ga weg met dat commerciele nepclubjequote:Op maandag 12 december 2005 17:21 schreef Laniboekje het volgende:
Moet dat nou?Ga jij maar snel aan het bier. En geen Lanibier, want je hebt een slechte TT gemaakt.
Sluit ik me bij aan!quote:Op maandag 12 december 2005 17:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Groningen
Naja, wat maakt het ook allemaal uit. Zoveel mensen, zoveel wensen, zoveel meningen.
quote:Op maandag 12 december 2005 17:18 schreef Laniboekje het volgende:
En... Tomasso, praat maar met Roy. Die kan jou wel vertellen wat een echte voetbalclub is! En wat betreft boeren, valt wel mee hoor.. Ik heb nooit rijles gehad op een tractor i.t.t sommige mensen die ik ken![]()
Klopt, maar het is bijna winter zeg maarquote:
je hebt inderdaad wel gelijk.... de 1-0 uitslag is voor psv een nieuw hoogtepunt... misschien wel hét hoogtepunt van dit seizoenquote:Op maandag 12 december 2005 17:31 schreef Raphaelo29 het volgende:
[..]
naar aanleiding van Groningen- PSV 1-0
!@#$^67 moet ik mn grappen ook nog uitleggen![]()
Thomper kap is met je gebagger.quote:Op maandag 12 december 2005 17:34 schreef Thomper het volgende:
[..]
AHAHAhAHAHAAHh BOEKRNENREENRREENKOOL
ikookvanjouquote:Op maandag 12 december 2005 17:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Thomper kap is met je gebagger.
quote:
Je mag geen IRC logs plaatsen volgens de Fok policyquote:Op maandag 12 december 2005 17:24 schreef Thomper het volgende:
[17:21] <Tomasso> :baard:
[17:22] * Tomasso was kicked by peristilius|gamen (snorrebaard)
[17:22] <Thomper> :snor:?
[17:22] * You were kicked by peristilius|gamen (snorrebaard)
[17:22] * Attempting to rejoin channel #gam
[17:22] * Rejoined channel #gam
[17:22] * Topic is 'Welkom in #GAM, waar we allerlei spelletjes spelen | <Thomper> Twintig jaar pijpen'
[17:22] * Set by MrSubtle|AFK on Sun Dec 11 14:08:03
[17:22] <Opa> :snor:!
:baard:
quote:Op maandag 12 december 2005 17:25 schreef mordradead het volgende:
foto's van het nieuwe FC Groningen stadion
je kunt zeggen wat je wil maar het word een mooi stadion, lekker dicht op het veld
Baggeruser.quote:
En waarom?quote:Op maandag 12 december 2005 21:10 schreef mordradead het volgende:
mooier dan het abe lenstra stadion, dat is in ieder geval zeker
omdat er in de hoek van die lelijke kutpalen zijn.... en het is een beetje van dit en van dit en nog een beetje erbij + dat de tribune's best ver van het veld zijn.... niet dat ik iets tegen Heerenveen heb ofzo.... Yildirim is een kwaliteitsvoetballerquote:
Wat had je dan verwacht?quote:Op maandag 12 december 2005 21:18 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een misleidende kutreclame ook die van Call of Duty 2![]()
echt storm loopt het niet hier..quote:Op maandag 12 december 2005 22:00 schreef mordradead het volgende:
dit is de slowchat.... vorige had je van die stomme psv, feyenoord en ajax fanboys.... toen heb ik maar dit kwaliteitstopic geopend
Moet dat dan?quote:Op maandag 12 december 2005 22:03 schreef Mereltje het volgende:
[..]
echt storm loopt het niet hier..![]()
Inderdaad, ben ook weer eens voor mn wekker wakker geworden. Zo zonde.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Veels te vroeg
Echt wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Veels te vroeg
quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:01 schreef Sjakie01 het volgende:
Dat mocht ook wel een keer in dat vieze pauper stadion van jullie. En nu maar hopen dat jullie degraderen, dan krijgen jullie dat stadion dus ECHT nooit vol.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Mogen we het nu weer over iets anders hebben dan voetbal? Dankje.
(nee, mordra, capibar, geen BIER. Da's nog te vroeg.)
Talpaquote:Op dinsdag 13 december 2005 14:08 schreef mordradead het volgende:
net scheikunde vernueckt... economie ging wel okenu deze week nog 2 pauperws dagen
![]()
![]()
kutschool
dood eraan
Goed zo! Het werd al minder in de SC zo zonder jou. Allemaal over bier etcquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:02 schreef RaymanNL het volgende:
Hey lanikoekje
Ik heb weer werkend internet
Warme chocolademelk heb ik net opquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goed zo! Het werd al minder in de SC zo zonder jou. Allemaal over bier etcMaar nu jij er bent kunnen we het weer over warme chocolademelk hebben!
Ik heb ook net een kop warme chocolademelk op, met uiteraard goedkope spuitslagroomquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goed zo! Het werd al minder in de SC zo zonder jou. Allemaal over bier etcMaar nu jij er bent kunnen we het weer over warme chocolademelk hebben!
Koffiequote:Op dinsdag 13 december 2005 15:08 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb nog geen warme chocolademelk op.. En dat kan ik zowiezo nu op stage en thuis ook niet maken. Ach, thee en koffie is ook goed![]()
Bierposts voor homo'squote:
Juistemquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bierposts voor homo's
Alleen homo's vertellen het heel de wereld dat ze bier zuipen en vinden zich tof daarmee, de normale mens drinkt het gewoon en heeft een leven.
Amenquote:Op dinsdag 13 december 2005 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bierposts voor homo's
Alleen homo's vertellen het heel de wereld dat ze bier zuipen en vinden zich tof daarmee, de normale mens drinkt het gewoon en heeft een leven.
Die post is niet homo vriendelijk! Zeg dan gewoon pauper ofzo.quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bierposts voor homo's
tosti's zijn heel goed te eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |