briljante film blijft hetquote:Op maandag 12 december 2005 17:48 schreef JoeyT het volgende:
Cartman: Mom? If you were in a German Scheisse video, you... you'd tell me, wouldn't you?
[short pause]
Mrs. Cartman: Sure, hon.
Operation Human Shieldquote:Op maandag 12 december 2005 17:51 schreef nixxx het volgende:
[..]
briljante film blijft hetSaddam en Satan .. die film moeten ze loopen en constant afspelen in Saddams cel
ok.. nu begin ik me echt zorgen te maken om jouquote:
Deed je dat nog niet?quote:Op maandag 12 december 2005 17:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
ok.. nu begin ik me echt zorgen te maken om jou
nee, verbazingwekkend eigenlijkquote:
goedagquote:
Voor mij nog 2 wekenquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 18:29 schreef Litpho het volgende:
Wat een kutop.
Bttd! wat heb je nu weer gedaan!quote:
Zo, weer terug van mijn bezoek aan AmyLeequote:
Kerstcadeau'squote:Op maandag 12 december 2005 18:25 schreef GF het volgende:
Ik heb echt enorme koppijn
Gisteren wel goed geslaagd voor kerstcadeaus. Hoewel nog lang niet alles. Vandaag wat leuks voor m'n vriendin gekocht![]()
Hier is het niveau.quote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef Litpho het volgende:
Ik kom straks wel weer kijken of iemand het niveau heeft gevonden.
zeker welquote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zo, weer terug van mijn bezoek aan AmyLee
Was gezellig![]()
ik zal het niet zijnquote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef Litpho het volgende:
Ik kom straks wel weer kijken of iemand het niveau heeft gevonden.
Alcohol op maandag.quote:Op maandag 12 december 2005 18:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zal het niet zijn
* nixxx staat op het punt om een flesje rood open te trekken
Wat let je? ik wil best tijdens kerst je vriendin zijnquote:Op maandag 12 december 2005 18:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
kerstcadeau'sVooral als je ze voor je vriendin kunt kopen
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 18:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
kerstcadeau'sVooral als je ze voor je vriendin kunt kopen
![]()
Ik sla over, van het weekend maar weer . . .quote:Op maandag 12 december 2005 18:56 schreef nixxx het volgende:
ik zal het niet zijn
* nixxx staat op het punt om een flesje rood open te trekken
Eerst de verhuisdozen inpakken en vervolgens bier drinken. Eerst bier gaan drinken en dan verhuisdozen inpakken lijkt me geen goed plan.quote:Op maandag 12 december 2005 18:58 schreef QyRoZ het volgende:
Wat zal ik doen: verhuisdozen vol stouwen of bier gaan drinken? Moeilijke afweging.
Cool!quote:Op maandag 12 december 2005 18:56 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Wat let je? ik wil best tijdens kerst je vriendin zijn
Zo als vanmiddag is dat voldoende?quote:Op maandag 12 december 2005 18:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Cool!![]()
![]()
Krijg ik dan ook een 'cadeau'?![]()
Gewoon combineren, kan best. Paar spullen in een doos tiefen, bier drinken, paar spullen in een doos tiefen, bier drinken. Dat kun je best een hele tijd volhouden...quote:Op maandag 12 december 2005 18:58 schreef QyRoZ het volgende:
Wat zal ik doen: verhuisdozen vol stouwen of bier gaan drinken? Moeilijke afweging.
Het moet dan natuurlijk wel extra speciaal zijnquote:Op maandag 12 december 2005 19:00 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Zo als vanmiddag is dat voldoende?
bier drinken dus, inpakken doe ik altijd de dag van tevorenquote:Op maandag 12 december 2005 18:59 schreef QyRoZ het volgende:
Het is of/of. Niet en/en.
Pfff, ik heb net genoeg energie om of naar de koelkast te lopen voor een biertje of een verhuisdoos in elkaar te vouwen. Dan heb je het wel weer gehad.quote:Op maandag 12 december 2005 19:00 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Gewoon combineren, kan best. Paar spullen in een doos tiefen, bier drinken, paar spullen in een doos tiefen, bier drinken. Dat kun je best een hele tijd volhouden...
Ik heb nog genoeg tijd. En genoeg spullen om in te pakken.quote:Op maandag 12 december 2005 19:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
bier drinken dus, inpakken doe ik altijd de dag van tevorenitt andere vrouwen mensen die ik ken
Wilde passionele sex OK noemen is niet echt een garantie voor een vervolgquote:Op maandag 12 december 2005 19:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het moet dan natuurlijk wel extra speciaal zijn
Maar zoals vanmiddag was OK
IK zal mn best doenquote:Op maandag 12 december 2005 19:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het moet dan natuurlijk wel extra speciaal zijn
Maar zoals vanmiddag was OK
Inderdaad, dat lijkt me goed te doen. Mits je het inderdaad enigzins verspreid.quote:
Ervaring mee? Ik hoor het graagquote:
Ja, of juist niet. Vraag me af wat dan het beste is: bijvoorbeeld in 6 uur tijd 12 bier wegwerken (te doen denk ik). Dan ga je lekker lang pitten (8 uur ofzo) en dan ga je daarna door met zuipenquote:Op maandag 12 december 2005 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat lijkt me goed te doen. Mits je het inderdaad enigzins verspreid.
8 liter bier op een dag is me wel eens gebeurd..denk ikquote:Op maandag 12 december 2005 19:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ervaring mee? Ik hoor het graag
Om 16.00 uur beginnen en dan rustig doordrinken tot een uur of vijf in de ochtend. Dat moet lukken.quote:Op maandag 12 december 2005 19:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, of juist niet. Vraag me af wat dan het beste is: bijvoorbeeld in 6 uur tijd 12 bier wegwerken (te doen denk ik). Dan ga je lekker lang pitten (8 uur ofzo) en dan ga je daarna door met zuipen![]()
Jep, zoiets zou best eens kunnen werken. Binnenkort maar eens een dag prikkenquote:Op maandag 12 december 2005 19:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Om 16.00 uur beginnen en dan rustig doordrinken tot een uur of vijf in de ochtend. Dat moet lukken.
Van de zomer nog gedaan, was gezellig . . .quote:Op maandag 12 december 2005 19:08 schreef Plato1980 het volgende:
Om 16.00 uur beginnen en dan rustig doordrinken tot een uur of vijf in de ochtend. Dat moet lukken.
ik zou bij het ontbijt beginnen, bord vol bruine boterhammen, vers geperste jus en een paar lekkere grolschjes.. anders val je misschien in slaap als je halverwege bentquote:Op maandag 12 december 2005 19:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Goed punt!quote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zou bij het ontbijt beginnen, bord vol bruine boterhammen, vers geperste jus en een paar lekkere grolschjes.. anders val je misschien in slaap als je halverwege bent
Ja, misschien dan een stuk of vier flesjes, dan tot de namiddag niks en dan aan het echte werk beginnen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik zou bij het ontbijt beginnen, bord vol bruine boterhammen, vers geperste jus en een paar lekkere grolschjes.. anders val je misschien in slaap als je halverwege bent
Daar heb je wel een punt. Heineken ben ik minder gek op, maar bij de buren zuip ik altijd Heineken. Drinkt inderdaad wat makkelijker. Oh ja, en het bier moet ZEKER niet ver over de datum zijn (gebeurt natuurlijk ook nooit hier), want die HAKKEN me er toch een partij inquote:Op maandag 12 december 2005 19:16 schreef Plato1980 het volgende:
Je moet trouwens goed nadenken over het merk, het ene merk bier drinkt immers makkelijker weg dan het andere. Grolsch vind ik zelf vrij zwaar drinken, Heineken lijkt me meer geschikt.
Bij mij is het gewoon vooral belangrijk genoeg te eten. Het verschilt bij mij van dag tot dag hoeveel ik kan verdragen. Maar de meeste dagen trek ik toch echt wel aardig wat. Ik drink zowat elke dag wel één of twee biertjes, en één keer in de week of soms twee weken lekker los in de stad, dus het zou niet zo'n heel groot probleem op mogen leveren.quote:Op maandag 12 december 2005 19:17 schreef Frezer het volgende:
Ah, nieuwe ronde.![]()
Gatverdamme, ik moet er echt niet aan denken een kratje leeg te zuipen.. Ik sta ook veel te snel op m'n kop van alcohol,
.
Zeg, je linkte mijn avatar in het vorige topic aan TBS, maar ik zie de link niet.quote:Op maandag 12 december 2005 19:17 schreef Frezer het volgende:
Gatverdamme, ik moet er echt niet aan denken een kratje leeg te zuipen..
Dat zou ik niet doen, meestal moet ik nadat ik geslapen heb na een avondje zuipen niet meer aan drank denken.quote:Op maandag 12 december 2005 19:21 schreef BreaktotheDance het volgende:Tussendoor een keer GOED slapen
Een gedachte die ik na een dag altijd weer vergeten ben.quote:Op maandag 12 december 2005 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen, meestal moet ik nadat ik geslapen heb na een avondje zuipen niet meer aan drank denken.
Dat is trouwens ook weer zo. Eens over nadenken, wat me beter gaat bevallenquote:Op maandag 12 december 2005 19:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen, meestal moet ik nadat ik geslapen heb na een avondje zuipen niet meer aan drank denken.
Dan doe ik wel mee!quote:Op maandag 12 december 2005 19:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar kan ik cursusleider worden.![]()
Hoe kom je op 151?quote:Op maandag 12 december 2005 19:23 schreef QyRoZ het volgende:
Heb je al 151 pillen, BttD?
Ik ook niet. Ik ben echt een matige drinker als ik sommige andere studenten bezig zie. Bovendien is een alcoholist voor mij iemand die het bier (of de drank) echt niet meer kan laten staan (iemand die het NODIG heeft). Ik kan minstens een week droog staan zonder dat ik last krijg van ontwenningsverschijnselen ofzoquote:Op maandag 12 december 2005 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
Ik wil trouwens absoluut niet de indruk wekken dat ik een soort van alcoholist ben.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 19:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zeg, je linkte mijn avatar in het vorige topic aan TBS, maar ik zie de link niet.![]()
Oh, ik zou jaren droog kunnen staan. Maar als er bier in m'n koelkast staat dan gaat het heel snel op.quote:Op maandag 12 december 2005 19:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik kan minstens een week droog staan zonder dat ik last krijg van ontwenningsverschijnselen ofzo.
Precies!quote:Op maandag 12 december 2005 19:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh, ik zou jaren droog kunnen staan. Maar als er bier in m'n koelkast staat dan gaat het heel snel op.
Donner is van justitie, maar die man op de foto is Donner niet.quote:Op maandag 12 december 2005 19:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Donner is toch van justitie? Of was ik toen al te beneveld?
![]()
Zeker!quote:
dr. ir. Bas van der Vlies, van de SGPquote:Op maandag 12 december 2005 19:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Donner is van justitie, maar die man op de foto is Donner niet.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 19:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Donner is van justitie, maar die man op de foto is Donner niet.![]()
Hij is geen doctor, maar de rest klopt.quote:Op maandag 12 december 2005 19:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
dr. ir. Bas van der Vlies, van de SGPHij is 'The Man'
Nu ga ik echt!![]()
Ah, dank u, nóg enger als Donner dus.quote:Op maandag 12 december 2005 19:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
dr. ir. Bas van der Vlies, van de SGPHij is 'The Man'
http://www.sgp.nl/quote:Op maandag 12 december 2005 19:33 schreef Frezer het volgende:
Dag alcohol verslaafde!
[..]
kut nu zie ik het idd! Wel een politikus, maar volgens mij in de (nog) extremere Christelijke hoek
![]()
Heeft de vrouw je weer uitgeput?quote:Op maandag 12 december 2005 19:36 schreef QyRoZ het volgende:
Tyfus, wat ben ik moe.
quote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft de vrouw je weer uitgeput?![]()
Kutwijven ook altijd.quote:Op maandag 12 december 2005 19:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heeft de vrouw je weer uitgeput?![]()
Havik! Christen! spoed!quote:Op maandag 12 december 2005 19:32 schreef Mokster het volgende:
Eindelijk thuis... Pffff...
Hoe toepasselijk!quote:Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef nixxx het volgende:
Christen!
Wat hij zegt...quote:Op maandag 12 december 2005 19:36 schreef QyRoZ het volgende:
Tyfus, wat ben ik moe.
Ik heb een spirituele ervaring gehad en ik ben nu in de Here Gods.quote:Op maandag 12 december 2005 19:41 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hoe toepasselijk!
Plato, vertel eens, wat brengt je er toe, een SGP-er als avatar te nemen?![]()
gatver.. is die vent ir. ? toch niet uit delft he... anders kan ie in dit rijtjequote:Op maandag 12 december 2005 19:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij is geen doctor, maar de rest klopt.![]()
Ja, hij heeft in Delft gestudeerd.quote:Op maandag 12 december 2005 19:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
gatver.. is die vent ir. ? toch niet uit delft he... anders kan ie in dit rijtje
Diederik Samson
Anton Mussert
Bas van der Vlies
OMFG!!quote:Op maandag 12 december 2005 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb een spirituele ervaring gehad en ik ben nu in de Here Gods.![]()
Nee, ik wil niet dat de Here hier beledigd wordt.quote:Op maandag 12 december 2005 19:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
OMFG!!
(of mag ik dat dan niet zeggen?)
dan haal ik dequote:Op maandag 12 december 2005 19:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft in Delft gestudeerd.![]()
Nope,quote:Op maandag 12 december 2005 19:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
OMFG!!
(of mag ik dat dan niet zeggen?)
Civiele techniek is toch weg-en waterbouw?quote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
dan haal ik deweg... zeker ook civiele techniek, net als mussert
Tsjeezus... moet ik nog op mn woorden gaan letten ookquote:Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet dat de Here hier beledigd wordt.![]()
ja.. ik wist het he...quote:Op maandag 12 december 2005 19:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Civiele techniek is toch weg-en waterbouw?
"Tsjeezus" is ook niet gewenst en "jeetje" evenmin.quote:Op maandag 12 december 2005 19:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus... moet ik nog op mn woorden gaan letten ook
Ja, dan heeft hij civiele techniek gestudeerd.quote:
Godver...quote:Op maandag 12 december 2005 19:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Tsjeezus" is ook niet gewenst en "jeetje" evenmin.
Hallelujah!quote:Op maandag 12 december 2005 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb een spirituele ervaring gehad en ik ben nu in de Here Gods.![]()
Goede grutjes!?quote:
uitquote:Op maandag 12 december 2005 19:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dan heeft hij civiele techniek gestudeerd.![]()
Beter dan de bond tegen bier.quote:Op maandag 12 december 2005 19:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
http://www.bondtegenvloeken.nl/
dat is gewoon mijn persoonlijke lijstje mensen dat tegen de muur gaat als ik de macht overneemquote:Op maandag 12 december 2005 19:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hallelujah!![]()
Wel opvallend, van Delft. Nixxx, verhelder ons eens??
Biblebelt?quote:
quote:
hoezo dat? ben je gelovigquote:Op maandag 12 december 2005 20:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Just like me! Ik ga met kerst weer naar de kerk.
Ik niet.quote:Op maandag 12 december 2005 20:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Just like me! Ik ga met kerst weer naar de kerk.
Ik voel me prettiger in het Platoïsme.quote:Op maandag 12 december 2005 20:01 schreef Frezer het volgende:
Ik verkies dan toch liever het Pastafarisme,.
is dat niet met halfgekookte spaghetti op je hoofd rondlopen terwijl je basilicum rookt?quote:Op maandag 12 december 2005 20:01 schreef Frezer het volgende:
[..], je taalgebruik!
Ik verkies dan toch liever het Pastafarisme,.
Drie dagen voor kerst ook al. Bruiloft.quote:Op maandag 12 december 2005 20:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
hoezo dat? ben je gelovigdan ga ik me echt zorgen maken
Het is toch niet Annie die moet trouwen mag ik hopen?quote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Drie dagen voor kerst ook al. Bruiloft.![]()
Q! Ga je trouwen! Gefelici man!quote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Drie dagen voor kerst ook al. Bruiloft.![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
is dat niet met halfgekookte spaghetti op je hoofd rondlopen terwijl je basilicum rookt?
en trotsquote:
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 12 december 2005 20:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is toch niet Annie die moet trouwen mag ik hopen?
Ik had bepaalde geruchten opgevangen.quote:
moet toch lukken..quote:Op maandag 12 december 2005 20:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Goed hè?
Ik heb nog een week om een vrouw te zoeken.
Ik nog niet, ik heb een paar dagen geslapen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had bepaalde geruchten opgevangen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |