abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36220759
quote:
Op zondag 19 maart 2006 00:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Mohaa wil niet connecten met geen enkele server... Hoe komt dit?
het spel wel internet acces gegeven in je firewall??
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_36225717
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 01:15 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

het spel wel internet acces gegeven in je firewall??
Yep. Maar moest je ook niet van die patches installeren?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_36242162
Hallo iedereen, Sinds kort heb ik Wolfenstein Enemy Territory geinstaleerd op mijn pc (windows xp) ik heb vaker spellen gehad wel aardig grote zoals America's Army 'die had ik vorige week nog maar al weer verwijderd' zelf die deed het perfect.. maar Wolfenstein ET de intro werkt goed maar dan klik je verder om het te wille spelen dan schokt hij alleen maar reageerd de muis na 5 sec zo ong. Ik vind raar omdat AA het wel goed doet en andere spelen ook maar deze niet en heb al andere drivers gedownload en een Patch ofzo ervoor. maar blijf hetzelfde probleem! het is zo'n freeware game die je overal kan downloade is dacht ik niet te koop.. heb van elke site keer gedownload omdat misschie aan de download lag maar bij me vrienden werkt deze game wel.. HELP!!!
  woensdag 22 maart 2006 @ 12:43:33 #104
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_36260847
Trekt je pc het wel? goede videokaart/processor etc?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_36272970
Moet toch wel America's army, fifa 2005, Hidden and dangerous, Return to the castle, GTA vice city, Need for speed underground, een heleboel demo's van 80000 spellen. maar dit spel niet:S
pi_36286605
Ik heb het spel Crashday, maar hij werkt niet op mijn pc. Ik krijg steeds de melding

"assertion failed!

DifuseShader
(file ..\propcore\engine.cpp, line 173

Track Stack:"

Volgens de website van Atari zou die het gewoon moeten doen met mijn video kaart, en ik heb ook al een patch gedownload. WEet iemand wat er nog meer mee mis kan zijn? of wat die melding nou precies inhoud?
___
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_36293311
Bij mijn gaat Final Fantasy 7 flippen, wanneer ik aan die chocobo races wilt meedoen. Ik heb een zekere xp patch 1.4 geprobeerd. Helaas, zonder resultaat.

Weet iemand de oplossing.
  donderdag 23 maart 2006 @ 20:40:21 #108
122567 Cheesecake
Is het Sjors?
pi_36307852
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik heb problemen met een computerspel, The Sims 2. Iedere keer als ik een Sim tot een actie wil aanzetten, of zij zelf een actie ondernemen, dan voeren zij die actie of helemaal niet uit, of maar gedeeltelijk om vervolgens terug te springen naar waar zij stonden. Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?
pi_36418302
sorry dubbel
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_36517665
Door marc26klundert - Thursday 23 March 2006 20:11

Als Ik Wolfenstein Opstart dan staat er in mijn Console:

ET 2.55 win-x86 May 27 2003
----- FS_Startup -----
Current search patch:
C:\PROGRA~1\WOLFEN~1\etmain\pak1.pk3 (10 files)
C:\PROGRA~1\WOLFEN~1\etmain\pak0.pk3 (3725 files) C:\PROGRA~1\WOLFEN~1\etmain\mp_bin.pk3 (4 files) C:\PROGRA~1\WOLFEN~1/etmain

--------------------------------------------------
3739 files in pk3 files
execing default.cfg
couldn’t exec language.cfg
execing profiles/Marc26klundert/etconfig.cfg
couldn’t exec autoexec.cfg
Hunk_Clear: reset the hunk ok
…detecting CPU, found Intel Pentium III
Bypassing CD checks
----- Client Initialization -----
----- Initializing Renderer ----
------------------------------------
----- Client Initialization Complete -----

Ik begrijp allemaal niet wat er staat misschien kan iemand nu zien wat het probleem is waarom hij niet werkt

alvast bedankt
Marc
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:16:14 #111
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_36538415
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef marc26klundert het volgende:
Bypassing CD checks
Dat klinkt niet helemaal zuiver, Marc Heb je het spel gekocht? Of alleen gedownload?
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  maandag 3 april 2006 @ 18:25:30 #112
145250 hellmania
hells back!
pi_36615001
ik heb weer wat anders dan iedereen, net een nieuwe wifi adaptor voor de ds doet ie het niet!!! plz help me!
char:hallyse
town:newvill
friendcode: acww:5369-3938-8727
pi_36637879
Het is een freeware game ofzo.. volgens mij kan je het alleen maar downloaden! omdat de makers er aan werkten om gewoon spel te maken en toen maar besloten om gewoon gratis op internet te zette om online te kunnen spelen.. dus ik weet niet! bij vrienden werkt het wel en hebben het ook gedownload. ik vind zo leuk spel en wil het echt hebben het is echt mijn spel.. marja het werkt niet en heel veel andere wel de laatste die ik had was America's Army was 3 weken geleden heb net verwijderd en werkte wel goed alleen vond niet zo erg leuk.. wie kan me helpen!
  dinsdag 4 april 2006 @ 16:54:37 #114
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_36644972
Oh, het is Enemy Territory Ik dacht dat het Return to castle wolfenstein was... Nee ok dan is het goed Maar een oplosing weet ik niet..
  woensdag 5 april 2006 @ 21:06:52 #115
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_36688424
Mijn probleem betreft Theme Park voor de pc. Weet iemand van een patch of fix voor de bug met die handymen (schoonmakers)? Regelmatig blijven er een paar vastzitten (hele kleine rondjes rennen) op plekken waar ze alle ruimte hebben. Ik raap ze dan op en zet ze weer neer, maar nog geen minuut later is het weer zover.
  woensdag 5 april 2006 @ 23:33:18 #116
129868 Tequila.Sunrise
My Words Are Weapons.
pi_36693949
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 13:15 schreef marc26klundert het volgende:
Het is een freeware game ofzo.. volgens mij kan je het alleen maar downloaden! omdat de makers er aan werkten om gewoon spel te maken en toen maar besloten om gewoon gratis op internet te zette om online te kunnen spelen.. dus ik weet niet! bij vrienden werkt het wel en hebben het ook gedownload. ik vind zo leuk spel en wil het echt hebben het is echt mijn spel.. marja het werkt niet en heel veel andere wel de laatste die ik had was America's Army was 3 weken geleden heb net verwijderd en werkte wel goed alleen vond niet zo erg leuk.. wie kan me helpen!
Jij bedoelt vast en zeker Wolfenstein: Enemy Territory..!!

lol daar doe ik pro gamen

ok de volgende oplossingen zijn:

-Patch: Enemy Territory 2.60 Patch

-PB updaten: program files >> wolfenstein - enemy territory >> pb >> "pbweb" even laten updaten (duurt ongeveer 5 minuten, en het is normaal als hij een fout geeft zoals "removing file")

-Poorten openzetten: de poorten 27950 t/m 27970, dat moet voldoende zijn (poorten openzetten doe je doormiddel van NAT: virtual servers of port forwarding) www.portforward.com << uitleg staat op deze site voor je poorten te configuren

-instelling: je moet ook in je instelling punkbuster aanzetten !!!! en je moet een type verbinding kiezen ( maak niet egt uit welke maar zou kiezen voor cable omdat je ET dan beter speelt, heeft met je config te maken )

En jah t kom is wel is voor dat je internet/modem/router niet geschikt is voor ET (ET = enemy territory), ET is neit zomaar een game, er zijn talloze mogelijkheden met deze game (daarom is hij ook nog steeds zo populair, zelfs op clansbase ) dus test het ook is als t neit lukt op de pc van je pa of iwe dan ook

this me doing a trickjump in public (ME = X-cut!oner' / now know as eXe or X)

alvast succes
pi_36693999
Kijk eens in de thread over ET hier op Fok!

Maar wat gebeurt er dan? Kan je niet spelen? Krijg je geen lijst met servers?

edit
Tequila was me voor
Ik zie trouwens geen reet op dat plaatje
Children of the night. What music they make.
  woensdag 5 april 2006 @ 23:43:54 #118
129868 Tequila.Sunrise
My Words Are Weapons.
pi_36694242
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:34 schreef DeHovenier het volgende:

Maar wat gebeurt er dan? Kan je niet spelen? Krijg je geen lijst met servers?

edit
Tequila was me voor
Ik zie trouwens geen reet op dat plaatje
ken kloppen mijn config is special afgesteld voor gamen maar tegelijkertijd worden mij screens donker (btw voor de mensen die "radar" kennen, 2 spawn axis... boven op de balken geklomen.... )

anyway dat die geen server ken zien is een veel voorkomend probleem eeen maat van mij heeft dat ook, en als ik op zoeken druk dan klapt bij iederen de internet eruit (HEH GDV WAT DOE JE?!!!!! @#*^$ zegt pa dan )
  woensdag 5 april 2006 @ 23:54:35 #119
129868 Tequila.Sunrise
My Words Are Weapons.
pi_36694581
quote:
Op woensdag 5 april 2006 23:34 schreef DeHovenier het volgende:
daar zit al een slotje op
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 17:34 schreef marc26klundert het volgende:
Hallo iedereen,
een vriend van mij heeft Wolfenstein Enemy Territory op de pc (windows xp) het spel werkt perfect bij hem.. en ik speel het vaak en ik dacht die moet ik ook op mijn pc hebben "ook een windows xp zoals hij heeft. ik heb al een heleboel spellen gedownload zoals Wolfenstein Return to the castle en GTA vice city, FIFA 2005, Hidden And Dangerous 1 en 2, America's Army, Hitman Contr., en nog een aantal. maar ik wil zo graag wolfenstein ET en dus download ik die het ging heel goed het downloaden en instaleren ook.. maar ik start het op de intro van het filmpje begin te spelen echt perfect ik wacht maar je kan dan ook klikken tot het filmpje is afgelopen en dan kom je in het menu scherm waar je je profiel aan moet maken maar als ik in dat scherm ben dan reageert me muis pas na 5 sec en het schokt steeds.. vrienden zeiden dat het ligt aan je videokaart maar vind zo gek dat dan al die andere spellen sommie nog wel groter en alles die meer vragen die doen het perfect zoals bijv America's army. en deze doet het niet.. ik ben half uur bezig geweest om naar een server te komen maar is gewoon niet te doen. weet iemand hier iets van af wat het probleem is? of oplossing! ik heb het spel ook van andere site gedownload omdat misschien aan de download lag. maar blijf het zelfde
is het trouwens dit probleem..??

anyway zoals ik al zei... ET is een gevoelige game....

Als je ken, zet je muis dan op een USB poort en niet op de PS/2 poort (USB is sneller)

misschien staan in jouw windows instellingen de opties van je muis niet goed (configuratie scherm >>printers en andere hardware >> muis >> en daar ff kijken of je instellingen wel goed staan)

Ook al geprobeerd een beetje met resolutie's te kloten... wil soms wel is helpen en maybe ff je video driver updaten (heb wel wat ervaring mee gehad dat games daardoor t niet goed deden )

anyway probeer dit is eerst ff... en anders vraag je weer waarmee ik je misschien ken helpen
pi_36700447
Heb sinds dinsdag eindelijk een 360..

alleen heb een probleem met Ridge Racer 6

als ik daarmee online ga.. heb ik tijdens het rijden de hele tijd LAG/Stotteren

terwijl ik dit met GRAW niet heb en ik met RR6 wel gewoon voice kan doen zonder stotteren.

Heb geprobeerd om alle porten open te zetten naar mijn 360 (deze gaf bij NAT aan open). Maar ook dit hielp niet.

Is dit een bug?
In de ban van de mods.
  donderdag 6 april 2006 @ 10:38:07 #121
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_36700686
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:30 schreef rihago het volgende:
Heb sinds dinsdag eindelijk een 360..

alleen heb een probleem met Ridge Racer 6

als ik daarmee online ga.. heb ik tijdens het rijden de hele tijd LAG/Stotteren

terwijl ik dit met GRAW niet heb en ik met RR6 wel gewoon voice kan doen zonder stotteren.

Heb geprobeerd om alle porten open te zetten naar mijn 360 (deze gaf bij NAT aan open). Maar ook dit hielp niet.

Is dit een bug?
Als het aan je poorten lag zou je volgens mij niet eens verbinding kunnen maken. Kun je een andere server proberen? Als er lag is zou je bijna denken dat je een andere versie van het spel hebt dan de andere spelers (meer handshaking)
  vrijdag 7 april 2006 @ 13:45:37 #122
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_36737103
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 21:56 schreef ErikT het volgende:
Hoi! Medal of Honour gekocht en geïnstalleerd. Maar hij doet t niet.
Hij zegt:
[..]

Misschien is mn monitor te groot ofzo
drivers of anders direct X
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 19:18 schreef Jajong het volgende:
Jo,

import ps2 gekocht, beeld is zwart/wit. Vriend van mij heeft bij dezelfde site dezelfde 'soort' ps2 besteld, en bij hem is t beeld niet zwart/wit. Me TV is net een jaar oud en is toch vrij state-of-the-art... In systeemconfiguratie switchen tussen RGB output en die andere haalt niks uit, ik denk ik vraag t hier eerst voordat ik weer zo'n RGB kabel oid moet aanschaffen..

BVD

Ok.. Kleine update.. Op de TV in de woonkamer doet ie t WEL, terwijl die tv veel ouder is.. wtf
Import PS2 is waarschijnlijk NTSC, sommige merken tv's kunnen zowel PAL (europees systeem) als NTSC draaien.
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 23:16 schreef Devolution het volgende:

[..]

Dat klinkt niet helemaal zuiver, Marc Heb je het spel gekocht? Of alleen gedownload?
is een gratis spel... kun je downloaden via de site van Splash Damage (de ontwikkelaar van het spel) of bij aanverwante gaming sites

[ Bericht 33% gewijzigd door PainDivine op 07-04-2006 15:26:35 ]
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:23:13 #123
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_36738315
-deze post kan woren verwijderd, opmerking boven ingevoegd -

[ Bericht 92% gewijzigd door PainDivine op 07-04-2006 15:25:10 ]
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they make a vacuum cleaner.
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:23:32 #124
145212 PainDivine
(( (o_)(_o) ))
pi_36740232
-ook deze verwijderen, bvd opemrking ook boven ingevoerd, sorry voor de posts )
  vrijdag 7 april 2006 @ 21:20:25 #125
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_36750773
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:45 schreef PainDivine het volgende:
is een gratis spel... kun je downloaden via de site van Splash Damage (de ontwikkelaar van het spel) of bij aanverwante gaming sites
Ja ik ken het, ik heb het spel zelf ook. Maar ik dacht even dat het om Return To Castle Wolfenstein ging ipv ET
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')