Nee is in de wet geregeld.quote:Op maandag 12 december 2005 17:41 schreef SterkStaaltje het volgende:
Tuurlijk mag dat, die vent mag ophangen in z'n zaak wat ie wil.
Prettig zou ik het alleen niet vinden nee
Zo iets had ik ook al gedacht. Dat je kunt zien als je aan het werk bent of er hulp nodig is op de winkelvloer, ok. Maar niet dat iemand lekker thuis met wat popcorn het personeel in de gaten kan houden.quote:Op maandag 12 december 2005 17:45 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Nee is in de wet geregeld.
En nee ik ga het niet opzoeken.
maar komt er op neer dat je je personeel niet op deze wijze in de gaten mag houden
weet iemand waar ik precies dit op papier kan vinden?quote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef Bill_E het volgende:
Nee dit mag niet tenzij jij er schriftelijk toestemming voor gegeven hebt
Die baas zo van 'en wat is dit?'. En jij zo 'niks!quote:Op maandag 12 december 2005 18:18 schreef Xebrozius het volgende:
Installeer een webcam op het bureau van je baas, en ga hem als je vrij bent in de gaten houden. Niet dat hij dat kan waarderen maar je maakt wel een geinig statement.
quote:Op maandag 12 december 2005 18:25 schreef Xebrozius het volgende:
Zoek een plaatje van een wijf dat zich in d'r bek laat schijten, print die uit en hang die voor de camera.
Sorryquote:Op maandag 12 december 2005 18:27 schreef Five_Horizons het volgende:
Leuk, heren, maar nu mag het wel weer echt on topic...
Dit was ontopic en serieus bedoeld.quote:Op maandag 12 december 2005 18:24 schreef r_one het volgende:
* Denkt aan "Speed"
Neem een stukje noeste arbeid op in een MPEG-je of zo, plaats die op een webserver en redirect ernaar.
serieus bedoeld: zien ze niet dat hij dat doet dan, want hij zal dit toch echt op werk moeten doen...quote:Op maandag 12 december 2005 18:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Dit was ontopic en serieus bedoeld.
Heb je de film Speed gezien?quote:Op maandag 12 december 2005 18:52 schreef ILCILA het volgende:
serieus bedoeld: zien ze niet dat hij dat doet dan, want hij zal dit toch echt op werk moeten doen...
Wow, dat mag dus écht niet!quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:59 schreef Lienekien het volgende:
Dit vind ik op de site van het College Bescherming Persoonsgegevens (het college dat toeziet op de uitvoering van de Wet Bescherming Persoonsgegevens).
Hier kun je precies lezen wat de rechten en plichten zijn van jou en je werkgever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |