abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juni 2006 @ 13:54:17 #201
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39000888
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:51 schreef Niwa het volgende:

[..]

Blue Screen of Death.
Dat je hele PC uitvalt zeg maar.
Oh kijk eens aan... Is er geen log ergens te vinden??
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_39001026
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:54 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Oh kijk eens aan... Is er geen log ergens te vinden??
Niet dat ik weet.
Is er geen patch oid?
I wonder if I can borrow more of Jogy's loose change unnoticed?
  maandag 19 juni 2006 @ 14:01:48 #203
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39001173
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:58 schreef Niwa het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.
Is er geen patch oid?
Niet dat ik weet....
Ik las dit wel:
quote:
3. Windows XP Themes
Certain Windows XP themes can cause Fable to either run incorrectly or not at all. The easiest way to fix this is to change the theme back to the default (“Windows XP”) theme. To do this: -
- On the desktop, Right-Click and open ‘Properties’.
- Select the ‘Themes’ tab.
- On this page, click on the arrow of the ‘Theme’ drop-down box.
- Select ‘Windows XP’.
- Click on ‘Apply’, followed by ‘OK’. The theme will now be changed.
Bron

En natuurlijk al je drivers en shit updaten, defragmenteren, antispyware run doen etc. etc.
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_39001545
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:01 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Niet dat ik weet....
Ik las dit wel:
[..]

Bron

En natuurlijk al je drivers en shit updaten, defragmenteren, antispyware run doen etc. etc.
Thema veranderen werkte niet, ik ga nu alles updaten en scannen enzo.
pi_39003253
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:12 schreef Niwa het volgende:

[..]

Thema veranderen werkte niet, ik ga nu alles updaten en scannen enzo.
Heeft ook niet geholpen.
  maandag 19 juni 2006 @ 15:11:45 #206
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39003406
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:07 schreef Niwa het volgende:

[..]

Heeft ook niet geholpen.
Tja, dan moet je maar een mailtje sturen naar Lionhead of een berichtje plaatsen op de Boards daaro.
Succes er nog mee
LastFM
pi_39004497
.
  maandag 19 juni 2006 @ 15:44:40 #208
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39004542
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:43 schreef Niwa het volgende:
.
Ohja, je kan ook een crack proberen maar daar mag ik je geen linkje van geven...
LastFM
pi_39004724
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:44 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ohja, je kan ook een crack proberen maar daar mag ik je geen linkje van geven...
Werkt ook niet.
  maandag 19 juni 2006 @ 15:50:58 #210
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_39004765
Post je Dxdiag eens.
LastFM
pi_39286606
Ok een vraag.

Gister heb ik een VGA kabel voor de 360 gekocht. Werkt top. Maar 1 probleem. Geluid.
Ik speel nu met geluid door de TV maar vindt dit eigenlijk raar. Dus ik zoeken en zoeken, afijn. Ik heb nog een redelijk oude Philips stereo speakerset (http://img.epinions.com/images/opti/22/00/653720-elec_lg-resized200.jpg).

Nu is het probleem echter dat ik de vga kabel niet aan kan sluiten op de speaker. Het irritante is dat de speaker via een male plug de PC ingaat. En die heb ik net weer niet. Dus ik ben op zoek naar een oplossing hiervoor.

Ik kan het helaas niet beter uitleggen aangezien ik 0,0% verstand hiervan heb.
Ik hou van mezelf en dat gevoel is wederzijds..
pi_39469755
Ik heb WarHammer DarkOmen.
Dit is een geweldig spel, wel al wat ouder.
Maar ik krijg dit niet onde windows xp en windows 2000 gedraaid.
Het spel doet grafisch moeilijk, het ziet er niet uit en het beeld flikkert heer erg in het spel.
Is er mischien een patch voor dit spel zodat het te spelen is onder windows 2000 of windows xp?

Of moet ik echt een VM machine gaan maken met Windows 98?
History became legend, legend became myth.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 15:58:46 #213
142108 Birri
Jouw mattie
pi_39824098
Ik krijg deze error steeds als ik een game start bij Pariah:

PH Build [2005.04.14.00.32]

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2130 MHz with 510MB RAM
Video: MOBILITY RADEON 9200

Assertion failed: Cache.Records.Num() [File:Src\XUtil.cpp] [Line: 357]

History:

Wat moet ik doen?
  zaterdag 29 juli 2006 @ 17:25:35 #214
65945 Cascade
Green changed to White
pi_40301397
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 15:58 schreef Birri het volgende:

...

Wat moet ik doen?
Zo'n melding zegt niet veel. Werkt Pariah wel als je de safe mode van het spel probeert?
In Absentia Lucis Tenebrae Vincunt
pi_40312953
Zojuist heb ik Baldur's Gate en de expansie Tales of the Sword Coast geinstalleerd. Dit is een compilatie set, het originele spel is van 1998 ofzo en mijn CD's zijn te beschadigd, maar ik heb deze tot een paar maanden geleden altijd zonder problemen kunnen gebruiken.

Nu krijg ik bij deze DVD-versie de melding "This version can only run on an English language operating system".
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen of omzeilen? Ik heb het trouwens gewoon bij Bol.com besteld en er stond niets bij over dat je Windows XP in het Engels zou moeten hebben ofzo.

Bvd!
pi_40315604
quote:
Op zondag 30 juli 2006 01:27 schreef Marieke_S het volgende:
Zojuist heb ik Baldur's Gate en de expansie Tales of the Sword Coast geinstalleerd. Dit is een compilatie set, het originele spel is van 1998 ofzo en mijn CD's zijn te beschadigd, maar ik heb deze tot een paar maanden geleden altijd zonder problemen kunnen gebruiken.

Nu krijg ik bij deze DVD-versie de melding "This version can only run on an English language operating system".
Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen of omzeilen? Ik heb het trouwens gewoon bij Bol.com besteld en er stond niets bij over dat je Windows XP in het Engels zou moeten hebben ofzo.

Bvd!
heb je al geprobeerd om de land instelling van windows naar engels te veranderen?
pi_40324263
quote:
Op zondag 30 juli 2006 09:06 schreef mschol het volgende:

[..]

heb je al geprobeerd om de land instelling van windows naar engels te veranderen?
Hij doet het!!

Ik had hem eerst op Engels, UK gezet. Toen kwam ie opeens met "This version will only work in the US and Canada". Ook goed, heb ik die er ook maar ingezet. Inmiddels heb ik een zeskoppige party gerolled dus ik ga de Sword Coast op...

Heel erg bedankt voor de tip!
  maandag 31 juli 2006 @ 20:34:30 #218
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_40362920
Na ergens iets te hebben gelezen over Jagged Alliance 2 ben ik het ook weer gaan spelen en het is weer zo gaaf als vroeger

Alleen nu zit ik dus aardig ver, zit nu in de links boven sector van Meduna.. daar kom ik helaas een crash tegen
In die sector staan voor zo ver ik weet 2 tanks, daarvan heb ik er nu eentje gesloopt, maar als ik die tweede sloop dan crasht JA2 naar de desktop
Iemand die hier misschien iets op weet?

Ik heb de originele JA2 nederlandse versie 1.02
verder heb ik nog de TILECACHE map van iemand gekregen omdat ik anders crashen kreeg met granaten enzo. Dit was waarschijnlijk de tilecache map van een engelse versie.
Dus iemand die mij kan helpen, ik wil het nu eens uitspelen
Hoe dik is dat dan wel niet?
pi_40376335
ik heb age of empires 3 maar ik kom niet verder dan de post-industrial age
ik weet niet of het er mee te maken heeft maar mijn homecity is 17 weet iemand hoe ik verder kan??
pi_40381368
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:36 schreef Ricy het volgende:
ik heb age of empires 3 maar ik kom niet verder dan de post-industrial age
ik weet niet of het er mee te maken heeft maar mijn homecity is 17 weet iemand hoe ik verder kan??
volgens mij moet je home city een bepaald level hebben om hoger in age's te kunnen komen...
pi_40800727
na de instalatie van Starcraft herkent mijn PC de CD niet meer
instaleren doet ie gewoon mar zodra ik wil spelen herkent ie em niet meer
en als ik Broodwar erin stop en dan gewoon 'campaign' klik vraagt ie om welke campaign je wil spelen dan klik ik op 'Starcraft Original' en dan krijg ik dezelfde foutmelding
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:49:38 #222
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40800765
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:48 schreef mini-lellan het volgende:
na de instalatie van Starcraft herkent mijn PC de CD niet meer
instaleren doet ie gewoon mar zodra ik wil spelen herkent ie em niet meer
en als ik Broodwar erin stop en dan gewoon 'campaign' klik vraagt ie om welke campaign je wil spelen dan klik ik op 'Starcraft Original' en dan krijg ik dezelfde foutmelding
No-cd Crack downloaden
LastFM
pi_40800791
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:49 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

No-cd Crack downloaden
no-cd crack?
  maandag 14 augustus 2006 @ 17:52:46 #224
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40800851
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:50 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

no-cd crack?
Een .exe van het spel waarmee je de originele .exe vervangt waardoor het spel niet meer om de cd vraagt.
LastFM
pi_40801528
Beste medegamers,

Ik heb het spel age of empires II gold edition geinstalleerd en als ik hem opstart. Dan krijg ik na het loading-scherm de windows foutmelding:

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?
Ik las iets over dat een te snelle processor hebben de oorzaak kan zijn. Met welk programma kan ik er voor zorgen dat het spel dan toch afspeeld.

BVD

PS. Het spel is origioneel
pi_40803328
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 18:15 schreef Gallacher het volgende:
Beste medegamers,

Ik heb het spel age of empires II gold edition geinstalleerd en als ik hem opstart. Dan krijg ik na het loading-scherm de windows foutmelding:

[afbeelding]

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?
Ik las iets over dat een te snelle processor hebben de oorzaak kan zijn. Met welk programma kan ik er voor zorgen dat het spel dan toch afspeeld.

BVD

PS. Het spel is origioneel
ik heb precies hetzelfde probleem en ook bij een origineel
pi_40805382
Via google is geen oplossing te vinden. Maar mijn vermoeden dat mijn pc te snel is lijkt wel te kloppen. Is hier ene oplossing voor? Een emulator ofzo?
pi_40931373
Bij verschillende spellen (onderandere worms world party en mayhem) loopt mijn computer totaal vast, het menu etc werkt wel, maar na het laden van een level gaat het mis, het beeld word zwart maar de achtergrond muziek doet het wel, geen enkele toetsencombinatie haalt iets uit, beeld blijft zwart en dan kan ik de pc weer resetten.

Iemand een idee wat het kan zijn? Directx gelijk maar geupdate tot laatste versie, creatiever ben ik helaas niet. (pc: xp2500+, 896mb ram, 128mbvideo, 200gig, winxp pro)
pi_40936721
Medieval Total War.

Ik heb de Total War Eras box gekocht.
Na installatie werken Shogun en ook alle Rome spellen wel.

Medieval weigert. Ik krijg de melding: Runtime Error. R6025 Pure Virtual Function Call.
Direct na de titel gebeurd dit.

Ik heb al geprobeerd om het virtueel geheugen aan te passen, of door windows te laten beheren.
Ook heb ik mijn beeldscherminstellingen al gewijzigd.
PC is Pentium 4 2,8 g.
512mb
Nvidia 6800 series videokaart.
Creative soundblaster live
Meer dan genoeg vrije ruimte op de harde schijf.
Windows XP Pro met servicepack2.

Iemand tips hoe ik deze kan laten werken?

Bedankt alvast
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_41047212
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 17:52 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Een .exe van het spel waarmee je de originele .exe vervangt waardoor het spel niet meer om de cd vraagt.
enne...waar kan je die downloaden?
pi_41048077
quote:
Op vrijdag 18 augustus 2006 14:19 schreef Balthar het volgende:
Medieval Total War.

Ik heb de Total War Eras box gekocht.
Na installatie werken Shogun en ook alle Rome spellen wel.

Medieval weigert. Ik krijg de melding: Runtime Error. R6025 Pure Virtual Function Call.
Direct na de titel gebeurd dit.

Ik heb al geprobeerd om het virtueel geheugen aan te passen, of door windows te laten beheren.
Ook heb ik mijn beeldscherminstellingen al gewijzigd.
PC is Pentium 4 2,8 g.
512mb
Nvidia 6800 series videokaart.
Creative soundblaster live
Meer dan genoeg vrije ruimte op de harde schijf.
Windows XP Pro met servicepack2.

Iemand tips hoe ik deze kan laten werken?

Bedankt alvast
dit kom ik tegen op de site van microsoft:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;125749
het lijkt haast op een programmeer fout.
kopieer de melding die je hebt gegeven in google en kijk wat er nog meer uit komt (genoeg resultaten namelijk
pi_41052083
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 00:32 schreef mschol het volgende:

[..]

dit kom ik tegen op de site van microsoft:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;125749
het lijkt haast op een programmeer fout.
kopieer de melding die je hebt gegeven in google en kijk wat er nog meer uit komt (genoeg resultaten namelijk
Dank je,
Ik heb dat ook gedaan, maar er worden verschillende oorzaken / oplossingen genoemd voor verschillende programma's.
De oplossingen die gegeven werden bij games heb ik allemaal al geprobeerd.

De oplossing van Microsoft met debugbreak etc. klinkt goed, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.
pi_41052330
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 07:30 schreef Balthar het volgende:

[..]

Dank je,
Ik heb dat ook gedaan, maar er worden verschillende oorzaken / oplossingen genoemd voor verschillende programma's.
De oplossingen die gegeven werden bij games heb ik allemaal al geprobeerd.

De oplossing van Microsoft met debugbreak etc. klinkt goed, maar ik zou niet weten hoe ik dat moet doen.
dat van MS kan je waarshijnlijk niet zelf doen want volgens mij moet dit via de source code
pi_41054277
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 08:09 schreef mschol het volgende:

[..]

dat van MS kan je waarshijnlijk niet zelf doen want volgens mij moet dit via de source code
Hmmm. Voor 1 oud spel iets teveel van het goede.
Maar er zijn zat mensen die Medieval draaien onder XP, blijft gek.
pi_41078785
ik heb nba live 2000 (oud, kan dus wel) gedownload, crack erop, maar dan komt de melding 'drive c is an invalid CD-ROM drive'. Hoe los ik dit probleem op?
pi_41081000
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 23:38 schreef Beanstalk het volgende:
ik heb nba live 2000 (oud, kan dus wel) gedownload, crack erop, maar dan komt de melding 'drive c is an invalid CD-ROM drive'. Hoe los ik dit probleem op?
geen crack gebruiken..
waarschijnlijk faket de crack namelijk dat c een cd speler is en dat je het spel dus speelt vana een cd speler???
en dan nog gedownload + crack not done here...
pi_41108196
gaat over simcity 4 deluxe:
ik installeer em
start em op..
werkt top...
draai de 2 patches SKU2 atch + de Bat patch (ik kan geen links plaatsen naar urls aangezien deze worden beschermd)
start em op
werkt top
doe 1 plugin in document & settings map
start op..
doet een tijd niks (laad het laad scherm zien, in windows alsof hij cd leest)
vervolgens crasht hij op een tmp bestand..
en dan is de install dood en kan ik em opnieuw installeren
De error:
quote:
Faulting application simcity 4.exe, version 1.1.640.0, faulting module ~df394b.tmp, version 0.0.0.0, fault address 0x000548ed.
ik zou nu niet meer weten wat het zou kunnen zijn
enige wat ik zo nog ga proberen is om de plugin in de install folder te zetten en niet onder my documents

update
ook als ik direct na het patchen wil opstarten doet hij dit niet

het lijkt erop als ik een verse install heb en ik laat de exe niet crashen moet ik telkens als ik een plugin erbij plaats de pc herstarten
dit heb ik vroeger nooit gehad..

--edit2--

het open en dicht doen van de cd lade lijkt voldoende te zijn om het spel weer werkende te krijgen als ik een plugin heb geplaatst...
WTF is hier aan de hand ?????

[ Bericht 17% gewijzigd door mschol op 23-08-2006 22:17:35 ]
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 22:55:52 #238
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_41208445
Ik heb vandaag SC chaos theory gekocht en hij loopt steeds vast.
Bij het eerste level dat die ene kerel die brug overkomt en zijn maatje terug gaat, daarna bij het naar beneden gaan over de stenen,
Daarna 3 keer bij dat geschiet, in dat kleine groje met die storende TV en de "trap".
dit is allemaal in de eerste 2 minuten zeg maar spelen.
Nu heb ik hem voor de 3e keer opnieuw geinstalleerd en alles netjes geregged en nu voor de 8e keer het spel opnieuw opstarten en kijken wat er dan gebeurdt, daarna morgen maar terugbrengen.

Ik heb ook al de update gedaan van SC naar 1.05 eu en mijn PC gecleaned.
Ik heb trouwens het volgende.

Intel Pentium 4 3.0
1GB RAM
128MB N6600GT ASUS
ASUS mobo
Creative SB live Plat. eerste generatie, 6 jaar terug ongeveer.
Windows XP SP2
pi_41354252
heb dus hulp nodig,
met battlefield 2,
het spel valt steeds uit eerst werd de hele computer gereset dat is voorbij heb een lagere resolutie gebruikt.

maar nu valt bf2 nog wel'' gewoon''

bijv. ik schiet en het is tik blijft hangen en sluit zichzelf af

ik heb al een hoop geprobeert direct x nieuwe drivers enz.

een vriend zei dat er dan nix aan te doen is dus....
jullie zijn mijn laatste redding...

bij voorbaat dank

je kan je antwoord hier geven of mij mailen @ basvsronaldo@hotmail.com
dankjewel
pi_41391554
heb van mn opleiding week extra vakantie gekregen ideaal..en dacht och weet je wat koop een pc game om de natte dagen door te komen.
ik fifa 2006 gekocht, blijkt dat mn dvd station naar de maan is..ik nieuwe halen(a open 16x) spel geinstalleerd alles gaat goed. ik start t spel op, kan ik in t menu niks selecteren omdat de keuze opties constant voorbij blijven komen. voorbeeld. bij taalkeuze kan ik niet met de pijltjes een taal kiezen maar flitsen de talen constant door, alsof ik steeds t linkerpijltje ingedrukt hou. vervolgens moet ik een land om te spelen kiezen flitsen alle landen ook voorbij alsof ik t linkerpijltje ingedrukt hou. ik toetsenbord ff uitgetrokken om te kijken of t aan mn toetsenbord ligt maar blijft t zelfde. ook na het uitzetten en weer aanzetten van pc. blijft dit gebeuren. weet iemand wat ik hiermee moet doen? thnx
ReAl MeN WeAr PiNk.
  zaterdag 2 september 2006 @ 14:47:13 #241
145708 4gent_Orang3
alle vrouwen zijn bi
pi_41423506
Voor Commandos Strike Force:
Wie nog speeld: Iedere keer als ik een multiplayer game start en het level is geladen krijg ik bericht: The host has left the game, you're left alone. Please find another session.
O.i.d.

Hoe kan ik dit oplossen?
pi_41584930
Medievalt Total War Gold Edition:
Het spel start gewoon op, ik kan de campaign en de landen selecteren, maar als ik op continue klik dan krijg ik een laadvenster te zien, en dan crasht het spel naar de desktop en kan ik weer het spel opnieuw opstarten. Ik krijg geen melding oid te zien, en mijn pc voldoet aan alle requirements.
Children of the night. What music they make.
pi_41593003
Heb Shogun geinstalleerd, en die deed het goed. Maar net bgon het scherm te flikkeren/flashen
Children of the night. What music they make.
  donderdag 7 september 2006 @ 22:09:30 #244
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_41598122
Goeiedag!

Ik heb zojuist NHL 2005 geinstalleerd op mijn 1.3 Ghz Athlon met 512 KB (ik hoop dat ik het goed zeg) en hij herkent mijn Saitek p220 Digital Gamepad niet.

Als ik de GP ingeplugd heb bij het opstarten zoeft hij in het opstartscherm door de opties heen zonder dat ik iets kan kiezen. Als ik hem niet inplug kan ik, met de muis, gewoon uit het menu kiezen (ook nadat ik de Gamepad heb ingeplugd ná het opstarten) maar hij ziet dan geen Gamepad. Alleen een Keyboard.

Wat moet ik doen?
pi_41598255
herkent windows je gamepad wel goed?
start -> configuratiescherm -> gamecontrollers
  donderdag 7 september 2006 @ 22:14:29 #246
70881 Abe_Lenstra
pi_41598312
quote:
Op donderdag 7 september 2006 22:13 schreef mschol het volgende:
herkent windows je gamepad wel goed?
start -> configuratiescherm -> gamecontrollers
Yup, da's geen probleem
  donderdag 7 september 2006 @ 23:31:57 #247
70881 Abe_Lenstra
pi_41601251
Herstel: Het spel herkent mijn P220 Gamepad wel maar hij draait helemaal dol. maw de cursor schiet razendsnel langs alle opties.

Ik heb dit eens met GTA Vice City gehad maar dat was alleen ingame en kon ik simpel verhelpen door mijn joystick, die in een andere port ook aangesloten was, eruit te halen. Dat helpt hier dus niet.

Het maakt overigens niet uit in welke port ik de P220 gamepad stop. Ik heb de pc na installatie van NHL2005 ook opnieuw opgestart maar niks helpt.....
pi_41648967
bij call of juarez krijg ik als ik het start:

CoJ.exe - Toepassingsfout
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000018). Klik op OK om de toepassing te beendigen.

Hij zei wel dat me videokaart niet goed genoeg was maar zou een spel helemaal niet opstarten als je de goeie videokaart niet heb?
pi_41649017
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 15:44 schreef RacerDKB het volgende:
bij call of juarez krijg ik als ik het start:

CoJ.exe - Toepassingsfout
Kan de toepassing niet juist initialiseren (0xc0000018). Klik op OK om de toepassing te beendigen.

Hij zei wel dat me videokaart niet goed genoeg was maar zou een spel helemaal niet opstarten als je de goeie videokaart niet heb?
als hij een fnctie wil aanroepen die niet bestaat (door een niet goede videokaart) zou het best migelijk zijn
pi_41840312
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:49 schreef Niwa het volgende:

[..]

Werkt ook niet.
Gebruik je Windowsblinds?
Ik heb namelijk ook FTLC gespeeld en heb er een maand over moeten doen voordat ik hem aan de praat kreeg. Gewoon ff over de diverse fora lurken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')