abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 januari 2006 @ 10:23:51 #26
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_33792204
Nou, mijn BF1942 doet iets wèl, waarvan ik liever niet heb dat 'ie het doet, namelijk haperen bij onlinen. Deed 'ie nooit, en nu om de zoveel seconden hapert het kreng, wat mijn scores danig de soep in helpt. Neerstorten omdat het spel effe stottert terwijl jij met een bombing run bezig bent en zo. Is nu sinds een week of anderhalf het geval.

Waar kan dit mee te maken hebben? Toevallig met de snelheidsverhoging van Chello, dat mijn netwerkkaart daar geen raad mee weet of zo? Bij Speedtest heb ik dit soort scores:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Jan 7 2006 om 10:22:14 UTC+0100)

Download : 708.2 KByte/sec
Upload : 112.1 KByte/sec
Connection : 1198.0 Conn/min

Dus daar zou het niet aan moeten liggen, toch?

Iemand enig idee? Alvast bedankt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_33792574
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 10:23 schreef Verbal het volgende:
Nou, mijn BF1942 doet iets wèl, waarvan ik liever niet heb dat 'ie het doet, namelijk haperen bij onlinen. Deed 'ie nooit, en nu om de zoveel seconden hapert het kreng, wat mijn scores danig de soep in helpt. Neerstorten omdat het spel effe stottert terwijl jij met een bombing run bezig bent en zo. Is nu sinds een week of anderhalf het geval.

Waar kan dit mee te maken hebben? Toevallig met de snelheidsverhoging van Chello, dat mijn netwerkkaart daar geen raad mee weet of zo? Bij Speedtest heb ik dit soort scores:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Sat Jan 7 2006 om 10:22:14 UTC+0100)

Download : 708.2 KByte/sec
Upload : 112.1 KByte/sec
Connection : 1198.0 Conn/min

Dus daar zou het niet aan moeten liggen, toch?

Iemand enig idee? Alvast bedankt.

V.
Ports open?
Firewall?
En anders is je pc waarschijnlijk te langzaam
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:30:49 #28
136 V.
pi_33796405
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 10:56 schreef DjDev het volgende:

[..]

Ports open?
Firewall?
En anders is je pc waarschijnlijk te langzaam
Mijn PC was de afgelopen jaren niet te langzaam, dus dat zal het niet zijn. Ik heb idd ZoneAlarm, maar dat had ik hiervoor ook al, dus dat lijkt mij ook vreemd.

Ports open... tsja, geen idee. Vast wel. Hoe kom je erachter en hoe los je dat op?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 8 januari 2006 @ 18:02:27 #29
136 V.
pi_33838191
Anyone?
Ik heb het inmiddels getimed: precies elke 2 minuten doet hij het.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_33839158
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:30 schreef Verbal het volgende:

[..]

Mijn PC was de afgelopen jaren niet te langzaam, dus dat zal het niet zijn. Ik heb idd ZoneAlarm, maar dat had ik hiervoor ook al, dus dat lijkt mij ook vreemd.

Ports open... tsja, geen idee. Vast wel. Hoe kom je erachter en hoe los je dat op?

V.
Hebbie een router?
Donder ZoneAlarm er eens af...het kan zijn dat ZoneAlarm gewoon raar doet... (dat gebeurt wel een bij sommige anti virus programma/Firewall's )
  zondag 8 januari 2006 @ 22:37:09 #31
136 V.
pi_33848874
Nee, geen router.
En als ik geen ZA heb, wa moek dan kwa vuurmuur?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:58:07 #32
136 V.
pi_33901605
Schopje

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_33909096
Probeer het anders ook even in het BattleField 1942 topic, misschien kijkt er nog wel iemand naar.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  woensdag 11 januari 2006 @ 10:21:31 #34
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_33931459
Ik had onlangs Tony Hawk's Pro Skater 2 uit de kast getrokken om te spelen, blijkt dat het spel alleen onder Windows 98 draait. Mijn desktop draait al weer sinds jaar en dag op Windows XP. Is er een tool (ik denk aan zoiets als Daemon Tools, de virtuele cd/dvd drive) waarmee je het spel doet geloven dat je Windows 98 draait. Of zijn er patches op het web waarmee je THPS2 kan draaien onder Windows XP?

Ik behelp me in de tussentijd met Tony Hawk's Pro Skater 3 maar ik vind hem niet half zo leuk als deeltje 2.
That's...Montgomery Clift, honey!
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:16:00 #35
136 V.
pi_33932736
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 10:21 schreef Bismarck het volgende:
Ik had onlangs Tony Hawk's Pro Skater 2 uit de kast getrokken om te spelen, blijkt dat het spel alleen onder Windows 98 draait. Mijn desktop draait al weer sinds jaar en dag op Windows XP. Is er een tool (ik denk aan zoiets als Daemon Tools, de virtuele cd/dvd drive) waarmee je het spel doet geloven dat je Windows 98 draait. Of zijn er patches op het web waarmee je THPS2 kan draaien onder Windows XP?
Je kunt ook XP opdracht geven het spel te behandelen alsof het windows 98 is, heb je dat al geprobeerd?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 11 januari 2006 @ 11:17:16 #36
136 V.
pi_33932774
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:28 schreef peristilius het volgende:
Probeer het anders ook even in het BattleField 1942 topic, misschien kijkt er nog wel iemand naar.
Waarom die smiley? BF1942 heerscht

Maarreh, het zou maar zo een algemeen probleem kunnen zijn, dus ik ben in DIG ook al aan het vragen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:26:33 #37
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_33950259
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:16 schreef Verbal het volgende:

[..]

Je kunt ook XP opdracht geven het spel te behandelen alsof het windows 98 is, heb je dat al geprobeerd?

V.
Verbal,

Bedankt voor je reactie. Ik heb getracht het spel onder diverse compatibiliteitsmodussen te draaien. Geen succes. Even googlen op de foutmelding (0xc00000005) die ik krijg als ik het spel probeer te starten leverde het volgende resultaat op: site met forum. Op dat forum zit een ook een persoon met het zelfde probleem die later in hetzelfde forum een oplossing aanreikt. Hij heeft een patch gevonden waarmee THPS2 wel onder Windows XP moet draaien. En ja, het werkt. Ik kan weer even vooruit. Nogmaals dank voor de input.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_33961830
Heb me vandaag maar eens een originele CD van Warcraft III gekocht (¤15 vind ik geen geld voor zo'n mooi spel en zoiets heb ik dan ook rgaag origineel). Kwam thuis, heb 't me fijn geïnstalleerd, de nieuwste patch/update van Battle.net afgehaald en begon dus met spelen...

...om na een half uurtje gewoon uit 't spel geflikkerd te worden door een FATAL ERROR, zoals deze:

En dit blijft doorgaan. Ik kan letterlijk nog geen half uurtje spelen omdat ik elke keer door FATAL ERRORs het spel uitgesodemieterd wordt. Soms krijg ik de melding al als ik War3.exe start alvorens ik bij het hoofdscherm ben.

Blizzard heeft hier al een uitgebreid stuk over op de website staan (http://www.blizzard.com/support/?id=awr0649p), dat 9 stappen beschrijft hoe je het eventueel kan oplossen/waar je aan moet voldoen.

- Ik heb de laatste versie/patch van Warcraft 3
- Mijn systeemeisen zijn ruim voldoende (AMD Athlon 3000+, 512 MB DDR400 RAM, 256 MB GFX)
- Ik heb het war3.reg bestand (van stapje 2 op de Blizzard link van hierboven) gedownload en uitgevoerd
- Mijn DirectX en drivers zijn in orde
- Mijn RAM werkt prima aangezien ik wel gewoon met andere programma's/games kan werken
- Heb op dit moment geen speciale codecs geïnstalleerd
- Heb al geprobeerd -opengl of -swtnl in de snelkoppeling te zetten (stapje 7 van de Blizzard link van hierboven) maar dat werkte dus helemáál niet
etcetera...

Ook ben ik al op tig site's via Google terechtgekomen (vooral fora) waar mensen zaten die hetzelfde prolbeem hadden/hebben, maar een oplossing staat d'r in geen een van de gevallen bij.

Wie o wie kan me hiermee helpen? 'k wordt hier hartstikke gek van.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tuvai.net op 12-01-2006 01:01:17 ]
pi_33971869
Denk dat ik het probleem opgelost heb....

Ik heb m'n ouwe RAM geheugen (DDR400 (pc2700) 512 MB) vervangen door een nieuwe DDR512 (pc3200) 512 MB. Heb net een uur achter elkaar gespeeld zonder d'r uitgeflikkerd te worden.
pi_33977702
Heb ik net King Kong gekocht, geinstalleerd en begonnen met spelen kom ik tot de conclusie dat er een gigantische auto-aim op zit (pc versie).

Kan ik dit niet veranderen ? Dit is namelijk gewoon triest om te spelen zo
  vrijdag 13 januari 2006 @ 11:32:18 #41
136739 RandomReader
Save the cheerleader, get laid
pi_34007376
Zit ik eindelijk weer eens lekker nostalgisch Red Alert 2 te spelen. Heerlijk te genieten, totdat ik hoor "Incoming Transmission", vervolgens zie je Lt. Zofia (ofzo) en loopt dat %$^@#%^@!& ding vast... Al 4x achter mekaar geprobeerd!!!! Weet iemand hier wat tegen? Thnx...
Ik wil een plaatje posten!
  maandag 16 januari 2006 @ 10:18:15 #42
139154 DoNirvana
Nir fucking vana
pi_34113624
Beste Lezers

Sinds kort heb ik een probleem met het online game van Call of Duty 2,
ik heb echt al van alles geprobeerd, maar iig ik kan zeg maar joinen
ik kan ook wel iets van een half uur spelen als het niet meer of minder is.

Maar dan opeens blijft hij in een keer hangen en moet ik me pc opnieuw opstarten
eerder deed hij het wel gewoon maar toen crashte een keer mijn HDD en toen deed
hij het niet meer.

En de singel player heb ik zonder een keer vast te lopen kunnen uitspelen.

Mijn specs zijn:

Asus A7V600-x
AMD AThlon 2400+
Geforce FX5900
1024 MB DDR400
200 GB Sata schijf

Wie kan mij hiermee helpen want het is echt ontiechelijk irritant.

Alvast bedankt,
[TK] Marshall valvestate 8200e
Marshalls to da bône
pi_34124860
Hallo allemaal!
Ik schaam me eigenlijk kapot dat ik dit moet posten (Vrouwen en techniek;))... Ik weet ook niet 100% zeker of hier nu in het goede topic zit en misschien is het al vaker gevraagd en heb ik er overheengelezen...
In ieder geval!:
Het zit zo: ik heb de xbox van mijn vriend geleend voor op mn kamer.. alles aangesloten enzo.. maar hoe kom ik in godsnaam op het externe kanaal waar ik het menu kan zien? :$ Ik heb alles geprobeerd (want ja, thuis weet ik wel gewoon hoe het moet hoor, dus ik weet van de verschillende standen van de tv en knopjes óp de tv en afstandsbediening, maar die zijn er dus niet :S) het is een vrij oude tv, kan het daar aan liggen? En wat is hiervoor de oplossing?
Als ik mn DVD speler aanzet, schakelt de tv automatisch over naar het DVD-kanaal.. waarom gebeurt dat bij de xbox niet?

Ik post het dus hier, omdat ik het te beschamend vind om aan mn vriendje te vragen, want dan lacht hij me toch uit en dat is niet leuk :p
pi_34125776
Daarvoor kan je beter in dit topic terecht Sterrre:

[Xbox] deel 140: een GROOTSE console!

Zet je TV op 0 en ga dan nog wat kanalen omlaag, als het goed is kom je hem dan wel tegen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_34137862
T lukt allemaal niet hoor, dr is zelfs al een man bij wezen kijken maar ik ga wel naar het xbox topic.. volgens mij ligt het gewoon aan mn tv trouwens...
pi_34416866
Ik heb een tijd geleden BF2 gedownload en geinstalleerd. Nu vond ik het jammer dat ik niet online kon spelen, dus heb ik het spel origineel gekocht.
Alleen is het probleem; ik kan de gedownloade versie niet verwijderen, en de originele niet installeren. Er komt geen foutmelding of wat dan ook, alleen de setup van de (un)installatie start niet. Weet iemand wat ik moet doen?
Want omdat.
pi_34453683
Mijn NES doet het niet . Ik heb vandaag een nieuwe adapter gekocht bij een Fok!ker omdat mijn oude adapter kapot is. Het rode lampje brandt wel, maar als de tv automatisch gaat zoeken naar het kanaal voor de NES, dan vindt 'ie niks. Handmatig zoeken werkt ook niet. En alle kabeltjes zitten in het juiste gaatje
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:56:46 #48
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34514060
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:55 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn NES doet het niet . Ik heb vandaag een nieuwe adapter gekocht bij een Fok!ker omdat mijn oude adapter kapot is. Het rode lampje brandt wel, maar als de tv automatisch gaat zoeken naar het kanaal voor de NES, dan vindt 'ie niks. Handmatig zoeken werkt ook niet. En alle kabeltjes zitten in het juiste gaatje
rf kabels

Is er hier trouwens iemand die oppai slider 2 op de pc aan de praat weet te krijgen? Bij mij crasht-ie vlak na launch. Verkeerde patch ofzo?
pi_34520407
Wat is er mis met rf kabels?
Children of the night. What music they make.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 17:20:17 #50
114005 Blood_Money
where is the money?
pi_34523295
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:06 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is er mis met rf kabels?
Inferieure beeldkwaliteit (a/v poort is veel beter), en je moet de 'zender' opzoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')