abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41840362
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 10:14 schreef PositiV het volgende:
heb dus hulp nodig,
met battlefield 2,
het spel valt steeds uit eerst werd de hele computer gereset dat is voorbij heb een lagere resolutie gebruikt.

maar nu valt bf2 nog wel'' gewoon''

bijv. ik schiet en het is tik blijft hangen en sluit zichzelf af

ik heb al een hoop geprobeert direct x nieuwe drivers enz.

een vriend zei dat er dan nix aan te doen is dus....
jullie zijn mijn laatste redding...

bij voorbaat dank

je kan je antwoord hier geven of mij mailen @ basvsronaldo@hotmail.com
dankjewel
Is dit alleen bij BF2 of bij alle applicaties die je videokaart hevig belasten (misschien is je kaart dan kapot, heb ik ook last van gehad)?
Geef anders maar ff je sys specs door aub.
pi_41889370
Ik heb nu zelf ook een vraagje:
Ik heb Warcraft III The Frozen Throne en wilde laatst voor de eerste keer een game hosten. Echter niemand kon mij joinen.
Heb al ports opengegooid (via portforward.com) maar als ik de ports check (via canyouseeme.org) dan krijg ik telkens connection timed out
Wat moet ik in hemelsnaam doen?
  maandag 18 september 2006 @ 17:00:03 #253
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_41924187
Heb een probleem. Ik speel al 5 jaar counter-strike. Ik heb nu net een nieuwe computer, en wil het spel natuurlijk er weer op zetten. Dus ik heb half-life (legaal) geïnstalleerd, steam gedownload. Maar nu moet ik ineens 10 dollar betalen om counter-strike te kopen. Is er een manier om dit te omzeilen, aangezien het natuurlijk ongelofelijke bullshit is.
  maandag 18 september 2006 @ 17:08:24 #254
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_41924388
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:00 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Heb een probleem. Ik speel al 5 jaar counter-strike. Ik heb nu net een nieuwe computer, en wil het spel natuurlijk er weer op zetten. Dus ik heb half-life (legaal) geïnstalleerd, steam gedownload. Maar nu moet ik ineens 10 dollar betalen om counter-strike te kopen. Is er een manier om dit te omzeilen, aangezien het natuurlijk ongelofelijke bullshit is.
Tadaa
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_41924422
Probleempje bij FIFA 2006/ FIFA 07 demo. (PC)

Ik kan niet twee pijltjes-toetsen en de sprint-knop tegelijk inhouden omdat ik dan een piep krijg, die je krijgt als je teveel toetsen tegelijk indrukt. Vreemde is hier bij dat omhoog+rechts+sprintknop niet kan, terwijl omhoog+links+sprintknop juist wel kan.

Iemand tips hoe ik hier vanaf kan komen, aangezien ik dus de ene helft van de match moeilijker kan verdedigen, en de andere helft juist moeilijker aanvallen. Zéér irritant probleem.
Dus, iemand? .
pi_41995638
Niemand?
  woensdag 20 september 2006 @ 21:26:30 #257
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_41995992
De enige mensen die hier posten, zijn de mensen die een probleem hebben met een spel. De kans dat je geholpen wordt is zeer klein
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_42096699
superuli: dit probleem heb ik al jaren met andere spellen, is gewoon kut.

Enige oplossing wat ik heb gevonden is een controller kopen :S

Mijn probleem:
Lego star wars 2 crasht elke keer bij level 1, wat te doen?
Liefde is niet blind, het is achterlijk
pi_42168025
quote:
Op maandag 18 september 2006 17:10 schreef SuperUli het volgende:
Probleempje bij FIFA 2006/ FIFA 07 demo. (PC)

Ik kan niet twee pijltjes-toetsen en de sprint-knop tegelijk inhouden omdat ik dan een piep krijg, die je krijgt als je teveel toetsen tegelijk indrukt. Vreemde is hier bij dat omhoog+rechts+sprintknop niet kan, terwijl omhoog+links+sprintknop juist wel kan.

Iemand tips hoe ik hier vanaf kan komen, aangezien ik dus de ene helft van de match moeilijker kan verdedigen, en de andere helft juist moeilijker aanvallen. Zéér irritant probleem.
Dus, iemand? .
Dat ligt toch aan het toetsenbord, dan bepaalde combinaties niet kan, en dus een piep geeft. Hier kun je dus vrij weinig aan doen. Mssn de toetsen veranderen ?
pi_42168067
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik heb nu zelf ook een vraagje:
Ik heb Warcraft III The Frozen Throne en wilde laatst voor de eerste keer een game hosten. Echter niemand kon mij joinen.
Heb al ports opengegooid (via portforward.com) maar als ik de ports check (via canyouseeme.org) dan krijg ik telkens connection timed out
Wat moet ik in hemelsnaam doen?
Game hosten via internet of LAN ?
Heb je een router?
  donderdag 28 september 2006 @ 11:57:02 #261
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_42195344
Bij mij doet die lompe Dark Messiah het niet
pi_42203792
quote:
Op donderdag 28 september 2006 11:57 schreef RickoKun het volgende:
Bij mij doet die lompe Dark Messiah het niet
Wat doet het niet?
Specs?
Wat heb je gedaan ?

etc etc
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:08:35 #263
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_42225895
Nou ten eerste, dat spel loopt op een opgepoetste half life 2 engine, en die kan ik zo vloeiend als et maar kan spelen!

Ik kan wel in het spel zelf komen ( t is trouwens wel de DEMO!!!) maar zodra ik een tijdje heb gespeeld (zo'n 2-3 minuutjes) dan crashed ie gewoon! Zwaar vervelend want t is wel een gruwelijk spel om gastjes af te maken!

Ik zal nu ff kijken wat de foutmelding ook alweer precies is + mn specs

Fout:

Internal driver error in IDirect3DDevice9::present()

Hmmm update windows niet automatisch mn drivers? (voor als het dat probleem is.)

Specs:

1024 MB RAM
Direct X9.0c
Intel Pentium 3.06 gHz
ATI RADEON X600 PRO 256 mb

[ Bericht 26% gewijzigd door Rickocum op 29-09-2006 10:15:22 ]
pi_42228551
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 10:08 schreef RickoKun het volgende:
verhaal
Nee windows update niet automatisch alle drivers.
Ik heb gegoogled op die foutmelding, en komt heel vaak voor bij Half Life 2. Dus het is een probleem van het spel.

Wat ik erover gelezen heb is, dat dit meestal helpt.
-videokaart drivers de nieuwste installeren.
-directx 9.0c opnieuw installeren.
-met andere resoluties spelen.

Succes!
  zaterdag 30 september 2006 @ 11:49:31 #265
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_42256132
Aahhh okay thanks man! Ik zal eventjes kijken of ik die driver kan vinden!
  zaterdag 30 september 2006 @ 15:59:42 #266
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_42259172
ahhh okay, bedankt want nu doet ie t wel

_o_
pi_42272617
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 15:59 schreef RickoKun het volgende:
ahhh okay, bedankt want nu doet ie t wel

_o_
Glad to be of service.
Stuur maar kratje bier deze kant op.
pi_42383195
Hallo.

Ik heb onlangs The Elder Scrolls 3 (Morrowind) aangeschaft, de installatie verliep naar behoren (ook met de add-on Tribunal) maar bij het laden krijg ik de volgende foutmelding: Music Error can not play file Morrowindtitle.mp3. waardoor het laden van het spel dus afgebroken wordt.

Via het spel kan ik geen instellingen aanpassen.

Nu is mijn vraag dus waar dit aan ligt, misschien de combinatie: geluidskaart/Directx?

De geluidskaart is een SigmaTel C-Major Audio. Geen idee van welk jaar, in ieder geval ouder dan 2 jaar. Met het spelen van Ghost Recon (oude versie, ja) en Desert Siege is er wel geluid. Ik heb het spel een 2e keer geinstalleerd, maar helaas dit leverde niks op. De bewuste mp3 in de foutmelding kan ik wel afspelen in Winamp dus deze lijkt niet beschadigd.

Aan uw genade en kennis overgeleverd,

Yh.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_42404899
Hmm
Deze dingen kun je proberen.
Nieuwste patch morrowind installeren. (kun je weghalen bij officiele site)
Nieuwste drivers van je pc installeren. (weghalen bij sigmatel site?)
Nieuwste versie van je directx installeren (weg te halen bij www.microsoft.com)

Ook kun je eens een dxdiag draaien om te kijken of alle geluiden goed zijn.
pi_42418431
Dank voor uw respons.

Volgens dxdiag is er geen geluidskaart. Dus op zoek gegaan naar een driver voor de kaart, maar fatsoenlijke drivers zijn sowieso al moeilijk te vinden (staan wel enkele of driversguide of iets dergelijks) maar deze werken niet.

k denk dat ik maar een nieuwe geluidskaart ga aanschaffen, dat bespaart me een hoop moeite (ook in de toekomst met andere/nieuwe spellen).

Yh.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_42420515
Een nieuwe geluidskaart lijkt me ook de beste oplossing. Goed spel is MW overigens!
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 6 oktober 2006 @ 23:33:09 #272
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_42438593
Ik heb net One Must Fall 2097 gedownload en geinstalleerd maar nu floept hij steeds terug naar het windows scherm terug terwijl ik niks doe.
wel jammer want wil het wel een keer spelen.
pi_42442790
@ yahtzee. Ja, dat lijkt me idd het beste. Dan gelijk een Audigy 3 of 4 geluidskaart
@ speedfreakssj OMF 2097 kun je spelen met een zogenaamd dos emulator.
Zoals Dosbox
http://dosbox.sourceforge.net/news.php?show_news=1
pi_42509928
quote:
Op woensdag 27 september 2006 13:30 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Game hosten via internet of LAN ?
Heb je een router?
Is al gelukt, toch bedankt 14.gif
pi_42517836
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 14:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Is al gelukt, toch bedankt 14.gif
Ok.
  zondag 15 oktober 2006 @ 15:15:57 #276
133805 MYND
Choose your alter ego !!
pi_42697960
Mensen ik heb een probleempje

Heb een xbox360 gekocht met het spel oblivion.

Heb hem aangesloten op mijn tft monitor met 1280x1024 resolutie. Mooi beeld.

Heb daarvoor een speciale hd-tv/ tft- monitor kabel gekocht,
dat is deze:http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/gaming/xbox360/accessoires/MICROSOFT+Xbox+360+VGA+HD+AV-kabel.7062844/default.aspx

Nou is mijn probleem: hoe kan ik geluid krijgen?
Er zitten boxen op mijn monitor ingebouwd(niet geweldig maar toch). Er zit achterop me monitor een audio in uitgang. Welke kabels moet ik hiervoor gebruiken? Moet ik daarvoor de rode en witte stekker hebben op de hd-tv kabel? Deze passen er namelijk niet op.

Graag een uitkomst van andere mensen die de xbox 360 op hun monitor hebben aangesloten. Hoe doen jullie dat met geluid?

alvast bedankt.
The future lies before you, like paths of pure white snow. Be careful how you tread it, for every step will show.
pi_42739153
Als het goed is zit er een plug bij de Microsoft VGAkabel pakket die ervoor zorgt dat de rode en witte "stekker/plug" in de audioport kan van je monitor, tenminste dat was bij mij het geval (kocht hem bij Mediamarkt voor dezelfde prijs als bij Dixons) .

Anders terugbrengen?
pi_42742373
ik hgeb 2 problemen:

1 wanneer ik pandemonium probeer op te starten dan krijg ik de melding dat ik glide.dll mis.
is het mogelijk om glide toch op mijn geforce 6800 te laten renderen/emuleren?

2 wanneer ik slipstream 5000 opstart en ik wil mijn joystick (een logitech Extreme 3d Pro) configureren krijg ik de melding dattie geen joystick kn vindnen op de gameport (logisch aangezien het een usb joystick is) iemand daar een workaround voor?
pi_42748763
Ik krijg GTA Vice City niet meer aan de praat, ik wil um opstarten en dan krijg ik de foutmelding:

Kan Entrypoint van procedure Ddentry12 niet vinden in DLL bestand DDraw.DLL

Ik heb inmiddels mijn directX geupdate, hij mist alleen het bestand D3D8.dll en deze is na het updaten ook niet erbij, is dit het probleem? Of ligt het ergens anders aan? Bij een vorige installatie van deze pc (hij is geformatteerd) draaide ie nog gewoon, dus hardware moet goed zijn, alles is geupdate.
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_42764046
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 15:31 schreef mschol het volgende:
ik hgeb 2 problemen:

1 wanneer ik pandemonium probeer op te starten dan krijg ik de melding dat ik glide.dll mis.
is het mogelijk om glide toch op mijn geforce 6800 te laten renderen/emuleren?

2 wanneer ik slipstream 5000 opstart en ik wil mijn joystick (een logitech Extreme 3d Pro) configureren krijg ik de melding dattie geen joystick kn vindnen op de gameport (logisch aangezien het een usb joystick is) iemand daar een workaround voor?
1: Is dat niet een oud spel uit 97? Als dat zo is , moet je eens proberen te draaien met Dos Box of een andere emulator.
2: Dat zal het spel niet ondersteunen.
pi_42764183
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 19:22 schreef Lanvin het volgende:
Ik krijg GTA Vice City niet meer aan de praat, ik wil um opstarten en dan krijg ik de foutmelding:

Kan Entrypoint van procedure Ddentry12 niet vinden in DLL bestand DDraw.DLL

Ik heb inmiddels mijn directX geupdate, hij mist alleen het bestand D3D8.dll en deze is na het updaten ook niet erbij, is dit het probleem? Of ligt het ergens anders aan? Bij een vorige installatie van deze pc (hij is geformatteerd) draaide ie nog gewoon, dus hardware moet goed zijn, alles is geupdate.
Paar vraagjes :

- Onder welk besturingssysteem hebben jullie het spel geinstalleerd?
- Welke versie van DirectX heb je geinstalleerd DDraw.dll is onderdeel van DirectX
- Voldoet je computer aan de eisen die het spel stelt
- Wie is de fabrikant van het spel.
* al op hun site in de FAQ gekeken
* is er misschien een patch van dat spel
- Heb je het spel al in compatibiliteitsmodus gestart?
pi_42764398
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 10:16 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

1: Is dat niet een oud spel uit 97? Als dat zo is , moet je eens proberen te draaien met Dos Box of een andere emulator.
2: Dat zal het spel niet ondersteunen.
1 dat zou ik nog kunnen proberen maar aangezien het een windows spel betreft heb ik daar waarschijnlijk bar weinig aan..

2 aangezien je een usb printer via een omweg kan laten aan merken als printer op lpt1 zijn er workarounds beschikbaar wat betreft usb apparaten.
ik vroeg me dus af of ik het zelfde truukje ook voor een usb joystick kan doen...
vind et namelijk wel matig dat ik SS5000 niet kan spele met joystick...
pi_42765378
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 10:33 schreef mschol het volgende:

[..]

1 dat zou ik nog kunnen proberen maar aangezien het een windows spel betreft heb ik daar waarschijnlijk bar weinig aan..

2 aangezien je een usb printer via een omweg kan laten aan merken als printer op lpt1 zijn er workarounds beschikbaar wat betreft usb apparaten.
ik vroeg me dus af of ik het zelfde truukje ook voor een usb joystick kan doen...
vind et namelijk wel matig dat ik SS5000 niet kan spele met joystick...
1: Je kunt ook de compatibiliteitsmodus proberen.
2: Dat weet ik helaas niet.
pi_42812306
mijn Network acces disk loopt vast:S?
off the wall
pi_42815366
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 18:31 schreef jors het volgende:
mijn Network acces disk loopt vast:S?
Is dat een vraag?
Of een constatering?

Anders zou iets meer info wel leuk zijn
pi_42820921
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:19 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Is dat een vraag?
Of een constatering?

Anders zou iets meer info wel leuk zijn
ik heb het probleem al gevonden
het serie nummer dat ik gebruikte was al in gebruik
heb nu het serie nummer dat verwant is met mun playstation gebruikt
en nu moet ik wachten op dat pakketjee van sony voor un PIN code
wat een gedoe
majah het is de moeite waard hoop ik dan maar
off the wall
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:31:55 #287
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_42847846
Mijn spellen op de 360 lopen sinds vandaag vast. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is.

Al gedaan.

Spellen gecontroleerd op stofjes en/of krasjes.

Xbox herhaaldelijk opnieuw opgestart.

Stof uit de Xbox geblazen.

Kabels gecontroleerd of ze wel goed vastzaten.

De Xbox loopt met name vast bij het laden van een spel, dan loopt hij vast en moet ie gereset worden.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:20:14 #288
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_42862259
Wordt ie erg heet tijdens het laden (dus heter dan je zou verwachten)?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_42923942
Hallo allemaal,

Ik heb nogal wat problemen met Richard Burns Rally. Iedere keer valt na een minuut of drie spelen het geluid uit, maar als ik daarna in windows kom, heb ik wel gewoon geluid uit WinAmp enzo. Heb al mijn drivers geupdate en het spel al opnieuw geinstalleerd en daarna gepatched. Heeft iemand hier een oplossing voor dit probleem?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_43118277
Ik heb sinds vandaag Brothers in Arms: Road to Hill 30 in huis en nu wil ik het dus spelen alleen krijg ik in het begin een zwart scherm wel met geluid. Daarna krijg ik een mannetje in beeld en een rood balkje en die begint te laden. Dan hoor ik allemaal geschiet en geschreeuw maar het beeld gaat niet verder. Als ik escape druk stopt het geluid wel en als ik dan weer escape druk begint het weer.

Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het wel kan spelen?
pi_43130855
Niemand???
pi_43132766
Klinkt naar een videokaart probleem.
Update je videodrivers eens en installeer de nieuwste patch van BIA
pi_43132896
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:20 schreef Ulreazj het volgende:
Klinkt naar een videokaart probleem.
Update je videodrivers eens en installeer de nieuwste patch van BIA
Kan je hier een kleine uitleg van geven hoe je dat doet??
pi_43136015
1 bij het spel ironstorm kan ik als ik hem installeer en opstart geen toetsinstellingen veranderen, dan crasht het spel en wordt ik teruggegooit naar desktop.
het betreft de wanadoo edition ( ) van het spel
ik heb het nu als volgt opgelost:
de laatste usa patch downloaden en daar een nocd crack overheen gegooit..
iemand die een betere oplossing heeft?

2 Lock on:
mekkert om cd/dvd emulation software found terwijl ik een originele cd heb
  woensdag 1 november 2006 @ 14:33:44 #295
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_43136881
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:04 schreef mschol het volgende:
1 bij het spel ironstorm kan ik als ik hem installeer en opstart geen toetsinstellingen veranderen, dan crasht het spel en wordt ik teruggegooit naar desktop.
het betreft de wanadoo edition ( ) van het spel
ik heb het nu als volgt opgelost:
de laatste usa patch downloaden en daar een nocd crack overheen gegooit..
iemand die een betere oplossing heeft?

2 Lock on:
mekkert om cd/dvd emulation software found terwijl ik een originele cd heb
heb je ook geen emulation software draaien (ook al is het spel zelf origineel en wordt er op dat moment geen dvd/cd geëmuleerd)?
Ik heb een keer gelezen dat SCSI drives voor problemen kunnen zorgen:
quote:
StarForce also blocks the use of SCSI optical drives when IDE optical drives are present in the system, since most optical drive emulators currently work by simulating SCSI drives. StarForce, however, will authenticate discs from a SCSI optical disc drive if there are no IDE optical disc drives installed in the system; a weak point, since a system with the IDE optical drives unplugged can run the protected program from a mounted CD or DVD image.
http://en.wikipedia.org/wiki/StarForce
pi_43137120
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:33 schreef Devolution het volgende:

[..]

heb je ook geen emulation software draaien (ook al is het spel zelf origineel en wordt er op dat moment geen dvd/cd geëmuleerd)?
dat zou betekenen dat ik deamon tools eraf moet gooien..
en dat terwijl ik het s[pel notabene net nieuw heb gekocht
ik run echter zeer veel apps + games via gemounte cd's in deamon tools
pi_43914963
Ja beste mensen ik heb het volgende probleem.
Ik heb dus de add on van Rome total war geinstaleerd.
Maar nu start ik hem via menu op vraagt ie om andere cd/dvd dus probeer ik die van Rome total war krijg ik weer de zelfde melding
Iemand hier ervaring mee?
Ja ik heb gekocht.
Alvast bedankt
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_43960588
tja stop je de dvd die hij vraagt ook in de lezer die hij zegt, bijv doe hem in G dan moet het ook echt g zijn (voorals je meerdere drives hebt) ene emulations uit kan geen kwaad

@ Stansfield
al gelukt op drivers te installeren en BIA te spelen?

@Ulreazj
applause voor alles, super tof dat je gewoon hier zit mensen te helpen.
chogquir in sc2
pi_43962260
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 14:19 schreef Herr_M het volgende:
tja stop je de dvd die hij vraagt ook in de lezer die hij zegt, bijv doe hem in G dan moet het ook echt g zijn (voorals je meerdere drives hebt) ene emulations uit kan geen kwaad

@ Stansfield
al gelukt op drivers te installeren en BIA te spelen?

@Ulreazj
applause voor alles, super tof dat je gewoon hier zit mensen te helpen.
Nee, ik heb net die ene geluidskaart die niet werkt bij BIA. Heb hem maar aan mijn broertje gegeven.
pi_43963019
hmm, maar je hebt wel oke beeld, je video kaart was wel oke? ik dacht namelijk dat je een video probleem had
chogquir in sc2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')