geforce 2 is volgens mij drectx 7 optimizedquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:31 schreef Lanvin het volgende:
Misschien stomme vraag maar tot welke Directx ondersteunt mijn 3dkaart (Geforce 2 mx/mx400) ?? Ik meen namelijk dat ik ooit Tony Hawk 2 heb gespeeld en die heeft ook directx8 nodig staat hier.. of draait die ook op 7?
dankuquote:Op vrijdag 26 mei 2006 10:15 schreef Devolution het volgende:
Probeer het eens onder een admin account te installeren
Verkapt Kickjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:19 schreef M.Ram het volgende:
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/727999614f.jpg]afbeelding][/url]
Ik moest TrackMania opnieuw installeren maar heb dus ook me fok account verwijderd dus probeer ik een nieuwe aan te maken maar nu krijg ik steeds deze melding iemand een idee hoe ik hier mee om moet gaan??
Het is niet je harde schijf toevallig?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef Egamer het volgende:
Ik heb een probleem met Football Manager 2006, ik had het spel voor 2 maandjes niet meer gespeeld. Ik speel het weer sinds gisteren. Alleen krijg ik na een half uur ongeveer een foutmelding:
[afbeelding]
Het zegt dat het 'on low memory' zit. Ik heb veel geheugen, erg veel zelfs. 1024 MB RAM. Ook na allerlei programma's uit doen gebeurt dat echter nog steeds. Iemand een suggestie?
Kijk eens aan het begin van het spel en net na een crash wat het geheugengebruik is.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef Egamer het volgende:
Ik heb een probleem met Football Manager 2006, ik had het spel voor 2 maandjes niet meer gespeeld. Ik speel het weer sinds gisteren. Alleen krijg ik na een half uur ongeveer een foutmelding:
[afbeelding]
Het zegt dat het 'on low memory' zit. Ik heb veel geheugen, erg veel zelfs. 1024 MB RAM. Ook na allerlei programma's uit doen gebeurt dat echter nog steeds. Iemand een suggestie?
Anus map is een map van m'n broer, maar ik noem hem Anus.quote:Op zondag 11 juni 2006 00:41 schreef Devolution het volgende:
[..]
Kijk eens aan het begin van het spel en net na een crash wat het geheugengebruik is.
Oh enne, misschien had je beter die anus map kunnen censoren dan die gedownloade games
Blue Screen of Death.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:50 schreef -skippybal- het volgende:
BSOD???
Oh kijk eens aan... Is er geen log ergens te vinden??quote:Op maandag 19 juni 2006 13:51 schreef Niwa het volgende:
[..]
Blue Screen of Death.
Dat je hele PC uitvalt zeg maar.
Niet dat ik weet.quote:Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oh kijk eens aan... Is er geen log ergens te vinden??
Niet dat ik weet....quote:
Bronquote:3. Windows XP Themes
Certain Windows XP themes can cause Fable to either run incorrectly or not at all. The easiest way to fix this is to change the theme back to the default (“Windows XP”) theme. To do this: -
- On the desktop, Right-Click and open ‘Properties’.
- Select the ‘Themes’ tab.
- On this page, click on the arrow of the ‘Theme’ drop-down box.
- Select ‘Windows XP’.
- Click on ‘Apply’, followed by ‘OK’. The theme will now be changed.
Thema veranderen werkte niet, ik ga nu alles updaten en scannen enzo.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet dat ik weet....
Ik las dit wel:
[..]
Bron
En natuurlijk al je drivers en shit updaten, defragmenteren, antispyware run doen etc. etc.
Heeft ook niet geholpen.quote:Op maandag 19 juni 2006 14:12 schreef Niwa het volgende:
[..]
Thema veranderen werkte niet, ik ga nu alles updaten en scannen enzo.
Tja, dan moet je maar een mailtje sturen naar Lionhead of een berichtje plaatsen op de Boards daaro.quote:
Ohja, je kan ook een crack proberen maar daar mag ik je geen linkje van geven...quote:
Werkt ook niet.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:44 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ohja, je kan ook een crack proberen maar daar mag ik je geen linkje van geven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |