abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33096758
Ik hoef niet perse een tong over mijn ballen nee. Ik heb ontzettend gevoelige ballen en na een ex die er op ging sabbelen en zuigen (auch, dat deed pijn) heb ik een lichte aversie ontwikkeld tegen al teveel polonaise aan mijn arme balletjes.

Rustig likken, dat kunnen ze wel hebben, maar vrouwen zijn daar doorgaans niet erg subtiel in.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_33097057
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:46 schreef innovative het volgende:

[..]

Van mijn vriend weet ik dat hij het geen verschil vindt maken. hijheeft 't één keer geprobeerd, kale ballen. Kwam met de mededeling dat het hem totaal niet uitmaakte of er nou wel of geen haar zat.

Twee dagen later merkte hij het verschil wel: irritatie!!!
Hij hoeft ook geen verschil te merken, maar ik merk het wel, lik gewoon liever aan kale ballen dan aan behaarde ballen en dat geld al zeker voor de mannen die het fijn vinden als er ballen in een mond verdwijnen(wat niet alle mannen leuk vinden trouwens ).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33097131
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:49 schreef nozem het volgende:
Ik hoef niet perse een tong over mijn ballen nee. Ik heb ontzettend gevoelige ballen en na een ex die er op ging sabbelen en zuigen (auch, dat deed pijn) heb ik een lichte aversie ontwikkeld tegen al teveel polonaise aan mijn arme balletjes.

Rustig likken, dat kunnen ze wel hebben, maar vrouwen zijn daar doorgaans niet erg subtiel in.
Kijk eens aan, ik heb het nog niet neergezet of ik zie op de volgende pagina al een vb van iemand die dat niet prettig vindt

Dit soort dingen moet je ook heel rustig peilen bij mannen, altijd heel zacht en lievelijk beginnen, dan merk je vanzelf wel of iemand het lekker vindt als je de ballen iets meer "bewerkt".
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 15 december 2005 @ 12:28:44 #104
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_33099020
Schaamhaar.
Ja dus.
Mij mag je er voor wakker maken.
  donderdag 15 december 2005 @ 13:43:13 #105
136609 Sauve_moi
Learn to swim...
pi_33100784
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:21 schreef -beyond- het volgende:
Zij is ook best wel bijgewerkt en verzorgd, maar ik vind het toch echt afschuwelijk.
[afbeelding]

En sorry dat ik het weer moet plaatsen, maar dit is nou onverzorgd en absoluut onbijgewerkt!!
http://tinypic.com/im2kuv.jpg

Edit: ietwat ranzig plaatje even achter link geplaatst voor de gevoelige zielen.
WTF??
Daar kan een bosmaaier niet eens tegen op volgens mij!
pi_33102878
quote:
Op donderdag 15 december 2005 11:03 schreef erodome het volgende:
Hij hoeft ook geen verschil te merken, maar ik merk het wel, lik gewoon liever aan kale ballen dan aan behaarde ballen en dat geld al zeker voor de mannen die het fijn vinden als er ballen in een mond verdwijnen(wat niet alle mannen leuk vinden trouwens ).
Het enige verschil dat ik merk is dat het afzichtelijk er uit ziet, dat ik het qua likken geen verschil vond maken en dat rode bobbels ook niet echt sexy zijn...
pi_33102980
rode bobbels zijn ook niet echt sexy
maar als je je regelmatig scheert heb je ook geen last van die rode bobbels (ik niet tenminste)
pi_33103642
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:06 schreef innovative het volgende:

[..]

Het enige verschil dat ik merk is dat het afzichtelijk er uit ziet, dat ik het qua likken geen verschil vond maken en dat rode bobbels ook niet echt sexy zijn...
Smaken verschillen nu eenmaal, ik zeg toch ook nergens dat jouw ventje zich moet scheren, zolang die van mij het maar wel doet en ben er erg blij mee dat verreweg mijn meeste bedpartners het ook doen.

En rode bobbels, geen last van hier hoor, zeker niet op de ballen, dat ben ik eigenlijk nog niet tegen gekomen, maar het kan....
pi_33105147
euw nee, weg met dat haar, dat meurt in 9 van de 10 gevallen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_33105935
now way... weg met die haar hoseeeeee
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_33107507
heb vanmorgen weer eens scheef geschoren waardoor ik maar weer alles weg heb geschoren. Heb nog eens goed gekeken en ik vind met haar toch veel mooier (wel gefatsoeneerd he), want kaal is ookmaar zo plastisch kaal
pi_33107676
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:39 schreef lucienne2 het volgende:
heb vanmorgen weer eens scheef geschoren waardoor ik maar weer alles weg heb geschoren. Heb nog eens goed gekeken en ik vind met haar toch veel mooier (wel gefatsoeneerd he), want kaal is ookmaar zo plastisch kaal
pi_33107707
Ik vind kaal bij een vrouw toch wel lekker hoor. En voor jezelf voelt het gewoon heel lekker (je schaamlippen zijn veel gevoeliger voor aanraking ).
pi_33107789
quote:
Op donderdag 15 december 2005 16:19 schreef sitting_elfling het volgende:
euw nee, weg met dat haar, dat meurt in 9 van de 10 gevallen
Wa'nne quatsch. Haar stinkt helemaal niet, als je het maar regelmatig wast.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  donderdag 15 december 2005 @ 18:16:15 #115
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_33108335
quote:
Op donderdag 15 december 2005 15:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Smaken verschillen nu eenmaal, ik zeg toch ook nergens dat jouw ventje zich moet scheren, zolang die van mij het maar wel doet en ben er erg blij mee dat verreweg mijn meeste bedpartners het ook doen.

En rode bobbels, geen last van hier hoor, zeker niet op de ballen, dat ben ik eigenlijk nog niet tegen gekomen, maar het kan....
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_33108676
quote:
Op donderdag 15 december 2005 08:46 schreef innovative het volgende:

En weet je hoeveel het kost om heen en weer te crossen naar Belgie vanuit Randstad Nederland???
Ja zeker want wij gaan vanuit België naar de Randstad, oftewel in de omgekeerde richting
pi_33117450
quote:
Op donderdag 15 december 2005 17:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind kaal bij een vrouw toch wel lekker hoor. En voor jezelf voelt het gewoon heel lekker (je schaamlippen zijn veel gevoeliger voor aanraking ).
Voelt niet alleen lekker voor jezelf maar ook voor je partner!
pi_33117633
Haar. Met mate. Geen vlechten of staartjes. Maar niet kaal. Ze is geen 12
Unspoken words were understood
pi_33121939
quote:
Op donderdag 15 december 2005 22:41 schreef GF het volgende:
Haar. Met mate. Geen vlechten of staartjes. Maar niet kaal. Ze is geen 12
Toch raar dat men vrouwen zonder schaamhaar vergelijkt met kinderen...
pi_33125261
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:57 schreef Openminded het volgende:
Dat zegt imo meer over degene die de vergelijking maakt dan over de betreffende kaalpoezige vrouw.
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:16:05 #121
91306 GF
Kingwood
pi_33126466
quote:

[..]

Het is een secundair geslachtskenmerk die je dan niet hebt. Net zoals dat kind. Zo gek is dat dus helemaal niet.
Unspoken words were understood
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:18:34 #122
31240 Sacrem
Like Nothing Else
pi_33126507
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef babba het volgende:
Die foto
geweldig in zo'n openingspost
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:36:32 #123
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_33126945
quote:

[..]

Nou, zo raar vind ik dat niet eigenlijk...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_33127135
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:36 schreef MikeyMan het volgende:
Nou, zo raar vind ik dat niet eigenlijk...
Same here... teken van fysieke volwassenheid is haar daar. En als ik naar mezelf kijk (wetende dat ik 20 ben) als ik het een keer kaal heb geschoren, dan vind ik dat ook maar lelijk en kinderlijk.
  vrijdag 16 december 2005 @ 10:54:04 #125
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_33127467
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef innovative het volgende:

[..]

Same here... teken van fysieke volwassenheid is haar daar. En als ik naar mezelf kijk (wetende dat ik 20 ben) als ik het een keer kaal heb geschoren, dan vind ik dat ook maar lelijk en kinderlijk.
doch praktisch...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')