Is al gelukt, toch bedankt 14.gifquote:Op woensdag 27 september 2006 13:30 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Game hosten via internet of LAN ?
Heb je een router?
Ok.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:03 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Is al gelukt, toch bedankt 14.gif
1: Is dat niet een oud spel uit 97? Als dat zo is , moet je eens proberen te draaien met Dos Box of een andere emulator.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:31 schreef mschol het volgende:
ik hgeb 2 problemen:
1 wanneer ik pandemonium probeer op te starten dan krijg ik de melding dat ik glide.dll mis.
is het mogelijk om glide toch op mijn geforce 6800 te laten renderen/emuleren?
2 wanneer ik slipstream 5000 opstart en ik wil mijn joystick (een logitech Extreme 3d Pro) configureren krijg ik de melding dattie geen joystick kn vindnen op de gameport (logisch aangezien het een usb joystick is) iemand daar een workaround voor?
Paar vraagjes :quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:22 schreef Lanvin het volgende:
Ik krijg GTA Vice City niet meer aan de praat, ik wil um opstarten en dan krijg ik de foutmelding:
Kan Entrypoint van procedure Ddentry12 niet vinden in DLL bestand DDraw.DLL
Ik heb inmiddels mijn directX geupdate, hij mist alleen het bestand D3D8.dll en deze is na het updaten ook niet erbij, is dit het probleem? Of ligt het ergens anders aan? Bij een vorige installatie van deze pc (hij is geformatteerd) draaide ie nog gewoon, dus hardware moet goed zijn, alles is geupdate.
1 dat zou ik nog kunnen proberen maar aangezien het een windows spel betreft heb ik daar waarschijnlijk bar weinig aan..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:16 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
1: Is dat niet een oud spel uit 97? Als dat zo is , moet je eens proberen te draaien met Dos Box of een andere emulator.
2: Dat zal het spel niet ondersteunen.
1: Je kunt ook de compatibiliteitsmodus proberen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:33 schreef mschol het volgende:
[..]
1 dat zou ik nog kunnen proberen maar aangezien het een windows spel betreft heb ik daar waarschijnlijk bar weinig aan..
2 aangezien je een usb printer via een omweg kan laten aan merken als printer op lpt1 zijn er workarounds beschikbaar wat betreft usb apparaten.
ik vroeg me dus af of ik het zelfde truukje ook voor een usb joystick kan doen...
vind et namelijk wel matig dat ik SS5000 niet kan spele met joystick...
Is dat een vraag?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:31 schreef jors het volgende:
mijn Network acces disk loopt vast:S?
ik heb het probleem al gevondenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is dat een vraag?
Of een constatering?
Anders zou iets meer info wel leuk zijn
Kan je hier een kleine uitleg van geven hoe je dat doet??quote:Op woensdag 1 november 2006 12:20 schreef Ulreazj het volgende:
Klinkt naar een videokaart probleem.
Update je videodrivers eens en installeer de nieuwste patch van BIA
heb je ook geen emulation software draaien (ook al is het spel zelf origineel en wordt er op dat moment geen dvd/cd geėmuleerd)?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:04 schreef mschol het volgende:
1 bij het spel ironstorm kan ik als ik hem installeer en opstart geen toetsinstellingen veranderen, dan crasht het spel en wordt ik teruggegooit naar desktop.
het betreft de wanadoo edition () van het spel
ik heb het nu als volgt opgelost:
de laatste usa patch downloaden en daar een nocd crack overheen gegooit..
iemand die een betere oplossing heeft?
2 Lock on:
mekkert om cd/dvd emulation software found terwijl ik een originele cd heb
http://en.wikipedia.org/wiki/StarForcequote:StarForce also blocks the use of SCSI optical drives when IDE optical drives are present in the system, since most optical drive emulators currently work by simulating SCSI drives. StarForce, however, will authenticate discs from a SCSI optical disc drive if there are no IDE optical disc drives installed in the system; a weak point, since a system with the IDE optical drives unplugged can run the protected program from a mounted CD or DVD image.
dat zou betekenen dat ik deamon tools eraf moet gooien..quote:Op woensdag 1 november 2006 14:33 schreef Devolution het volgende:
[..]
heb je ook geen emulation software draaien (ook al is het spel zelf origineel en wordt er op dat moment geen dvd/cd geėmuleerd)?
Nee, ik heb net die ene geluidskaart die niet werkt bij BIA. Heb hem maar aan mijn broertje gegeven.quote:Op dinsdag 28 november 2006 14:19 schreef Herr_M het volgende:
tja stop je de dvd die hij vraagt ook in de lezer die hij zegt, bijv doe hem in G dan moet het ook echt g zijn (voorals je meerdere drives hebt) ene emulations uit kan geen kwaad
@ Stansfield
al gelukt op drivers te installeren en BIA te spelen?
@Ulreazj
applause voor alles, super tof dat je gewoon hier zit mensen te helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |