Boven een bepaald bedrag aan inkomsten komt er korting op je studiebeurs, wel even op letten.quote:Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef Snakey het volgende:
Je hoeft je dus nergens druk om te maken.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 18:30 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Boven een bepaald bedrag aan inkomsten komt er korting op je studiebeurs, wel even op letten.
Inderdaad, misschien had ik bovenstaande zin dikgedrukt moeten plaatsten.quote:maar als dit je enige inkomsten zijn
Volgens mij mag je iets van 10.000 euro verdienen per jaar om je studiebeurs te houden.quote:Op maandag 12 december 2005 18:30 schreef Adfundum het volgende:
Boven een bepaald bedrag aan inkomsten komt er korting op je studiebeurs, wel even op letten.
Ja, ergens 10k netto, dus na betaling van belastingen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:32 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Volgens mij mag je iets van 10.000 euro verdienen per jaar.
Geen zorgen nee. Wel netjes je inkomsten bijhouden en opgeven.quote:Op maandag 12 december 2005 19:59 schreef _dirkjan_ het volgende:
ok bedankt ik hoef me nog geen zorgen te maken iig
Volgens mij moet je je wel zorgen maken, want je werkt immers zwart. En dat mag niet. Er worden voor jou geen premies afgedragen. Je hebt geen eigen bedrijf.quote:Op maandag 12 december 2005 19:59 schreef _dirkjan_ het volgende:
ok bedankt ik hoef me nog geen zorgen te maken iig
hm... iemand weet hier nog iets meer over?quote:Op woensdag 14 december 2005 10:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je wel zorgen maken, want je werkt immers zwart. En dat mag niet. Er worden voor jou geen premies afgedragen. Je hebt geen eigen bedrijf.
Beetje tussen wal en schip...
www.belastingdienst.nlquote:Op woensdag 14 december 2005 10:38 schreef _dirkjan_ het volgende:
hm... iemand weet hier nog iets meer over?
Ehhhhh...quote:Op woensdag 14 december 2005 11:08 schreef _dirkjan_ het volgende:
muziek downloaden mag ook niet. Toch hoef je je geen zorgen te maken als je af en toe een mp3'tje van kazaa haalt.
Ik zie inderdaad geen verschil met 600 euro per maand zwart verdienenquote:Op woensdag 14 december 2005 11:08 schreef _dirkjan_ het volgende:
muziek downloaden mag ook niet. Toch hoef je je geen zorgen te maken als je af en toe een mp3'tje van kazaa haalt.
Ownee johquote:Op zaterdag 17 december 2005 20:23 schreef galoptic het volgende:
Heb niet echt het idee dat de mensen hier ook maar énig idee hebben hoe dit werkt...
En dat is 12 posts boven je nog niet geopperd?quote:De topicstarter heeft met zijn 100 euro per week 'resultaat uit overige werkzaamheid' en dient dit dus aan te geven...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |