abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34198777
Jeetje.
pi_34199160
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
verschrikkelijk nieuws..
pi_34200581
quote:
Op zondag 15 januari 2006 17:48 schreef DIGGER het volgende:
Had Dylan Dog aan de lijn toen Toni de 2-1 maakte, was wel geinig.
Was geining idd...

Grappig trouwens, een Esposito naar Napels. Dat is de meest vorokomende achternaam in Napoli. Ook niet zo gek, het betekent Vondeling...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34210170
straks weer wedstrijden
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:43:55 #205
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34218885
Luca Toni staat inmiddels op 19 treffers in de Serie A, zijn Fiorentina staat ondanks zijn treffer, kort na rust overigens wel met 3-1 achter bij Sampdoria. Andere verrassende tussenstand is de 1-1 van koploper Juventus bij Chievo Verona. De beide clubs uit Milaan leiden met 1-0, AC thuis tegen Ascoli en Internazionale uit bij Treviso.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:10:46 #206
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34220305
David Di Michele scoort bij zijn debuut tweemaal voor Palermo, dat nu met 4-2 leidt tegen Parma.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34234810
Verrassende aankoop van Fiorentina vandaag: Kroldrupp van Everton gehaald. Zeer goede en nuttige aankoop
pi_34238875
Bothroyd, Ex Perugia, nu bij Charlton, zou gewild zijn door Udinese (waar ie Cosmi weer tegen zou komen) of Fiorentina.

Ik vraag me af wat beide clubs in deze speler zien, maar goed.

Inter gisteren nogal bevoordeeld door de ref, die Treviso o.a. een glaszuivere pingel onthield, elke rugbyspeler zou jaloers moeten zijn op de tackle waarme Cordoba een tegenstander naar de vloer werkte.

Chievo - Juve dus 1-1, Chievo slechts 2 schoten op doel en 1/3e balbezit, toch 1 punt.
De Tuttosport (Juve krant) schreeuwt om een niet gegeven pingel aan Juve na een overtreding op Zlatan.
Milan was kut, maar de 3 punten tellen.
Fiorentina was weer niet bij de les, begon slap en kreeg de rekening gepresteerd. Ze hebben het recentelijk weer zeer zeer zwaar in uitwedstrijden.

En dan nog dit:
quote:
Florence hosts Germany friendly

The Stadio Artemio Franchi will host Italy’s friendly with Germany on March 1, but the home fans warn they’ll support the foreigners.

The pre-World Cup match has been assigned to Florence following talks with Mayor Leonardo Domenici and the Della Valle family, who run the club.

However, trouble is expected in the Azzurri’s first visit to the Tuscan city since January 20, 1993, when Arrigo Sacchi’s squad beat Mexico 2-0 with goals from Roberto Baggio and Paolo Maldini.

Fiorentina fans have waged open warfare on the Italy squad since 1990, when Baggio’s controversial move to Juventus caused rioting in the streets. The presence of so many Bianconeri players in the Azzurri line-up at the Stadio Franchi – and so few Viola stars – increased the tension.

“On March 1 we’ll all be in the stadium cheering on Germany,” said one fan on an Internet board when the friendly tie was announced.

“We’ll put on a glorious choreography with a huge German flag covering the entire Curva Fiesole end,” noted another.

Even the presence of Coach Marcello Lippi, who is also from Tuscany, and Fiorentina striker Luca Toni probably isn’t enough to quell this storm.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_34250917
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 13:39 schreef DIGGER het volgende:
Bothroyd, Ex Perugia, nu bij Charlton, zou gewild zijn door Udinese (waar ie Cosmi weer tegen zou komen) of Fiorentina.

Ik vraag me af wat beide clubs in deze speler zien, maar goed.
Ik ook.... Die Godeas bij Palermo, is dat Denis?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 januari 2006 @ 10:24:13 #210
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34270443
Klopt, deze 30-jarige Italiaan leidt een waar nomeadenleven en is na Triestina, Udinese, Sora, Prato, Cremonese, Livorno, Treviso, Messina, Bari en Como bij Palermo terechtgekomen.
pi_34284062
Nog niet vermeld hier, maar, iets later dan verwacht is Mario Somma bij Empoli ontslagen na 7 nederlagen uit de laatste 8 wedstrijden.

Hij is inmiddels al opgevolgd door Luigi Cagni.
pi_34285232
Ingelopen op Juve..
pi_34347205
Juve momenteel 2-1 voor tegen Empoli, verrassend beide goals van Fabio Cannavaro. Ook Milan en Roma staan voor.
www.thuisuiteten.nl
pi_34348173
AS Roma gaat ook goed de laatste tijd, hopelijk pakken die het vierde CL-ticket.
pi_34348629
Roma zelfs 1-4 gewonnen bij Udinese, jemig. Juve en Milan winnen beiden ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_34349308
Gaat steeds beter met Roma.
Maar ze hebben natuurlijk ook een goed team
pi_34353325
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Juve momenteel 2-1 voor tegen Empoli, verrassend beide goals van Fabio Cannavaro.
Bekijk zo bij de NOS de 2-1 eens, mooi potje vrijworstelen in de 16 (van beide partijen, dus prima dat de ref. de goal goedkeurde).

Maar let vooral op de 0-1 van Almiron, werkelijk een streep van een vrije trap, buitenkant rechts vanop 30 meter, eerst recht op de goal af maar door het effect in de kruising eindigend.
pi_34353959
wil ik eens zien
pi_34353980
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Roma zelfs 1-4 gewonnen bij Udinese, jemig.
Ja maar het werd ze wel makkelijk gemaakt, Pinzi dacht al vroeg een partijtje te kunnen gaan boksen na een lichte overtreding van Cufre, die kreeg dus direct rood.
Cosmi later trouwens ook nog naar de tribune

Maar Roma boekt nu zege op zege, vorige week was Totti de grote man, vandaag (bij afwezigheid van Totti - geblesseerd) was Mancini de grote man, hij benutte de pingel voor de 0-1, Maakte de 1-3 door via beide palen binnen te schieten, had werkelijk een fantastische actie voorafgaand aan de 1-4 met schaar op schaar, tegenstander poorten die vervolgens in de 16 overduidelijk vast hield.
Mancini liet Chivu de pingel benutten, maar scoorde nu al voor de 4e match op rij.

Milan speelde weer vrij matig, op Kaka en Dida na. Stam kopte bij de 0-1 de bal panklaar voor Kaka, Sheva maakte na ruim een uur de 0-2 na een enorme blunder van de doelman die een simpele voorzet zo voor zijn voeten wist te stuntelen, en de 0-3 was op counter van Kaka zelf afgemaakt.

Parma eindelijk eens een zege in een wedstrijd met een hoofdrol voor de grensrechters, want bij de 0-1 stonden 'slechts' 4 man buitenspel, waaronder de doelpuntenmaker (en de grensrechter stond nota bene echt perfect opgesteld), dus dacht z'n collega aan de andere kant: Dat kan ik ook en bij de 1-1 deed hij dan ook uitstekend zijn best om 2 spelers, waaronder weer de doelpuntenmaker, niet buitenspel te zien en geven (het was meters buitenspel).

Lazio - Cagliari stond gisteravond ook al bol van de dubieuze beslissingen, met een goal voor Lazio afgekeurd voor duwen (wat nergens op sloeg) en ook nog 2 maal zeer dubieus rood, 1 in een opstootje waar eigenlijk weinig aan de hand leek, de 2e voor een vermeende elleboogstoot van Liverani, die weinig anders leek te doen dan zich breedmaken en wegdraaien bij z'n tegenstander.
Liverani gaf de scheids dan ook een cynisch handje bij het verlaten van het veld.

De Curva Nord, tot dan toe stil geweest uit protest tegen Lotito, liet zich dan toch maar horen als '10e man' en na afloop moest coach Delio Rossi de scheidsrechter letterlijk beschermen tegen z'n eigen woedende spelers.
pi_34354313
In de Serie C won Genoa in de C1A met slechts 0-1 bij de nummer laatst, Fermana, en gaat dik aan kop.
Napoli won thuis in de C1B met 1-0 van Lucchese, goal van Capparella, en zag de voorsprong zo weer groeien naar 5 punten daar nummer 2 Frosinone niet verder kwam dan 1-1 bij nummer 3 Grosseto.

Morgen 2 topwedstrijden in de Serie B, Arezzo - Catania (nr. 7 tegen nr. 3) en Cesena - Mantova (nr. 6 tegen nr. 1)
Atalanta heeft op dit moment even veel punten als Mantova (en 2 meer dan Catania) en Brescia en Torino doen ook nog goed mee op 6 punten van Atalanta en Mantova.

Modena stond hoog maar weet al weken niet te winnen, dus coach Pioli heeft vandaag het veld moeten ruimen.
Luigi del Neri, vanmiddag nog te gast in quelli che .....il calcio, zit ook op de schopstoel bij Palermo, hoewel hij niet echt zenuwachtig over kwam.
  zondag 22 januari 2006 @ 20:06:22 #221
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34354403
En niet te vergeten het gelijkspel van Livorno, waardoor Fiorentina zometeen goede zaken kan doen, met Kroldrup in de basis(maar nog zonder Lobont). Mijn stream staat al aan, forza ragazzi!!
pi_34354446
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:06 schreef Afunados het volgende:
En niet te vergeten het gelijkspel van Livorno, waardoor Fiorentina zometeen goede zaken kan doen, met Kroldrup in de basis(maar nog zonder Lobont). Mijn stream staat al aan, forza ragazzi!!
Gelukkig gelijkspel was het ook nog eens, in de allerlaatste minuut.
sig verwijderd door FA
pi_34355010
Klopt Alfunados, maar Fiorentina moet gaan oppassen voor Roma, die zijn momenteel erg goed in vorm.
In dat geval is het wel gunstig trouwens om te weten dat het volgende week Roma - Livorno is (en over 3 weken Fiorentina - Inter en over 4 weken Livorno - Fiorentina).
pi_34355254
Denk dat Fiorentina uiteindelijk wel 4de wordt
pi_34358242
Toni op 20
  zondag 22 januari 2006 @ 21:28:53 #226
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34358323
quote:
Op zondag 22 januari 2006 20:20 schreef DIGGER het volgende:
Klopt Alfunados, maar Fiorentina moet gaan oppassen voor Roma, die zijn momenteel erg goed in vorm.
In dat geval is het wel gunstig trouwens om te weten dat het volgende week Roma - Livorno is (en over 3 weken Fiorentina - Inter en over 4 weken Livorno - Fiorentina).
Naar alle waarschijnlijkheid zal ik Fiorentina-Roma(2 april) bijwonen. Zal zeker een belangrijke wedstrijd worden en ik vrees dat Roma uiteindelijk nog erg dicht zal komen..

Rust intussen, 1-0 voorsprong. Meer dan verdient, vele kansen en tweemaal de lat geraakt. Toni-Pazzini is naar mijn mening een super duo voorin
pi_34358635
volhouden
  zondag 22 januari 2006 @ 21:35:59 #228
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34358639
quote:
Op zondag 22 januari 2006 21:26 schreef DIGGER het volgende:
Toni op 20
Hadden er evengoed 22 kunnen zijn(tweemaal op de lat getikt). Maargoed, er is nog een tweede helft
pi_34359992
Toni op 21
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  zondag 22 januari 2006 @ 22:34:16 #230
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34361035
In deze vorm maakt Toni Italië deze zomer wereldkampioen

Aardige wedstrijd, dik verdiende overwinning
pi_34369009
<------

Hij loopt weer 1 op 1!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 23 januari 2006 @ 09:33:47 #233
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34369647
quote:
Op zondag 22 januari 2006 19:57 schreef DIGGER het volgende:

Lazio - Cagliari stond gisteravond ook al bol van de dubieuze beslissingen, met een goal voor Lazio afgekeurd voor duwen (wat nergens op sloeg) en ook nog 2 maal zeer dubieus rood, 1 in een opstootje waar eigenlijk weinig aan de hand leek, de 2e voor een vermeende elleboogstoot van Liverani, die weinig anders leek te doen dan zich breedmaken en wegdraaien bij z'n tegenstander.
Liverani gaf de scheids dan ook een cynisch handje bij het verlaten van het veld.

De Curva Nord, tot dan toe stil geweest uit protest tegen Lotito, liet zich dan toch maar horen als '10e man' en na afloop moest coach Delio Rossi de scheidsrechter letterlijk beschermen tegen z'n eigen woedende spelers.
Dat zelfs een Lazio-hater dit onrecht kan toegeven zegt al genoeg, dacht ik zo.

Paolo Silvio Mazzoleni
  maandag 23 januari 2006 @ 09:43:40 #234
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34369779
Simone Inzaghi en (Aparecido) Cesar tekenen wellicht vandaag nog bij Internazionale, waardoor ook zij worden herenigd met Roberto Judas Mancini, Lazio krijgt naast een onbekend transferbedrag de beschikking over de talentvolle jeugdspelers Hernan Dellafiore (een Argentijnse verdediger) en Alberto Quadri (een Italiaanse middenvelder), daarbij raakt het véél loonkosten kwijt. Mooie deal dus!
  maandag 23 januari 2006 @ 10:28:14 #235
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34370655
AS doet het nu weer even goed, maar op 26 februari 2006 verliest het uit van Lazio. De huidige stand:

maandag 23 januari 2006 @ 12:43:30 #236
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34374312
quote:
Op maandag 23 januari 2006 08:39 schreef Dylan Dog het volgende:
<------

Hij loopt weer 1 op 1!
En hij staat weer op 1:
quote:
Luca Toni grijpt leiding in Gouden Schoen

Weken voerde Tarmo Neemelo het Gouden Schoen Klassement aan. Fiorentina-spits Luca Toni is na de productieve week de nieuwe leider. Toni heeft Neemelo, die 41 scoorde voor het Estse FC TVMK, voorbij gestreefd. De spits van Fiorentina deed zowel tegen Sampdoria als tegen Messina van zich spreken. Zijn productie in deze twee duels maakt de Italiaan alleen koploper in het ESM Gouden Schoen Klassement.

Toni was als enige in de Top tien productief. Samuel Eto'o scoorde wel, maar deed dat op de Afrika Cup. De andere concurrenten hielden hun kruit droog. Veel andere wijzigingen waren er dan ook niet in de top van het Gouden Schoen Klassement. Alleen David Villa trad in de schijnwerpers. Met zijn twee goals tegen Real Betis Sevilla is de spits van Valencia opgeklommen naar een (gedeelde) negende plaats.
pi_34375955
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Simone Inzaghi en (Aparecido) Cesar tekenen wellicht vandaag nog bij Internazionale, waardoor ook zij worden herenigd met Roberto Judas Mancini, Lazio krijgt naast een onbekend transferbedrag de beschikking over de talentvolle jeugdspelers Hernan Dellafiore (een Argentijnse verdediger) en Alberto Quadri (een Italiaanse middenvelder), daarbij raakt het véél loonkosten kwijt. Mooie deal dus!
Een spits kan ik nog begrijpen maar nog een middenvelder
  maandag 23 januari 2006 @ 13:38:20 #238
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34376038
quote:
Op maandag 23 januari 2006 13:35 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Een spits kan ik nog begrijpen maar nog een middenvelder
Roberto Judas Mancini is niet tevreden over zijn huidige mogelijkheden op linkshalf, dus wil hij wéér een speler van Lazio halen. Maar goed, Cesar is dit seizoen toch niet in vorm, drukt met zijn topsalaris zwaar op de begroting van Lazio en met Riccardo Bonetto van Empoli hebben we al een goede opvolger gehaald.
pi_34376222
Solari doet het niet al te goed dan
Die zou eerst op links moeten spelen...
pi_34387655
quote:
Op maandag 23 januari 2006 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
Roberto Judas Mancini
En dat terwijl de fans van lazio en Inter vrienden zijn
pi_34387701
Doelpunt van de week was trouwens de 1-0 van Paredes bij Reggina - Samp.

Een bewust hakje achter het standbeen langs vanop een meter of 10 diagonaal het zijnetje in, pracht goal.
  maandag 23 januari 2006 @ 19:29:16 #242
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34387851
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:23 schreef DIGGER het volgende:

[..]

En dat terwijl de fans van lazio en Inter vrienden zijn
Klopt, zowel Lazio als Internazionale hebben een Irriducibili en er bestaat een band, toch vind ik het een smerige streek om je oude club leeg te halen. Met het overnemen van het duo Cesar en Simone Inzaghi maakt hij echter weer veel Laziale blij.
pi_34388885
Wist je al dat ene Di Canio alweer geschorst is en nog eens 10.000 Euro kan overmaken aan de voetbalbond, n.a.v. z'n gestrekte armpje tegen Livorno?

Hij mist de match tegen Treviso dit weekend.
pi_34388902
Luca Toni heeft zijn vorm van de eerste weken weer helemaal te pakken dus, dat terwijl Trezeguet even pas op de plaats maakt.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 23 januari 2006 @ 20:00:14 #245
43497 Afunados
Get Therapy
pi_34389029
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:56 schreef DIGGER het volgende:
Wist je al dat ene Di Canio alweer geschorst is en nog eens 10.000 Euro kan overmaken aan de voetbalbond, n.a.v. z'n gestrekte armpje tegen Livorno?
Zullen we hier eens over gaan discussieren?
  maandag 23 januari 2006 @ 20:03:17 #246
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34389171
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef Afunados het volgende:

[..]

Go your gang! [Centraal] Paolo di Canio, held van Lazio (Deel II) Grande Paolo!
pi_34389594
Nog ff een blokje transfernieuws:

- Lyon schint geinformeerd te hebben naar Mexes (Roma)
- Bayaern zou zich officieel gemeld hebben voor Bojinov (Fiorentina)
- Chievo heeft Gemiti overgenomn van Modena
- President van Palermo, Zamparini, heeft gezegd dat de job van trainer del Neri safe is (Dat kreeg Ex Empoli coach Somma exact een week geleden ook te horen, 72 uur voordat ie op straat gezet werd).
- Roma zou interesse hebben in Pires
- Almiron, die gisteren middels een schitterende vrije trap tegen Juve scoorde, zou in de belangsteling staan van Inter, Juve en Fiorentina.
- Napoli heeft Ivano Trotta gehaald van Rimini (Jeugdopleiding bij Juve gehad)

En dan nog even dit (helaas geen foto van): Oud spelers/trainers worden doorgaans prima onthaald bij Napoli sommige krijgen zelfs nog staande ovaties, ondanks dat ze op dat moment trainer/speler zijn van de tegenstander van die dag.

Gisteren was Simoni te gast in Napoli, in de hoedanigheid van trainer van Lucchese.
Simoni was trainer van Napoli op het moment dat het fout dreigde te gaan.
Spelers zouden dan gratis mogen vertrekken. Napoli wou dat voorkomen, vroeg loyaliteit zodat, al zou de club failliet verklaard worden, ze iig nog een transfersom/vergoeding voor de spelers zouden kunnen krijgen.
1 iemand was daar op tegen, sprak dat duidelijk uit in de media, tekende niet en werd daar gisteren op niet mis te verstane wijze aan herinnerd.

"22 luglio 2004, l´inizio della fine. Gli ultras non dimenticano: Simoni pezzo di MERDA"
Dat stond er gisteren op spandoeken die de gehele Curva A bedekten (Dan heb je het over ca. 75 meter lang en enkele 10-tallen meters hoog) te lezen.
Oftewel "22 juli 2004, het begin van het einde. De Ultra's vergeten het niet, stuk stront."
pi_34390229
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:00 schreef Afunados het volgende:

[..]

Joh is er een Di Canio topic dan dat over dat spastisch neurotische trekje van hem gaat?
pi_34390344
Nog even over Inter, afgelopen midweek bij Treviso uit stonden er weer exact nul Italianen in het veld, de enige die er later nog even in kwam was die tegenwoordig frequent bankzittende slager (die 1 fan in NL heeft). maar veel Italiaans loopt er niet echt meer, Toldo en die Salger, dikke kans dat ze weg gaan en Inzaghi lijkt me nou niet echt de oplossing die wekelijks gaat spelen.

Inter kan beter meedoen aan de Argentijnse of Braziliaanse competitie.
  maandag 23 januari 2006 @ 20:45:09 #250
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34390982
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:31 schreef DIGGER het volgende:
Nog even over Inter, afgelopen midweek bij Treviso uit stonden er weer exact nul Italianen in het veld, de enige die er later nog even in kwam was die tegenwoordig frequent bankzittende slager (die 1 fan in NL heeft). maar veel Italiaans loopt er niet echt meer, Toldo en die Salger, dikke kans dat ze weg gaan en Inzaghi lijkt me nou niet echt de oplossing die wekelijks gaat spelen.

Inter kan beter meedoen aan de Argentijnse of Braziliaanse competitie.
Ze heten toch niet voor niets Internazionale? Laat ze lekker, met het oog op de aanstaande regelwijziging van de CONI, mogen de Nerazzurri nog héél veel buitenlanders halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')