Is dit alleen bij BF2 of bij alle applicaties die je videokaart hevig belasten (misschien is je kaart dan kapot, heb ik ook last van gehad)?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:14 schreef PositiV het volgende:
heb dus hulp nodig,
met battlefield 2,
het spel valt steeds uit eerst werd de hele computer gereset dat is voorbij heb een lagere resolutie gebruikt.
maar nu valt bf2 nog wel'' gewoon''
bijv. ik schiet en het is tik blijft hangen en sluit zichzelf af
ik heb al een hoop geprobeert direct x nieuwe drivers enz.
een vriend zei dat er dan nix aan te doen is dus....
jullie zijn mijn laatste redding...
bij voorbaat dank
je kan je antwoord hier geven of mij mailen @ basvsronaldo@hotmail.com
dankjewel
Tadaaquote:Op maandag 18 september 2006 17:00 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Heb een probleem. Ik speel al 5 jaar counter-strike. Ik heb nu net een nieuwe computer, en wil het spel natuurlijk er weer op zetten. Dus ik heb half-life (legaal) geïnstalleerd, steam gedownload. Maar nu moet ik ineens 10 dollar betalen om counter-strike te kopen. Is er een manier om dit te omzeilen, aangezien het natuurlijk ongelofelijke bullshit is.
Dat ligt toch aan het toetsenbord, dan bepaalde combinaties niet kan, en dus een piep geeft. Hier kun je dus vrij weinig aan doen. Mssn de toetsen veranderen ?quote:Op maandag 18 september 2006 17:10 schreef SuperUli het volgende:
Probleempje bij FIFA 2006/ FIFA 07 demo. (PC)
Ik kan niet twee pijltjes-toetsen en de sprint-knop tegelijk inhouden omdat ik dan een piep krijg, die je krijgt als je teveel toetsen tegelijk indrukt. Vreemde is hier bij dat omhoog+rechts+sprintknop niet kan, terwijl omhoog+links+sprintknop juist wel kan.
Iemand tips hoe ik hier vanaf kan komen, aangezien ik dus de ene helft van de match moeilijker kan verdedigen, en de andere helft juist moeilijker aanvallen. Zéér irritant probleem.
Dus, iemand?.
Game hosten via internet of LAN ?quote:Op zondag 17 september 2006 14:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik heb nu zelf ook een vraagje:
Ik heb Warcraft III The Frozen Throne en wilde laatst voor de eerste keer een game hosten. Echter niemand kon mij joinen.
Heb al ports opengegooid (via portforward.com) maar als ik de ports check (via canyouseeme.org) dan krijg ik telkens connection timed out
Wat moet ik in hemelsnaam doen?
Wat doet het niet?quote:Op donderdag 28 september 2006 11:57 schreef RickoKun het volgende:
Bij mij doet die lompe Dark Messiah het niet
Nee windows update niet automatisch alle drivers.quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:08 schreef RickoKun het volgende:
verhaal
Glad to be of service.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:59 schreef RickoKun het volgende:
ahhh okay, bedankt want nu doet ie t wel
_o_
Is al gelukt, toch bedankt 14.gifquote:Op woensdag 27 september 2006 13:30 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Game hosten via internet of LAN ?
Heb je een router?
Ok.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Is al gelukt, toch bedankt 14.gif
1: Is dat niet een oud spel uit 97? Als dat zo is , moet je eens proberen te draaien met Dos Box of een andere emulator.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:31 schreef mschol het volgende:
ik hgeb 2 problemen:
1 wanneer ik pandemonium probeer op te starten dan krijg ik de melding dat ik glide.dll mis.
is het mogelijk om glide toch op mijn geforce 6800 te laten renderen/emuleren?
2 wanneer ik slipstream 5000 opstart en ik wil mijn joystick (een logitech Extreme 3d Pro) configureren krijg ik de melding dattie geen joystick kn vindnen op de gameport (logisch aangezien het een usb joystick is) iemand daar een workaround voor?
Paar vraagjes :quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:22 schreef Lanvin het volgende:
Ik krijg GTA Vice City niet meer aan de praat, ik wil um opstarten en dan krijg ik de foutmelding:
Kan Entrypoint van procedure Ddentry12 niet vinden in DLL bestand DDraw.DLL
Ik heb inmiddels mijn directX geupdate, hij mist alleen het bestand D3D8.dll en deze is na het updaten ook niet erbij, is dit het probleem? Of ligt het ergens anders aan? Bij een vorige installatie van deze pc (hij is geformatteerd) draaide ie nog gewoon, dus hardware moet goed zijn, alles is geupdate.
1 dat zou ik nog kunnen proberen maar aangezien het een windows spel betreft heb ik daar waarschijnlijk bar weinig aan..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:16 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
1: Is dat niet een oud spel uit 97? Als dat zo is , moet je eens proberen te draaien met Dos Box of een andere emulator.
2: Dat zal het spel niet ondersteunen.
1: Je kunt ook de compatibiliteitsmodus proberen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:33 schreef mschol het volgende:
[..]
1 dat zou ik nog kunnen proberen maar aangezien het een windows spel betreft heb ik daar waarschijnlijk bar weinig aan..
2 aangezien je een usb printer via een omweg kan laten aan merken als printer op lpt1 zijn er workarounds beschikbaar wat betreft usb apparaten.
ik vroeg me dus af of ik het zelfde truukje ook voor een usb joystick kan doen...
vind et namelijk wel matig dat ik SS5000 niet kan spele met joystick...
Is dat een vraag?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:31 schreef jors het volgende:
mijn Network acces disk loopt vast:S?
ik heb het probleem al gevondenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is dat een vraag?
Of een constatering?
Anders zou iets meer info wel leuk zijn
Kan je hier een kleine uitleg van geven hoe je dat doet??quote:Op woensdag 1 november 2006 12:20 schreef Ulreazj het volgende:
Klinkt naar een videokaart probleem.
Update je videodrivers eens en installeer de nieuwste patch van BIA
heb je ook geen emulation software draaien (ook al is het spel zelf origineel en wordt er op dat moment geen dvd/cd geëmuleerd)?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:04 schreef mschol het volgende:
1 bij het spel ironstorm kan ik als ik hem installeer en opstart geen toetsinstellingen veranderen, dan crasht het spel en wordt ik teruggegooit naar desktop.
het betreft de wanadoo edition () van het spel
ik heb het nu als volgt opgelost:
de laatste usa patch downloaden en daar een nocd crack overheen gegooit..
iemand die een betere oplossing heeft?
2 Lock on:
mekkert om cd/dvd emulation software found terwijl ik een originele cd heb
http://en.wikipedia.org/wiki/StarForcequote:StarForce also blocks the use of SCSI optical drives when IDE optical drives are present in the system, since most optical drive emulators currently work by simulating SCSI drives. StarForce, however, will authenticate discs from a SCSI optical disc drive if there are no IDE optical disc drives installed in the system; a weak point, since a system with the IDE optical drives unplugged can run the protected program from a mounted CD or DVD image.
dat zou betekenen dat ik deamon tools eraf moet gooien..quote:Op woensdag 1 november 2006 14:33 schreef Devolution het volgende:
[..]
heb je ook geen emulation software draaien (ook al is het spel zelf origineel en wordt er op dat moment geen dvd/cd geëmuleerd)?
Nee, ik heb net die ene geluidskaart die niet werkt bij BIA. Heb hem maar aan mijn broertje gegeven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:19 schreef Herr_M het volgende:
tja stop je de dvd die hij vraagt ook in de lezer die hij zegt, bijv doe hem in G dan moet het ook echt g zijn (voorals je meerdere drives hebt) ene emulations uit kan geen kwaad
@ Stansfield
al gelukt op drivers te installeren en BIA te spelen?
@Ulreazj
applause voor alles, super tof dat je gewoon hier zit mensen te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |