abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33023889
Jah en de actie van de Autstraliers is weer een reactie op de laffe daden van groepen allochtonen die buurten terroriseren.. Zo kunnen we nog wel even door blijven gaan. Wat wordt de reactie op de messentrekker? Australiers die beginnen te schieten?
eeeh
  maandag 12 december 2005 @ 19:47:02 #77
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33023911
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:43 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is een reactie op de laffe australiers
Oh ja natuurlijk, het is altijd de ander die laf is voor jou he?
---verdwijnt---
pi_33023954
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:46 schreef DaveHarris het volgende:
Jah en de actie van de Autstraliers is weer een reactie op de laffe daden van groepen allochtonen die buurten terroriseren.. Zo kunnen we nog wel even door blijven gaan. Wat wordt de reactie op de messentrekker? Australiers die beginnen te schieten?
geen bron daarvan zeker ? he
ikke wel kijk maar naar de journaal van gister hoe ze tekeer gaan tegen Libaneze kinderen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33024192
Als je de OP in Howard wil bron racisme aanpakken. het gelezen dan zou je niet vragen naar een bron. Gek genoeg heb je wel gereageerd in dat topic maar heb je niet gelezen dat er wel degelijik een aanleiding is voor de gebeurtenissen.
eeeh
pi_33024622
Van mij mogen ze elkaar helemaal doodrossen, zolang ze onschuldige mensen maar met rust laten. En daar zit ik dus mee.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33024839
Thai-born Suchada Goodier, 44, owner of a Thai restaurant on the Kingsway, said she was walking on the street when she was attacked. The group then started bashing her car. "What have I done?" she said. "I have done nothing
pi_33024910
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
Van mij mogen ze elkaar helemaal doodrossen, zolang ze onschuldige mensen maar met rust laten. En daar zit ik dus mee.
Komop man dat slaat ook nergens op.. Als oorlogszuchtige hoetoes en toetsies elkaar afslachten dan is dat toch ook niet okee? Ondanks dat beide partijen met elkaar zouden willen strijden..
eeeh
pi_33024934
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:30 schreef Godslasteraar het volgende:
Wat heeft Bin Laden hier nu weer mee te maken. Aboriginals blazen geen flatgebouwen met burgers op. Die Arabieren/Libanezen waarover gepraat wordt zijn één van de vele groepen immigranten, net zoals al die Grieken, italianen, Ieren, Chinezen, Koreanen enz. enz. Die groepen zullen allemaal hun problemen hebben gehad, hebben zich aangepast aan de samenleving, en maken daar nu deel van uit. Blijkbaar schort het daar aan bij die Arabieren en libanezen, in combinatie met die terreur dreiging, er was onlangs weer een aanslag op Bali, en dan kan het uit de hand lopen.
Amerikanen en Arabieren blazen net zo min flatgebouwen met burgers op. Bin laden heeft hier heel veel mee te maken, want kennelijk verschilt zijn manier van denken niet veel van de jouwe. Volgens jou mogen deze Aussies hun gang gaan want ja, de arabieren hebben het er zelf naar gemaakt toch? Het is diezelfde gedachtegang die Osama en cornuiten aanhangen om andere onschuldige burgers op te blazen, immers het zijn DE Amerikanen die hun land is binnengevallen, het zijn zij die talloze burgers van hen heeft afgeslacht, dat rechtvaardigd hun strijd. Oftewel, Osama en cornuiten ervaren een terreurdreiging, maar dan afkomstig van het westen, en dan kan het (zoals jij het ook al zei), uit de hand lopen. Wat de hardwerkende Amerikaan in een van de Towers ermee te maken heeft, boeit kennelijk niet volgens jou toch? Wat de onschuldige arabische strandganger ermee te maken heeft boeit je kennelijk ook niet, tis toch 1 pot nat.
quote:
Verder is deze hele affaire een wassen neus, wat blauwe plekken en dat is het dan.
Ik zou je haast in de linkse hoek stoppen, doofpot? Kop in het zand?
quote:
En aanpassen aan de tijd, Nederlanders zijn van deze tijd. Ik ken de problemen van Aboriginals niet precies, maar die hebben echt te lijden gehad. Volstrekt onvergelijkbaar met islamitische immirganten die, nogmaals, één van de immigranten groepen zijn.
Islamitische immigranten bestaan niet, zo bestaan er namelijk ook geen Christelijke immigranten, omdat deze toevallig in Polen wonen. Zoals je al stelt, een van de immigranten groepen, jammer voor je dat bijvoorbeeld hier in Nederland, Surinamers en Antillianen relatief gezien vaker betrokken zijn bij bijvoorbeeld criminaliteit. Dat zijn doorgaans geen moslims, hoe moet ik dat zien dan?
quote:
Überhaupt, ik ken de verhalen van nederlanders die na WO2 naar Australië zijn vertrokken, waaronder uiteraard familie, díe hebben het écht zwaar gehad, veel zwaarder als familieleden die naar Canada of de VS emigreerden. En desondanks, géén geweld, géén crminaliteit, en uiteindelijk uiteraard succes. Dat zal voor de meeste Nederlanders gelden, en het zijn dan ook échte Australiers.
Het is natuurlijk niet zo moeilijk te integreren in een land waar om de 20km een huis staat. En zelfs DAN weten Nederlanders het te presteren hun eigen dorpjes te creeren, met eigen huis-artsen e.d. Net zoals men doet aan de Spaanse costa's.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33024968
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:17 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Komop man dat slaat ook nergens op.. Als oorlogszuchtige hoetoes en toetsies elkaar afslachten dan is dat toch ook niet okee? Ondanks dat beide partijen met elkaar zouden willen strijden..
Hoezo slaat dat nergens op? Als er hoetoes en toetsies zijn die gewoon vredig willen samenleven, moeten die dat doen. Diegene die elkaar willen doden, gaan hun gang maar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33024993
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:15 schreef Meki het volgende:
Thai-born Suchada Goodier, 44, owner of a Thai restaurant on the Kingsway, said she was walking on the street when she was attacked. The group then started bashing her car. "What have I done?" she said. "I have done nothing
Dat kan niet mekki, volgens godslasteraar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33025074
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo slaat dat nergens op? Als er hoetoes en toetsies zijn die gewoon vredig willen samenleven, moeten die dat doen. Diegene die elkaar willen doden, gaan hun gang maar.
Naja zeg.. Dus als beide partijen maar besluiten om de wet terzijde te schuiven en elkaar te lijf te gaan dan moet dat geen probleem zijn? Ik vind dat nogal raar eerlijk gezegd. Als bepaalde lieden openlijk de oorlog aan Nederland verklaren dan zit je er dus ook niet mee als die lieden gedood worden door gasten die gehoor geven aan hun wensdroom?
eeeh
pi_33025104
In Bay Street, Brighton-le-Sands, a young woman was sitting in a car when men approached and opened the door to her vehicle and put a hand up her dress, saying: "We are going to rape you, you Aussie sluts." A witness, Linda El-Hassan, 19, said a shot was fired at the woman's car but she was unhurt. Miss El-Hassan said she was Lebanese and opposed the violence. "We all came to this country and we are all one in this country."
pi_33025239
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef Meki het volgende:
In Bay Street, Brighton-le-Sands, a young woman was sitting in a car when men approached and opened the door to her vehicle and put a hand up her dress, saying: "We are going to rape you, you Aussie sluts." A witness, Linda El-Hassan, 19, said a shot was fired at the woman's car but she was unhurt. Miss El-Hassan said she was Lebanese and opposed the violence. "We all came to this country and we are all one in this country."
Die vrouw werd inderdaad aangevallen door Libanezen. Linda El-Hassan een getuige die zag dat er ook nog op de auto geschoten werd ...
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_33025251
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:22 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Naja zeg.. Dus als beide partijen maar besluiten om de wet terzijde te schuiven en elkaar te lijf te gaan dan moet dat geen probleem zijn? Ik vind dat nogal raar eerlijk gezegd. Als bepaalde lieden openlijk de oorlog aan Nederland verklaren dan zit je er dus ook niet mee als die lieden gedood worden door gasten die gehoor geven aan hun wensdroom?
Ik kan het ook wel wat simpeler stellen natuurlijk: Als tuig elkaar afmaakt, lig ik er niet wakker om. Als tuig onschuldige mensen erbij gaan betrekken, kan ik er niet tegen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33025289
Ik zie wel een link naar Frankrijk.
pi_33025295
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Die vrouw werd inderdaad aangevallen door Libanezen. Linda El-Hassan een getuige die zag dat er ook nog op de auto geschoten werd ...
heb je daarvan een bron ???
pi_33025327
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik zie wel een link naar Frankrijk.
Min of meer is die link er ook wel, gezien dit weer gebeurd in de laagste klasse van de maatschappij in buitenwijkjes.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 12 december 2005 @ 20:29:35 #93
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33025357
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kan het ook wel wat simpeler stellen natuurlijk: Als tuig elkaar afmaakt, lig ik er niet wakker om. Als tuig onschuldige mensen erbij gaan betrekken, kan ik er niet tegen.
Maar jij bent tenminste eerlijk en intelligent genoeg om rellende moslims (of "immigranten", of "allochtonen", of welke term je er ook op wil plakken afhankelijk van de situatie) óók "tuig" te noemen.

Tenminste, dat hoop ik, want ene Meki heeft daar nogal moeilijkheden mee, bijvoorbeeld.
---verdwijnt---
pi_33025368
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Sja, er niet wakker van liggen is natuurlijk heel iets anders dan je okee ervoor geven om het zo maar te zeggen. Ik kan er ook niet wakker van liggen als Boris Boef en Ali Baba elkaar de hersens in slaan maar ik heb toch niet zoiets van dat moeten ze maar lekker doen als ze dat willen.
eeeh
pi_33025385
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:27 schreef Meki het volgende:

[..]

heb je daarvan een bron ???
quote:
"We are going to rape you, you Aussie sluts."
Anders had daar wel Leb-slut gestaan. Nu is het zeker niet erg meer Meki?
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_33025404
Maar ik betwijfel of het tot uitbarsting was gekomen, als ze Frankrijk niet op het nieuws hadden gezien. Ik had ook wel verwacht dat Frankrijk als voorbeeld zou dienen voor sommigen, maar niet echt in Australie.
pi_33025424
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:18 schreef Mutant01 het volgende:

Het is natuurlijk niet zo moeilijk te integreren in een land waar om de 20km een huis staat. En zelfs DAN weten Nederlanders het te presteren hun eigen dorpjes te creeren, met eigen huis-artsen e.d. Net zoals men doet aan de Spaanse costa's.
Ojah, volgens mij vergeet je dat 90% van de bevolking aan de kust woont in dichtbevolkte gebieden, omdat de rest kurkdroog is. En het 'presteren' van de Nederlanders om hun eigen huis-artsen e.d te nemen is een vergelijking van jan met de korte mat, want het gaat hier om de criminaliteit die die libanesen veroorzaken. Anders hadden de Aussi''s nu wel op de Hollanders staan in hakken of niet
pi_33025583
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:23 schreef Meki het volgende:
Hier word dus een Australische verkracht ja
  maandag 12 december 2005 @ 20:38:41 #99
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33025688
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:35 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Hier word dus een Australische verkracht ja
Linda El-Hassan klinkt zeer Australisch.
---verdwijnt---
pi_33025742
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:38 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Linda El-Hassan klinkt zeer Australisch.
Leer Engels, El hassan is de getuige.
pi_33025813
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:31 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ojah, volgens mij vergeet je dat 90% van de bevolking aan de kust woont in dichtbevolkte gebieden, omdat de rest kurkdroog is. En het 'presteren' van de Nederlanders om hun eigen huis-artsen e.d te nemen is een vergelijking van jan met de korte mat, want het gaat hier om de criminaliteit die die libanesen veroorzaken. Anders hadden de Aussi''s nu wel op de Hollanders staan in hakken of niet
Hollanders zijn niet getint natuurlijk, dat is natuurlijk wel van belang bij dit soort volk (met white pride logo en al). Anders ga je natuurlijk niet op Thaise restaurants inslaan enzo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33025863
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Idd
  maandag 12 december 2005 @ 20:44:56 #103
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_33025921
Beesten zijn het.
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 12 december 2005 @ 20:45:02 #104
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33025923
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:40 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Hmm, ja je hebt misschien wel gelijk, ik ging er vanuit dat die Libanese vrouw in dezelfde auto zat. Maar dat is inderdaad niet noodzakelijk het geval, als je de bron leest:
quote:
http://www.smh.com.au/new(...)2/1134236005902.html

Excuseer.
---verdwijnt---
pi_33025949
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hollanders zijn niet getint natuurlijk, dat is natuurlijk wel van belang bij dit soort volk (met white pride logo en al). Anders ga je natuurlijk niet op Thaise restaurants inslaan enzo.
Ja maar als ze zo super racistisch zijn hadden ze dit toch allang gedaan? Okee je hebt gelijk het is idd een bep. soort volk ja, maar ik denk ook dat die mensen hun rechste ideeen gevormd zijn door de dingen die daar gebeurt zijn.
pi_33026030
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:46 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ja maar als ze zo super racistisch zijn hadden ze dit toch allang gedaan? Okee je hebt gelijk het is idd een bep. soort volk ja, maar ik denk ook dat die mensen hun rechste ideeen gevormd zijn door de dingen die daar gebeurt zijn.
Nonsens natuurlijk, ligt er maar net aan met wat voor mensen je omgaat. Ik bedoel, nazi-duitsland is een heel goed voorbeeld hoe mensen elkaar zonder een aanleiding vies aan kunnen kijken (al was het tijdens nazi duitsland wel wat meer dan dat natuurlijk)
Allah Al Watan Al Malik
pi_33026509
quote:
Op maandag 12 december 2005 20:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nonsens natuurlijk, ligt er maar net aan met wat voor mensen je omgaat. Ik bedoel, nazi-duitsland is een heel goed voorbeeld hoe mensen elkaar zonder een aanleiding vies aan kunnen kijken (al was het tijdens nazi duitsland wel wat meer dan dat natuurlijk)
Dus je zegt nu dat het massa-gedrag is en dat ze het zonder verdere bijbedoelingen doen? Gewoon meelopen met de menigte?
pi_33026659
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:06 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Dus je zegt nu dat het massa-gedrag is en dat ze het zonder verdere bijbedoelingen doen? Gewoon meelopen met de menigte?
Misschien heeft 5% van die hele menigte echte bijbedoelingen, de rest is inderdaad meelopen met de menigte.
Allah Al Watan Al Malik
pi_33026743
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:48 schreef Meki het volgende:

[..]

geen bron daarvan zeker ? he
ikke wel kijk maar naar de journaal van gister hoe ze tekeer gaan tegen Libaneze kinderen
Niet goed te praten natuurlijk, maar daar ging het niet om, het punt was dat de rellen het gevolg zijn van het feit dat een deel van de bevolking het daar blijkbaar wel heeft gehad met moslims sinds dat gedoe met die 2 strandwachters.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_33026820
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:06 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Er zal best een redelijk kern zijn die doelbewust loopt te rellen en andere mensen opstookt om mee te doen, maar zoals bij iedere rel gaan sommige mensen bij gebrek aan een eigen mening of gewoon voor de lol maar lekker meedoen.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_33026832
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:15 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Niet goed te praten natuurlijk, maar daar ging het niet om, het punt was dat de rellen het gevolg zijn van het feit dat een deel van de bevolking het daar blijkbaar wel heeft gehad met moslims sinds dat gedoe met die 2 strandwachters.
Ja nogmaals, Osama Bin laden en cornuiten hebben het gehad met Amerikanen, wat voegt dat toe? Wat voor meerwaarde heeft dat? Dat deel is gewoon tuig, net zoals Osama en co tuig is, als men met zn allen tuigwaardig gedrag gewoon afkeurt, komt men een heel end verder dan onschuldige mensen in elkaar rossen of opblazen. Dit soort mensen zijn verantwoordelijk voor hun EIGEN gedrag, dus niets "dit is het gevolg van"
Allah Al Watan Al Malik
pi_33027016
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Misschien heeft 5% van die hele menigte echte bijbedoelingen, de rest is inderdaad meelopen met de menigte.
Ja okee, ik moet jullie toch gelijk geven ja Denk iets hoger als 5 % maar dat doet er nu even niet toe.

wat is fok langzaam zeg
pi_33027324
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:15 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Maak nou niet de fout om dit als een moslim vs de rest probleem te zien. Religie heeft hier voor zover ik weet niets mee te maken.
eeeh
pi_33027820
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:32 schreef DaveHarris het volgende:
[..]
Maak nou niet de fout om dit als een moslim vs de rest probleem te zien. Religie heeft hier voor zover ik weet niets mee te maken.
Religie heeft direct waarschijnlijk niets met deze problemen te maken. Wel is religie een reden voor een bepaalde kijk op de wereld. Als die wereld vervolgens botst met wat jou aangeleerd is kan dit wel eens tot vervelend gedrag leiden naar hen die zich niet naar 'het juiste geloof' kleden en gedragen.
pi_33028008
Uiteraard.
eeeh
  maandag 12 december 2005 @ 21:57:20 #117
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_33028270
Zie mij sig.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_33028275
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:45 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Religie heeft direct waarschijnlijk niets met deze problemen te maken. Wel is religie een reden voor een bepaalde kijk op de wereld. Als die wereld vervolgens botst met wat jou aangeleerd is kan dit wel eens tot vervelend gedrag leiden naar hen die zich niet naar 'het juiste geloof' kleden en gedragen.
Maar geloof heeft niets te maken met wangedrag van jongeren. Het is dus bullshit om nu weer naar moslims te wijzen.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 12 december 2005 @ 22:00:04 #119
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_33028391
quote:
Op maandag 12 december 2005 21:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Maar geloof heeft niets te maken met wangedrag van jongeren. Het is dus bullshit om nu weer naar moslims te wijzen.
Niet zozeer religie, maar mogelijk wel cultuur.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_33029199
Commentaar van een omwonende:
quote:
How many times would you or your friends have to be harrassed by a gang in your own community, by groups of thugs who come purely to pick a fight - many against one, for you to take action?

How would you feel if your sister, while trying to have a good time at the beach to be surrounded by a group of idiots, calling her a slut and everything else imaginable?

How would you feel knowing that even looking at a car load of them that pull up beside you at the lights can result in you being bashed & shot?

At what point would you actually do anything?

The police here have what is called Taskforce Gain, which has been running for a couple of years. It's the LARGEST OPERATION ever mounted by the state police, purely to deal with the crimes caused by ONE ethnic group. This seems to have hardly put a dent in the problem.

There are many, many ethnic groups in Australia. Many suburbs in Sydney where you will see very few white people, but the same problems simply do not occur there. Like many people here I have overseas roots and my fiancee is not caucasian. But you know what? I'm sick of the "Lebs" and wish they would just go somewhere else.
  maandag 12 december 2005 @ 22:27:40 #121
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33029342
quote:

[..]

Het heeft er wél mee te maken. Alleen is het een van de véle factoren, terwijl aanduidingen als "moslims" enkel nadruk leggen op het geloof.

Maar mensen hebben nu eenmaal een label nodig. Eigenlijk moet het iets zijn in de trant van "laagopgeleide moslims uit arme buitenwijken". (En alle elementen uit dat label zijn even relevant: een rijke moslim met een goede baan zal heus niet in de criminaliteit oid gaan).

Maar je gaat mij niet zeggen dat de problemen met Pakistanen in Engeland, met Marokkanen in België en Nederland, met Algerijnen in Frankrijk en met Turken in Duitsland zomaar "toeval" zijn. Er zit wel degelijk een patroon in.
---verdwijnt---
pi_33029355
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:23 schreef Disorder het volgende:
Commentaar van een omwonende:
[..]
en dat is reden om elke willekeurige libanees uitziende in elkaar te slaan?
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Het heeft er wél mee te maken. Alleen is het een van de véle factoren, terwijl aanduidingen als "moslims" enkel nadruk leggen op het geloof.

Maar mensen hebben nu eenmaal een label nodig. Eigenlijk moet het iets zijn in de trant van "laagopgeleide moslims uit arme buitenwijken". (En alle elementen uit dat label zijn even relevant: een rijke moslim met een goede baan zal heus niet in de criminaliteit oid gaan).

Maar je gaat mij niet zeggen dat de problemen met Pakistanen in Engeland, met Marokkanen in België en Nederland, met Algerijnen in Frankrijk en met Turken in Duitsland zomaar "toeval" zijn. Er zit wel degelijk een patroon in.
Zal dat patroon niet eerder kansarm als moslim zijn?
Fiets
pi_33029414
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

en dat is reden om elke willekeurige libanees uitziende in elkaar te slaan?
[..]

Ik zie nergens staan dat hij dat goedkeurt.
pi_33029477
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:29 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik zie nergens staan dat hij dat goedkeurt.
nee, dat niet. Maar die indruk krijg ik een beetje na het lezen van het verhaal.
Fiets
  maandag 12 december 2005 @ 22:33:52 #125
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33029558
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:27 schreef kareltje_de_grote het volgende:

Lees mijn opmerking dan nog eens: ALLE elementen uit dat label zijn even belangrijk.

Het is dus niet of kansarm of moslim, het is kansarm én moslim.
---verdwijnt---
  maandag 12 december 2005 @ 22:38:15 #126
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33029712
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

nee, dat niet. Maar die indruk krijg ik een beetje na het lezen van het verhaal.
Ik ben trouwens alleen de feiten aan het analyseren, jullie zitten "goed te keuren" of te "veroordelen", daarmee bereik je niks. Je stapt er alleen maar mee in de morele logica van relschoppers, die het ook om "afkeuring" en "goedkeuring" te doen is.
---verdwijnt---
pi_33029754
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:38 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ik ben trouwens alleen de feiten aan het analyseren, jullie zitten "goed te keuren" of te "veroordelen", daarmee bereik je niks. Je stapt er alleen maar mee in de morele logica van relschoppers, die het ook om "afkeuring" en "goedkeuring" te doen is.
Ik keur elke vorm van geweld af.
Fiets
pi_33029846
quote:

[..]

Goed laten we het dan over de arabieren hebben.
pi_33030266
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:41 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Goed laten we het dan over de arabieren hebben.
serieus gast je snapt het niet he?

Tis gewoon kuttuig wat de stranden daar terroriseert, en die moeten uiteraard aangepakt worden.
Het is gewoon dom en fout om een hele bevolkingsgroepn hiervan de schuld te geven.
Fiets
pi_33030472
quote:
Op maandag 12 december 2005 22:53 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

serieus gast je snapt het niet he?

Tis gewoon kuttuig wat de stranden daar terroriseert, en die moeten uiteraard aangepakt worden.
Het is gewoon dom en fout om een hele bevolkingsgroepn hiervan de schuld te geven.
Ik begrijp het prima. Ik vind je alleen behoorlijk naief om te denken dat er niet een probleem is binnen die bevolkingsgroep waar zij zelf wat aan moeten doen. Het is niet dat ik iedere moslim veroordeel voor de onevenredig grote hoeveelheid randdebielen binnen hun gemeeschap. Het is wel dat ik de gehele moslim gemeenschap erop aanspreek bijzonder weinig te doen aan de problemen binnen hun gemeenschap.
pi_33030546
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:00 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ik begrijp het prima. Ik vind je alleen behoorlijk naief om te denken dat er niet een probleem is binnen die bevolkingsgroep waar zij zelf wat aan moeten doen. Het is niet dat ik iedere moslim veroordeel voor de onevenredig grote hoeveelheid randdebielen binnen hun gemeeschap. Het is wel dat ik de gehele moslim gemeenschap erop aanspreek bijzonder weinig te doen aan de problemen binnen hun gemeenschap.
Ok, dat ben ik redelijk met je eens. Alhoewel ik mij afvraag of de moslimgemeenschap er zelf zoveel aan kan doen. Kun jij iets doen aan de tokkie's bij jou in de straat als voorbeeld? Die behoren tenslotte tot de gemeenschap "jouw straat"
Fiets
  maandag 12 december 2005 @ 23:03:38 #132
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_33030548
Als ik het goed begrijp gaat het bij deze rellen voornamelijk om BLANKEN die geweldadig zijn tegen immigranten, en niet om immigranten die geweldadig zijn....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 12 december 2005 @ 23:04:32 #133
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_33030576
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef maartena het volgende:
Als ik het goed begrijp gaat het bij deze rellen voornamelijk om BLANKEN die geweldadig zijn tegen immigranten, en niet om immigranten die geweldadig zijn....
Dan moet je beter lezen.
pi_33030707
Men moet ook niet de voorgeschiedenis vergeten he. Australie kreeg de gehele wereld over zich heen om hun zogenaamd te strenge immigratiebeleid. Bij terreuraanslagen zijn er behoorlijk veel Australiers om het leven gekomen. Die omvang van tragedie hebben wij hier zeker niet mee gemaakt. Als er dan een zwaar sociaal probleem is wat maar door blijft gaan dan barst op een gegeven moment de bom.

Het is het tuig van Australie wat nu bezig is. Maar gezien de manier waarop die Libiers reageren en wat de aanleiding is geweest....die mensen zijn zeker geen onschuldige slachtoffers.

Edit
geen
pi_33030953
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:03 schreef maartena het volgende:
Verkoopt Meki tegenwoordig ook al leesbrillen?
  maandag 12 december 2005 @ 23:38:40 #136
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33031588
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:04 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Dan moet je beter lezen.
heb ik gedaan, maar zie echt alleen blanken die rellen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_33032058
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef Re het volgende:

[..]

Omfg.
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:09:11 #138
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33032464
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:38 schreef Re het volgende:

[..]

tuurlijk knul. er loopt zo langzamerhand echt een substantieel deel ratten rond en jij neemt het nog steeds op voor die meegerezen ratten? beetje dom.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:10:18 #139
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33032496
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:09 schreef Vitalogy het volgende:
Het is het tuig van Australie wat nu bezig is. Maar gezien de manier waarop die Libiers reageren en wat de aanleiding is geweest....die mensen zijn zeker geen onschuldige slachtoffers.
Dus doordat Libanees tuig op een bepaalde manier reageert, is een willekeurig persoon met Arabisch/Zuid Europees uiterlijk, op straat afgetuigd door Australisch blank tuig, opeens geen onschuldig slachtoffer meer?
Krekker is de bom!
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:10:35 #140
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33032509
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

tuurlijk knul. er loopt zo langzamerhand echt een substantieel deel ratten rond en jij neemt het nog steeds op voor die meegerezen ratten? beetje dom.
vanwaar deze onbeholpen reactie?
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:11:13 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33032523
quote:
Op maandag 12 december 2005 23:54 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Omfg.
wat is er knul?
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:12:09 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33032552
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:10 schreef Re het volgende:

[..]

vanwaar deze onbeholpen reactie?
ik vond hem juist vrij duidelijk, maar jij gaat me nu vertellen wat je er onbeholpen aan vindt?
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:13:11 #143
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33032577
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vond hem juist vrij duidelijk, maar jij gaat me nu vertellen wat je er onbeholpen aan vindt?
nou je insinueert nogal wat, terwijl ik alleen maar een opmerking maak dat ik hier voornamelijk blanken zie rellen
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:14:48 #144
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33032637
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:11 schreef Re het volgende:

[..]

wat is er knul?
Ik denk dat hij bedoelt dat je beter álle nieuwsberichten kan lezen (dus ook die over geweld door Libanezen), en je niet zou mogen blindstaren op de beelden van dronken blanken die over de rooie gaan (wat liefst ook mag vermeden worden natuurlijk, daar niet van).
---verdwijnt---
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:15:44 #145
262 Re
Kiss & Swallow
pi_33032655
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:14 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat je beter álle nieuwsberichten kan lezen (dus ook die over geweld door Libanezen), en je niet zou mogen blindstaren op de beelden van dronken blanken die over de rooie gaan (wat liefst ook mag vermeden worden natuurlijk, daar niet van).
waar haal je uit ik dat ik me blind zou staren dan?
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:18:03 #146
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33032714
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:15 schreef Re het volgende:

[..]

waar haal je uit ik dat ik me blind zou staren dan?
quote:
Bij deze rellen wel ja, maar wat ging eraan vooraf?

Ook na de rellen zijn er tal van wraakacties door Libanezen geweest in verschillende voorsteden.

Etc. etc.
---verdwijnt---
pi_33032730
Zijn het trouwens Libiers of Libanezen?
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:18:38 #148
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_33032741
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:13 schreef Re het volgende:

[..]

nou je insinueert nogal wat, terwijl ik alleen maar een opmerking maak dat ik hier voornamelijk blanken zie rellen
ja? en heb je ook de opnames gezien van vele groepen allochtone jongeren die in net zulke slechte omstandigheden leven maar blijkbaar genoeg aanleiding geven tot deze uitspattingen. veel mensen wisten in het topic over de rellen in parijs wel te verdedigen dat het ging om achtergestelde moslims en niet-westerse allochtonen, deze dingen zie ik niet zo terug in dit topic van juist diezelfde mensen. beetje laf en eenkennig. kijk daarvoor uit, want dat is straks onze grootste vijand.
  dinsdag 13 december 2005 @ 00:19:54 #149
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33032775
quote:
Op dinsdag 13 december 2005 00:18 schreef Vitalogy het volgende:
Zijn het trouwens Libiers of Libanezen?
Libanezen.
---verdwijnt---
pi_33032896
Poeh dat die zo'n grote immigratie-groep kunnen vormen, in Australie n.b.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')