quote:Love is Hell pt. 1 is al uit op CD en deel 2 is er misschien al...en anders volgende week....op LP zijn ze alleen samen uitgebracht en op CD apart
Op vrijdag 5 december 2003 22:58 schreef placebeau het volgende:[..]
zijn die niet alleen op plaat te verkrijgen?
heb helaas geen platenspeler
quote:oke, dan voeg ik deze zeker toe aan mijn eindejaarslijstje
Op vrijdag 5 december 2003 23:23 schreef ForrestX het volgende:[..]
Love is Hell pt. 1 is al uit op CD en deel 2 is er misschien al...en anders volgende week....op LP zijn ze alleen samen uitgebracht en op CD apart
Love Is Hell pt. 2 is inmiddels ook uit (op cd); "I See Monsters" is één van de beste nummers die ik tot nu toe van 'em heb gehoord...
Dit is mooi. Dit is prachtig. Dit is fantastisch Dit is......Shadowlands, World War 24, Wonderwall, I See Monsters, Hotel Chelsea Nights, English Girls Approximately. Ik ben net verliefd op het ene nummer of het volgende dient zich al aan.
Ik had al wat nummers van het i-net, maar nu ik de albums in huis heb ben ik helemaal overtuigd. Ryan Adams kan het nog wel. Rock 'N Roll alleen aanschaffen om af en toe wakker te worden. De Love Is Hell albums om te genieten, te zwelgen, te dromen en af en toe een beetje te huilen. Mooi, mooi, mooi.....
quote:Ik zit al een jaar te luisteren naar de bootleg van het concert in Groningen, waar ik ben geweest. Prachtig concert, met een prachtige uitvoering van "I See Monsters"
Op zondag 7 december 2003 19:22 schreef habermas het volgende:
Love Is Hell pt. 2 is inmiddels ook uit (op cd); "I See Monsters" is één van de beste nummers die ik tot nu toe van 'em heb gehoord...
Tranentrekkend mooi!!
quote:is die bootleg nog te krijgen...het is er destijds helemaal bij in geschoten om die zaak ff te bellen...
Op zondag 7 december 2003 23:22 schreef Puur het volgende:[..]
Ik zit al een jaar te luisteren naar de bootleg van het concert in Groningen, waar ik ben geweest. Prachtig concert, met een prachtige uitvoering van "I See Monsters"
Tranentrekkend mooi!!
de foto's zijn van zijn site dus het zal wel beter gaan ja...quote:Op woensdag 7 april 2004 21:55 schreef annoh het volgende:
lekkere foto's....
hopen dat het nu weer goed gaat
zie ook: http://www.ryan-adams.com/quote:Love Is Hell in stores May 4th .
The complete album as Ryan originally conceived it. Love is Hell will be released in the states on May 4th, internationally May 3rd .
-Visit iTunes to get the Ryan Adams exclusive Moroccan Role EP featuring:
"Ah, Life"
"I'm Coming Over"
"Don't Even Know Her Name"
- Ryan is recovering form fall and working on material for upcoming release.
nou, ik ben vertrokken van gold, en heb daarna heartbreaker eens gehoord, maar vond er niet veel aan.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:26 schreef methodmich het volgende:
Toch haalt Gold het m.i. niet bij Heartbreaker.
De serie Friends? Kan me er wel wat bij voorstellen hoor dat hij daar fan van is. De beste man gaat er altijd prat op dat hij, ondanks het feit dattie wel 20 liedjes op een dag schrijft, een heel gewone jongen is.quote:Op maandag 10 mei 2004 00:42 schreef Geminis het volgende:
Het topic leeft niet echt he... best jammer.
Overigens, heeft hij zijn eigen site platgegooid wegens het overlijden van... Friends![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |