Yep, heb 't al aangepast.quote:Op maandag 12 december 2005 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ruilen tegen andere Cube games?
Als deze in prima staat is en compleet met boekje, hebben we een deal.quote:Op maandag 12 december 2005 14:54 schreef Killjoy het volgende:
Luigi's mansion tegen Metal Gear?
Is goed, stuur maar een mail voor de afhandeling.quote:Op maandag 12 december 2005 23:26 schreef Koppe het volgende:
International Superstar Soccer 3 ruilen voor jou Virtua Striker 3?
Hij is compleet met boekje.
Het is de niet-Platinum.quote:Op donderdag 15 december 2005 08:18 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Resident Evil Zero ruilen tegen 7,50 + verz. (als het de niet-Platinum is met doosje/boekje zonder krassen)?
Heb helaas geen spellen te ruil...
Doosje zit er uiteraard ook bij.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:23 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Met boekje = zonder doosje?
Als je het doosje erbij hebt hebben we een deal
Mijn mail staat in mijn profiel.
Sorry, niets voor mij.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:41 schreef Bot13 het volgende:
Splinter Cell tegen Resident Evil?
Ik heb 2 keer Splinter cell, omdat ik er eentje dubbel heb gekregen als cadeau. Hij is er uit geweest om te kijken of ie het deed en verder niet.
Eigenlijk nieuw dus.
Mario Sunshine heb ik al, Bot13.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:59 schreef Bot13 het volgende:
Nee, eigenlijk niet.
De enige die kansmaakt zou dat Mario Sunshine zijn, maar daar moet ik nog even over nadenken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |