Eh. Welk gedeelte van "bijgehouden, dat geldt ook voor de oksels" begrijp je niet? Ik krijg verder ook een beetje sla-neigingen van mensen die lopen roepen dat kaal zijn "véél hygieniëscher" zou zijn. Als jij gewoon elke dag doucht, is haar hartstikke hygiënisch.quote:Op maandag 1 mei 2006 10:13 schreef kluivie het volgende:
[..]
Geen gezicht? Met zo'n bos onder je armen dat is wel mooi...nee hoor is veel hygienischer ook trouwens onder de armen.....vrouwen doen dat toch ook niet voor niks??? En ja voor vrouwen een streepje is het mooist.....maar kaal is wel fijner voor de man
Gewoon met een schaartje gaat wel goed hoor, moet je idd wel uitkijken dat je niet misknipt. Of een tondeuse, kan ook.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:33 schreef MerlijnDeBlow-venaar het volgende:
Hoe hou je het kort dan? Want als je er zelf met de schaar overheengaat is dat ook niet echt een verbetering (allemaal plukken van verschillende lengtes en stel dat je misknipt)
Uhumquote:Op maandag 1 mei 2006 18:36 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Gewoon met een schaartje gaat wel goed hoor, moet je idd wel uitkijken dat je niet misknipt. Of een tondeuse, kan ook.
Ik doe het al sinds jaar en dag zo, en het is perfect op dezelfde lengte (ultra kort).quote:Op maandag 1 mei 2006 18:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uhum![]()
Denk dat je het niet voor elkaar krijgt, precies dezelfe lengtes aan te houden![]()
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 2 mei 2006 07:15 schreef Wyb het volgende:
een kaal kutje of een streepje erboven vind ik wel mooien likt ook fijner
![]()
en tsja meeste vrouwen vinden dat ook, dus waarom zouden wij dan niet scheren![]()
Jong met een grote piemel ja!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Bij een vrouw: Alles weg!
Bij een man: Oksels en ballen please, verder niets want dan lijk je zo... jong *ril*
En als een vrouw alles weg haalt lijkt ze niet jong? Of is het dan plotseling niet erg meer?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:59 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Bij een vrouw: Alles weg!
Bij een man: Oksels en ballen please, verder niets want dan lijk je zo... jong *ril*
Bij een vrouw is het precies hetzelfde hoor.....maar een streepje is mooier maar och helemaal kaal is ook fijn hoor...no problemquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:49 schreef Bright het volgende:
[..]
En als een vrouw alles weg haalt lijkt ze niet jong? Of is het dan plotseling niet erg meer?
'k Heb tegenwoordig een streep (loopt beetje door op m'n buik, dus dat komt goed uit); de rest wel weg. Mijn vrouw heeft wel vaak moeite om het streepje te houden, dus dan is het kaal.
Aftershavequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
ik krijg altijd super jeuk aan mijn zaakje als ik me scheer...
is daar nog een fatsoenlijke oplossing voor...
scheerschuim voor de gevoelige huid kopen?quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Inderdaad gewoon even volhouden....en goede creme gebruiken na afloop dan blijft de huid lekker zacht ........... zijn ze nog blijer meequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Zo zo, jij controleert gelijk of hij kaal is daar beneden?quote:Op zondag 7 mei 2006 14:46 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wanneer ik interesse heb in een kerel MET schaamhaar!=>hij krijgt twee dagen de tijd om zijn dreads te verwijderen!
Gatver de gatverDat komt er bij mij anders niet in!
![]()
Gelukkig hoef ik me daar nu niet meer druk om te maken!
Zo hoort elke vrouw te reageren, ben het dus helemaal met je eens!!quote:Op zondag 7 mei 2006 14:46 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wanneer ik al interesse heb in een kerel, en ik ontdek ook nog eens een bos schaamhaar!=>hij krijgt twee dagen de tijd om zijn dreads te verwijderen!
![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:54 schreef Molluck het volgende:
Ik gebruik precies hetzelfde soort mesje als waar ik mijn gezicht mee scheer
Ah. Die kasthomo van jou scheert dus alles af.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:46 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wanneer ik al interesse heb in een kerel, en ik ontdek ook nog eens een bos schaamhaar!=>hij krijgt twee dagen de tijd om zijn dreads te verwijderen!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |