abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33020809
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die snap ik ff niet...
Moet je heel goed nadenken. Er zijn namelijk ook rellen geweest met de aboriginals, echter het zijn geen moslims. Kennelijk is het rellen niet alleen aan moslims toebesteed (zoals we ook weer vandaag zien)
Allah Al Watan Al Malik
pi_33020885
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:11 schreef Viajero het volgende:

[..]

Is heel makkelijk, direct op het vliegveld zie je ze al. Er zijn flink veel Aziaten in Australië.
Toch vreemd dat juist een aantal aziaten een flink aantal Aussies hebben opgeblazen. Dat was kennelijk minder erg dan zo'n beachfight tussen een aantal libanezen en strandgassies, aan de reacties te zien dan.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 december 2005 @ 18:17:36 #53
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33020886
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Moet je heel goed nadenken. Er zijn namelijk ook rellen geweest met de aboriginals, echter het zijn geen moslims. Kennelijk is het rellen niet alleen aan moslims toebesteed (zoals we ook weer vandaag zien)
de aboriginals hadden dan ook reden om land op te eisen. is zie de vergelijking met moslims niet zo snel, ook niet als ik zo hard nadenk dat mijn neus er van gaat bloeden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_33020914
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de aboriginals hadden dan ook reden om land op te eisen. is zie de vergelijking met moslims niet zo snel, ook niet als ik zo hard nadenk dat mijn neus er van gaat bloeden.
Het is ook geen vergelijking, het is een reactie op een post waarin wordt voorgesteld dat het aan moslims ligt. In australie vlot het ook niet met aboriginals, dat wil niet zeggen dat het hun fout is. Au contraire zelfs in dit geval.

Godslasteraar stelt "dat het niet vlot met moslims", wat zegt dat over moslims dan Godslaseraar?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 december 2005 @ 18:19:56 #55
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33020949
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Nooit iets aan gebeurt? Daar worden al sinds decennia miljarden in gestopt. Maar het maakt geen ene flikker uit.
Zo'n beetje als een rijke werkende vader die er niet voor z'n kinderen kan zijn en ze af en toe iets leuks geeft.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  maandag 12 december 2005 @ 18:20:55 #56
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33020975
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is ook geen vergelijking, het is een reactie op een post waarin wordt voorgesteld dat het aan moslims ligt.
oh ok. dan stop ik verder met denken.
pi_33021488
Ze moeten deze maar weer eens updaten

http://www.reference.com/browse/wiki/List_of_riots
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 december 2005 @ 18:40:01 #58
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33021537
Ripoff van Calella:
quote:
Daily Telegraph (Surry Hills, Australia), Dec. 6, 2005

“Get off our beach. This is our beach. We own it.”

These are the fighting words a group of thugs spoke to three North Cronulla surf lifesavers before bashing them on a sunny Sunday afternoon.

The attack has disgusted Sutherland Shire residents and surf lifesavers who volunteer their time to protect the lives of beachgoers.

Cronulla locals say in the past three years a large influx of youths have travelled from Sydney’s west to the beachside to intimidate beachgoers and start fights.

During the October long weekend, police were called to North Cronulla three times over several hours to defuse a large-scale stand-off between and visiting gangs and locals.

Surf Lifesaving Sydney rescue services manager Stephen Leahy said it was common for Middle Eastern men from western Sydney to taunt Cronulla surf lifesavers by stealing their equipment, making idle threats and kicking balls at them.

Some regular Cronulla beachgoers said that the behaviour of Middle Eastern groups was so offensive, they opted to travel to other beaches instead.

Clare Mooney and Kristie Keith, both 21, of Campbelltown said they had been visiting Cronulla for years but were now planning to travel to Wollongong for a peaceful beach outing. After spending yesterday at Cronulla, they said they were sick of being covered with sand while almost being hit by youths playing football over their heads.

“We said we’ll go back to Wollongong next week so we don’t have to put up with these yobbos,” Ms Mooney said.

The latest incident occurred at 3pm on Sunday when three lifesavers, aged 15, 19 and 20, were walking from the beach to the surf club at the end of their shift.

They were approached by four men of Middle Eastern appearance, aged in their late teens or early 20s, who initiated a verbal confrontation.

One of the men king-hit the 19-year-old, who fell back and struck a metal picket fence, sustaining a cut and being knocked unconscious.

Eight to 10 other men then joined the original four.

Some of these men tried to stop the fight but others continued bashing the lifeguards.

The 20-year-old suffered facial bruising and a damaged jaw and the 15-year-old suffered bruising to the face.

Police yesterday pledged extra beach patrols of Cronulla.

Original article

(Posted on December 8, 2005)
Dit was dus de aanleiding (waarschijnlijk). Libaneze gangs die de stranden terorriseren.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_33021607
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:40 schreef Knarf het volgende:
Ripoff van Calella:
[..]

Dit was dus de aanleiding (waarschijnlijk). Libaneze gangs die de stranden terorriseren.
Goh, dan zijn de aussies niet geheel nuchter/tolerant. Als dat alles is waardoor je door het lint gaat en onschuldige mensen in elkaar rost (en racistische leuzen uitschreeuwt), dan hebben ze wel een iets te kort lontje.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33021656
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is ook geen vergelijking, het is een reactie op een post waarin wordt voorgesteld dat het aan moslims ligt. In australie vlot het ook niet met aboriginals, dat wil niet zeggen dat het hun fout is. Au contraire zelfs in dit geval.

Godslasteraar stelt "dat het niet vlot met moslims", wat zegt dat over moslims dan Godslaseraar?
Aboriginals zijn de oorspronkelijke bevolking, die hebben reden tot klagen, zullen zich echter ook aan de tijd moeten aanpassen.

Moslims daarentegen zijn gewoon één van de vele groepen immigranten die Australië kent. En ik lees dat in Australië vergelijkbare problemen bestaan die wij hier ook kennen.
Oh, en die aanslagen in Bali werden uitgevoerd door moslims, waarbij 88 Australiers zijn omgekomen.

Tel dat bij elkaar op, in een land met wat ruigere types en je hebt wat heibel, big deal.
pi_33021750
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:43 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Aboriginals zijn de oorspronkelijke bevolking, die hebben reden tot klagen, zullen zich echter ook aan de tijd moeten aanpassen.

Moslims daarentegen zijn gewoon één van de vele groepen immigranten die Australië kent. En ik lees dat in Australië vergelijkbare problemen bestaan die wij hier ook kennen.
Oh, en die aanslagen in Bali werden uitgevoerd door moslims, waarbij 88 Australiers zijn omgekomen.

Tel dat bij elkaar op, in een land met wat ruigere types en je hebt wat heibel, big deal.
Wat moet je bij elkaar optellen? Dus Osama bin Laden heeft eigenlijk wel gelijk met zijn acties, gezien het feit wat een aantal westerse landen hebben uitgevreten in het midden-oosten. En oja, hollanders zijn oorspronkelijke bewoners van Nederland, die moeten zich ook maar aanpassen aan de tijd

Ik bedoel tja, het zijn landen met wat ruigere types he die moslimlanden, als je ze dan binnenvalt en wat rond loopt te moorden, dan heb je wat heibel (zoals 2 wolkenkrabbers die neergehaalt worden), big deal.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 december 2005 @ 18:49:17 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33021872
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat moet je bij elkaar optellen? Dus Osama bin Laden heeft eigenlijk wel gelijk met zijn acties, gezien het feit wat een aantal westerse landen hebben uitgevreten in het midden-oosten. En oja, hollanders zijn oorspronkelijke bewoners van Nederland, die moeten zich ook maar aanpassen aan de tijd

Ik bedoel tja, het zijn landen met wat ruigere types he die moslimlanden, als je ze dan binnenvalt en wat rond loopt te moorden, dan heb je wat heibel (zoals 2 wolkenkrabbers die neergehaalt worden), big deal.
die wolkenkrabbers zijn toch onomstotelijke feiten dat je niet met moslims moet fokken? de aanslagen ook trouwens. dus nu toon je geen begrip voor de aussies, maar wel voor moslims? ik snap je vandaag niet zo goed denk ik.
pi_33021948
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die wolkenkrabbers zijn toch onomstotelijke feiten dat je niet met moslims moet fokken? de aanslagen ook trouwens. dus nu toon je geen begrip voor de aussies, maar wel voor moslims? ik snap je vandaag niet zo goed denk ik.
Oh mijn god, dat heet sarcasme.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33022198

SYDNEY - In twee buitenwijken van de Australische stad Sydney zijn vandaag nieuwe rellen uitgebroken. Jongeren die in auto’s door de wijken Cronulla en Caringbah rondreden sloegen met honkbalknuppels auto’s en ramen van winkels kapot, zei de politie. Gisteren braken op het strand van Cronulla hevige rassenrellen uit waarbij 31 gewonden vielen en negentien arrestaties werden verricht.

Het Australische persbureau AAP zei van een bewoner te hebben gehoord dat de er tegen de vijftig auto’s in de wijk rondreden vol met honkbalknuppels zwaaiende jongeren. Bij het politiebureau van Cronulla werd iemand geraakt door een steen. AAP zei dat bij het strand van Cronulla schoten waren gehoord, maar de politie kon dat niet bevestigen. De politie kon ook nog niet zeggen wie er bij de nieuwe rellen betrokken waren.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33022244
Howard is verontwaardigd

Eerder vandaag spak premier John Howard zijn verontwaardiging uit over de rellen van gisteren. Hij noemde het volstrekt onaanvaardbaar als mensen worden aangevallen vanwege hun afkomst, ras of uiterlijk en zei ervan overtuigd te zijn dat de meeste Australiërs er geen racistische denkbeelden op na houden.

De politie is intussen een onderzoek begonnen naar de rellen van gisteren. Die begonnen toen duizenden dronken blanke jongeren op het strand van Cronulla politieagenten en uit het Midden-Oosten afkomstige mensen aanvielen. Later volgden tegenaanvallen van allochtone jongeren, die auto’s kapotsloegen en een man steekwonden toebrachten.
  maandag 12 december 2005 @ 19:09:53 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_33022623
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:01 schreef Posdnous het volgende:
Ik weet niet aan wie dat ligt. mensen die ik ken in Australie hebben het nooit over last van buitenlanders.
Man de hele Australische cultuur is zwanger van de angst voor buitenlanders.

Niet eens zo gek ook, ik geef het land nog hooguit veertig jaar, voordat Indonesie zich compleet van hun eilandengroep afgefokt heeft en eens zuidwaarts gaan kijken voor lebensraum.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33023052
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef speknek het volgende:

[..]

Man de hele Australische cultuur is zwanger van de angst voor buitenlanders.

Niet eens zo gek ook, ik geef het land nog hooguit veertig jaar, voordat Indonesie zich compleet van hun eilandengroep afgefokt heeft en eens zuidwaarts gaan kijken voor lebensraum.
Woon je daar ?? hoe weet je dat ?? of weer een vooroordeel
  maandag 12 december 2005 @ 19:24:45 #68
8369 speknek
Another day another slay
pi_33023193
Mja, ik heb het een paar Australiers horen zeggen. Dat is inderdaad een nogal grove generalisatie, maar als je ziet hoe krampachtig ze met immigranten uit die contreien omgaan (de gevangeniskampen, liever nog helemaal naar Christmas Island laten varen in plaats van ook maar aanmeren in Australie, de populariteit van Howard door immigratiepolitiek), kun je een en ander toch doortrekken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_33023329
sneu zeg dit, met zijn allen op een persoon. Mijn handen jeuken er van!

om ziek van te worden stelletje varkens
pi_33023356
Aha, het kut-marokkaantjes-scenario. Groepen verveelde, onopgeleide en werkeloze jongeren vermaken zich met het treiteren van andere mensen, en elke Libanees wordt er verantwoordelijk voor gehouden.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_33023408
quote:
Op maandag 12 december 2005 18:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat heeft Bin Laden hier nu weer mee te maken. Aboriginals blazen geen flatgebouwen met burgers op. Die Arabieren/Libanezen waarover gepraat wordt zijn één van de vele groepen immigranten, net zoals al die Grieken, italianen, Ieren, Chinezen, Koreanen enz. enz. Die groepen zullen allemaal hun problemen hebben gehad, hebben zich aangepast aan de samenleving, en maken daar nu deel van uit. Blijkbaar schort het daar aan bij die Arabieren en libanezen, in combinatie met die terreur dreiging, er was onlangs weer een aanslag op Bali, en dan kan het uit de hand lopen.

Verder is deze hele affaire een wassen neus, wat blauwe plekken en dat is het dan.

En aanpassen aan de tijd, Nederlanders zijn van deze tijd. Ik ken de problemen van Aboriginals niet precies, maar die hebben echt te lijden gehad. Volstrekt onvergelijkbaar met islamitische immirganten die, nogmaals, één van de immigranten groepen zijn.

Überhaupt, ik ken de verhalen van nederlanders die na WO2 naar Australië zijn vertrokken, waaronder uiteraard familie, díe hebben het écht zwaar gehad, veel zwaarder als familieleden die naar Canada of de VS emigreerden. En desondanks, géén geweld, géén crminaliteit, en uiteindelijk uiteraard succes. Dat zal voor de meeste Nederlanders gelden, en het zijn dan ook échte Australiers.

En daar ligt denk ik het probleem. Moslims zien de welvaart in Westerse landen, en sommigen emigreren. Heel verstandig als ik het MO zo bezie. Vervolgens echter, denken ze op oude vertrouwde voet verder te kunnen gaan in die nieuwe thuislanden. Tja, dat werkt natuurlijk niet,
en hun kinderen vallen vervolgens tussen wal en schip.
dan komen er ook nog eens van die religie-freaks uit hun landen van oorsprong over, soms zelfs gefinancierd door die landen, om de kloof met het nieuwe thuisland en de autochtone bevolking toch vooral in stand te houden

En die religie-freaks komen uiteraard niet die immigranten helpen te slagen in hun nieuwe thuis, nee, die komen over om te zorgen dat deze immmigranten toch vooral op de oude islamitische voet doorgaan die in het Midden Oosten ook zo ''succesvol'' is. En zo worden de problemen uit het Midden Oosten geïntroduceerd in het Westen. Alsof we zelf al niet genoeg aan ons hoofd hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Godslasteraar op 12-12-2005 19:38:57 ]
pi_33023469
het kan nog erger

Vele op de FP juichen dit toe en willen dit graag in Nederland
pi_33023623
kan me de frustatie enigzins voorstellen, maar het is gewoon enorm sneu om dan met zijn allen op 1 persoon in te beuken die naar alle waarschijnlijk ook nog onschuldig is. Schandalig bah gadverdamme en ziek!
pi_33023704
quote:
Later volgden tegenaanvallen van allochtone jongeren, die auto’s kapotsloegen en een man steekwonden toebrachten.
Messen trekken... Dat is bijna net zo laf als met een paar duizend man op een groep jagen..
eeeh
pi_33023814
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:39 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Messen trekken... Dat is bijna net zo laf als met een paar duizend man op een groep jagen..
dat is een reactie op de laffe australiers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')