relax. You know what that means: a glass of wine, your favorite easy chair and of course: this compact disc playing on your home stereo. So go on and indulge yourself, that's right! Kick off your shoes, put your feet up, lean back and just enjoy the melodies. After all, music soozes even the savage beast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |