Heb me vandaag maar eens een originele CD van Warcraft III gekocht (¤15 vind ik geen geld voor zo'n mooi spel en zoiets heb ik dan ook rgaag origineel). Kwam thuis, heb 't me fijn geïnstalleerd, de nieuwste patch/update van Battle.net afgehaald en begon dus met spelen...
...om na een half uurtje gewoon uit 't spel geflikkerd te worden door een FATAL ERROR, zoals deze:
![]()
En dit blijft doorgaan. Ik kan letterlijk nog geen half uurtje spelen omdat ik elke keer door FATAL ERRORs het spel uitgesodemieterd wordt. Soms krijg ik de melding al als ik War3.exe start alvorens ik bij het hoofdscherm ben.
Blizzard heeft hier al een uitgebreid stuk over op de website staan (http://www.blizzard.com/support/?id=awr0649p), dat 9 stappen beschrijft hoe je het eventueel kan oplossen/waar je aan moet voldoen.
- Ik heb de laatste versie/patch van Warcraft 3
- Mijn systeemeisen zijn ruim voldoende (AMD Athlon 3000+, 512 MB DDR400 RAM, 256 MB GFX)
- Ik heb het war3.reg bestand (van stapje 2 op de Blizzard link van hierboven) gedownload en uitgevoerd
- Mijn DirectX en drivers zijn in orde
- Mijn RAM werkt prima aangezien ik wel gewoon met andere programma's/games kan werken
- Heb op dit moment geen speciale codecs geïnstalleerd
- Heb al geprobeerd -opengl of -swtnl in de snelkoppeling te zetten (stapje 7 van de Blizzard link van hierboven) maar dat werkte dus helemáál niet
etcetera...
Ook ben ik al op tig site's via Google terechtgekomen (vooral fora) waar mensen zaten die hetzelfde prolbeem hadden/hebben, maar een oplossing staat d'r in geen een van de gevallen bij.
Wie o wie kan me hiermee helpen? 'k wordt hier hartstikke gek van.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tuvai.net op 12-01-2006 01:01:17 ]