Ik doe ook een uitgebreide bikinilijn en oksels laten weglaseren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:44 schreef innovative het volgende:
[..]
Mijn bikinilijn laat ik ooit doen, maareh, studente hier en permanent haarloos zijn heeft nog even geen prioriteit gek genoeg...
De rest wil ik niet permanent weg hebben omdat ik kaal lelijk vind en het dus graag kan laten groeien.
Tis natuurlijk wel een beetje overdreven, maar dat plaatje was de aanleiding om dit topic te openen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:29 schreef Dark_Killah het volgende:
De ts onderbouwt zijn mening ff met een plaatje?
Je mag dat van mij wel bijwerken...quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:45 schreef lucienne2 het volgende:
ik ben geen fan van veel haar en ook niet altijd van kaal
doe maar een klein beetje netjes bijgewerkt (en kaal als het weer eens misgaat met een rechte lijntje te maken *-) )
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:45 schreef lucienne2 het volgende:
ik ben geen fan van veel haar en ook niet altijd van kaal
doe maar een klein beetje netjes bijgewerkt (en kaal als het weer eens misgaat met een rechte lijntje te maken *-) )
Na ja, wat ik al eerder zei, ik vind het heerlijker om lekkere zachte galdde balletjes te likken i.p.v. ruwe, harige ballen......quote:Op woensdag 14 december 2005 20:04 schreef nozem het volgende:
Wat is er trouwens mis met schaamhaar bij mannen? Bij vrouwen is het bijhouden van hun schaamhaar nuttig omdat er tijdens het beffen anders meer gespuugd dan gelikt wordt, maar bij mannen?
Ik neem aan dat de gemiddelde tampeloeris wel boven het maaigras uitkomt namelijk.
Dat is niet waar trouwens. Haargroei ligt vast in je genen, die geef je door aan je nageslacht.quote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef releaze het volgende:
Daarnaast is de gein van onze schaamhaarloze maatschappij dat door het wegscheren van die haartjes de haren een impuls krijgen om te groeien, en wij als mens in de toekomst NOG meer schaamhaar zullen krijgen. Yippie yayee.
Waarom dan wel bijgewerkt?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:44 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Dat is niet waar trouwens. Haargroei ligt vast in je genen, die geef je door aan je nageslacht.
Het verandert niets aan je genen of je nu wel of niet scheert.
Persoonlijk ga ik bij mezelf voor het streepje en de kale schaamlippen, en bij mannen het liefst netjes bijgewerkt. Helemaal kaal hoeft niet.
Kortere haartjes zijn minder irritant bij het pijpen. Het zit minder in de weg en komt minder snel tussen je tanden. Het haar op zich is niet erg.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:25 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Waarom dan wel bijgewerkt?
Bijgewerkt of niet, je proeft dezelfde ruwe huid.
no wayquote:Op woensdag 14 december 2005 19:21 schreef -beyond- het volgende:
Zij is ook best wel bijgewerkt en verzorgd, maar ik vind het toch echt afschuwelijk.
[afbeelding]
En sorry dat ik het weer moet plaatsen, maar dit is nou onverzorgd en absoluut onbijgewerkt!!
[afbeelding]
En weet je hoeveel het kost om heen en weer te crossen naar Belgie vanuit Randstad Nederland???quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:58 schreef -beyond- het volgende:
Ik doe ook een uitgebreide bikinilijn en oksels laten weglaseren.
In Belgie kost het 140 euro per keer. En ik moet ongeveer 5 a 6 keer gaan.
Volgens mij kost het in Nederland meer!
Van mijn vriend weet ik dat hij het geen verschil vindt maken. hijheeft 't één keer geprobeerd, kale ballen. Kwam met de mededeling dat het hem totaal niet uitmaakte of er nou wel of geen haar zat.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:35 schreef erodome het volgende:
Nozem, vindt je het niet lekker als er zo'n heerlijke tong over je ballen heen gaat dan????
Op je werk hoor je sowieso niet over schaamhaar te delibereren.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:36 schreef Bright het volgende:
Jammer genoeg is dit topic weer NSFW geworden ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |