Oh kijk eens aan... Is er geen log ergens te vinden??quote:Op maandag 19 juni 2006 13:51 schreef Niwa het volgende:
[..]
Blue Screen of Death.
Dat je hele PC uitvalt zeg maar.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh kijk eens aan... Is er geen log ergens te vinden??
Niet dat ik weet....quote:
Bronquote:3. Windows XP Themes
Certain Windows XP themes can cause Fable to either run incorrectly or not at all. The easiest way to fix this is to change the theme back to the default (“Windows XP”) theme. To do this: -
- On the desktop, Right-Click and open ‘Properties’.
- Select the ‘Themes’ tab.
- On this page, click on the arrow of the ‘Theme’ drop-down box.
- Select ‘Windows XP’.
- Click on ‘Apply’, followed by ‘OK’. The theme will now be changed.
Thema veranderen werkte niet, ik ga nu alles updaten en scannen enzo.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet dat ik weet....
Ik las dit wel:
[..]
Bron
En natuurlijk al je drivers en shit updaten, defragmenteren, antispyware run doen etc. etc.
Heeft ook niet geholpen.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:12 schreef Niwa het volgende:
[..]
Thema veranderen werkte niet, ik ga nu alles updaten en scannen enzo.
Tja, dan moet je maar een mailtje sturen naar Lionhead of een berichtje plaatsen op de Boards daaro.quote:
Ohja, je kan ook een crack proberen maar daar mag ik je geen linkje van geven...quote:
Werkt ook niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ohja, je kan ook een crack proberen maar daar mag ik je geen linkje van geven...
Zo'n melding zegt niet veel. Werkt Pariah wel als je de safe mode van het spel probeert?quote:
heb je al geprobeerd om de land instelling van windows naar engels te veranderen?quote:Op zondag 30 juli 2006 01:27 schreef Marieke_S het volgende:
Zojuist heb ik Baldur's Gate en de expansie Tales of the Sword Coast geinstalleerd. Dit is een compilatie set, het originele spel is van 1998 ofzo en mijn CD's zijn te beschadigd, maar ik heb deze tot een paar maanden geleden altijd zonder problemen kunnen gebruiken.
Nu krijg ik bij deze DVD-versie de melding "This version can only run on an English language operating system".![]()
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen of omzeilen? Ik heb het trouwens gewoon bij Bol.com besteld en er stond niets bij over dat je Windows XP in het Engels zou moeten hebben ofzo.
Bvd!
Hij doet het!!quote:Op zondag 30 juli 2006 09:06 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je al geprobeerd om de land instelling van windows naar engels te veranderen?
volgens mij moet je home city een bepaald level hebben om hoger in age's te kunnen komen...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:36 schreef Ricy het volgende:
ik heb age of empires 3 maar ik kom niet verder dan de post-industrial age![]()
ik weet niet of het er mee te maken heeft maar mijn homecity is 17 weet iemand hoe ik verder kan??
No-cd Crack downloadenquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:48 schreef mini-lellan het volgende:
na de instalatie van Starcraft herkent mijn PC de CD niet meer![]()
instaleren doet ie gewoon mar zodra ik wil spelen herkent ie em niet meer
en als ik Broodwar erin stop en dan gewoon 'campaign' klik vraagt ie om welke campaign je wil spelen dan klik ik op 'Starcraft Original' en dan krijg ik dezelfde foutmelding![]()
![]()
Een .exe van het spel waarmee je de originele .exe vervangt waardoor het spel niet meer om de cd vraagt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |