Nee? Ik snap je punt niet, ik vind dat echt niet storend. 't Hoort er gewoon, over het algemeen zie je het niet tijdens de seks, en als je besluit om de achterkant even te verwennen heb je d'r nog weinig last van vind ik.quote:Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef -beyond- het volgende:
Sorry, ik kan het niet laten, maar check de konthaar...
Is toch ronduit smerig..
[afbeelding]
Ik zeg toch ook vaker. Hiermee sluit ik niet iedereen uit.quote:Op maandag 12 december 2005 19:03 schreef innovative het volgende:
[..]
Slechts een jaar of 7 jonger dan jij...![]()
Nee, ik vind dat niet storend. Het zit me geen seconde in de weg. Sterker nog, kaal hebben we een keer geprobeerd en ik vond het voor het likken geen verschil maken en qua uiterlijk gewoon vreselijk. Over het algemeen zitten haren ook vast in de huid, wist je dat? Scheelt weer spugen...quote:Op maandag 12 december 2005 19:10 schreef -beyond- het volgende:
Maar om even op je eerdere punt terug te komen bij mannen zelfs graag haar..
Vind jij het lekker om ballen te likken terwijl dat er allerlei haren op zitten..
Nou ik niet hoor, ik heb liever een lekker zacht huidje waar je heerlijk op kan sabbelen zonder dat je haren hoeft te spugen...
Mwah, kijkend in dit topic zijn de 3 die schaamhaar geen probleem of juist gewenst vinden (releaze, ik en the900) jonger dan jij... ben benieuwd wat de rest oplevert...quote:Op maandag 12 december 2005 19:10 schreef -beyond- het volgende:
Ik zeg toch ook vaker. Hiermee sluit ik niet iedereen uit.
Mijn punt is dat als je lekker aan het sexen bent en je hand schiet tussen een kontnaad...het lekkerder is als het zacht en glad is i.p.v. harig en grof..quote:Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef innovative het volgende:
[..]
Nee? Ik snap je punt niet, ik vind dat echt niet storend. 't Hoort er gewoon, over het algemeen zie je het niet tijdens de seks, en als je besluit om de achterkant even te verwennen heb je d'r nog weinig last van vind ik.
Nee, jij het lekkerder vindt... da's een heel verschil, 't is geen feit, maar een mening. Waar jij allerlei kulargumenten bij verzint en foto's om je gelijk te halen... Maar die foto's doen mij totaal niet griezelen, ik vind dat gewoon normaal en veel bereik je daar niet mee.quote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef -beyond- het volgende:
Mijn punt is dat als je lekker aan het sexen bent en je hand schiet tussen een kontnaad...het lekkerder is als het zacht en glad is i.p.v. harig en grof..
Ik vind schaamhaar storend!
Is 6 jaar dagelijks (of iig om de dag) scheren vaak genoeg??? Enlighten me... kennelijk doe ik iets fout, of ben ik gewoon een natuurwonder omdat "je nergens last van hoeft te hebben".quote:Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef Diego27 het volgende:
Alles kaal lijkt me duidelijk en als je de goede middelen gebruikt dan hoef je er zekers geen last van te hebben !!
Als vrouw gewoon in bad doen, en dan met een scheermesje heel rustig aan, en dan rustig ff in bad blijven zitten en goed afdrogen en dan hoef je er zekers geen last van te hebben !
Doe je t vaak genoeg dan gaat t iiriteren vanzelf over !!
Nee hoor, dan begrijp je me helemaal verkeerd.quote:Op maandag 12 december 2005 19:17 schreef innovative het volgende:
[..]
Nee, jij het lekkerder vindt... da's een heel verschil, 't is geen feit, maar een mening. Waar jij allerlei kulargumenten bij verzint en foto's om je gelijk te halen... Maar die foto's doen mij totaal niet griezelen, ik vind dat gewoon normaal en veel bereik je daar niet mee.
Ik ben het hiermee eens.quote:Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind een behaard kutje vele malen mooier dan een kale spleet.
( Nee, het moet geen wildgroei zijn, nee.
Maar een bevallig driehoekje tussen de dijen is als een lofdicht voor de vrouw. )
Agreed. Een kale vrouwelijke schaamstreek associeer ik met veel te jonge meisjes en dat vind ik gewoon niet geil.quote:Op maandag 12 december 2005 19:47 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind een behaard kutje vele malen mooier dan een kale spleet.
( Nee, het moet geen wildgroei zijn, nee.
Maar een bevallig driehoekje tussen de dijen is als een lofdicht voor de vrouw. )
quote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef releaze het volgende:
ik vind het best storend dat als men over schaamhaar gaat zaniken men dan voorbeelden van apen opnoemt of post. Echt, alsof een behaarde doos je gelijk cousin It maakt. Bullshit.
Daarnaast is de gein van onze schaamhaarloze maatschappij dat door het wegscheren van die haartjes de haren een impuls krijgen om te groeien, en wij als mens in de toekomst NOG meer schaamhaar zullen krijgen. Yippie yayee.
Daarnaast kan je wel piepen dat het schaamhaar een broedplaats is voor bacterien en god weet wat nog meer, maar dat schaamhaar zorgt er juist voor dat die bacterien niet op of in je geslachtsdeel gaan zitten, waardoor je dus minder snel ziek wordt. Er zit een evolutionair voordeel aan dat haar. Maar goed. Wie staat daar tegenwoordig nog bij stil.
Persoonlijk kan ik me niet storen aan schaamhaar. Bij een man vind ik het zelfs erg gewenst. Mannen vind ik aantrekkelijk wanneer er haar aanwezig is. Een glad babylichaam is niet stoer. Maar een tapijt op de rug zeker ook niet.
Bij vrouwen vind ik het ook niet storend, hoewel het prettig is als het bijgewerkt is, kortgewiekt is, whatever. Maar helemaal kaal... Nee. Dat is iets wat ik bij mezelf ook niet fijn vind.
Die 3e van links is volgens mij een keer uitgescheurdquote:Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef -beyond- het volgende:
Sorry, ik kan het niet laten, maar check het konthaar...
Is toch ronduit smerig..
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |