Ik vind haar litteken vanaf haar kut tot aan haar navel ook érg aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Leuk zo'n driehoekje:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/ae3126e3cd.jpg]afbeelding][/url]
Zo is het ongeveer bij mij als ik het niet scheer. Echt lelijk vind ik het niet, maar het zit me in de weg. Het voelt gewoon lekkerder met minder haar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef Mister1977 het volgende:
Leuk zo'n driehoekje:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/ae3126e3cd.jpg]afbeelding][/url]
Ondeugend zijn tegenover een totaal onbekende op internet terwijl je zelf je identiteit niet prijsgeeft. Jij onverbeterlijke Casanova die je bent. Ik aanbid je...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:48 schreef funrunner het volgende:
Lupa_Solitaria...zou ik jou dan mogen scheren?:P
Er valt momenteel niet zoveel te scheren, ik hou het netjes bij.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:48 schreef funrunner het volgende:
Lupa_Solitaria...zou ik jou dan mogen scheren?:P
Als ik het heb over aantrekkelijkheid vielen mij dan meer haar borsten en hoofdje op.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:46 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik vind haar litteken vanaf haar kut tot aan haar navel ook érg aantrekkelijk.
Wat is het evolutionaire voordeel van een baard? Die blijft ook maar groeien...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:14 schreef doppelgänger het volgende:
De nederlandse smoothy club wint terrein zo te horen![]()
Maar goed, het is iig opvallend dat we nu eigenlijk gewoon kale apen zijn, op de schaamstreek na...Dus het moet bijna wel een nut hebben, maar wat? Wat is nou precies het het evolutionaire voordeel van schaamhaar?
Leuk zo'n discussie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:03 schreef Mister1977 het volgende:
[..] 'het hele verhaal'
[afbeelding]
Schaamhaar houdt de bacterien vast die anders direct op de huid zouden komen en zo makkelijker (zeker bij vrouwen) het lichaam in kunnen dringen. Daarnaast houdt het ook de feromonen vast, geurstoffen die maken dat iemand een aantrekkelijke partner is.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:14 schreef doppelgänger het volgende:
Wat is nou precies het het evolutionaire voordeel van schaamhaar?
Wat een lief poesje!quote:Op maandag 19 december 2005 19:04 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Dan ben je vast dol op mijn poesje:
[afbeelding]
Maar wegen deze voordelen op tegen het in je mond hebben van diezelfde haren?quote:Op woensdag 21 december 2005 08:47 schreef innovative het volgende:
[..]
Schaamhaar houdt de bacterien vast die anders direct op de huid zouden komen en zo makkelijker (zeker bij vrouwen) het lichaam in kunnen dringen. Daarnaast houdt het ook de feromonen vast, geurstoffen die maken dat iemand een aantrekkelijke partner is.
Het ging om het evolutionaire voordeel van schaamhaar. Niet over het voordeel van schaamhaar tijdens de seks (want of dat er is, is persoonlijk).quote:Op woensdag 21 december 2005 11:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar wegen deze voordelen op tegen het in je mond hebben van diezelfde haren?
Bij mij niet iig. Of mijn sexspartner is kaal, of geen sexs.
Nou dit bedoel ik dus niet pffffffffffff hoezo vies ze staat er wel goed mee dat wel maar nee dit ziet er niet verzorgd uit hoor!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Als ik het heb over aantrekkelijkheid vielen mij dan meer haar borsten en hoofdje op.
Maar een litteken? Ik dacht eerst dat het donshaartjes waren. De foto is van ATK en ja dan laten ze meteen ook weer alles staan wat natuurlijk niet direct hoeft.
Zie hier: http://www.eatmyhairypuss(...)ry-teen-pussy-08.jpg
harige lippen zijn nooit goed!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Als ik het heb over aantrekkelijkheid vielen mij dan meer haar borsten en hoofdje op.
Maar een litteken? Ik dacht eerst dat het donshaartjes waren. De foto is van ATK en ja dan laten ze meteen ook weer alles staan wat natuurlijk niet direct hoeft.
Zie hier: http://www.eatmyhairypuss(...)ry-teen-pussy-08.jpg
Precies dat heb ik nu dus ook. Ook moet ik mijn standpunt in deze nog iets extremer neerzetten om wat extra "tegenwicht" te bieden in de antischaamhaar maatschappij van tegenwoordig (al heb ik het idee dat dit langzaamaan weer minder aan het worden is).quote:Op woensdag 21 december 2005 08:37 schreef -beyond- het volgende:
Leuk zo'n discussie.
Het standpunt dat ik inneem lijkt een onveranderbaar, totaal vaststaand standpunt.
Dat is het in zekere zin ook, alleen ik houd ervan om me extreem standpunt te uiten.
Voornamelijk omdat het de discussie nog iets opvoert.
Ja dat klopt. Seks mag ook wel een beetje iets vies hebben. Sterker nog, het moet een beetje iets vies hebben. Zo is een poesje aflikken of een lul aflebberen wel een klein beetje vies als je niet geil bent. Al word je natuurlijk wel meteen geil als je eraan denkt en dan is het meteen ook niet vies meer.quote:Maar als iemand een klein streepje heeft op de bovenkant of haar op zijn ballen, dan stoort dat uiteindelijk ook niet. Als ik sex zou hebben zou dat tenslotte maar bijzaak zijn.
Ik bedoel je anaalkanaal is normaliter ook een smerig stinkend gatje, totdat je geil ben. Dan is het ineens een genotsgrot.
Maar als jij voor kaal gaat, waarom is je vriendin dan niet kaal?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:58 schreef Sparkle_76 het volgende:
Ik ga voor kaal! Ik heb het zelf nu ook een aantal jaren eigenlijk altijd helemaal glad en ik wil niets anders meer. Mijn vriendin heeft gelukkig dezelfde mening en heeft zelf altijd een klein streepje.
Persoonlijk zie ik liever een kale of netjes bijgeschoren man/vrouw dan een harige boel!
Dat heeft ze weleens gehad, maar een klein streepje met kale lippen heeft haar voorkeur!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:19 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Maar als jij voor kaal gaat, waarom is je vriendin dan niet kaal?
Dat is ook mijn idee..quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:32 schreef metalheadBOC het volgende:
schaamhaar is nix gewoon alles er af is het beste en ook nog het meest hygienische!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |