Qua uiterlijk of qua persoonlijkheid, of qua IQ ?quote:
Of heb je ook zo'n doe-het-zelf bouwdoos van de Gamma?quote:Op maandag 12 december 2005 19:15 schreef PC eend het volgende:
Qua uiterlijk of qua persoonlijkheid, of qua IQ ?
ik wil niet lullig doen of zo hoor, maarre..... wel eens aan een nieuwe bril gedacht?quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
er is toch wel enige gelijkenis
[afbeelding]
doe dan maar een familieverpakking, mijn moeder zat de streams te bekijken, en riep mijn broer erbij dat ingrid vandaag weer op m'n ex leek.quote:Op maandag 12 december 2005 20:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
ik wil niet lullig doen of zo hoor, maarre..... wel eens aan een nieuwe bril gedacht?
Totaal niet!quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
Ik ben het met je eens hoor, die blonde heeft wel wat van Ingrid weg.quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
Over welke van de drie heb je het nou eigenlijk?quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
uhh ja dat ben ik, en ik op DJ Tiësto lijkenquote:Op maandag 12 december 2005 21:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
Totaal niet!
Alleen die gast (ben jij dat?) lijkt wel op Tijs Verwest(Dj Tiesto dus)
quote:Op maandag 12 december 2005 21:19 schreef demins het volgende:
[..]
Over welke van de drie heb je het nou eigenlijk?
quote:Op maandag 12 december 2005 21:23 schreef creno het volgende:
[..]
uhh ja dat ben ik, en ik op DJ Tiësto lijkendat zie ik dan zelf weer niet !
[..]
En die middelste is dan zeker Linda?quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
Nee hoor, die heeft het hare nog!quote:Op maandag 12 december 2005 21:37 schreef Shirley het volgende:
Ik vind die blonde meer het hoofd van Trijntje Oosterhuis hebben. Maar Ingrid? Nee....
Maar wel een reactie waard, vond je...quote:Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Poging tot bijdehand zijn is bij deze mislukt.
Rooie?? Van de Sugababesquote:Op maandag 12 december 2005 21:26 schreef Raphaelo29 het volgende:
de rooie is van sugababes![]()
[afbeelding]
Heeft echt wel wat weg van Ingrid ja. Een beschaafdere uitvoering.quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
Ja, toen Heidi nog niet bij de Sugababes zat, zat er een meisje met rood haar bij, zoals je op het plaatje kunt zien! (links)quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |