dyonvbaal + 1quote:Op maandag 12 december 2005 22:05 schreef dyonvbaal het volgende:
richard pryor?
Maak van Superman 2, Superman 3 en je hebt er al 3 goedquote:Op maandag 12 december 2005 23:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Brewsters millions (toch?)
See no evil, hear no evil
Superman 2
verder kom ik niet (ik weet ook niet of de boven genoemde goed zijn maar toch)
Grappig, ik had ook Superman 2 gegokt...quote:Op maandag 12 december 2005 23:18 schreef Patch het volgende:
Maak van Superman 2, Superman 3 en je hebt er al 3 goed
alleen het 2e deel klopt, maar dat zie je zelf natuurlijk ook (dit was dus speciaal voor sheri vermeld, die er anders misschien jessica tandy in DMD in zou vermoeden)quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:08 schreef twentemeisje het volgende:
Jerry Orbach in zijn jonge, ongerimpelde jaren
Had ik dan toch superman 2 in superman 3 moeten veranderen voor de meerderheid...quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:14 schreef Patch het volgende:
Heb het nu een aantal keer doorgelezen, en volgens mij doe ik het goed als ik jou het punt toeken.
dyonvbaal noemt er 2, en arty noemt er 2, jij noemt de laatste...
ga naar een goede winkel met merchandise, kijk in het hoekje bij de McFarlane action figures en hij kan van jou zijnquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:43 schreef RuneRose het volgende:
Die actiongfigure van Tetsuo is echt mooi.
idd uit AAEquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Da's die meneer uit All About Eve wiens naam ik niet ken.
dolle_hond + 1quote:Op dinsdag 13 december 2005 14:47 schreef dolle_hond het volgende:
coen flink
Als TAOI == The Age of Innocence en MLF == My Left Foot, gok ik op Daniel Day Lewis.quote:
the boxerquote:Op dinsdag 13 december 2005 15:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als TAOI == The Age of Innocence en MLF == My Left Foot, gok ik op Daniel Day Lewis.
Geen idee wat TB en MBL zouden moeten zijn dan...
Zwaait:quote:
Hoe krijg je het voor elkaar! Nou ja, dat vraag ik mezelf ook altijd af als het mij eens overkomt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:40 schreef RuneRose het volgende:
Daniel Day Lewis
MLF = My Left Foot
TAOI - The Age of Innocence
Toch?
Bah. te laat.![]()
Dat klopt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |