Was geining idd...quote:Op zondag 15 januari 2006 17:48 schreef DIGGER het volgende:
Had Dylan Dog aan de lijn toen Toni de 2-1 maakte, was wel geinig.
quote:Florence hosts Germany friendly
The Stadio Artemio Franchi will host Italy’s friendly with Germany on March 1, but the home fans warn they’ll support the foreigners.
The pre-World Cup match has been assigned to Florence following talks with Mayor Leonardo Domenici and the Della Valle family, who run the club.
However, trouble is expected in the Azzurri’s first visit to the Tuscan city since January 20, 1993, when Arrigo Sacchi’s squad beat Mexico 2-0 with goals from Roberto Baggio and Paolo Maldini.
Fiorentina fans have waged open warfare on the Italy squad since 1990, when Baggio’s controversial move to Juventus caused rioting in the streets. The presence of so many Bianconeri players in the Azzurri line-up at the Stadio Franchi – and so few Viola stars – increased the tension.
“On March 1 we’ll all be in the stadium cheering on Germany,” said one fan on an Internet board when the friendly tie was announced.
“We’ll put on a glorious choreography with a huge German flag covering the entire Curva Fiesole end,” noted another.
Even the presence of Coach Marcello Lippi, who is also from Tuscany, and Fiorentina striker Luca Toni probably isn’t enough to quell this storm.
Ik ook.... Die Godeas bij Palermo, is dat Denis?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:39 schreef DIGGER het volgende:
Bothroyd, Ex Perugia, nu bij Charlton, zou gewild zijn door Udinese (waar ie Cosmi weer tegen zou komen) of Fiorentina.
Ik vraag me af wat beide clubs in deze speler zien, maar goed.
Bekijk zo bij de NOS de 2-1 eens, mooi potje vrijworstelen in de 16 (van beide partijen, dus prima dat de ref. de goal goedkeurde).quote:Op zondag 22 januari 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Juve momenteel 2-1 voor tegen Empoli, verrassend beide goals van Fabio Cannavaro.
Ja maar het werd ze wel makkelijk gemaakt, Pinzi dacht al vroeg een partijtje te kunnen gaan boksen na een lichte overtreding van Cufre, die kreeg dus direct rood.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Roma zelfs 1-4 gewonnen bij Udinese, jemig.
Gelukkig gelijkspel was het ook nog eens, in de allerlaatste minuut.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef Afunados het volgende:
En niet te vergeten het gelijkspel van Livorno, waardoor Fiorentina zometeen goede zaken kan doen, met Kroldrup in de basis(maar nog zonder Lobont). Mijn stream staat al aan, forza ragazzi!!
Naar alle waarschijnlijkheid zal ik Fiorentina-Roma(2 april) bijwonen. Zal zeker een belangrijke wedstrijd worden en ik vrees dat Roma uiteindelijk nog erg dicht zal komen..quote:Op zondag 22 januari 2006 20:20 schreef DIGGER het volgende:
Klopt Alfunados, maar Fiorentina moet gaan oppassen voor Roma, die zijn momenteel erg goed in vorm.
In dat geval is het wel gunstig trouwens om te weten dat het volgende week Roma - Livorno is (en over 3 weken Fiorentina - Inter en over 4 weken Livorno - Fiorentina).
Hadden er evengoed 22 kunnen zijn(tweemaal op de lat getikt). Maargoed, er is nog een tweede helftquote:
Dat zelfs een Lazio-hater dit onrecht kan toegeven zegt al genoeg, dacht ik zo.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:57 schreef DIGGER het volgende:
Lazio - Cagliari stond gisteravond ook al bol van de dubieuze beslissingen, met een goal voor Lazio afgekeurd voor duwen (wat nergens op sloeg) en ook nog 2 maal zeer dubieus rood, 1 in een opstootje waar eigenlijk weinig aan de hand leek, de 2e voor een vermeende elleboogstoot van Liverani, die weinig anders leek te doen dan zich breedmaken en wegdraaien bij z'n tegenstander.
Liverani gaf de scheids dan ook een cynisch handje bij het verlaten van het veld.
De Curva Nord, tot dan toe stil geweest uit protest tegen Lotito, liet zich dan toch maar horen als '10e man' en na afloop moest coach Delio Rossi de scheidsrechter letterlijk beschermen tegen z'n eigen woedende spelers.
En hij staat weer op 1:quote:
quote:Luca Toni grijpt leiding in Gouden Schoen
Weken voerde Tarmo Neemelo het Gouden Schoen Klassement aan. Fiorentina-spits Luca Toni is na de productieve week de nieuwe leider. Toni heeft Neemelo, die 41 scoorde voor het Estse FC TVMK, voorbij gestreefd. De spits van Fiorentina deed zowel tegen Sampdoria als tegen Messina van zich spreken. Zijn productie in deze twee duels maakt de Italiaan alleen koploper in het ESM Gouden Schoen Klassement.
Toni was als enige in de Top tien productief. Samuel Eto'o scoorde wel, maar deed dat op de Afrika Cup. De andere concurrenten hielden hun kruit droog. Veel andere wijzigingen waren er dan ook niet in de top van het Gouden Schoen Klassement. Alleen David Villa trad in de schijnwerpers. Met zijn twee goals tegen Real Betis Sevilla is de spits van Valencia opgeklommen naar een (gedeelde) negende plaats.
Een spits kan ik nog begrijpen maar nog een middenvelderquote:Op maandag 23 januari 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Simone Inzaghi en (Aparecido) Cesar tekenen wellicht vandaag nog bij Internazionale, waardoor ook zij worden herenigd met Roberto Judas Mancini, Lazio krijgt naast een onbekend transferbedrag de beschikking over de talentvolle jeugdspelers Hernan Dellafiore (een Argentijnse verdediger) en Alberto Quadri (een Italiaanse middenvelder), daarbij raakt het véél loonkosten kwijt. Mooie deal dus!
Roberto Judas Mancini is niet tevreden over zijn huidige mogelijkheden op linkshalf, dus wil hij wéér een speler van Lazio halen. Maar goed, Cesar is dit seizoen toch niet in vorm, drukt met zijn topsalaris zwaar op de begroting van Lazio en met Riccardo Bonetto van Empoli hebben we al een goede opvolger gehaald.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een spits kan ik nog begrijpen maar nog een middenvelder
En dat terwijl de fans van lazio en Inter vrienden zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Roberto Judas Mancini
Klopt, zowel Lazio als Internazionale hebben een Irriducibili en er bestaat een band, toch vind ik het een smerige streek om je oude club leeg te halen. Met het overnemen van het duo Cesar en Simone Inzaghi maakt hij echter weer veel Laziale blij.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En dat terwijl de fans van lazio en Inter vrienden zijn
Zullen we hier eens over gaan discussieren?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef DIGGER het volgende:
Wist je al dat ene Di Canio alweer geschorst is en nog eens 10.000 Euro kan overmaken aan de voetbalbond, n.a.v. z'n gestrekte armpje tegen Livorno?
Go your gang!quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef Afunados het volgende:
[..]
Zullen we hier eens over gaan discussieren?
Joh is er een Di Canio topic dan dat over dat spastisch neurotische trekje van hem gaat?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef Afunados het volgende:
[..]
Zullen we hier eens over gaan discussieren?
Ze heten toch niet voor niets Internazionale? Laat ze lekker, met het oog op de aanstaande regelwijziging van de CONI, mogen de Nerazzurri nog héél veel buitenlanders halen.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:31 schreef DIGGER het volgende:
Nog even over Inter, afgelopen midweek bij Treviso uit stonden er weer exact nul Italianen in het veld, de enige die er later nog even in kwam was die tegenwoordig frequent bankzittende slager (die 1 fan in NL heeft). maar veel Italiaans loopt er niet echt meer, Toldo en die Salger, dikke kans dat ze weg gaan en Inzaghi lijkt me nou niet echt de oplossing die wekelijks gaat spelen.
Inter kan beter meedoen aan de Argentijnse of Braziliaanse competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |