ga weg met dat commerciele nepclubjequote:Op maandag 12 december 2005 17:21 schreef Laniboekje het volgende:
Moet dat nou?Ga jij maar snel aan het bier. En geen Lanibier, want je hebt een slechte TT gemaakt.
Sluit ik me bij aan!quote:Op maandag 12 december 2005 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Groningen
Naja, wat maakt het ook allemaal uit. Zoveel mensen, zoveel wensen, zoveel meningen.
quote:Op maandag 12 december 2005 17:18 schreef Laniboekje het volgende:
En... Tomasso, praat maar met Roy. Die kan jou wel vertellen wat een echte voetbalclub is! En wat betreft boeren, valt wel mee hoor.. Ik heb nooit rijles gehad op een tractor i.t.t sommige mensen die ik ken![]()
Klopt, maar het is bijna winter zeg maarquote:
je hebt inderdaad wel gelijk.... de 1-0 uitslag is voor psv een nieuw hoogtepunt... misschien wel hét hoogtepunt van dit seizoenquote:Op maandag 12 december 2005 17:31 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
naar aanleiding van Groningen- PSV 1-0
!@#$^67 moet ik mn grappen ook nog uitleggen![]()
Thomper kap is met je gebagger.quote:Op maandag 12 december 2005 17:34 schreef Thomper het volgende:
[..]
AHAHAhAHAHAAHh BOEKRNENREENRREENKOOL
ikookvanjouquote:Op maandag 12 december 2005 17:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Thomper kap is met je gebagger.
quote:
Je mag geen IRC logs plaatsen volgens de Fok policyquote:Op maandag 12 december 2005 17:24 schreef Thomper het volgende:
[17:21] <Tomasso> :baard:
[17:22] * Tomasso was kicked by peristilius|gamen (snorrebaard)
[17:22] <Thomper> :snor:?
[17:22] * You were kicked by peristilius|gamen (snorrebaard)
[17:22] * Attempting to rejoin channel #gam
[17:22] * Rejoined channel #gam
[17:22] * Topic is 'Welkom in #GAM, waar we allerlei spelletjes spelen | <Thomper> Twintig jaar pijpen'
[17:22] * Set by MrSubtle|AFK on Sun Dec 11 14:08:03
[17:22] <Opa> :snor:!
:baard:
quote:Op maandag 12 december 2005 17:25 schreef mordradead het volgende:
foto's van het nieuwe FC Groningen stadion
je kunt zeggen wat je wil maar het word een mooi stadion, lekker dicht op het veld
Baggeruser.quote:
En waarom?quote:Op maandag 12 december 2005 21:10 schreef mordradead het volgende:
mooier dan het abe lenstra stadion, dat is in ieder geval zeker
omdat er in de hoek van die lelijke kutpalen zijn.... en het is een beetje van dit en van dit en nog een beetje erbij + dat de tribune's best ver van het veld zijn.... niet dat ik iets tegen Heerenveen heb ofzo.... Yildirim is een kwaliteitsvoetballerquote:
Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 12 december 2005 21:18 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een misleidende kutreclame ook die van Call of Duty 2![]()
echt storm loopt het niet hier..quote:Op maandag 12 december 2005 22:00 schreef mordradead het volgende:
dit is de slowchat.... vorige had je van die stomme psv, feyenoord en ajax fanboys.... toen heb ik maar dit kwaliteitstopic geopend
Moet dat dan?quote:Op maandag 12 december 2005 22:03 schreef Mereltje het volgende:
[..]
echt storm loopt het niet hier..![]()
Inderdaad, ben ook weer eens voor mn wekker wakker geworden. Zo zonde.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Veels te vroeg
Echt wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Veels te vroeg
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:01 schreef Sjakie01 het volgende:
Dat mocht ook wel een keer in dat vieze pauper stadion van jullie. En nu maar hopen dat jullie degraderen, dan krijgen jullie dat stadion dus ECHT nooit vol.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mogen we het nu weer over iets anders hebben dan voetbal? Dankje.
(nee, mordra, capibar, geen BIER. Da's nog te vroeg.)
Talpaquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:08 schreef mordradead het volgende:
net scheikunde vernueckt... economie ging wel okenu deze week nog 2 pauperws dagen
![]()
![]()
kutschool
dood eraan
Goed zo! Het werd al minder in de SC zo zonder jou. Allemaal over bier etcquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:02 schreef RaymanNL het volgende:
Hey lanikoekje
Ik heb weer werkend internet
Warme chocolademelk heb ik net opquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goed zo! Het werd al minder in de SC zo zonder jou. Allemaal over bier etcMaar nu jij er bent kunnen we het weer over warme chocolademelk hebben!
Ik heb ook net een kop warme chocolademelk op, met uiteraard goedkope spuitslagroomquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goed zo! Het werd al minder in de SC zo zonder jou. Allemaal over bier etcMaar nu jij er bent kunnen we het weer over warme chocolademelk hebben!
Koffiequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:08 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb nog geen warme chocolademelk op.. En dat kan ik zowiezo nu op stage en thuis ook niet maken. Ach, thee en koffie is ook goed![]()
Bierposts voor homo'squote:
Juistemquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bierposts voor homo's
Alleen homo's vertellen het heel de wereld dat ze bier zuipen en vinden zich tof daarmee, de normale mens drinkt het gewoon en heeft een leven.
Amenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bierposts voor homo's
Alleen homo's vertellen het heel de wereld dat ze bier zuipen en vinden zich tof daarmee, de normale mens drinkt het gewoon en heeft een leven.
Die post is niet homo vriendelijk! Zeg dan gewoon pauper ofzo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bierposts voor homo's
tosti's zijn heel goed te eten.quote:
Ik heb genoeg. Je kan dit weekend wel komen om een lekkere warme chocolademelk in mijn gezellige huisje te drinkenquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:57 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb echt al de hele winter *uche*sinds het koud werd*kuch* geen warme chocomel hier thuis gezien.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef MMaRsu het volgende:
Hij wil met je naar bed, dat zei ik laatst ook al chanty
dat spul wat daarachter eruit komtquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wil gewoon van m'n warme chocolademelk afHeb veel te veel man
Ik had geen kaartjequote:Op dinsdag 13 december 2005 19:24 schreef mordradead het volgende:
just for the record, een van dezer personen is Paul:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je maar niet denkt bij mij langs te komen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:55 schreef Chanty87 het volgende:
Jij wilt te graag.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:55 schreef Chanty87 het volgende:
Jij wilt te graag.
Meeting bij Tomasso!! [14.gif]quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik wil gewoon van m'n warme chocolademelk afHeb veel te veel man
Allemaal de schuld van frankrijk!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind de kwaliteit van deze topics toch een beetje teruglopen![]()
Wat een perfecte voorzet geef je hier zegquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
Serieus he... )(*^#_ Wil ik gaan douchen, stap ik in een ijskoude, maar dan ook ijskoude douche. En nu krijg ik de verwarmingsketel niet eens aan en er heerst hier thuis een grafstemming vanwege ruzies en ik wil het fokking huis uit en dat kan niet want ik heb geen geld!
komtiedan:quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat een perfecte voorzet geef je hier zeg![]()
Nu is het wachten op iemand die hem inkopt
Ik weet het en ik wacht ook op zo een kutopmerking dat ik enigszins weer kan lachen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:24 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat een perfecte voorzet geef je hier zeg![]()
Nu is het wachten op iemand die hem inkopt
En van Duitsland.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van frankrijk!
Ik had hem ook verwacht.. jullie kennendequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je kon er wel op wachten he..
Ik heb nog wel een plekje vrij die lekker warm is!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik weet het en ik wacht ook op zo een kutopmerking dat ik enigszins weer kan lachen.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik had hem ook verwacht.. jullie kennende![]()
Je moet wel erg veel van ons houden om zoiets te zeggen..quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou.. dan .. hebben jullie geen humor of enigszins sarcastische bedenkingen.
ga weg ouwe chagerijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou.. dan .. hebben jullie geen humor of enigszins sarcastische bedenkingen.
Rot op met die clown.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:33 schreef mordradead het volgende:
ik zal de boel maar weer eens wat opvrolijken:
stap 1, men neemt een
[afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
"Als je nu niet je klep houd krijg je batsen"
ofzo
Ik ben er al weerquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:07 schreef mordradead het volgende:
ja, er gebeurt ook te weinig sinds bernie er niet meer post
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:38 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben er al weer
Ik was lekker vroeg vrij van het werk![]()
Me baas zei: '' Bernie! Jij hebt zo hard gewerkt vandaag, jij mag lekker naar huis!''
Oeiquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:21 schreef Laniboekje het volgende:
Serieus he... )(*^#_ Wil ik gaan douchen, stap ik in een ijskoude, maar dan ook ijskoude douche. En nu krijg ik de verwarmingsketel niet eens aan en er heerst hier thuis een grafstemming vanwege ruzies en ik wil het fokking huis uit en dat kan niet want ik heb geen geld!
![]()
Zie je Roy, ik ben niet altijd positief! Ow wacht, wel.. want Advance Wars is wel leuk!
Geld is niet belangrijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OeiDat klinkt behoorlijk klote. Ik heb niet echt een oplossing, want ik heb zelf ook geen geld
Ik kan je misschien wel opvrolijken met een filmpje
*klik*
Hehehehequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kan je misschien wel opvrolijken met een filmpje
*klik*
Tuurlijk, dat voetbalgevoel duurt altijd maar tot de dag ernaquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:42 schreef RaymanNL het volgende:
Kun je al weer een beetje normaal slapen Roy![]()
Wees Lanikoekje dan maar dankbaarquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef mordradead het volgende:
ik kan jullie een ding vertellen... als Laniboekje niet in dit topic postte dan was Roy hier ook niet wezen kijken
Jawel! Want dat was ik er nogquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef mordradead het volgende:
ik kan jullie een ding vertellen... als Laniboekje niet in dit topic postte dan was Roy hier ook niet wezen kijken
Voetbalgevoelquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat voetbalgevoel duurt altijd maar tot de dag erna![]()
Preciesquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wees Lanikoekje dan maar dankbaar
Jij slaapt niet slecht omdat de voetballers de dag ervoro niet winnen maar zij winnen niet omdat jij de dag erna niet goed kan slapen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat voetbalgevoel duurt altijd maar tot de dag erna![]()
Hij stalkt jequote:Op dinsdag 13 december 2005 20:46 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Precies![]()
Het is echter wel opvallend dat je er vaak ineens bent als ik er ook ben.. Je volgt me op de internetsnelweg!Vind ik overigens niet erg hoor
![]()
Dat ken je niet he?quote:
Hij kon niet goed slapen, omdat hij constant stemmen in z'n hoofd zaten, die constant riepen:quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:47 schreef mordradead het volgende:
[..]
Jij slaapt niet slecht omdat de voetballers de dag ervoro niet winnen maar zij winnen niet omdat jij de dag erna niet goed kan slapen...
nu klopt mijn post niet meerquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij kon niet goed slapen, omdat hij constant stemmen in z'n hoofd zaten, die constant riepen:
Bernie heeft je verslagen met MarioKart
Bernie heeft je verslagen met MarioKart!
BERNIE HEEFT JE VERSLAGEN MET MARIOKART!!!!!!
BERNIE HEEFT JE VERSLAGEN MET MARIOKART!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat was ik alweer vergeten...quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:49 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hij kon niet goed slapen, omdat hij constant stemmen in z'n hoofd zaten, die constant riepen:
Bernie heeft je verslagen met MarioKart
Bernie heeft je verslagen met MarioKart!
BERNIE HEEFT JE VERSLAGEN MET MARIOKART!!!!!!
BERNIE HEEFT JE VERSLAGEN MET MARIOKART!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMGquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was ik alweer vergeten...
Nu weet je het weerquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was ik alweer vergeten...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMG
Nu ben ik de schuldige
Dankzij mij heb je weer slapeloze nachten![]()
Laten we het snel ergens anders over hebben
[afbeelding]
HIj is tof
Oquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
OMG
Nu ben ik de schuldige
Dankzij mij heb je weer slapeloze nachten![]()
Laten we het snel ergens anders over hebben
[afbeelding]
HIj is tof
TIETENquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:55 schreef mordradead het volgende:
google adje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die donkere vrouw hoort er niet bijquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
TIETEN![]()
![]()
Adje is tof, hoe dan ook
[afbeelding]![]()
Ik had ook een keer zo'n vagew foto in me fotoboek staanquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
O
M
G![]()
![]()
Je zal zo op internet staan...
Die donkere vrouw!quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:58 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die donkere vrouw hoort er niet bij
Talpa![]()
Jouw imago?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik had ook een keer zo'n vagew foto in me fotoboek staan
Maar nu niet meer hoorAl heeeeeeeeeeeeel lang niet meer
Dat zou mijn imago niet aan kunnen![]()
wat zijn dat ook alweer voor mensen? die de hele tijd aardig doen en cadeautjes geven... meestal jongens die dat bij meisjes doen... poe, hoe heten ze ook alweerquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:04 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb een kerst-ecard van Roy gehad![]()
Sorry, moest het even melden.
* RaymanNL checkt mailbox ook ffquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:04 schreef Laniboekje het volgende:
Staat jullie pc in de keuken?! Wat een rare plaats, is het niet eerder andersom?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
* RaymanNL checkt mailbox ook ff
Weetje
Ik heb iets vets slims gedaan
Me glas drinken staat in de woonkamer,en de PC in de keuken enzo, dus als ik wat wil drinken dan moet ik vet veel lopen enzoEn dat is vet gezond
![]()
![]()
![]()
Ik verwacht ook wel antwoord natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:04 schreef Laniboekje het volgende:
Nouja, we hebben open keuken enzo hehquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Staat jullie pc in de keuken?! Wat een rare plaats, is het niet eerder andersom?![]()
IK HEB ER NIET EENSCH ÉÉNquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel antwoord natuurlijk
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel antwoord natuurlijk
Ik moet nog een toffe uitzoeken natuurlijk. Jij wilt er vast geen met beertjes enzoquote:
Wat LieVvquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet nog een toffe uitzoeken natuurlijk. Jij wilt er vast geen met beertjes enzo
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
shit man, ik had niet verwacht dat m'n potentiele vriendin dat hier zou zeggen
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:19 schreef mordradead het volgende:
[..]
Veel plezier nog! En een hele prettige avond!quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:24 schreef Laniboekje het volgende:
Mensen, mijn internet heeft besloten om niet meer mee te werken. Heeft er zeker mee te maken met dat Roy ook niet meer aanwezig is..
Ik ga de fijne avond voort zetten en ik wens jullie ook allemaal een fijne avond, tot morgen![]()
Hoho vanwaar die smileyquote:
ik heb het laatste stukje gezien, en ik moet zeggen dat het mijn verwachtingen in geringe mate heeft overtroffen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoho vanwaar die smiley.
Goede film hoor![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
* RaymanNL checkt mailbox ook ff
Weetje
Ik heb iets vets slims gedaan
Me glas drinken staat in de woonkamer,en de PC in de keuken enzo, dus als ik wat wil drinken dan moet ik vet veel lopen enzoEn dat is vet gezond
![]()
![]()
![]()
Vooruit dan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:52 schreef Tomasso het volgende:
Sorry Niels dat ik er niet was![]()
![]()
![]()
Vergeef je het me?![]()
Ik hoor bij overige..quote:
Ja zeker. Gister nog een rendiertocht gehouden (als verjaardagsactiviteit) op mijn stageplek. Liet alle kinderen rennen en opdrachten doen met nep rendiergewijen op.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:11 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn pc flipt helemaal van de vele cheerleader smileysSharkdoggie!
![]()
Nog steeds bezig met verjaardag vieren?
Had je verteld jaquote:Op woensdag 14 december 2005 09:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ja zeker. Gister nog een rendiertocht gehouden (als verjaardagsactiviteit) op mijn stageplek. Liet alle kinderen rennen en opdrachten doen met nep rendiergewijen op.![]()
Moet weer gaan, spreek je nog op msn.quote:Op woensdag 14 december 2005 09:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Had je verteld jaIk had het wel willen zien, drukke rondrennende kinders met geweien
![]()
Daaaagquote:Op woensdag 14 december 2005 09:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Moet weer gaan, spreek je nog op msn.![]()
Zulke posts zijn handig. Kan ik ze gewoon quoten namelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 09:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen mede SC'ers
Tomasso
Bernie
Mordra
Roy
MMaRsu
Sharkdoggie
Chanty
Laniboekje![]()
Roi
Thomper
King_of_cubes
HomerJ
Capibar
Andere SC'ers
SORRY NIELSquote:Op woensdag 14 december 2005 07:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Vooruit dan.![]()
[..]
Ik hoor bij overige..![]()
![]()
BAN BAN BANquote:
Is dat een ban'aanvraag?quote:Op woensdag 14 december 2005 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BAN BAN BAN
HomerJ wordt gebaaaaaaand![]()
Aan wie vraag je dat? Aan mij?quote:
Die heeft daarover geen verstandquote:Op woensdag 14 december 2005 12:11 schreef MMaRsu het volgende:
Nee aan Roy!
Ik doelde meer op dat dansende banaantje van SDquote:Op woensdag 14 december 2005 12:41 schreef MMaRsu het volgende:
Omg laniboekje vind jij pindakaas met jam ook lekker op brood?![]()
![]()
trouwen?
alleen ne....pim pam petten dan maar?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat dansende banaantje van SDMaar ik vind het wel lekker
En tja, qua trouwen.. dat kan niet he.
Aww jammerquote:Op woensdag 14 december 2005 12:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik doelde meer op dat dansende banaantje van SDMaar ik vind het wel lekker
En tja, qua trouwen.. dat kan niet he.
Waarschijnlijk, als die nou eens met een een keimooie diamanten-zilveren ring aan komt zetten!quote:Op woensdag 14 december 2005 12:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Aww jammer. Omdat je al met Roy gaat trouwen?
Jij slet. Wij zouden toch n.. trouwen?quote:Op woensdag 14 december 2005 12:59 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, als die nou eens met een een keimooie diamanten-zilveren ring aan komt zetten!![]()
Niet, smiecht! Jij mag mijn vriendje buitenshuis zijn, vindt Roy vast goed. Bahaha, OMG; Ik hou mijn mond, ik ben echt een sletquote:Op woensdag 14 december 2005 13:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Jij slet. Wij zouden toch n.. trouwen?
Wie niet, het wordt echt een gangbang volgens mij.quote:
Oud...quote:
anders is het ook geen Granny hequote:Op woensdag 14 december 2005 13:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oud.... En ik mag Chanty eerst want ik ken haar het langst
![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 14:19 schreef Tomasso het volgende:
Hoi!
Niels
Chanty![]()
Lanikoekje![]()
Roy
Bernie
Sharkdoggie
Mordra
Thomper
MMaRsu
peri
Roi
Niels
Niels
Homer
Frankenstein
Andere SlowChatters waarvan ik nu niet ff op de naam kan kopen
Dat moesten wij vorig jaar ookquote:Op woensdag 14 december 2005 13:49 schreef Frankeinstein het volgende:
* Frankeinstein heeft varkenshart ontleed![]()
Paultjeeeeequote:Op woensdag 14 december 2005 14:19 schreef Tomasso het volgende:
Hoi!
Niels
Chanty![]()
Lanikoekje![]()
Roy
Bernie
Sharkdoggie
Mordra
Thomper
MMaRsu
peri
Roi
Niels
Niels
Frankenstein
Andere SlowChatters waarvan ik nu niet ff op de naam kan kopen
Er is genoeg van mij voor iedereen.quote:
Ja en ik vergeef je ook voor de spelfout.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:51 schreef Tomasso het volgende:
[..]
SORRY NIELS
Ik wist dat ik iemand vergat
Wil je me nogmaals vergefven?![]()
Neuh, dat kan primaquote:Op woensdag 14 december 2005 15:13 schreef MMaRsu het volgende:
Tja, als je 20 bent en je hebt een vriendin van 17 dan ben je toch eigenlijk ook een pedo
NAMBLA!quote:Op woensdag 14 december 2005 15:01 schreef Laniboekje het volgende:
Ik hoorde op de radio dat er serieus een organisatie is die opkomt voor pedofilie. Vereniging voor ouderen-kinder relaties..
En er staat serieus op zo'n site: Met goedkeuring van kinderen in de relatie. WTF man! Dat is zo not done![]()
![]()
Zo ken ik iemand van 17 met een vriend van 35 ofzo.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh, dat kan prima12 en 20 is wél een probeem. Het ligt een beetje aan de verstandhouding
Uhhuh, das een beetje té...quote:Op woensdag 14 december 2005 15:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zo ken ik iemand van 17 met een vriend van 35 ofzo.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
( x10 )
Dat is gewoon te sick.
Eensch! Als je 17 bent kan je zelf bijv. wel beslissingen maken over je eigen leven/lichaam etc. Ik weet zeker dat een kind van 12 hier echt mentaal nog niet bij is en als je daar dan als 20-jarige misbruik van maakt..quote:Op woensdag 14 december 2005 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh, dat kan prima12 en 20 is wél een probeem. Het ligt een beetje aan de verstandhouding
Martijn.orgquote:Op woensdag 14 december 2005 15:01 schreef Laniboekje het volgende:
Ik hoorde op de radio dat er serieus een organisatie is die opkomt voor pedofilie. Vereniging voor ouderen-kinder relaties..
En er staat serieus op zo'n site: Met goedkeuring van kinderen in de relatie. WTF man! Dat is zo not done![]()
![]()
Martijn.org ja. Ik heb eerlijk gezegd met afschuw die site weer weg geklikt.. Ik bedoel, ik mag dan weinig waardeoordelen etc hebben op de opleiding die ik volg etc, maar dit kan ik dus zeg maar niet goedkeuren.quote:Op woensdag 14 december 2005 15:24 schreef Roi het volgende:
[..]
Martijn.org! Ik neem aan dat je al gestemt hebt voor de pedo top 100 ?
Kijk, nu kan je natuurlijk komen met grapjes over Fons Spoorenquote:Op woensdag 14 december 2005 15:43 schreef peristilius het volgende:
martijn.org
Hebben wij stiekem een pedofiel in ons midden?
neequote:Op woensdag 14 december 2005 17:57 schreef Tomasso het volgende:
Hoi.
Had ik al gezegd dat Thomper tof is?
Stomme prijsvraagwinner!quote:Op woensdag 14 december 2005 17:57 schreef Tomasso het volgende:
Hoi.
Had ik al gezegd dat Thomper tof is?
Een Nintendo mini-ventilatorquote:
Ik doe altijd mee en win nooitquote:Op woensdag 14 december 2005 19:12 schreef mordradead het volgende:
o, en waarom doe ik nooit mee met die prijsvragen?
quote:Op woensdag 14 december 2005 19:31 schreef Thomper het volgende:
Da Man.
Er komen nog wel wat prijsvragen, en als MMaRsu dan een oogje dichtknijpt spam ik die hier lekker zodat jullie ze zien.
Maar ik verwijder wel spam.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nog een reden waarom we niet van je houden..
I know, DS Gamer.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een corrupte bende daar bij DS Gamer
Je vergeet het streepje.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat een corrupte bende daar bij DS Gamer
Gast, waarom ben je hem gepeerd van MSN en IRC o. Ik moet je nog wat vertellenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gast, dat is censuur! Ik kan het ook wel in mn sig zetten
Heb jij ff mazzel dat ik mn tanden ging poetsen en nog ff op F5 ging drukkenquote:Op donderdag 15 december 2005 01:46 schreef Lexie het volgende:
[..]
Gast, waarom ben je hem gepeerd van MSN en IRC o. Ik moet je nog wat vertellen.
FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 5quote:Op donderdag 15 december 2005 01:54 schreef MMaRsu het volgende:
Haha ja dacht ik wel ja, maar hijs idd kenkertof \o/ . Zeg maar welk topic dan vraag ik het morgen, nu ga ik slapen
Wij hebben geen draadloos netwerkt op school, anders wist ik wel wat ik nu ging doenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:46 schreef BMH het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.. Ik zit vanaf 11 uur 's ochtends tot kwart over 7 vanavond op hier op school. Strax maar ff Mariokarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |