Ports open?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:23 schreef Verbal het volgende:
Nou, mijn BF1942 doet iets wèl, waarvan ik liever niet heb dat 'ie het doet, namelijk haperen bij onlinen. Deed 'ie nooit, en nu om de zoveel seconden hapert het kreng, wat mijn scores danig de soep in helpt. Neerstorten omdat het spel effe stottert terwijl jij met een bombing run bezig bent en zo. Is nu sinds een week of anderhalf het geval.
Waar kan dit mee te maken hebben? Toevallig met de snelheidsverhoging van Chello, dat mijn netwerkkaart daar geen raad mee weet of zo? Bij Speedtest heb ik dit soort scores:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Jan 7 2006 om 10:22:14 UTC+0100)
Download : 708.2 KByte/sec
Upload : 112.1 KByte/sec
Connection : 1198.0 Conn/min
Dus daar zou het niet aan moeten liggen, toch?
Iemand enig idee? Alvast bedankt.
V.
Mijn PC was de afgelopen jaren niet te langzaam, dus dat zal het niet zijn. Ik heb idd ZoneAlarm, maar dat had ik hiervoor ook al, dus dat lijkt mij ook vreemd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 10:56 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ports open?
Firewall?
En anders is je pc waarschijnlijk te langzaam
Hebbie een router?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mijn PC was de afgelopen jaren niet te langzaam, dus dat zal het niet zijn. Ik heb idd ZoneAlarm, maar dat had ik hiervoor ook al, dus dat lijkt mij ook vreemd.
Ports open... tsja, geen idee. Vast wel. Hoe kom je erachter en hoe los je dat op?
V.
Je kunt ook XP opdracht geven het spel te behandelen alsof het windows 98 is, heb je dat al geprobeerd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:21 schreef Bismarck het volgende:
Ik had onlangs Tony Hawk's Pro Skater 2 uit de kast getrokken om te spelen, blijkt dat het spel alleen onder Windows 98 draait. Mijn desktop draait al weer sinds jaar en dag op Windows XP. Is er een tool (ik denk aan zoiets als Daemon Tools, de virtuele cd/dvd drive) waarmee je het spel doet geloven dat je Windows 98 draait. Of zijn er patches op het web waarmee je THPS2 kan draaien onder Windows XP?
Waarom die smiley? BF1942 heerschtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:28 schreef peristilius het volgende:
Probeer het anders ook even in het BattleField 1942 topic, misschien kijkt er nog wel iemand naar.
Verbal,quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Je kunt ook XP opdracht geven het spel te behandelen alsof het windows 98 is, heb je dat al geprobeerd?
V.
rf kabelsquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:55 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn NES doet het niet. Ik heb vandaag een nieuwe adapter gekocht bij een Fok!ker omdat mijn oude adapter kapot is. Het rode lampje brandt wel, maar als de tv automatisch gaat zoeken naar het kanaal voor de NES, dan vindt 'ie niks. Handmatig zoeken werkt ook niet. En alle kabeltjes zitten in het juiste gaatje
Inferieure beeldkwaliteit (a/v poort is veel beter), en je moet de 'zender' opzoekenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:06 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er mis met rf kabels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |