abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33022606
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef -beyond- het volgende:
Sorry, ik kan het niet laten, maar check de konthaar...
Is toch ronduit smerig..

[afbeelding]
Nee? Ik snap je punt niet, ik vind dat echt niet storend. 't Hoort er gewoon, over het algemeen zie je het niet tijdens de seks, en als je besluit om de achterkant even te verwennen heb je d'r nog weinig last van vind ik.
  maandag 12 december 2005 @ 19:10:16 #27
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_33022630
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:03 schreef innovative het volgende:

[..]

Slechts een jaar of 7 jonger dan jij...
Ik zeg toch ook vaker. Hiermee sluit ik niet iedereen uit.

Maar om even op je eerdere punt terug te komen bij mannen zelfs graag haar..
Vind jij het lekker om ballen te likken terwijl dat er allerlei haren op zitten..

Nou ik niet hoor, ik heb liever een lekker zacht huidje waar je heerlijk op kan sabbelen zonder dat je haren hoeft te spugen...
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_33022637
Ja konthaar is ook niet tof, maar ik ga toch niet met een scheermes tussen mn naat schuren.
Jupiler is goed
pi_33022687
Vrouw: Kaal/streepje

Man: nét niet kaal en ook geen stoppels

(ja ik ben man)

Tis beetje bah als je door de bomen het bos niet meer kan zien!
klik hier!!
niets....
ALAAAAAF!
pi_33022725
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:10 schreef -beyond- het volgende:
Maar om even op je eerdere punt terug te komen bij mannen zelfs graag haar..
Vind jij het lekker om ballen te likken terwijl dat er allerlei haren op zitten..

Nou ik niet hoor, ik heb liever een lekker zacht huidje waar je heerlijk op kan sabbelen zonder dat je haren hoeft te spugen...
Nee, ik vind dat niet storend. Het zit me geen seconde in de weg. Sterker nog, kaal hebben we een keer geprobeerd en ik vond het voor het likken geen verschil maken en qua uiterlijk gewoon vreselijk. Over het algemeen zitten haren ook vast in de huid, wist je dat? Scheelt weer spugen...
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:10 schreef -beyond- het volgende:
Ik zeg toch ook vaker. Hiermee sluit ik niet iedereen uit.
Mwah, kijkend in dit topic zijn de 3 die schaamhaar geen probleem of juist gewenst vinden (releaze, ik en the900) jonger dan jij... ben benieuwd wat de rest oplevert...
  maandag 12 december 2005 @ 19:13:20 #31
121825 -beyond-
pi_33022747
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef innovative het volgende:

[..]

Nee? Ik snap je punt niet, ik vind dat echt niet storend. 't Hoort er gewoon, over het algemeen zie je het niet tijdens de seks, en als je besluit om de achterkant even te verwennen heb je d'r nog weinig last van vind ik.
Mijn punt is dat als je lekker aan het sexen bent en je hand schiet tussen een kontnaad...het lekkerder is als het zacht en glad is i.p.v. harig en grof..

Ik vind schaamhaar storend!
pi_33022772
Zowel mannen als vrouwen kaal graag! Haar op het hoofd is wel toegestaan..enne ok op de armen bij de mannen als het licht behaard is. Maar voor de rest dus gewoon weg die rotzooi.
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_33022834
Haar
pi_33022925
hoef niet kaal..wel heel goed bijgehouden
pi_33022929
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef -beyond- het volgende:
Mijn punt is dat als je lekker aan het sexen bent en je hand schiet tussen een kontnaad...het lekkerder is als het zacht en glad is i.p.v. harig en grof..

Ik vind schaamhaar storend!
Nee, jij het lekkerder vindt... da's een heel verschil, 't is geen feit, maar een mening. Waar jij allerlei kulargumenten bij verzint en foto's om je gelijk te halen... Maar die foto's doen mij totaal niet griezelen, ik vind dat gewoon normaal en veel bereik je daar niet mee.
  maandag 12 december 2005 @ 19:18:13 #36
95059 Diego27
Keep up the good work
pi_33022960
Alles kaal lijkt me duidelijk en als je de goede middelen gebruikt dan hoef je er zekers geen last van te hebben !!

Als vrouw gewoon in bad doen, en dan met een scheermesje heel rustig aan, en dan rustig ff in bad blijven zitten en goed afdrogen en dan hoef je er zekers geen last van te hebben !
Doe je t vaak genoeg dan gaat t iiriteren vanzelf over !!
pi_33023002
Mijn vriendin mag het zelf weten, het moet geen oerwoud zijn natuurlijk maar verder stel ik er weinig eisen aan, mag ze lekker zelf weten, het is belangrijker dat zij zich er prettig blij voelt dan ik. Vraag der liever niet iets wat ze niet wil en heb er zelf weinig mee. Zij stelt helemaal geen eisen maar het valt bij mij van zichzelf al mee dus dat scheeld werk
Doe vandaag niet wat morgen kan!
Wat nou werken??? Niet zo vloeken waar ik bij ben!!
pi_33023055
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef Diego27 het volgende:
Alles kaal lijkt me duidelijk en als je de goede middelen gebruikt dan hoef je er zekers geen last van te hebben !!

Als vrouw gewoon in bad doen, en dan met een scheermesje heel rustig aan, en dan rustig ff in bad blijven zitten en goed afdrogen en dan hoef je er zekers geen last van te hebben !
Doe je t vaak genoeg dan gaat t iiriteren vanzelf over !!
Is 6 jaar dagelijks (of iig om de dag) scheren vaak genoeg??? Enlighten me... kennelijk doe ik iets fout, of ben ik gewoon een natuurwonder omdat "je nergens last van hoeft te hebben".
pi_33023075
geef mij maar kaal....of iig kort...moet er niet aan denken dat ik met me harses voor zon bos haar lig daaronder :S
pi_33023088
Kaalheid -> geilheid (vrouw)

nuff said
  maandag 12 december 2005 @ 19:27:01 #41
121825 -beyond-
pi_33023275
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:17 schreef innovative het volgende:

[..]

Nee, jij het lekkerder vindt... da's een heel verschil, 't is geen feit, maar een mening. Waar jij allerlei kulargumenten bij verzint en foto's om je gelijk te halen... Maar die foto's doen mij totaal niet griezelen, ik vind dat gewoon normaal en veel bereik je daar niet mee.
Nee hoor, dan begrijp je me helemaal verkeerd.
Ik wil totaal niet mijn gelijk halen, zoals ik in mijn OP al zet, ik vind het interessanter om de argumenten te horen waarom wel!! Dus wat je daar zegt klopt niet.

Die foto deed mij zwaar griezelen, ik vond hem zo gruwelijk dat ik hem erbij wilde posten...
En dat is niet manipulatief, zoals jij insuneert, om mijn gelijk te krijgen.

Discussie voedt mij!!!
  maandag 12 december 2005 @ 19:29:34 #42
121825 -beyond-
pi_33023385
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:15 schreef -Dominator- het volgende:
Haar
Say what???
pi_33023443
bij vrouwen heeft een streepje de voorkeur
bij mannen: ballen kaal, rest bijgewerkt . niet helemaal kaal.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 12 december 2005 @ 19:47:05 #44
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_33023910
Ik vind een behaard kutje vele malen mooier dan een kale spleet.

( Nee, het moet geen wildgroei zijn, nee.
Maar een bevallig driehoekje tussen de dijen is als een lofdicht voor de vrouw. )
...dass wir fliegen.
pi_33024003
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef De-oneven-2 het volgende:

Maar een bevallig driehoekje tussen de dijen is als een lofdicht voor de vrouw. )
Ik ben het hiermee eens.
pi_33024917
Ik ( persoonllijke mening dus) vind kaal echt lelijk en er heel onnatuurlijk uitzien, zowel bij man als bij vrouw ...

goed bijgehouden vind ik ideaal
pi_33026175
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef De-oneven-2 het volgende:

Agreed. Een kale vrouwelijke schaamstreek associeer ik met veel te jonge meisjes en dat vind ik gewoon niet geil.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_33026435
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef releaze het volgende:
ik vind het best storend dat als men over schaamhaar gaat zaniken men dan voorbeelden van apen opnoemt of post. Echt, alsof een behaarde doos je gelijk cousin It maakt. Bullshit.

Daarnaast is de gein van onze schaamhaarloze maatschappij dat door het wegscheren van die haartjes de haren een impuls krijgen om te groeien, en wij als mens in de toekomst NOG meer schaamhaar zullen krijgen. Yippie yayee.

Daarnaast kan je wel piepen dat het schaamhaar een broedplaats is voor bacterien en god weet wat nog meer, maar dat schaamhaar zorgt er juist voor dat die bacterien niet op of in je geslachtsdeel gaan zitten, waardoor je dus minder snel ziek wordt. Er zit een evolutionair voordeel aan dat haar. Maar goed. Wie staat daar tegenwoordig nog bij stil.

Persoonlijk kan ik me niet storen aan schaamhaar. Bij een man vind ik het zelfs erg gewenst. Mannen vind ik aantrekkelijk wanneer er haar aanwezig is. Een glad babylichaam is niet stoer. Maar een tapijt op de rug zeker ook niet.

Bij vrouwen vind ik het ook niet storend, hoewel het prettig is als het bijgewerkt is, kortgewiekt is, whatever. Maar helemaal kaal... Nee. Dat is iets wat ik bij mezelf ook niet fijn vind.
, .

Men slaat idd een beetje door in de 'kaal-is-beter'-hype. Tegenwoordig doet men alsof schaamhaar een soort SOA is. .
pi_33026510
Kaal gaarne, maar op z'n minst netjes bijgehouden, bij vrouwen meer dan gaarne op z'n minst de schaamlippen kaal, bij mannen erg gaarne de ballen kaal...

Bij mannen ligt het er dan een beetje aan of ze verder erg behaart zijn of niet, is de man verder erg behaart liever netjes bijgehouden dan een gat midden in een vacht...

En waarom?
Gewoon, persoonlijke voorkeur, vind het mooier en hou niet van haar happen.

Het schoner praatje is onzin natuurlijk, als iemand gewoon schoon op zichzelf is is kaal niet schoner dan behaart, het gaat allemaal om persoonlijke voorkeuren.

Wel ervaar ik zelf dat kaal veel gevoeliger is, het komt het geheel aan gevoel dus ten goede wat mij betrefd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_33026538
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef -beyond- het volgende:
Sorry, ik kan het niet laten, maar check het konthaar...
Is toch ronduit smerig..

[afbeelding]
Die 3e van links is volgens mij een keer uitgescheurd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')