Daar zitten idd ook weer nadelen aan, maar dat geldt voor alle hokjes. Toch denk ik niet dat we zonder die hokjes kunnen, als je die persoon maar als individu benaderd, en niet als betreffend hokje.quote:Op maandag 12 december 2005 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het maar een eng hokje, dat hele asperger. Zodra je een klein beetje sociaal afwijkend gedrag vertoond dan krijg je meteen die sticker op je voorhoofd...
heel handig om dingen warm te houden.. die mutsjes..quote:Op maandag 12 december 2005 21:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je beter niet laten zien![]()
Het hele rare ervan vind ik, je hebt van de lijsten met kenmerken van Asperger. En ik denk dat iedereen voor zichzelf wel één of meerdere herkenbare punten kan aanwijzen. M.a.w. iedereen heeft 't wel een beetje in zich...quote:Op maandag 12 december 2005 21:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo.. het is lang niet altijd even gemakkelijk om dat te diagnostiseren, vooral omdat het om een tiener gaat...Met het bijbehorende gedrag....
Creatief!quote:Op maandag 12 december 2005 21:13 schreef nixxx het volgende:
met baard en muts
[[url=http://x11.putfile.com/12/34514114473.jpg]afbeelding][/url]
Ja, ook dat geldt voor heel veel (psychologische)aandoeningen. Ik neem aan dat je niet meteen Asperger hebt als je over 1 of een paar eigenschappen beschikt die daar bij horen. Dat zal in een bepaalde sterkte aanwezig moeten zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het hele rare ervan vind ik, je hebt van de lijsten met kenmerken van Asperger. En ik denk dat iedereen voor zichzelf wel één of meerdere herkenbare punten kan aanwijzen. M.a.w. iedereen heeft 't wel een beetje in zich...
psychologie is niets voor mij... ben meer een dingen dan een mensenmens..quote:Op maandag 12 december 2005 21:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja, ook dat geldt voor heel veel (psychologische)aandoeningen. Ik neem aan dat je niet meteen Asperger hebt als je over 1 of een paar eigenschappen beschikt die daar bij horen. Dat zal in een bepaalde sterkte aanwezig moeten zijn.
Klopt, maar het is wel verbazingwekkend in hoeveel van die stellingen herkenbaar zijn, terwijl ik toch geen Asperger ben...quote:Op maandag 12 december 2005 21:21 schreef Frezer het volgende:
Ja, ook dat geldt voor heel veel (psychologische)aandoeningen. Ik neem aan dat je niet meteen Asperger hebt als je over 1 of een paar eigenschappen beschikt die daar bij horen. Dat zal in een bepaalde sterkte aanwezig moeten zijn.
Jij hebt aanleg voor Asperger lees ik net!quote:Op maandag 12 december 2005 21:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
psychologie is niets voor mij... ben meer een dingen dan een mensenmens..
Ik vraag me wel af waar je een muts in dat formaat vandaanhaalt,quote:Op maandag 12 december 2005 21:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
heel handig om dingen warm te houden.. die mutsjes..
quote:Op maandag 12 december 2005 21:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent in de war
Je wilde treurig posten
Berlijnquote:Op maandag 12 december 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waar je een muts in dat formaat vandaanhaalt,
Gewoon godt is goed genoegquote:Op maandag 12 december 2005 21:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
En we hebben een helderziende in ons midden...
Zo dacht ik er vroeger ook over als die-hard wtb-er, maar psychologie heeft toch wel erg leuke onderdelen.quote:Op maandag 12 december 2005 21:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
psychologie is niets voor mij... ben meer een dingen dan een mensenmens..
ik geloof niet in helderziendheid.. moksje vindt mij creabeaquote:Op maandag 12 december 2005 21:23 schreef Mokster het volgende:
![]()
En we hebben een helderziende in ons midden...
Tjah, als je een lijstje borderline eigenschappen er bij pakt herkennen veel mensen daar ook veel van, zeker als je door een minder prettige levensfase gaat. Ik denk dat zelf-diagnose gevaarlijker is als wanneer een dokter het betreffende etiketje op je plakt. Er komt echt wel wat meer bij kijken als alleen dat lijstje afvinken,quote:Op maandag 12 december 2005 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, maar het is wel verbazingwekkend in hoeveel van die stellingen herkenbaar zijn, terwijl ik toch geen Asperger ben...
Of ik zit nog in de fase van ontkenning![]()
Dat klopt...quote:Op maandag 12 december 2005 21:31 schreef Frezer het volgende:
wanneer een dokter het betreffende etiketje op je plakt. Er komt echt wel wat meer bij kijken als alleen dat lijstje afvinken,.
Hoe lang heeft dat dan geduurd als ik vragen mag?quote:
zit je allerlei sites met strips af te schuimen?quote:
Uhm.... Ja. Dat gelul over Fok-radio's en asperges begon me een beetje te vervelenquote:Op maandag 12 december 2005 21:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
zit je allerlei sites met strips af te schuimen?
Ik zit nog steeds te wachten wat jij nou niet wilde vertellen over die anale fixaties...quote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhm.... Ja. Dat gelul over Fok-radio's en asperges begon me een beetje te vervelen
hmm japans achtige kinky stripjes.. klik hierquote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhm.... Ja. Dat gelul over Fok-radio's en asperges begon me een beetje te vervelen
Tientallen gesprekken met jeugdpsychologen..en maatschappelijk werkers..en therapeuten.quote:Op maandag 12 december 2005 21:36 schreef Frezer het volgende:
Hoe lang heeft dat dan geduurd als ik vragen mag?
Dat herinnert me eraan, ik moet nog een paar stripjes opzoekenquote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ooops .. sorry beeb..quote:Op maandag 12 december 2005 21:39 schreef Mokster het volgende:
Hopen dat hij er goed mee om kan leren gaan dan en zijn omgeving ookquote:Op maandag 12 december 2005 21:43 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tientallen gesprekken met jeugdpsychologen..en maatschappelijk werkers..en therapeuten.
zo'n half jaar ongeveer..Hij is nu aan het wachten op therapie.. maar dat moet allemaal via een persoongebonden budget gaan, omdat hij absoluut niet door de mallemolen wil. Want dan gaan ze nog uitgebreider testen. Hij is 16, en kan dus gewoon zeggen.. dit doe ik dus niet! En aangezien er ook enige twijfel was, juist omdat hij het in een lichte vorm heeft (als het idd zo is) leek dit de juiste weg om te gaan...
was voor Moksy Caarquote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef _Cara_ het volgende:
Zeg denk je wel een beetje aan mn tere zieltje? ik weet niet of ik daar tegen kan ..![]()
idd.quote:Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Hopen dat hij er goed mee om kan leren gaan dan en zijn omgeving ook
Ik lees ook flabber...quote:Op maandag 12 december 2005 21:47 schreef Mokster het volgende:
[afbeelding]
Dit in het kader van anale fixaties...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |