quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:59 schreef Sheridana het volgende:
ali mc graw... ?
Nee, je hebt wel een deel van de titel goedquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:53 schreef Sheridana het volgende:
dodgeball?
Je kwam steeds dichterbijquote:Op dinsdag 13 december 2005 23:10 schreef Sheridana het volgende:
rollerball?
Nog niet gezien dus? Hij is al tequote:Op dinsdag 13 december 2005 23:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Erge hoge score bij RottenTomatoes.
[afbeelding]
Welke film?
quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:25 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Nog niet gezien dus? Hij is al tein goede kwaliteit
Gok: Taste of Tea
Nee, deze is Japans.quote:
Dat dacht ik al te zien, jaquote:
Jawel. Ze hebben namen. Geen Two Friends dus.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:45 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Dat dacht ik al te zien, ja
Two Friends
Of gaat het niet om de jongedames?
Het zijn geen Japans klinkende namen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:50 schreef EricusMaximus het volgende:
Hmm, plaatje van de metro komt me bekend voor.
Een film met 2 japanse meisjesnamen in de titel maar vaag.
Geen idee dus
Hana & Alice ook.quote:
Ik heb nog wel een mooie film om een vraag over te stellen, maar die bewaar ik wel totdat jij en/ of sokolsky online zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hana & Alice ook.
EricusMaximus +1
Yû Aoi
Had eigenlijk verwacht dat dit een makkelijke opstarter voor de ochtendploeg zou zijn, maar er was nog iemandquote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef Sokolsky het volgende:
Grizzly Man?
Ow.. wat een toevalquote:Op woensdag 14 december 2005 02:52 schreef Patch het volgende:
familie voetballen?
Dan gok ik op "Together"....
Patch +1quote:Op woensdag 14 december 2005 02:52 schreef Patch het volgende:
familie voetballen?
Dan gok ik op "Together"....
That's him!!quote:Op woensdag 14 december 2005 10:27 schreef twentemeisje het volgende:
Unbreakable! Spencer Treat Clark!!
en uit Mystic River en Arlington Road natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |