Het ging dan aanvankelijk ook om Arabisch uitziende mensen die er geen reet mee te maken hadden maar puur om uiterlijk werden aangevallen...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:05 schreef Vitalogy het volgende:
Je kan in de reportage die Disorder hierboven gepost heeft wel zien hoe de situatie is.
Ik heb eigenlijk totaal geen medelijden met die Libanezen. Ik zou eigenlijk ook niet weten waarom, zij zijn net zo hard aan het rellen.
Parijs is anders Australie niet . die Aussies zijn gestoord en racistischquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:44 schreef Seneca het volgende:
[..]
Jij moet je eens niet zo met twee maten meten, hypocriet mannetje. Destijds met de rellen in Parijs kon je wel begrip opbrengen voor de relschoppers. Mensen zoals jij hebben een metersdikke plaat gewapend beton voor hun kop.
Als je goed kijkt dan zie je dat de Aussies een leb molestrerenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:01 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Oh nee?
http://www.smh.com.au/ffx(...)llery__470x312,0.jpg
ja ook. die vrouw in de bus die verbrand werd en de man die dood werd geschopt voor de ogen van zijn kinderen toen hij bij zijn huis een in de fik gestoken prullenbak wilde blussen. dat geweld keur ik ook niet goed, net als het geweld tegen toevallig passanten. ik zou wel graag zien dat er een nieuw soort strandwacht komt met mensen die die libaneze gasten hun poten breken. hoewel ik denk dat de libanezen zich wel twee keer zullen bedenken om dit jaar naar het strand te gaan om te gaan rellen en vrouwen voor hoer uit te maken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Parijs is anders Australie niet . die Aussies zijn gestoord en racistisch
ging Parijs op blanke fransen molestreren ???
![]()
![]()
![]()
Ik zie een stuk of 5 Libanezen 3 blanken molesteren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Als je goed kijkt dan zie je dat de Aussies een leb molestreren
dat was een incident gepleegd door 5 jongerenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ook. die vrouw in de bus die verbrand werd en de man die dood werd geschopt voor de ogen van zijn kinderen toen hij bij zijn huis een in de fik gestoken prullenbak wilde blussen. dat geweld keur ik ook niet goed, net als het geweld tegen toevallig passanten. ik zou wel graag zien dat er een nieuw soort strandwacht komt met mensen die die gasten hun poten breken. hoewel ik denk dat de libanezen zich wel twee keer zullen bedenken om dit jaar naar het strand te gaan om te gaan rellen en vrouwen voor hoer uitmaken.
Ja, dat valt niet goed te keuren. Maar die Libanezen doen er nog een schepje boven op door een onschuldige neer te steken.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:06 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het ging dan aanvankelijk ook om Arabisch uitziende mensen die er geen reet mee te maken hadden maar puur om uiterlijk werden aangevallen...
dat is geen incident meki, dat maakt deel uit van een emmer vol incidenten, die hoe vreemd, een keer vol is.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:10 schreef Meki het volgende:
[..]
dat was een incident gepleegd door 5 jongeren
maar Australie zijn ze bezig met duizenden mensen
Hehehe en de Aussies dan ??
Hoe weet je dat ??? dat ze Libanezen zijn ??quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:09 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik zie een stuk of 5 Libanezen 3 blanken molesteren.
Ja zak in de poep jongen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ??? dat ze Libanezen zijn ??
En de Aussies doen een schepje boven erop door met Duizenden man alle buitenlanders molestrerenquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:11 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja, dat valt niet goed te keuren. Maar die Libanezen doen er nog een schepje boven op door een onschuldige neer te steken.
meki, hou nou eens op met het goedpraten en probeer ook eens, net als ik, hand in eigen boezem te steken, nee het is niet goed dat een groep australiėrs willekeurige gekleurden pakt, nee het is niet goed wat een groep libanezen daar doet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ??? dat ze Libanezen zijn ??
volgens de bron wel .quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat is geen incident meki, dat maakt deel uit van een emmer vol incidenten, die hoe vreemd, een keer vol is.
Ho ho niet alle buitenlanders he.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:13 schreef Meki het volgende:
[..]
En de Aussies doen een schepje boven erop door met Duizenden man alle buitenlanders molestreren
wat fijn dat je ze allebei vergelijkt![]()
welke bron dude? lees je eens in. die gasten terroriseren badplaats na badplaats. al jaren!quote:
Ik lees hier alleen over Lebs terwijl de Aussies zijn begonnen terwijl Aussies ergere dingen doen maar nee Lebs die zijn daarvoor verantwoordelijk ervoorquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meki, hou nou eens op met het goedpraten en probeer ook eens, net als ik handin eigen boezem te steken, nee het is niet goed dat een groep australiėrs willekeurige gekleurden pakt, nee het is niet goed wat een groep libanezen daar doet.
wat is Niet-Australisch volgens jou ??quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ho ho niet alle buitenlanders he.
Op Nu.nl zie ik een incident staan . dat ze 2 strandwachters hadden geslagen niet meer en niet minderquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke bron dude? lees je eens in. die gasten terroriseren badplaats na badplaats. al jaren!
Een hard werkende chinees die een restaurant opent bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:16 schreef Meki het volgende:
[..]
wat is Niet-Australisch volgens jou ??
nogmaals, ik ben het absoluut niet eens met jouw actie---> reactie gedachte, daarbij hinkelen we op twee benen. je doet net of mensen het bloed onder de nagels wordt gehaald, al jaren, door een stel lieve, niets verkeerd doende jochies inplaats van een stel achterlijke losgeslagen kutbarbaren.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:15 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik lees hier alleen over Lebs terwijl de Aussies zijn begonnen terwijl Aussies ergere dingen doen maar nee Lebs die zijn daarvoor verantwoordelijk ervoor
dat was de spreekwoordelijke druppel meki. als je je wat meer zou verdiepen zal je zien dat er nog heel wat incidentjes vooraf gegaan zijn aan dit walgelijke feit. mensen pikken het niet langer.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Op Nu.nl zie ik een incident staan . dat ze 2 strandwachters hadden geslagen niet meer en niet minder
Die is ook de slachtoffer want Aussies pakken elke buitenlander aanquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:18 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Een hard werkende chinees die een restaurant opent bijvoorbeeld.
Nietesquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Die is ook de slachtoffer want Aussies pakken elke buitenlander aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |